Kenet radikaalinettiläisen haluaisit tavata?
Alue: radikaali.net
|
29.9.2009 klo 2:21 |
Kuka on mielestäsi sellainen sinulle ennestään tuntematon nimimerkki täällä Radikaali.netissä, jonka haluaisit tavata livenä? Perustele. Itse haluaisin tavata Muusaskan. Hänellä on sen verran persoonallisia juttuja ja elämänkokemustakin vaikuttaa olevan vähän vaikeammiltakin elämän teiltä. Silti pilke silmäkulmassa. Tämmöset tyypit on mitä parhaita. =) |
|
29.9.2009 klo 9:38 |
Haluasin kans tavata Muusaskan ja Yokin. Molemmilla on todella hyviä hauskoja juttuja ja todella hyviä elämään liittyviä maalaisjärjellä aateltuja pointteja :) |
|
29.9.2009 klo 9:54 |
Mä haluaisin tavata Aten. Sillä on hyviä juttuja. |
|
29.9.2009 klo 11:00 |
Kiitos Kousuke ja karuskaja <3 Jameskin olisi mukava nähdä ja perusteluina hmm.. No sil nyt on kivoja juttuja :-) |
|
29.9.2009 klo 11:09 |
:) karuskaja kiitos samoin. James olisi kiva tavata, samoin slslsl, koska heillä on minusta äärimmäisen herkullisia kommentteja, sekä itseironiaa ja kyynisyyttä, joista heissä pidän :) muitakin on varmasti, kuten r4f, mango, miimar, lucil ja kommenttien sisältö tosissaan saa aikaan mielikuvia henkilöstä itsestään :) hauskaa ja inspiroivaa porukkaa täällä. Lisää pistän listalle varmasti :) |
|
29.9.2009 klo 11:12 |
Mä olen aidosti yllättynyt siitä, miten paljon täällä on ihmisiä jotka olis kiva tavata - kaikki jo nyt vastanneetkin olis kiva nähdä - ainakin ohimennen ja monia chatista. Ehkä mä olen ihmisenä kasvanut tai sitten radikaali on muuttunut mun perspektiivistä mukavampaan suuntaan - se vois myös olla, että en ota osaa samalla tavoin joihinkin väittelyihin kuin joskus pari vuotta sitten.. joten siks tulen toimeen eri nimimerkkien kanssa paremmin. Sääli vaan, että mulla on noista miiteistä sellainen mielikuva, että siellä jotkut friikit hiimuilee ympäriinsä ja puhuu jotain sisäpiirinjuttuja, joten sellaiseen mua vois olla vaikea saada, vaikka siellä olis periaatteessa ainut mahdollisuus tavata ihmisiä - ellei sitten vaan mene väkisin kylään :) Voisinkin tehdä ensi kesälomalla sellaisen kiertueen ympäri suomen, että kampeaisin itseäni väkisin kaikkien mahdollisten kotiin ja sitten kirjoittaisin siitä jonkunlaista kiertue-blogia kuvineen.. olis ainakin mielenkiintoista. |
|
29.9.2009 klo 11:17 |
Kousuke, yoki ja musku on nähty =) Ei sillä etteikö uusiksikin voitaisi ottaa. Itte haluisin tavata mikniuksen, welzun sekä Anskutimen ja tietysti Aycean. Kyl mä voin muitakin treffailla. ^^ |
|
29.9.2009 klo 13:37 |
Miknius ja Sir Jon. Ja TeofilosTeofilos. |
|
29.9.2009 klo 14:28 |
JamesBond007 olis jännä tavata. Kaverissa on jotain syvällistä, huomaan pohtivani samantapaisia asioita. |
|
29.9.2009 klo 16:06 |
Jamesin kans vois saada hyvät keskustelut aikaan :-) |
|
29.9.2009 klo 17:36 |
No pahapaha, ainaki kaikki ketä on esim. tähä keskusteluun kirjottanu ois tosi siisti nähä mimmosia ihmisiä ootte ja osuuko arvaukset oikeaan. Paitsi Muusaskan ja Yokin oon nähny jee :). |
|
29.9.2009 klo 18:12 |
