Oletko koskaan leikki!
Alue: Luovuus ja muoti
|
1.6. klo 2:48 |
En, mutta melkein olin joutua kun 5 vuotiaana poikien hiihtosarjassa oli vain kolme osallistujaa. :) Olin kolmas. *facepalm* Oletko koskaan lentänyt unessa? (ilman lentokonetta tai katapulttia) Viestiä muokattu 1.6. klo 2:52, muokkaaja: Nasir777 |
|
1.6. klo 7:40 |
Olen ja se on kivaa =) oletko koskaan tehnyt punaviinikastiketta? |
|
1.6. klo 10:43 |
oletko koskaan tehnyt punaviinikastiketta? Varmaankin valmisjauheesta. Oletko koskaan nähnyt unta, jonka pääasiallinen sisältö on se, että tiskaat tiskejä? |
|
1.6. klo 17:21 |
^ En ole nähnyt tuollaisia painajaisia.. Oletko koskaan nähnyt sellaista unta, että heräät aamulla ja teet kaikki aamuvalmistelut jne. ja sitten herännyt siihen, että se olikin vain unta ja olet nukkunut pommiin? |
|
1.6. klo 18:40 |
Useampanakin aamuna olen. Siis uneksin peseväni hampaat, syöväni mysliä... Ja sitten herään ja teen samat asiat. Välillä on vaikea erottaa, että missäköhän todellisuudessa sitä taas elää. Jatketaan unilinjaa. Oletko koskaan nähnyt unta, jossa näet unta? Siis uni unen sisällä. |
|
1.6. klo 19:02 |
^ En ole, miten se on mahdollista? Oletko koskaan nähnyt unta, että hampaasi alkaa tippuileen suusta? |
|
1.6. klo 19:55 |
Olen o_O se on aivan kamalaa! :O oletko koskaan nähnyt unta että vihollinen (paholainen) yrittää hyökätä kimppuusi? |
|
1.6. klo 20:26 |
Olen- eikä ollut kivaa.. :( Tahtoisitko lomaa elämästä ? |
|
2.6. klo 0:42 |
tahtoisin ja eräänlainen loma elämästä on kun on unessa. Oletko koskaan kaatunut hengellisessä tilaisuudessa? |
|
2.6. klo 0:45 |
Olen. Oletko riippuvainen? |
|
2.6. klo 1:29 |
Vähän liiankin. Miksi? |
|
2.6. klo 2:12 |
Wopith, oliko kysymyksesi "Oletko koskaan MIKSI?" Vaustaukseni kysymykseen on kyllä ja ei, koska siksiksi. Perustan topicin jossa kysytään MIKSI? Oletko koskaan ollut riippumaton riippuessasi riippumaton päällä? |
|
5.6. klo 16:16 |
Mitenköhän tämä kysymys nyt oikein meneekään.. :-) eli siis riippumaton riippuessani riippumaton päällä.. Hmm.. Olen kyllä riippunut riippumaton päällä mutta siitä en tiedä olenko silloin ollut riippumaton. Ehkä mä jostain olen silloin ollut riippumaton eli vastataan kyllä :-) oletko koskaan mennyt koulutunnille huopa/peitto päällä? Kymppiluokalla oli kiva ku tietyt tunnit oli samassa rakennuksessa ku se missä arkipäivät asuttiin, niin tuli vähän väsyneenä raahauduttua sinne millon missäkin tamineissa :-D asuun kuului vielä sika isot tiikeritossut! |
|
6.6. klo 2:45 |
En , mutta ulkovaatteet ja haalarit päällä useastikkin. |
|
6.6. klo 11:58 |
En koskaan. Onko sinulla kuudetta aistia niin,että olet tuntenut vahvaa sielunyhteyttä toiseen ihmiseen heti ensinäkemällä Itse tunnen ykseyttä koko luomakunnan kanssa. Jos on herkkä ihminen niin se on sekä siunaus että kirous.Enemmän kirous tässä syntisessä maailmassa.Kuudennnen aistin omaavia ihmisiä ei ymmärretä he elävät korkeammissa sfääreissä. Itse olen kuitenkin kiitollinen kuudennesta aististani. |
