Oletko koskaan leikki!

Alue: Luovuus ja muoti

26.11.2009 klo 18:32

lagrima
Käyttäjä

Olen, ja itse asiassa silloinkin kun EN ole sitä suunnitellut :"D

Oletko koskaan leikkinyt ulkomaalaista? Niinkun vaikka jossain vieraassa kaupungissa, tai miksei kotikaupungissakin, puhunut eri kielellä kuin omalla äidinkielelläsi ihan vaan huvikseen?

Viestiä muokattu 26.11.2009 klo 18:32, muokkaaja: lagrima

26.11.2009 klo 19:44

olento
Käyttäjä

Englanniksi leikin aika usein, joskus "ruotsiksi".

Oletko koskaan hypännyt silmät kiinni narua?

29.11.2009 klo 10:58

Muusaska
Käyttäjä

En ainakaan muista että olisin..

Oletko koskaan pessyt palasaippualla hiuksia?

29.11.2009 klo 21:51

arumakota
Käyttäjä

en

oletko koskaan tietoisesti tehnyt mitään itsetuhoista?

29.11.2009 klo 21:58

JamesBond007
Käyttäjä

En varsinaisesti - ellei ajatuksia lasketa mukaan tai sitä, että antaa uskonelämän mennä siihen jamaan, että on ahdistunut aamusta iltaan ja miettii, että olisi parempi olla elämättä. No en ole kuitenkaan siis tehnyt mitään koskaan, enkä edes vakavasti harkinnut varmaan.

Oletko koskaan ajanut reilua ylinopeutta?

29.11.2009 klo 23:12

Muusaska
Käyttäjä

Ainoastaan unissani 8-) hihih :-D ja tietysti autoradalla! Mulla ei siis ole ajokorttia :-) ehkä parempi niin.. :-P

oletko koskaan juonut vihreätä teetä?

30.11.2009 klo 2:22

luomumummo
Käyttäjä

Olen.
Oletko koskaan juonut Bambukahvia?

30.11.2009 klo 3:59

KokoDino
Käyttäjä

En usko että olisin edes maistanut.

Oletko koskaan yrittänyt lentää? Rakentanut vaikka suht isot siivet käsiin ja koittanu sitte räpytellä ilmaan niillä?

30.11.2009 klo 12:22

appleseed
Käyttäjä

En ole, en. Ihan siistiä ois kyllä, jos ihminen osais lentää. Ei tarvitsisi käyttää enää Finnairin palveluja:)

Oletko koskaan ollut kuorossa laulamassa Mozartin Requiemia? (Mikä kysymys! No,mulla soi päässä Lacrimosa, joten ehkä tämä elitistinen kyssäri johtui siitä)

30.11.2009 klo 12:38

Muusaska
Käyttäjä

En ole :-D

oletko koskaan tuntenut itseäsi todella pirteäksi? Hyvätkysymyksetmeillä.com :-D

30.11.2009 klo 12:47

appleseed
Käyttäjä

Juu, näin on joskus päässyt päässyt käymään. Mutta onneksi se on ohimenevää.

Oletko koskaan ollut itsetuhoisuuden partaalla, kun päässäsi soi kolmatta päivää Matin ja Tepon "et voi tulla rajan taa"? (nimim. näin käy joskus XD)

30.11.2009 klo 13:05

KokoDino
Käyttäjä

ON! Jos kuulen jossain Mätiä ja Töppöä, ni kyllä itsari ois ihan paikallansa.. Jumalakin varmasti ymmärtäisi! :D

Oletko koskaan istunut tuolille, joka sitten päättääkin hajota ja ympärilläsi on paljon ihmisiä?

30.11.2009 klo 14:19

luomumummo
Käyttäjä

En ole mutta äidin kanssa oltiin saunassa kylpemässä ja yhden kerran kerkesin vastalla hakata itseäni kun laude rämähti alas.
KokoDino älä nyt noin sano Matista ja Töpöstä muusaska aikoinaan tykkäs kovasti heidän musiikistaan.
Oletko koskaan laittanut radiota kiinni kun Paula Koivuniemi laulaa?

30.11.2009 klo 14:37

Muusaska
Käyttäjä

^pistetään se sen piikkiin että olin silloin vielä lapsi ;-D :-P

ja vastaus kysymykseen, en muista että olisin laittanut..

Oletko koskaan laulanut joulujuhlissa?

30.11.2009 klo 15:25

appleseed
Käyttäjä

Olen. Olen laulanut myös joulukonserteissa ja kaikissa mahdollisissa jouluun liittyvissä tilaisuuksissa.)

Matti ja Teppo luovat ihanan turvallisuuden tunteen. En tajua miksi. Mutta kolme päivää samaa kappaletta on pelottavaa:)

Oletko koskaan syönyt jotain muuta sisäelintä kuin maksaa?

