Oletko koskaan leikki!

Alue: Luovuus ja muoti

2.11.2009 klo 23:31

olento
Käyttäjä

Kyllä :D

Oletko koskaan ollut henkilökohtaisena avustajana?

3.11.2009 klo 0:22

luomumummo
Käyttäjä

Olen tavallaan kun olin sosiaalialan kurssilla joskus ja siihen liittyi työharjoittelua ,niin ulkoilutin vanhuksia ja annoin heille lääkkeitä jne.
Oletko koskaan tehnyt miesten töitä työksesi. Esim. hitsannut, tai raivannut raivaussahan kanssa pusikkoa.

3.11.2009 klo 3:08

TeofilusTeofilus
Käyttäjä

Kyllä olen.

Oletko koskaan ollut laivalla alkoholin vaikutuksen alaisena?

3.11.2009 klo 11:31

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Olen 8-)

oletko koskaan pumminut ilmasia juomia laivalla? Lähes pettämätön taktiikka on istua pöytään, odottaa että joku tulee tarjoamaan. Siinä vaiheessa kun se yrittää tehdä lähempää tuttavuutta, ilmoitat käyväsi vessassa ja vaihdat baaria 8-)
enkä edes keksinyt tuota itse. 15vuotiaana yksin laivalla huomasin vaan että nuin sen on mentävä jos haluu päästä lääppijöistä eroon =)

3.11.2009 klo 19:21

lagrima
Käyttäjä

En, oon laivalla ollut viimeks joskus 12-vuotiaana ja sillon ei paljon tarttenu pummia juuri mitään :D

Oletko koskaan ollut kahden valtion rajalla niin, että toinen jalka olis ollut toisen valtion puolella ja toinen toisella? (en kyl tiiä et onks sellanen ees mahollista käytännössä)

3.11.2009 klo 22:37

olento
Käyttäjä

Hmm, en varmaankaan. Enkä tiiä miten mahollista se ees ois.

Oletko koskaan ratsastanut jollain muulla kuin hevosella tai ponilla?

3.11.2009 klo 22:54

RegisteredUser
Käyttäjä

Olen.

Oletko koskaan ollut sukellusveneessä?

3.11.2009 klo 23:36

JamesBond007
Käyttäjä

En - tai sitten olen - on sellainen olo, että olin ehkä joskus pienenä ulkomailla hetken katsomassa jotain... mutta toi voi olla jotain harhaa myös :F

Oletko koskaan ollut ihana pidemmän aikaa?

4.11.2009 klo 0:09

Tokkuli
Käyttäjä

Tuskin. Tosin joku saattaisi olla sitä mieltä, että joo.

Oletko koskaan puhunut itsesi kanssa?

4.11.2009 klo 1:04

luomumummo
Käyttäjä

Päivittäin puhun itseni kanssa.
Oletko koskaan lauleskellut odottaessasi dösää tai kävelless kadulla tms.

4.11.2009 klo 15:08

_rozie
Käyttäjä

aina :) melkein.

oletko koskaan huijannut punnitessasi kaupassa hedelmiä? (esim. ottanu suomalaisia ja maksanu espanjalaisista tms)

4.11.2009 klo 15:15

Anskutin
Käyttäjä

Lapsena painoin aina vaaan nappia ennen kuin se oli ehtinyt nousemaan oikeaan painoon asti. En pitänyt sitä huijaamisena. Lopetin, kun hoksasin että se on väärin.

Oletko koskaan katsonut Big Brotheria?

4.11.2009 klo 16:28

JamesBond007
Käyttäjä

Tätä vuotta olen katsonut vähän kun siellä on ollut pari puolituttua.
Mä halveksun koko formaattia syvästi, mutta en niin paljon että sillä silti päätäni vaivaisin.

Oletko koskaan saanut lohdutusta yksinäisyyteesi muiden ihmisten huonoista parisuhteista?
(ei vahingonilolla vaan sen kautta, että asiat voisi olla huonosti myös suhteessa)

4.11.2009 klo 17:03

luomumummo
Käyttäjä

En omasta mielestäni ole.
Oletko koskaan löytänyt jotain esim. rahapussin joka on joltain pudonnut ja paluttanut sen omistajalleen?

