Ehdottomat turn off / offsit miehissä

Alue: Nuoruus ja seurustelu

1.10.2009 klo 14:07

Laurau
Käyttäjä

Nyt, ihanat naiset, listaamaan! :D

Ehdottomalta turn-off-mieheltä löytyy nämä kamalat ominaisuudet;
- huumorintajuton
- jäykkä ja laskelmoiva
- lyhythiuksinen ja siisti, eturivin poika
- pilottitakki
- suomileijona-tatuointi tai -koru
- siilitukka
- siis yleisesti kaikki ulkoinen tyyli, mikä viittaa natsismiin tai autopoikaan
- laiska
- sohvaperuna-sovinisti
- ruikuttaa joka asiasta
- näyttää naiselta
- yliujo
- tylsä, kaavoihin kangistunut ja mielikuvitukseton
- hygieniastaan piittaamaton

Ja unelmieni prinssiltä nämä;

+ rastat / pitkät hiukset
+ rento pukeutumistyyli
+ hauskuus ja älytön huumorintaju
+ luovuus
+ musikaalisuus
+ sosiaalinen ja kohtelias
+ villi
+ rento yleiskäsitys maailmasta
+ ymmärtää, että miehetkin voi tehdä ruokaa ja tekeekin sitä mielellään ja paremmin kuin minä itse ;)
+ osaa rakastaa, olla hellä ja söpöillä yleisilläkin paikoilla - jopa niin paljon että naisosapuolta alkaa nolottaa (nimim. kokemusta on)
+ ei välitä muiden mielipiteistä, kuitenkaan ketään loukkaamatta
+ pitää huolta ulkonäöstään
+ osaa keskustella

tätä listaa vois jatkaa loputtomiin..mutta jatkakaa te välillä, arvon naiset :)

ja sori, jos tällainen topic on jo, mä kun en löytänyt kuin vastaavan naisiin kohdistuvan turn-offs-spekuloinnin!

noniin "pieni" typo tuli tohon otsikkoon, enkä pysty enää muokkaamaan sitä. tarkoitus on siis lukea turn offsit / turn onit mutta njoo :D ymmärtänette pointin.

Viestiä muokattu 1.10.2009 klo 14:15, muokkaaja: Laurau

1.10.2009 klo 14:18

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^niin no tämän tyylinen keskustelu on nimellä naisten mieltymykset. Mutta käsittääkseni miehilläkin on kaksi ketjua. On miesten mieltymykset ja sit just tuo turn off mikä se nyt olikaan.. :-)

hmm.. Mun miinuslistalla on
- mustasukkaisuus
- totaali jumittuminen kiinni ettei pysty tekee mitään muuta ku olee sen toisen kanssa
- riippuvuusongelmat (etenkin pahat sellaiset)
-mielikuvituksettomuus
- nössöily
- jäykkyys
- keuliminen/kukkoilu
- itsekkyys
- pelkuruus (täytyy siis olla vähän uhkarohkea)
- jumittaja ja sellainen et nysvää vaan kotona eikä innostu mistään
- ei arvosta/kunnioita naisia
-ei ymmärrä mitä nainen tarvitsee

ainaki nuo tuli näin äkkiä mieleen :-)

1.10.2009 klo 14:49

JamesBond007
Käyttäjä

Jos olisin nainen tai homo, niin en viehättyisi ainakaan HUNK:seista - mun mielestä kun mies tanssii lavalla esitellen lihaksiaan musiikin tahtiin, niin siinä on jotain neitimäistä.

En pitäis lisäksi lihavista tai hintelistä miehistä, vaan etsisin tasapainoisen näköistä pakettia.

Miehen pitäisi tietää mitä elämältään haluaa, olla sinut itsensä kanssa ja olla ehdottomasti tietenkin uskossa osoittaen näin sitoutumista tietynlaisiin arvoihin.

Sellaiset kaljankittaajat/urheilunkatsojamiehetkin olis mun mielestä junttimaisia.

Älykäs pitäis myös olla, koska se on myös miehekästä.

Mä pitäisin itsestäni aika paljon - viikset sais kasvaa paremmin ja huumorintajua pitäis varmaan vähän hillitä, kun sitä tulee oltua välillä vähän liian pikkupoikamainen juttujen suhteen. Jotain pientä viilausta ulkonäköön myös.

:P

Viestiä muokattu 1.10.2009 klo 15:07, muokkaaja: JamesBond007

1.10.2009 klo 17:37

miimar
Käyttäjä

Mä taidan olla outo, mutta mua vaan ahdistaa/rasittaa/tylsistyttää kun yritän miettiä jotain kriteerejä...