|
6.6. klo 12:48 |
^ Jaa no enpä tiedä noista sielunyhteyksistä, mut silloin kun tapasin mieheni ekaa kertaa, niin sanoin kaverilleni, että tuolla menee mun elämäni mies, ton mä haluan. Se oli kyllä ihan ainutlaatuista, koska en ollut koskaan aiemmin ajatellut kestään ihmisestä samalla tavalla... Oletko koskaan ajanut tandemilla? |
|
6.6. klo 14:33 |
Olen. Oletko koskaan ollut lakassa? |
|
6.6. klo 21:52 |
En ole ihan varma, olen ainakin muiden lakan kerääjien läsnäolossa joskus pienempänä :) Oletko koskaan rakentanut hiekkalinnaa? |
|
8.6. klo 21:36 |
En muista että olisin hiekkalinnaa rakentanut, mutta hiekkakakkuja kylläkin :-D oletko koskaan ollut epätoivoinen? |
|
8.6. klo 21:46 |
Nykyisin aina.Noidankehä on sietämätön.Yliherkkyydestäni johtuen ihmiset eivät ymmärrä minua. Oletko koskaan harrastanut luovaa visualisointia. |
|
8.6. klo 22:36 |
Öö.. Mitä on luova visualisointi? Eli en tiedä kun en tiedä mitä se tarkoittaa.. Oletko koskaan kyllästynyt sanaan MYRKKY? |
|
8.6. klo 22:52 |
Luova visualisointi tarkoittaa luontaisen kuvittelykyvyn tietoista käyttöä. En ole kyllästynyt sanaan myrkky kun en sitä paljoa kuule enkä tiedosta. Seuraava kysymys on otettu luovan visualisoinnin kirjasta: oletko sinä elänyt elämää takaperin. kolme olemisen tasoa on: Kaikki toimii niin todellisuudessa,että sinun on ensin oltava se, mitä todella olet,jotta voisit tehdä sen,mikä on tarpeen saadaksesi mitä haluat. Takaperin elettynä:ihmiset ensin haluavat,että heillä on jotain-tavaroita tai rahaa-jotta he voisivat tehdä sitä mitä haluavat tullakseen onnellisiksi kysymys siis:elätkö elämääsi takaperin. |
|
10.6. klo 21:52 |
En, mutta takaperin ryömimällä ylösalaisin olevaan pakastimeen klo kaksi yöllä ja siunaamalla suolalla veristä salaattia voi muuttaa jääkaapin teleportiksi ja matkustaa ajassa taaksepäin. Jos tämän toistaa menneisyydessä, mutta siunaa salaattia sokerilla, voi matkustaa tulevaisuuteen. Visualisoi sitä :) Oletko koskaan uinut avannossa? |
|
11.6. klo 4:28 |
En, enkä haluakkaan uida koska jalkani eivät siedä mitään kylmää, kesälläkin käytän villasukkia kylmällä säällä. |
|
11.6. klo 4:32 |
Joskus lapsena. Oletko koskaan yliiaistinut?Esim Pyhässä Hengessä nähnyt näkyjä/visioita johtuen herkistä vaistoistasi tai muuten vaan aistinut erittäin herkkään. |
|
11.6. klo 13:18 |
Enpä ole. Aistin kyllä herkkään, mutta en visioita ole nähnyt. Oletko koskaan viuhahtanut? |
|
12.6. klo 21:53 |
Olen ja usein! Oletko koskaan viuhahtanut? |
|
12.6. klo 23:19 |
En ole. Miksi pitäisi viuhahdella. |
|
13.6. klo 2:59 |
Mihin pittää vastata? Viuhahteluun? Noh, ei tarvitsekaan viuhahdella. Oletko koskaan valvonut yli kahta vuorokautta putkeen? |
|
13.6. klo 3:02 |
Kyllä olen ja voin sanoa,että herkälle ihmiselle ei tee hyvää. Oletko koskaan nukkunut kahta vuorokautta putkeen |