jep, kaikki tähän keskusteluun osallistuneet, plus Mangoliinin, Maryelin ja Mapen |
|
29.9.2009 klo 18:26 |
Jeps, kaikki tähän keskusteluun osallistuneet :-) |
|
29.9.2009 klo 21:50 |
hmm...En uskaltais tavata ketään. Mut jos uskaltaisin niin haluaisin tavata ehkä mangon. :) Ja Kousuken. Ja ehkä myö jellonan. |
|
29.9.2009 klo 21:50 |
Viestiä muokattu 29.9.2009 klo 21:50, muokkaaja: olento |
|
2.10.2009 klo 2:58 |
Haluaisin tavata nuori_jellonan, koska tahtoisin saada selville, onko hänellä IRL leijonan naama. |
|
2.10.2009 klo 11:50 |
^miten me halutaan koko ajan tavata samat ihmiset :-D omituista :-D |
|
2.10.2009 klo 12:00 |
Haluaisin tavata nuori_jellonan, koska tahtoisin saada selville, onko hänellä IRL leijonan naama. Minä tiedän vaikka en ole nähnytkään livenä. Kanttaa hengata sätissä, voi olla et jellona joskus taas "vilauttaa". |
|
2.10.2009 klo 12:05 |
^mitä :-D olen ehkä vähän tollo mut niinku.. Miten chatissa voi vilauttaa.. :-D |
|
2.10.2009 klo 13:33 |
Eihän sitä nyt kuitenkaan varatuille naisille vilautella :o |
|
2.10.2009 klo 14:35 |
Ei MORO! Putosin pikkasen ku tsekkasin Jellonan kuvan:D HAHA! |
|
2.10.2009 klo 16:45 |
Minä ihan punastun, kun minutkin halutaan tavata. Itse haluan erityisesti treffailla paikkakuntalaisia, mutta olen aina onnistunut olemaan joko poissa paikkakunnalta tai kiinni töissä/vapaaehtoishommassa miittien aikaan. Lupaan petrata asian suhteen! Tarkemmin kun ajattelee, niin helpompi olisi luetella ne, joita ei halua tavata, pääsisi huomattavasti lyhyemmällä listalla :) Jos joku pitää nostaa erikseen esille, niin ghettorouvan tahtoisin erityisesti tavata. Kai tässä vuosien tahattomankin stalkkauksen takia on sen velkaa :D |
|
3.10.2009 klo 10:44 |
^miten me halutaan koko ajan tavata samat ihmiset :-D omituista :-D Koska täällä on tietty sisäpiiri. Sisäpiiri johon kuuluu chatissa eniten roikkuvat. (vitsi) |
|
3.10.2009 klo 10:52 |
Nii! ja me ei edes päästä sättiin... nii! SALALIITTO! 8-) |
|
3.10.2009 klo 11:37 |
^niinpä :-D joo mut mun listalta toisiaan puuttuu vielä ainakin Saana ja ghettorouva! Ne olisi kiva tavata :-) perustelut öö.. Ne on vaan mukavia :-D |
|
3.10.2009 klo 12:20 |
Mulle tulee jostakin ensimmäisenä mieleen Yoki ja Muusaska, Ghettorouva sekä Atte. En oikein osaa perustella tätä. |
|
3.10.2009 klo 18:01 |
Livenä? Iik hyi en ketään. Sen takiahan mä täällä netissä olen, höh. |
|
3.10.2009 klo 18:35 |
selinda, Koska täällä on tietty sisäpiiri. Sisäpiiri johon kuuluu chatissa eniten roikkuvat. Joo voi se olla. Tosin mie en oikeestaan kovin paljon chatissa ole, koska jos siellä on se sisäpiirikeskustelu käynnissä, siitä on helposti ihan pihalla. =P Ja kuten sanottua, Muusaska ei chattiin edes pääse. |
|
3.10.2009 klo 20:51 |
Unohdin (taas!) mainita että Aycea olisi kiva nähdä. Se voisi opettaa mulle vaikka miten tehdään villasukat :-D |
|
3.10.2009 klo 23:17 |
En osaa sanoa ketään erityistä nimimerkiltä. Oikeastaan täällä on aika vähän sellaisia, joita en missään nimessä haluaisi tavata. Nyt ei muistu sellaisia nimimerkkejä yhtään mieleen. :) |