Voipi tietysti johtua siitä, että tällä hetkellä ei vois ykskään mies vähempää kiinnostaa.

Ja anteeksi vaan kun tunkeilen tähän juttelemaan vaikken jaksa edes tehdä listaa, mutta jotenkin vaan on pakko taas avautua :D

Viestiä muokattu 1.10.2009 klo 17:38, muokkaaja: miimar

1.10.2009 klo 17:48

Yoki
suljettu käyttäjätili

^ei se mua ainakaan haittaa :-)

1.10.2009 klo 21:56

hillsong
Käyttäjä

- Jättää vessanpöntön kannet auki

1.10.2009 klo 22:49

emppu
Käyttäjä

- ei jaksa keksiä vastauksia Kaiken Maailman Tärkeisiin Kysymyksiin. "en tiedä" ei ole mikään oikea vastaus.

1.10.2009 klo 23:20

olento
Käyttäjä

+Usko tärkeintä elämässä
+Lapsirakas (+haluaa lapsia)
+Eläinrakas (+haluaa eläimiä tai hyväksyy jo olemassa olevat)
+Huumorimies
+Luotettava, rehellinen ja uskollinen (niinku aina nää)
+Suojelevainen, mutta ei mustasukkainen
+Spontaani ja reipas
+Rauhallisempi ku mie (muuten tulloo katastroofi!)

-Ei-uskovainen
-Huumorintajuton ja jäykkä
-Tiukkis ja nipottava
-Kaukainen
-Ei tykkää eläimistä eikä/tai lapsista
-Häilyväinen luonne

:)

1.10.2009 klo 23:27

emppu
Käyttäjä

- ottaa paljot asiat vakavasti, eli
+ on ensisijaisesti riemumieli, sittenmin jos asia vaatii, niin on standardivakava.

Viestiä muokattu 1.10.2009 klo 23:32, muokkaaja: emppu

2.10.2009 klo 10:41

tulipossu
Käyttäjä

+ huumorintajuisuus
+ urheilullisuus
+ musikaalisuus
+ aws silmät ja kattoo silmiin
+ ottaa muut huomioon
+ peruspositiivisuus
+ kiinnostunu maailman menosta
+ lukee kirjoja
+ älykkyys
+ poikamaisella tavalla vähä villi
+ vastuullisuus
+ jämäkkyys / reippaus
+ ajattelee omilla aivoilla
+ semmone söpöys
+ sitoutuvuus esim. johoki harrastuksee tai työhön tms.

- minä tiiän kaiken paremmin -asenne
- piereskely / muu ällöttävä tapa esim. rään kaivu yökyökyök
- likaset hiukset / ainainen hienhaju
- 24/7 koneella
- agressiivisuus
- ei huolehi ollenkaa ulkonäöstä
- tossun alle jäävää sorttia
- puhuu koko ajan / ei puhu ollenkaa
- vihaa lapsia
- pitkävihaisuus
- lipevyys yökkk
- joka asiasta valitus / hullu nipotus argh

3.10.2009 klo 13:56

aninenu
Käyttäjä

+ uskovainen
+ jumala on ykkönen
+ matala, miehekäs ääni
+ ei liian hyvä itsetunto -- ei kuitenkaan mikään täys nolla
+ pieni epävarmuus koskien naisia
+ yrittää ymmärtää
+ järkevä
+ uskaltaa "olla heikko"
+ leveät hartiat
+ läskiä ylävartalossa, ei kaljamaha kuitenkaan
+ kivat kädet
+ tupakkainen (ei sen hajuinen vaan kuuloinen) kröhähtely
+ suhtautuu myönteisesti lapsiin
+ tukeminen
+ suojeleva
+ hauskat eleet
+ ihana nauru
+ johtaminen
+ jotenkin vähän melankolinen, tai sellanen elämän raapima. en tiedä miksi. sellanen et oma hoivaamisen halu kohdistuu siihen

- uhoaminen
- "mä oon parempi"
- ilkeys
- dissaaminen, pahan puhuminen
- muiden jatkuva arvostelu
- naiselliset piirteet
- juopottelu
- naistenmies
- aina äänessä. ärsyttävä vitsiniekka
- ei tilannetajua.
- hintelä
- lihaskimppu, eieieiei
- "täydellisen" näkönen, liian tyylikäs
- nätti
- ei kunnioita mitään
- halveksii ja nostaa ittensä esim. vanhusten ja vammaisten yläpuolelle.
- ei pidä ittestään yhtään huolta

3.10.2009 klo 18:04

littlest
Käyttäjä

Kuka tahansa mies on kiinnostava ensimmäiset 5 sekuntia, ja jotkut jopa 5 minuuttia tai jos on oikein superihmeellinen tapaus niin ehkä jopa vähän enemmän. Mut sanotaan vaikka niin että viiden tunnin jälkeen ihan sama minkälainen on niin ei kiinnosta.

