Miesten mieltymyksistä.
Alue: Avioliitto ja perhe
|
18.7.2009 klo 10:24 |
Miksiköhän perherakkautta arvossaan pitävä Paptisti ensin huutaa kuinka rumia ei kukaan huoli ja sitten rohkaisee meitä vaalimaan AITOJA piirteitä... Täytyyhän sitä pitää tekopyhät ojennuksessa :o |
|
18.7.2009 klo 12:19 |
Haha 8-) |
|
18.7.2009 klo 15:22 |
Öh, siis rumat eivät kaupaksi, mutta käyvät kuitenkin - toisille rumille? Silloinhan he käyvät kaupaksi eli et voi sanoa että he eivät käy kaupaksi. Tietysti ulkonäkö merkkaa. Mitä se merkkaa onkin sitten toinen asia. |
|
18.7.2009 klo 19:12 |
Muusaska :D Bensaa vaan liekkeihin! ;)
|
|
18.7.2009 klo 22:20 |
Pieni-ihminen, katso katukuvaa. Kaikennäköisillä ihmisillä on kumppani ja suuri osa ihmisistä on jotain muuta kuin täydellisesti "yleisen ihanteen" mukaisia. En jaksa uskoa, että tavallisten naisten miehet haikailevat paremman perään jos suhde muuten voi hyvin. Itse pelkään sitä hetkeä, jollon tulevan mieheni kanssa hääyötä vietetään. pELKÄÄN KUOLLAKSENI että en kelpaa. en koe itseäni naiseksi lattarintaisena. Ymmärrän hyvin, mutta luulen että sinua pelottaa enemmän nyt kun et vielä tunne tulevaa puolisoasi (oletan näin?). Jos seurustelukumppanisi arvostaa sinua silleen ihan normaalisti (eikä esim. sairaalla tavalla yritä muuttaa sinua tai kommentoi törkeästi ulkonäöstäsi tms.) uskon, että tämä pelko menee tutustuttaessa ohi. Ja näkeehän seurustelukumppanisi jo seurusteluaikana suurin piirtein vaatteet päälläkin millaisen naisen hän on ottamassa. Aika moni mies varmaan tykkää ihan tavallisista naisista, ei tarvitse olla mikään superbeibe. Toivon todella, että sulla on ja tulee olemaan hyviä miehiä ympärillä, jotka vahvistaa sitä että oot hyvä ja riittävä. Onko sulle joskus kommentoitu, että oot lattarintainen tai jotain muuta? |
|
19.7.2009 klo 12:31 |
Pöh, mä oon ainakin sitä mieltä, että sisin merkitsee enemmän kun se kroppajuttu. Toki se kroppakin merkitsee, mutta se on sellanen asia, joka muuttuu kuitenkin vuosien varrella ja en varsinaisesti pidä nykyisiä kauneusihanteita sellasina "tätä se kauneus sitten on" juttuna. On ne mallit sun muut mannekiinit ihan jees, mutta normaalius on kauniimpaa. :) Itse olen ainakin ihastunut pariinkin sellaiseen tyttöön, jotka ei oo mitään sellasia täällä kuivailtuja isotissisiä mallityttöjä. Mutta olen pitänyt heitä kauniina ja mikä tärkeintä heidän kanssaan on ollut mukava jutella jne. Ei kannata liikaa ottaa paineita noista ulkonäköjutuista. Kun sä uskallat rakastaa itseäs sellaisena kuin sä oot, niin muutkin rakastuu suhun. Joten usko pois, sä oot kaunis nuori haluttava nainen, ei pelkoa. :) Viestiä muokattu 19.7.2009 klo 12:41, muokkaaja: ArmAnt |
|
21.7.2009 klo 0:07 |
kiitoksia kaikille ajatuksista. on antanut paljon miettimisen aihetta. mulla on tosiaan huono itsetunto. en koe olevani (enää) niinkään ruma kasvoiltani, vaan vartaloltani. kuullostaa hassulta. oon tyytyväinen mutta en kuiteknaan ole. periaattees tiedän, että ei parisuhde luulis kaatuvan pariin tissiin, ja lähipiiris on erittäin hyvät esimerkit tomivista liitoista ilman suuriam meloneita. mutta kun oma naisellisuus kärsii siitä. varsinkin näin kesäajalla. varustus on kuitenkin tapetilla, löytyy bikiniä ja paljastavaa, naisellista vaatetta. itse ei tunne olevansa NIIN nainen kuin ne joilla on edes jonkinlaiset. tää on oikeesti naurettavaa tiedän sen, mutta se on kai läpi käytävä. haluaisin olla tyytyväinen itseeni tälläisena, nauttia siitä millaseks |
