Mitä söit ja joit viimeksi?
Alue: Terveys
|
27.5. klo 19:16 |
Soijarouhekastiketta väsäsin pottujen kaa ja nyt juon lähdevettä. |
|
27.5. klo 21:11 |
Grillattiin (taas vaihteeksi)! Tällä kertaa viljapossun ulkofileetä, bratwursteja, fetalla täytettyjä chilejä ja tomaatteja, jättiherkkusieniä aurajuustolla + tuoretta ananasta. Lisukkeena oli wokkivihanneksia. Ruokajuomaksi oli minulla tummaa Kozelia. |
|
27.5. klo 21:32 |
^maistuis varmaan mullekin :-P |
|
28.5. klo 18:23 |
Puoli litraa kinuski-suklaa jäätelöä + puoli litraa banaani-suklaa jäätelöä pyörälenkin vaikutusten minimoimiseksi. Jälkiruokana sitten ehtaa kalakeittoa. |
|
28.5. klo 21:54 |
Paistinperunoita ja kokista. |
|
30.5. klo 17:50 |
Mustikkapiirakkaa, tuli ylös ku oli migreeni = |
|
30.5. klo 23:25 |
Curryriisiä ja nallen paistamaa sika hyvää sipulipaistosta :-) |
|
1.6. klo 2:45 |
söin pannaria ja join kepua. En yhtäaikaa tosin :P |
|
1.6. klo 20:06 |
Mulla on täällä yksi maailman parhaimmista siidereistä 4-vuotis kihlapäivän kunniaksi. Thatchersin KATY Rose. Maistoin jo sitä hieman :-) |
|
2.6. klo 0:47 |
Onnea kihlapäivän johdosta! :) -Kylmän makkaran söin ja maitoa suoraan purkista join :P - -minkä hintasta siiiiteriä? Viestiä muokattu 2.6. klo 0:51, muokkaaja: Nasir777 |
|
10.6. klo 23:15 |
^Kiitos onnitteluista! :-) |
|
15.6. klo 7:53 |
Juustovoileipiä "suruun". Ison kasan. Typerää, mutta maukasta. |
|
23.6. klo 15:18 |
Perunaa, porkkanaa ja soijarouhekastiketta. |
|
23.6. klo 15:51 |
Meksikonpataa ja jälkkäriksi mansikoita kermavaahdon kera ja kahvia. |
|
23.6. klo 20:10 |
Itsetehtyjä sämpylöitä ja kaakaota. Hyvää oli :) |
|
23.6. klo 20:30 |
Niin oli :) kiitti kulta! |
|
29.6. klo 12:21 |
Söin pringlessejä ja join kokista :-P röyh mikä porsas! Mutta flunssassa kaikki on sallittua 8-) siis syömisten suhteen :-D |
|
25.8. klo 16:55 |
Pottua ja karjalanpaistia :) Edelliseen tämän ketjun viestiini vedoten, pitäisiköhän lähtee ostaa pringlessejä :-D Olen nimittäin taas flunssassa :-P |
|
25.8. klo 18:10 |
Sotkin yhteen puhdasta kuohukermaa, ehrmannia ja oman sadon mansikoita ripauksella vaniljasokeria. Nannaa. Kevythässäkät kymmenine raaka-aineineen saavat jäädä sivuun, mahdollisimman simppeliä valmistetta :) Onko teillä Muusaska ja Yoki alkanut jo laajentumaan raaka-ainevalikoima, ymmärränkö oikein vastauksien perusteella? Jos, niin erinomaisen hienoa! :) |
|
25.8. klo 19:47 |
^Joo. On itseasiassa ollut laajempi jo puoltoista vuotta :) Oon mä siitä varmaan jossain kohdassa maininnut mutta en itsekään muista missä :-D |