Ja hei, en puhu seksistä noissa ajoissa, todellakaan.

Vois vaihtaa nimimerkiks "Angstinen tilittäjä".

3.10.2009 klo 19:39

freeman
Käyttäjä

Höh, eikö se ole ihan normaalia että about 5 sekunnin tutustumisen jälkeen mennään sänkyyn?

4.10.2009 klo 1:30

luomumummo
Käyttäjä

Jos vain joku olisi edes ehdottanut jotain sen suuntasta niin olisin anatanut vasenta suoraa.

4.10.2009 klo 5:33

TeofilusTeofilus
Käyttäjä

Jos vain joku olisi edes ehdottanut jotain sen suuntasta niin olisin anatanut vasenta suoraa.

Ai vaikka sinuakin olisi haluttanut? Eikö se ole hienoa jos sinua pidetään seksikkäänä? Kyllä tästä tulee nyt sellainen olo, että tuo on vaan showta mitä naiset pitää yllä. Kun ei naisia oikeasti kiinnosta mitkään syvälliset keskustelut Platonin filosofiasta tai romanttiset kuutamokävelyhöpönlöpöt. Nainen tarvitsee ryhdikkään suoran toiminnan miehen, joka tulee ja vie mennessään!

4.10.2009 klo 5:38

Tikva
Käyttäjä

Mä tunnen just enkä melekeen tuollaisen miehen kuin mitä aninenun listassa :o plussat on ja nuo mainitut miinukset loistavat poissaolollaan. No okei ei tupakkaista kröhinää saati epävarmuutta naisia kohtaan mut muuten. Pidäki näppis irti siitä!

en siis seurustele. Muuten vaan oon omistushaluinen.

varmuuden vuoksi lisätään hymiö :D

4.10.2009 klo 14:22

Laurau
Käyttäjä

Ai vaikka sinuakin olisi haluttanut? Eikö se ole hienoa jos sinua pidetään seksikkäänä? Kyllä tästä tulee nyt sellainen olo, että tuo on vaan showta mitä naiset pitää yllä. Kun ei naisia oikeasti kiinnosta mitkään syvälliset keskustelut Platonin filosofiasta tai romanttiset kuutamokävelyhöpönlöpöt. Nainen tarvitsee ryhdikkään suoran toiminnan miehen, joka tulee ja vie mennessään!

Se riippuu Todella paljon miehestä.
Jos joku limainen geelihius-ällötys ehdottaisi muka-seksikkäällä flirttinaamallaan, että "miten ois, tekiskö mieli?" niin lähinnä päästäisin spontaanin naurunhörähdyksen.
Tilanteestakin se riippuu paljon, ja huumorintajusta. Tietyllä, vapautuneella huumorilla on suorastaan hellyyttävää heittää tollainen läppä sen 5min tuntemisen jälkeen.
Kyllä mä itse arvostan suoruutta, mutta se ei saa olla teennäistä tai väkinäistä suoruutta, tyyliin "Tällee mä näin yhessä tosi miehekkäässä leffassakin tehtävän, höhöhöhö, puristanpa sun p*rsettä, höhöhö".
En oikein osaa selittää mitä tarkoitan, se on vaan se fiilis....

Se on kyllä totta, että jos mulle oltais alettu ensitreffeillä heittää jotain filosofisia pohdintoja ja yliherkkiä illalliskutsuja, oisin ahdistunut ja luikkinut välittömästi paikalta pois.
Mutta toiset tykkää isästä, toiset pojasta...vai mitensemeni.

4.10.2009 klo 14:27

Babaii_
Käyttäjä

Ei jaksa kauheata listaa kirjoittaa...