|
21.7.2009 klo 0:43 |
Ootko miettinyt, että miski ne pienet tissit ei ois niin naiselliset, kuin isot? Jos uimahallissa on mies, jolla on isommat tissit ku sulla, niin onko se sua naisellisempi? Entäs kun kaikille naisille ei rintoja kasva ikinä, onko ne vähemmän naisellisia? Mitä se naisena oleminen oikein on, onko se jotain kriteerien täyttämistä, ponnistelua, vai oisko se kuitenkin jotain muuta? :-) Tietynlaista kauneusihannetta tuputetaan joka puolelta. Varsinkin kun minä olin pieni, niin silikonitissit oli vielä eri hieno juttu, kun niitä taisi ottaa vaan julkkikset. Semmoisen mallin se minuunkin tartutti, että ajattelin, että semmoiset ne kuuluu olla, jotkut kumipallot. :-D Mutta katoppas nykyään, ei ne kumipallot enää ookaan niin in. Selaa vaikka National Geographya tai jotain vastaavaa lehteä, niin äkkiä huomaat, miten eri puolilla maailmaa rinnoista ajatellaan aika erikin tavalla. Rintoja on kaikenmallisia, on pitkiä, litteitä, pyöreitä, isoja, pieniä, toinen voi olla alempana ku toinen. Niiden tarkotus on tuottaa maitoa. Siksi ne roikkuu (tai ei roiku) mukana. Joissain maissa niitä ei edes viitsitä peittää. http://www.gstatic.com/hostedimg/6244204eb37c85d4_landing Minusta näissä kuvissa olevat naiset ovat kauniita. Ehkä ei meidän kulttuurista käsin katsottuna, mutta minun silmään kyllä. Kaikenlaista erilaista sitä onkin - onneksi. |
|
21.7.2009 klo 13:34 |
Valvoja postailee tissilinkkejä :O :O :O :O :O :O :O |
|
21.7.2009 klo 13:58 |
Uuuhh.. Noi ei kyllä ole niin edes puolta prosenttia eroottisia kuvia, että niistä aiheutuisi mitään näin miehenä. Eroottisuus on enemmän asenne, ilmeet, eleet ja asennot sun muut kuin suoranainen ulkomuoto. Siis voi olla "täydellisen muotoinen" mutta ei siltikään kiinnosta. Tuon pitäisi aloittajaakin piristää. Viestiä muokattu 21.7.2009 klo 14:00, muokkaaja: JamesBond007 |
|
21.7.2009 klo 16:39 |
Ei ollu tarkotettu joo eroottisisksi kuviksi. Halusin vaan laittaa ne kuvat, koska nuo naiset tuskin tissejään itkee ja valittaa, vaan niillä on täysi työ elää elämää. :-) Tuo toinenkin oli sensijaan koristellut tissinsä simpukankuorikaulakorulla. (jollaisen haluan itsekin) |
|
21.7.2009 klo 19:04 |
Noi ei kyllä ole niin edes puolta prosenttia eroottisia kuvia, että niistä aiheutuisi mitään näin miehenä. No elähän sinä. |
|
21.7.2009 klo 19:39 |
Mieshän yleisesti tavoittelee lähtökohtaisesti "parasta, mitä on tarjolla", joten on selvää, jotta jos on rahkeita (komea, supliikki hallussa jne.), niin haetaan missityyppiä eli hoikkaa ja kaunista naista. On todella hienoa, että muutkin kuin em. missityypit löytävät miehen itselleen, mutta rehellisyyden nimissä itse haen missityyppiä. Ulkonäkö on kuitenkin se tärkein juttu (ilman sitä jää luonne kokeilematta). |
