Ehdottomat turn off / offsit miehissä
Alue: Nuoruus ja seurustelu
|
12.3.2011 klo 11:47 |
Jos et tuota saakelin ruikuttamista lopeta, niin päädyt vielä yhteen samanlaisen tyypin kanssa. |
|
12.3.2011 klo 12:05 |
Hei Bondi...älä ole niin tyly... vaikka kyllä mä periaatteessa olenki samaa mieltä mutta toisilla se vaan kestää pidempään... Ei oo helppoa varmasti olla vuosikymmeniä yksin tai en tiedä Juhaninkaan tilannetta tarkalleen mutta jotakin tähän suuntaan olen ymmärtänyt. Enkä itsekään Juhani sinulle osaa sanoa sen enempää kuin, että luota Jumalan johdatukseen, vaikkei se todellakaan helppoa ole monestikaan. Enkä mä täällä sen takia itse ainakaan käy, että mä täältä kattosin millanen mun pitäs olla vaan tää on mun mielestä hauskaa lukemista :) Joten kirjoteltkaa naiset unelmamiehistänne ihan vapaasti, ei sun mun itsetuntoa murenna :) |
|
12.3.2011 klo 12:41 |
Mun mielestä Juhanille tekee parempaa, että joku sanoo asian suoraan.. näin forumilta luettuna se tuskin tuntuu niin suoralta, kuin jos sanoisin noin kasvotusten. RAY:llä oli joskus se "Sääli on sairautta" mainoskampanja.. mun mielestä siinä on sanat asetettu väärin, sillä sääli on empatiaa usein ja välittämistä, mutta sääliminentai säälittely on mun mielestä sairautta, eikä auta ketään eteenpäin ja Juhania en muista koko forumilta mistään muusta, kun itsestä säälimisestä ja sen ruokkiminen tekee kaverille vaan hallaa. Totuus on, että ei naiset halua miestä joka säälii itseään - en itsekään halua sellaista naista, sillä se on masentavaa ja vastenmielistä. Saahan sitä olla paha mieli toisinaan yksinolosta, mutta sen ei kuuluis olla mikään aktiivinen suhtautuminen elämään. Juhani sä pilaat itse elämääsi, kun et nauti siitä myös yksin ja kasaat ihan vääränlaiset paineet tulevalle puolisolle ja parisuhteelle.. sun ilo tulis olla Herrassa, kun kerran olet uskossa. Ärsyttää varmaan erityisen paljon Juhanin suhtauminen, kun olen itse sanotaan 22-29 välisen ajan viettänyt hajoillen siksi, että olen ollut yksin... siitä ei jää mitään käteen ja se on typerää elämän tuhlaamista. Juhani on jo 36v, joten kaveria olis hyvä potkia muuttamaan asennettaan ja suuntaansa terveempään päin. Viestiä muokattu 12.3.2011 klo 12:50, muokkaaja: JamesBond007 |
|
12.3.2011 klo 18:45 |
Jos et tuota saakelin ruikuttamista lopeta, niin päädyt vielä yhteen samanlaisen tyypin kanssa... olen kyl aina ihmetellyt monien tyyppien kohdilla miks turhaa haikailee tuollaisesta suhteista .. yksin pärjää mainiosti tosin ikää vasta ny tuo 27 itselläni :p ja toki ku on ystäviä nii hyvä :) |
|
15.3.2011 klo 20:31 |
Laurau; kuvailit juuri minut tossa aloituksen plussaosiossa :D ...tosin mulla on jo oma unelmatyttö kihlattuna =) |
|
17.3.2011 klo 8:59 |
Nyt, ihanat naiset, listaamaan! :D minusta rastat ja pitkät hiukset pojalla tai miehellä ovat lähinnä lapsellista wanna-be-hippeyttä eli epäluovaa ja kaavamaista no respect muuten ihan asiaa |
|
17.3.2011 klo 9:02 |
mutta jos naisesta sanoisi niin OFF - lihava - liian kontrolloiva - epä-zionisti - lutherilainen - wants to have many kids - epäkaunotar - lyhyet hiukset - epämusikaalinen - epä-urheilija - maailman rakastaja, not worshipperi _------------- ONN - luova muusikko - kaunotar - pitkät kiharat hiukset - timii vartalo - ei lapsia - ikä 20-30 v - ei lutherilainen - kat'rismaatttinen - worshipperi - potkunyrkkkkeilijä - Israel fanaatikko - rukoilija |