4.11.2009 klo 20:12

olento
Käyttäjä

Oon saattanu joskus jotain löytää ja palauttanu, mut en mitään kovin kallista tai arvokasta, joku ponnari tai vastaava tippunu. :D

Oletko koskaan ollut pienoislentokoneessa?

4.11.2009 klo 21:05

luomumummo
Käyttäjä

En ole mutta isossa lentokoneessa olen ollut.
Oletko koskaan ollut onkimassa tammukoita purosta mato-ongella.

4.11.2009 klo 22:22

merii
Käyttäjä

Olen kyllä - tosin en muista oliko se tarkalleen juuri mato-onki...
Oletko koskaan syönyt iljetystä (se eräänlainen ruoaksikin kutsuttu mönjä)?

4.11.2009 klo 22:43

luomumummo
Käyttäjä

En tiedä mikä on mönjä, mutta en syö etanoita jos niitä tarkoitit.
Oletko koskaan ollut pilkillä ?

4.11.2009 klo 23:24

olento
Käyttäjä

Joo, voi että oli tylsäääää!

Oletko koskaan sairastanut muita rokkoja, kuin vesirokon?

5.11.2009 klo 0:20

luomumummo
Käyttäjä

Olen sairastanut tuhkarokon,sikotaudin, vihurirokon, en ole varma olenko myös tulirokon.
Oletko sairastanut A-viruksen.

5.11.2009 klo 12:40

olento
Käyttäjä

Mikä on A-virus, onko sillä toinenkin nimi?

Oletko koskaan ampunut ilmakolla?

5.11.2009 klo 12:44

JamesBond007
Käyttäjä

Joo.

Oletko koettanut koskaan tehdä ystävyyttä papukaijan kanssa viheltelemällä sille?

5.11.2009 klo 17:09

luomumummo
Käyttäjä

En ole. (A-virus oli viime keväänä oleva infulenssa , sitä sanottiin A-virukseksi)
Oletko koskaan ampunut millään aseella pilkkaa esim. haulikolla, revolverillä siis kuudesti laukeavalla pistoolilla tms.

5.11.2009 klo 23:04

olento
Käyttäjä

Mikä pilkka? Johonkin tauluun ammuin. Puu-raukka, joka sen takana oli tuhoutumassa.

Oletko koskaan jutellut koiran kanssa?

5.11.2009 klo 23:10

luomumummo
Käyttäjä

Olen. Pilkkaa on kun ammutaan maalitauluun.
Oletko koskaan jutellut kukille, että ne kasvais paremmin tai sit uhkaillut että heität menee jos ei ala voimaan paremmin?

5.11.2009 klo 23:46

JamesBond007
Käyttäjä

Olen jopa laulanut joskus nuorena kun luin tutkimuksesta jonka mukaan kasvit jotka kuulee musiikkia kasvaa nopeammin.

Oletko koskaan ollut sairauteen saakka ihastunut, mutta jättänyt siitä kertomatta ihastuksellesi?

5.11.2009 klo 23:58

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Ei tule ainakaan heti mieleen että olisin :-) voi olla etten edes pystyis moiseen. Olen liian suuri suustani :-D

oletko koskaan ollut hermoromahduksen partaalla virkkaustyön kanssa?

6.11.2009 klo 0:34

luomumummo
Käyttäjä

Olen ollut joskus.
Oletko koskaan kohteliasuuden vuoksi syönyt sellaista ruokaa jota inhoat oksentamatta?

7.11.2009 klo 11:36

ArmAnt
Käyttäjä

En, aika vähän on ulkomailla tullut pyörittyä ja Suomessa harvemmin on sellaisia ruokia.

Oletko koskaan nielaissut pyörää ajaessasi jotakin ötökkää?

9.11.2009 klo 18:59

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Minä ku mietin pitkään että miten voi pyörän nielaista ja nyt vasta tajusin että siis ötökän pyörää ajaessa :-D vähänkö olen torvi! Mutta siis.. En muista että olisin nielaissut mutta en ole varma..

Oletko koskaan maistanut madeiraa?

Viestiä muokattu 9.11.2009 klo 19:00, muokkaaja: Muusaska