|
21.7.2009 klo 19:51 |
Mä olen kanssa miettinyt, pieni-ihminen, sun kanssa vähän samoja juttuja tässä hiljakkoin. Ennen kaikkea itsellä tapetilla on ollut uskovan naisen "muotti". Jotenkin ahdisti, että pitäisi olla sellainen ja sellainen ja tällainen ja tuollainen, jotta olisi "oikeanlainen". Ja nimenomaan oikeanlainen täällä maailmassa uskovien silmissä. Mutta sitten tulin siihen loppupäätelmään, että ei käy. Jumala on luonut meidät jokaisen juuri omanlaisekseen eikä meidän tarvitse muovautua johonkin tiettyyn vuokaan ollaksemme riittäviä ja arvokkaita. Ei kaikkien naisten tarvitse olla naisellisia, pukeutua hameeseen, soittaa pianoa, harrastaa leipomista ja kutomista. Eikä kaikkien miesten tarvitse tietää autoista kaikkea, osata rakentaa ja tehdä käsillään ja soittaa kitaraa. Me ollaan erilaisia ja siinä juuri sitä rikkautta onkin. Olisipa tylsää jos kaikki toimisi ja tekisi samoja juttuja tai jos kaikki näyttäisi samalta. Mulla iski rintojenkokoneuroosi ihan salama kirkkaalta taivaalta kun yksi ajattelematon mies tokaisi negatiivissävytteisesti niiden pienuudesta. En ennen ollut edes ajatellut, että ne olisi jollain tavalla "huonot". Yhtäkkiä alkoi katsoa itseään oikein suurennuslasin kanssa. Yllättävän pienestä voi alkaa itsekin ajatella negatiivisesti sellaisesta asiasta, jota ei ollut edes katsonut ongelmaksi. Mutta mielipiteitä on oikeasti monenlaisia. Eikä meidän oma saa perustua toisten arvosteluun. Jotkut pitää pienistä, jotkut isoista. Ja jotkut muhkummasta. Kun katsoo ympärilleen, niin ei voi olla huomaamatta, että ihan kaikenkokoiset, -näköiset ja -muotoiset ihmiset ovat löytäneet vierustoverin vierelleen. Ja oikeasti, jos miestä kiinnostaa enemmän rintavarustus ja takapuoli kuin sisältö, niin kuka sellaista haluaa? Ja jos et kulje sellaisessa topatussa valepuvussa niin kuin Isä sisäkkönä -elokuvassa Robin Williams, niin kyllä toinen voi vähän päätellä minkäkokoinen ihminen sieltä kuoren alta paljastuu. Ja aina tietty voit varoittaa miestä, joka yrittää lähestyä ja tehdä tuttavuutta, että "oon ihan hirvee, älä vaan lähesty mua". ;) |
|
21.7.2009 klo 19:53 |
Btw, jos joku mies olisi postannut rintalinkit - vaikkakin ei millään tapaa eroottissävyiset olisivatkaan - niin ne olisi jo todennäköisesti poistettu ;) Tasa-arvo kunniaan! :P |
|
21.7.2009 klo 19:56 |
^^^ on sitte vissii rahkeita... |
|
21.7.2009 klo 20:20 |
Älkää viittikö marista kahdesta ihan neutraalista kuvasta. Tekopyhää. |
|
22.7.2009 klo 9:08 |
Yep |
|
22.7.2009 klo 9:28 |
Ei niistä kukaan marissut. Atte vitsaili ja mä vaan selvensin asiaa vielä, ettei joku sekopää tulkitse asiaa fanaattis-fundamentalistisen väärällä asenteella. Maria puhui vaan tasa-arvosta ja asenteista eikä arvostellut noita kuvia. |
|
22.7.2009 klo 12:19 |
Hyvä James, ymmärsit minua =) |
|
22.7.2009 klo 14:09 |