+ omalaatuinen
+ rauhallinen
+ musikaalisuus
+ fiksu
+ suvaitsevainen
+luovuus
+ syvällinen
+parta :)
+ herrasmiesmäisyys
+oma maailmankatsomus
+huumorintajuisuus

- huono henkilökohtainen hygieniä
- ylimielisyys
- liian pätevä keskusteluissa
- itsekeskeisyys
- "olen oikeassa" -asenne
- liika maskuliinisuus
- liiallinen alkoholin käyttö

Sitten tämä lista, mitä en voi pistää kumpakaan kategoriaan.
-/+ tupakointi

Viestiä muokattu 4.10.2009 klo 14:36, muokkaaja: Babaii_

5.10.2009 klo 1:29

Johanniitta
Käyttäjä

+ Huumorintaju, jutuille pystyy aidosti nauramaan
+ Pitää itsestään huolta (puhdas, siisti, pukeutuu hyvin)
+ Hyvä tavat, kohteliaisuus
+ Katsoo silmiin, ottaa huomioon
+ Kuuntelukyky, on aidosti kiinnostunut toisen ajatuksista
+ Vastuullisuus, rohkeus ja valmius kantaa lopullinen vastuu
+ Luotettavuus, uskollisuus, pitää minkä lupaa
+ Päämäärätietoisuus, tulevaisuuden visioita

- Huonot tavat (nenän ja korvien kaivelu, piereskely, kynsien pureskelu, epäsiisteys)
- Typerät jutut, huono maku
- Negatiivisuus (aina jotain muka pielessä)
- Aggressiivisuus, tylyys
- Kyynisyys
- Jäykkyys, itsepäisyys
- Naismaisuus
- Vastuun pakoilu, yrittää välttää kaikkia tehtäviä tai saada muiden hoidettavaksi
- Aloitekyvyttömyys, päättämättömyys, passiivisuus

5.10.2009 klo 1:34

luomumummo
Käyttäjä

Kyllä ne loputkin halut kaikkoaa heti miten jos alkaa heti alussa vänkyämään sänkyyn pääsyä ja noita miehiä kun riittää pilvin pimein. Sellaiset saa kyllä heti rukkaset,eikä takas ole tulemista.
Katsoa saa muttei koskea. Minä olenkin ollut monelle miehelle pienoinen pettymys kun he eivät saaneetkaan tarpeittensa tyydyttäjää. Miehen täytyi olla oikeasti kiinnostunut MINUSTA eikä vain yhdestä asiasta. Taisipa niitä kilpakosioita olla useampiakin yhtäaikaa nuorempana ja taisin jonkun sydämenkin särkeä kun en huolinut heitä.Minä en todellakaan ollut helppo nakki.

Viestiä muokattu 5.10.2009 klo 1:55, muokkaaja: luomumummo

5.10.2009 klo 2:14

luomumummo
Käyttäjä

Platonin filosofiasta tai romanttiset kuutamokävelyhöpönlöpöt. Nainen tarvitsee ryhdikkään suoran toiminnan miehen, joka tulee ja vie mennessään!

Ryhdikäs ja suora mies ei ala ehdottelee heti sänkyyn menemisiä , vaan jahtaa saalistaan niin kauan että on valmis panee narun omaankin kaulaan, eli vie naisen vihille ja tekee mitä vain että saisi hänet itselleen omakseen. Sellainen minä olin ja olen edelleenkin. Onneksi olen turvallisesti naimisissa, vaikka onhan noita uhkarohkeita miehiä ollut jotka ovat vaikka millä kepulikonstilla yrittäneet minua vokotella lemmenleikkeihin ja osa olisi ollut valmis menemään jopa naimisiinkin jos olisin jättänyt mieheni. Aivan uskomattomia yrityksiä on ollut jopa lastenikin kautta.

5.10.2009 klo 9:49

Atte
Käyttäjä

Otsikon mukaan tässä pitäisi vissiin listata pelkkiä turn offeja ;)

5.10.2009 klo 23:16

Vive
Käyttäjä

Ongelma on siinä että rakastun aina Indianan tyyppisiin salaperäisiin suht tylyihin mutta äärettömän fiksuihin tapauksiin. Harmi että 98% näistä on ateisteja, ja se tekee elämästäni hankalaa. Stereotyyppiset uskovaiset miehet on jotenki aina niin huge turn off enkä voi sille mitään.

