Oletko koskaan leikki!
Alue: Luovuus ja muoti
|
23.2. klo 16:42 |
Enpä ole koskaan ollut resiinassa. Mutta oletko sinä koskaan jäänyt bussin oven väliin? |
|
23.2. klo 18:17 |
Luojan kiitos en ole :-D vihaan kaikkia tuon tyylisiä ovia ja hissin ovet on kans ihan karmeita! Mistä niistä tietää millon niitten väliin jää :-D oletko koskaan ollut bussissa jossa on VIIDET lastenrattaat? o_O |
|
25.2. klo 18:53 |
En varmaan, kolmet on vissii ollu. Oletko koskaan ollut pitkäaikaistyöttömänä? |
|
25.2. klo 21:18 |
En ole ollut 500 päivää. Lähellä kyllä kävi, kun olin työkkärin rahoilla koulun penkillä. Oletko koskaan soittattanut kaupan hälytinportteja? |
|
26.2. klo 10:17 |
Oletko koskaan soittattanut kaupan hälytinportteja? Ainakin ne alkoi hälytä käydessäni niistä ulos. En mä mitään varastanut, ja se asia tulikin selväksi. Oletkos ikuna unelmoinut supertähteydestä? |
|
26.2. klo 11:14 |
Tokihan kyllä. Unelmissani olen nobelilla palkittu kansansuosikki ja folkmuusikko, joka lopetti maailman sodat kirjoittamalla niin huonon novellin, että pelkkä myötähäpeä yhdisti ihmiskunnan. Oletko koskaan ikinä pelannut nettipokeria? |
|
26.2. klo 17:52 |
Öö.. Mun mielestä mä oon joskus naamakirjassa pelannu jotain pokeria :-D oletko koskaan pelannu räsypokkaa? =) |
|
28.2. klo 20:55 |
Olen, se oli niitä villejä nuoruus vuosia. En kylläkään voi sanoa että olisin ylpeä 0_o* Hmm.... Oletko koskaan joutunut "stalker" kissan hyökkäyksen uhriksi? Viestiä muokattu 28.2. klo 20:55, muokkaaja: cloud86 |
|
28.2. klo 23:41 |
En ole. Oletko koskaan sukeltanut (ilman laitteita) 25 metrin pituisen matkan ottamatta kertaakaan happea ja ilman käsivetoja pelkkien potkujen avulla? |
|
1.3. klo 0:33 |
En. En ole merenneito. :( Edit: Ja kysymys jäi. Oletko koskaan juonut shampoota? Viestiä muokattu 1.3. klo 0:33, muokkaaja: mangoliini |
|
1.3. klo 9:40 |
En onneksi :-D onko mango juonu, oliko hyvää? :-D tuosta tulikin mieleen et oletko koskaan juonut andya? =) itse en ole mutta mutsi on vetäny aikoinaan hörpyt vahingossa :-D |
|
1.3. klo 9:40 |
Tuplat Viestiä muokattu 1.3. klo 9:41, muokkaaja: Muusaska |
|
1.3. klo 18:43 |
En ole andya juonut.. Eikös se ole hengen vaarallista? Seuraava kysymys: Oletko koskaan käynyt Vatikaanissa Sixtuksen kappelissa? |
|
1.3. klo 22:50 |
En ole käynyt, niin mielelläni kyllä kävisin. Oletko koskaan lähettänyt trollia tänne radikaaliin? |
|
2.3. klo 14:52 |
En onneksi :-D onko mango juonu, oliko hyvää? :-D Joo, Muusaska, oon juonut. Pienenä, luulin, että se oli limsaa. En muista makua enää. :D Tosin väitän, että jokainen ihminen maistamattakin tietää, miltä saippua maistuu. Näitä ihmisen kummallisuuksia. :) |
|
2.3. klo 19:56 |
En ihan vielkää tajua mitä se tarkottaa, ni en varmaankaa oo. Oletko koskaan kirjoittanut kirjaa? |
|
2.3. klo 23:56 |
En ole. Lapsena aloitin kyllä kirjoittamaan kirjaa, mut se jäi aika lyhyeen.. Oletko koskaan istunut tunnin jälki-istunnossa sen takia, että et ole suostunut noukkimaan koulun käytävältä jonkun toisen ihmisen pudottamaa räkäliinaa? |
|
4.3. klo 19:14 |
Eeeeen. Tosin oon lupautunu istumaan yhen toisen puolesta jälkkärii, mut en tiiä mistä se sen sai. Oletko koskaan lyönyt ketään vahingossa niin, että hänestä alkaa vuotaa verta? |
|
4.3. klo 23:02 |
En ole. Oletko koskaan ollut uimassa ponin kanssa, sillain et poni ui ja itse istut selässä? |
|
9.3. klo 18:22 |
En, mut norsun kanssa tuota on kokeiltu! :) Oletko koskaan ajanut pimeellä autoa ilman auton valoja kilometriä? |