|
17.3.2011 klo 15:16 |
Mäkin voisin päivittäää listani: OFF |
|
18.3.2011 klo 18:35 |
No minä pistän oman listani: +Rock henkinen -Fruittari Tää on aika jees: Ja tiedoksi en ole homo vaan biseksuaali |
|
19.3.2011 klo 19:44 |
Naisen pitää olla sellanen viherhippi pasifisti, jolla on palehuivi aina kaulas. |
|
13.4.2011 klo 12:57 |
^ Niin pitääkin. Paitsi miehelle sopii paremmin palehuivi. |
|
24.4.2011 klo 23:00 |
No ei tästäkään kyllä miksikään pelimiehen käsikirjaksi ole. Vähän teennäisiä kommentteja. Ihmiset, olkaa rehellisiä! |
|
31.7.2011 klo 12:57 |
Toisten huomioiminen on ihastuttavaa! |
|
27.8.2011 klo 18:52 |
+hellä |
|
29.8.2011 klo 21:36 |
- pistävän vahvasti haiseva tätimäinen hajuvesi - sohvaperuna - valittajaluonne |
|
1.9.2011 klo 21:41 |
Haluaisin todeta, että vaikka olen lyhythiuksinen ja siisti tapaus, en kuitenkaan ole lähes koskaan istunut eturivissä koulussa / luennoilla / seurakunnassa. |
|
12.12.2011 klo 23:26 |
+semmoinen ikuinen "pikkupoikamaisuus". eli jaksaa innostua kaikesta ympärillään olevasta. :) -itserakkaus. Listailu on kyllä aina kivaa. :D |
|
12.12.2011 klo 23:35 |
Te voitte tytöt listata noita plussia ja miinuksia vaikka koko loppuelämänne, mutta tosiasia on se, että kun te rakastutte, niin se mies on vaan maailman ihanin, vaikka sillä olis kaikki listaamanne miinukset. Näin se menee kuulkaas. Rakastuminen on semmonen juttu... |
|
12.12.2011 klo 23:42 |
^ Näinhän se toki menee. :) Ihan jo kokemuksella. |
|
5.1. klo 14:28 |
+ Minulle parhaiten sopiva :) |
|
7.1. klo 20:59 |
Naiset kyllä yleensäkin itkevät itsevarmuuttaan korostavien, sopivasti ylimielisten ja sosiaalisesti älykkäiden tyyppien perään. Listauksilla ei ole niinkään merkitystä, asenne ratkaisee. Toisaalta, jos ei ole tuota sosiaalista silmää ja sitten ulkonäkö ja luonneplussia on kovasti, niin sitä on helposti ympärillä hyörivien naisten kanssa hätää kärsimässä. |
|
14.1. klo 19:09 |
''Toisaalta, jos ei ole tuota sosiaalista silmää ja sitten ulkonäkö ja luonneplussia on kovasti, niin sitä on helposti ympärillä hyörivien naisten kanssa hätää kärsimässä.'' Kuvailit tilanteeni paremmin kuin itse olisin osannut D: En ole vaan keksinyt että mikä tällaiseen tilanteeseen neuvoksi |
|
14.1. klo 19:21 |
Täähän ny suosittu ketju on...:o Taitaa olla kakaroilla muurahaisia housuissa...:o Jokkanttii appuun tänne...:O |
|
15.1. klo 20:24 |
"''Toisaalta, jos ei ole tuota sosiaalista silmää ja sitten ulkonäkö ja luonneplussia on kovasti, niin sitä on helposti ympärillä hyörivien naisten kanssa hätää kärsimässä.'' Kuvailit tilanteeni paremmin kuin itse olisin osannut D: En ole vaan keksinyt että mikä tällaiseen tilanteeseen neuvoksi" |
|
15.1. klo 20:24 |
"''Toisaalta, jos ei ole tuota sosiaalista silmää ja sitten ulkonäkö ja luonneplussia on kovasti, niin sitä on helposti ympärillä hyörivien naisten kanssa hätää kärsimässä.'' Kuvailit tilanteeni paremmin kuin itse olisin osannut D: En ole vaan keksinyt että mikä tällaiseen tilanteeseen neuvoksi" |