5.10.2009 klo 23:36

One
Käyttäjä

Ehdoton TURN ONN:

-Hierominen. Se, jos mies jaksaa/viitsii/tahtoo hieroa minua, niin voihan sitä autuuden ja ilon määrää. :-)

6.10.2009 klo 0:27

Isabella
Käyttäjä

Tässä minun lista:

+ uskoo Jeesukseen henkilökohtaisena Vapahtajanaan
+ mukava ihminen, jonka seurassa viihtyy
+ fiksu
+ nöyrä
+ hyväntahtoinen
+ rehellinen
+ luotettava
+ uskollinen
+ rauhallinen
+ pitkä pinnainen
+ hyväntuulinen
+ hauska ja huumorintajuinen
+ sanavalmis
+ mieluummin introvertti kuin ekstrovertti
+eläinrakas
+ tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa
+ miehekäs
+ pitkä
+ harteikas
+ komeat kasvot
+ tummat hiukset
+ vaaleanasiniset silmät ja mustat ripset
+ liikunnallinen, muttei mielellään mikään himourheilija
+ erämiestyylinen (viihtyy luonnossa ja tykkää metsästyksestä ja kalastuksesta)
+ moottoripyörä on kiva lisä, muttei pakollinen

- viettää liikaa aikaa tietokoneella
- käyttää nuuskaa
- liika itsepäisyys (= ei suostu tekemään sellaista, mistä itse ei tykkää, vaikka toinen tykkäisi)

6.10.2009 klo 23:24

Orion11
Käyttäjä

Jaahas, täältähän voi miehenä ihan oppia. Näistä kun vetää tulokset yhteen, niin ihannemies on yhtäaikaa herkkä hippi ja noheva herrasmies, nöyrän itsenäinen humoristisen sanavalmis hieman introvertti kuuntelija. Syvällisiä ajatteleva, runoja rustaava miehekäs motoristi-erämies. Okei. Ja näiden välillä sitten ilmeisesti jotenkin vielä tasapainoillaan tilanteen mukaan. :D

Ja sitten on vielä se ulkonäkökin. Parrakas, siisti ja rastatukkainen, poikamaisen karhumainen ja ulkonäöstään huolta pitävä viikinki. Paljon on opittavaa...

7.10.2009 klo 1:14

huono_ihminen
Käyttäjä

- lipevyys (lue=italialaisuus)

7.10.2009 klo 13:37

Laurau
Käyttäjä

Otsikon mukaan tässä pitäisi vissiin listata pelkkiä turn offeja ;)

Niin, luit varmasti mun tummenetun lisäyksen tohon ekaan viestiin, että

noniin "pieni" typo tuli tohon otsikkoon, enkä pysty enää muokkaamaan sitä. tarkoitus on siis lukea turn offsit / turn onit mutta njoo :D ymmärtänette pointin

ja apua!

- lipevyys (lue=italialaisuus
,
oliko tuo vitsi vai voiko noin suppeakatseisia ihmisiä olla vielä olemassa?

Orion, älä vedä tuloksia yhteen, siitä tuskin synty kenenkään unelmien mies. Onneks on naisia yhtä monta kuin on mieltymyksiäkin..ja jos me naiset ruvettais ottamaan mallia tuosta miesten samaisesta listauksesta, niin yhtälailla pulassa oltais :) miehillä on usein tooodella koppavat vaatimukset siitä, milta unelmien naisen pitäisi näyttää, joten eipä lähetä tähän... ;)

7.10.2009 klo 23:53

TeofilusTeofilus
Käyttäjä

Ryhdikäs ja suora mies ei ala ehdottelee heti sänkyyn menemisiä , vaan jahtaa saalistaan niin kauan että on valmis panee narun omaankin kaulaan, eli vie naisen vihille ja tekee mitä vain että saisi hänet itselleen omakseen.

Vähän arvelinkin, että olet tuolla linjalla. MUTTA... mietipä miten paljon siinä säästäis aikaa ja energiaa kun jättäis tämän rasittavan välivaiheen kokonaan pois ja menis suoraan asiaan? Nyt kun tilanne on se, että täytyy ensin kuukausikaupalla käyttää aikaa kaikkeen turhaan jonninjoutavaan. Ja kun ei kovakuntoisinkaan pari jaksa kuitenkaan 24/7 peuhata, niin kyllä siinä ikään kuin väliajalla ehtis juttelemaan Suomen ulkopolitiikasta ja Näsijärvellä seilaavista höyrylaivoista... Tulisi se löpinäpuolikin hoidettua siinä sivussa ihan varmasti.

8.10.2009 klo 0:07

TeofilusTeofilus
Käyttäjä

Ongelma on siinä että rakastun aina Indianan tyyppisiin salaperäisiin suht tylyihin mutta äärettömän fiksuihin tapauksiin.

Ai sellanen Hjallis Harkimo -tyyppinen on hot (tosin se ei ole yhtään salaperäinen vaan sen tylyistä puheista tajuaa mitä se ajaa takaa)??