Näistä en mielellään puhuisi puolisolleni
Alue: Avioliitto ja perhe
|
8.10.2009 klo 20:24 |
Mun mielestä aviopuolison kanssa pitää pystyä olemaan sellainen, millainen olet yksin, vain oman itsesi kanssa, omassa huoneessa. Hyvin kiteytetty. Avioliitossa on kuitenkin pohjimmiltaan kyse suhteesta kahden toisiaan rakastavan ystävän välillä. Viestiä muokattu 8.10.2009 klo 20:25, muokkaaja: veka |
|
8.10.2009 klo 20:38 |
luaraun tilanne on mun mielestä aika optimaalinen - joo jos pierettää, niin eihän sitä tarvitse toisen nenän eteen mennä, mutta mutta - olis aika outoa jos toisella olis vatsa sekaisin ja sen pitäis viiden minuutin välein juosta wc:hen. sama juttu just noiden viehättävien/hyvännäköisten ihmisten kanssa, et eihän niitä tarvi koko ajan hehkuttaa tai edes usein, mutta tieto siitä, että niistä voi sanoa voi olla vapauttava ja jopa parantaa suhdetta. Viestiä muokattu 8.10.2009 klo 20:43, muokkaaja: JamesBond007 |
|
22.1.2010 klo 22:58 |
Itse en puhuisi mielelläni entisistä seurustelusuhteista, niistä vahingossa lattialle jääneistä sukista yms. asioista toisessa joita voin sietää helposti jos vain haluan. Muuten kyllä kaikesta. |
|
23.1.2010 klo 10:51 |
Itse en puhuisi nykyisistä seurustelusuhteista :O |