1.12.2009 klo 10:26

Muusaska
Käyttäjä

En ole syönyt koskaan maksaa enkä mitään muutakaan sisäelintä, ellei sit makkaraan survota niitä niin sit olen tietämättäni syönyt.
Iski yhtäkkinen lukihärö :-D onko se sana "tietämättäni"..?

Onko sinulle koskaan iskenyt yhtäkkinen lukihärö? :-P

1.12.2009 klo 11:08

appleseed
Käyttäjä

On iskenyt. Nykyään jotenkin luen kaiken väärin, ja sanat muuttuvat päässäni todellista härskimmiksi, mikä on hyvittavaa ja toisaalta ärsyttävää. Tyyliin "pentik" voi olla yhtäkkiä penis. Ja se sana on tietämättäni, kyllä.

Oletko koskaan tanssinut can-cania?

1.12.2009 klo 12:02

ghettoRouva
Käyttäjä

En ole.

Oletko koskaan lukkiutunut yöaikaan ulos asunnostasi?

1.12.2009 klo 12:35

JamesBond007
Käyttäjä

Olen ja sitten olen myös mennyt vanhempien luo yöksi, kun oven avaus yöllä maksaa aika paljon.

Oletko koskaan ollut pelihimoinen?

1.12.2009 klo 23:02

Ulosottomies
Käyttäjä

En oikeastaan vaikka just voitin viime vkl 96€, viidellä äyrillä :D.
Pelaan sillon ku sattuu olemaan kolikoita mitkä painaa liikaa lompakossa.

Oletko koskaan haaveillut olevasi vastakkaisen sukupuolen edustaja ?

1.12.2009 klo 23:18

olento
Käyttäjä

En.

Oletko koskaan hypännyt mäkihyppytornista? Tai laskenut?

2.12.2009 klo 4:39

KokoDino
Käyttäjä

En ole. Mulla on korkeanpaikan kammo, joten mua ei helposti tommotteisiin paikkoihin saa. Talot ja näsineula on asia erikseen, mutta yleensä välttelen korkeita paikkoja. Eli siis en ole hypännyt, enkä laskenut. Pöksyihi oon laskenu ja siitäki on jo kiitos Luojan todella kauan aikaa :D

Oletko koskaan pelännyt ufoja, tai uskonut ufojen olemassa oloon?

2.12.2009 klo 8:26

Tikva
Käyttäjä

Ilmoittaudun nyt mukaan hörhökerhoon. Luulin nähneeni lapsena ufon koiraa ulkoiluttaessani Pudasjärven takametsissä eräänä selkeänä talviyönä. Joku kirkkaampi tähti ei malttanut pysyä paikallaan vaan pomppi sinne tänne kunnes katosi. Mutta kuka tietää, ufothan tunnetusti viihtyvät Pudiksella ainakin Särkelän Aten mukaan. Olen siis pelännyt, niin kuin vähän kaikkea muutakin. Mutta en silti usko niihin. Mutta olis siistiä jos toisilla planeetoilla olisi (kenties syntiinlankeamatonta) elämää, kuten C. S. Lewisin hienossa kirjassa Äänetön planeetta.

Oletko tuntenut olevasi riemuisan ylpeä itsestäsi mutta pitänyt sen omana tietona etteivät lähimmäiset saisi aihetta pitää sinua itserakkaana?

Viestiä muokattu 2.12.2009 klo 8:39, muokkaaja: Tikva

2.12.2009 klo 15:42

olento
Käyttäjä

Öm. En oo ikinä ollu varmaa nii ylpee itestäni.. Hmm.

Oletko koskaan syönyt jätskiä pää alaspäin?

2.12.2009 klo 16:06

Muusaska
Käyttäjä

En usko :-D

oletko koskaan tutkituttanut asuntoasi?

3.12.2009 klo 6:38

KokoDino
Käyttäjä

Hometarkastaja on soitettu paikalle kyllä joskus.

Oletko koskaan ajanut autoa silmät suljettuna? (kaveri istuu vieressä ja neuvoo. Ei kannata yleisillä teillä kokeilla) :D

3.12.2009 klo 15:13

Muusaska
Käyttäjä

En ole :-D

oletko koskaan tehnyt karjalanpaistia?

3.12.2009 klo 21:34

Saana
Käyttäjä

En ole. :( Syönyt olen kyllä useasti. :D

Oletko koskaan lähettänyt rakkauskirjettä?

3.12.2009 klo 22:16

luomumummo
Käyttäjä

Montakin rakkauskirjettä olen lähettänyt ja myöskin saanut.Ps.On vielä tallessakin.
Oletko koskaan saanut rakkauskirjettä?

3.12.2009 klo 22:23

Saana
Käyttäjä

En ;(

Oletko koskaan kirjoittanut runoa, joka on julkaistu esim. lehdessä?