"Siis mulla on se käsitys että nimenomaan miehet on kaikenmaailman sairaiden naisihanteiden takana. Miesten idioottimainen kukkulankuningas mentaliteetti sanelee maailmassa suunnan lähes kaikelle.. Se on sairasta se. Ihan oikein jos kuppia vähän kallistais toiseen suuntaan ja pistettäs miehet suurennuslasin alle vuorostaan... Tyyliin: Liian pienet lihakset, etenkin käsissä! Nehän näyttää aivan kahdelta ruoskalta! eihän noilla sais edes kauppakasseja kannettua, säälittävät hartiat, kynäniska, karvaton rinta ku kynityllä kanalla, eihän sillä edes parta kasva, jalat ja kädet ku neljä tikkua perunassa.. Ruma nenä, lattaperse ja kimittää ku orava.. jne" Itse asiassa, tästä päätellen vaikuttaa siltä että miehet ovat vastuussa NIIN miesten kuin naistenkin ideaalista. :) ITse en osaa kommentoida asiaan muuta, kuin sen että itsetunto tekee seksikkääksi. Kannattaa panostaa siihen yhtä paljon kuin vartaloon. |
|
22.7.2009 klo 14:19 |
Mmumz... http://www.youtube.com/watch?v=C16_hRKD01E&feature=related Vosut kehiin ja |
|
22.7.2009 klo 15:32 |
^ http://www.youtube.com/watch?v=LVS1qzZH90s Tää on paljon parempi. |
|
23.7.2009 klo 13:40 |
MYYDÄÄN vähän käytetyt rinnat satasella! Olen todennut että en tarvitse niitä enää. OSTAKAA, OSTAKAA! Pieniä käytön jälkiä mutta se tuskin haittaa! 8-) |
|
23.7.2009 klo 21:02 |
Ei näilläkään meijereillä ole suurempaa käyttöä kun ei ole enää mahdollista imettää mutta ei niistä muutoin kovin paljon vaivaa ole paitsi silloin kun yrittää löytää niihin sopivia kannattimia. |
|
23.7.2009 klo 21:45 |
Aivan selkeästi minusta uskovilla on jopa paljon suuremmat vaatimukset naisten suhteen kuin ei-uskovilla. Ilmeisesti uskovat miehet ajattelevat, että kun Jumala on hyvä ja antaa mitä he haluavat, niin he voivat olla kuin kitisevät muksut karkkikaupassa "mutta kun MÄ HALUUN!!!" Sellainen mielikuva minulle tulee monesta tälläkin palstalla kirjoittavasti po... ööö... miehestä. Harvaa tuntuu kiinnostavan se, mitä Jumala pitää meille sopivana. |
|
23.7.2009 klo 21:49 |
Pahoittelen vielä yleistystä. Eli siis OSA uskovista miehistä käyttäytyy kuvatulla tavalla. Silti tähän malliin törmää uskovien piirissä useammin, kuin ei-uskovien. |
|
24.7.2009 klo 0:04 |
No minä en näkisi uskonnollista vakaumusta vaikuttimena ihmisen vaatimuksiin ja mieltymyksiin. Ennemminkin sanoisin, että kuvailemaasi mallia näkee enemmän idioottien kuin ei-idioottien keskuudessa. |
|
24.7.2009 klo 12:23 |
Minkä takia naiset paheksuvat sitä että mies haluaa kauniin puolison? Ihan rehellisesti sanottuna, en minä mitään harakkaa haluaisi, ja ulkonäkö vetää aina puoleensa vaikkakin se mikä liikkuu pään sisällä on ratkaiseva tekijä jatkuuko suhde. Jotenkin voisi maalaisjärjellä olettaa että naisillakin on, vaikka yksilölliset, niin omat miesihanteensa myös ulkonäön suhteen. |
|
24.7.2009 klo 12:50 |
Eikös se ole aika perus "siis hitsi miehet on niin pinnallisii ko ne kattoo vaan tissei siis eikse luonne niiku ratkaise"-vikinää kuulee paljon naisten keskuudessa, mutta sitten kun naisia tulee joku ei-niin-hyvännäköinen (mutta mahdollisesti ihan kiva tyyppi) iskemään niin alkaa kauhea marmatus siitä kun äijä oli niiin ruma ja ällöttävä ja siis hyi miten se kehtaa tulla iskemään. On se noloa joutua myöntämään, että on niin "pinnallinen" että välittää siitä miltä mahdollinen seurustelukumppani näyttää. |