Obama ja abortit
Alue: Yleinen keskustelu
|
5.7.2009 klo 20:03 |
Pelle! Miten sä edes viitsit aina sössöttää noita ikuisia perusteluita piikittelyillesi? Mäkin sanon tässä nyt että haista sinä pitkä paska ja totean heti perään ettei tuossa ollu mitään asiatonta koska ilmaisin vain mielipiteeni ihmisestä. Sen sijaan tämä viesti sisältää runsaasti haukkumista ja henkilökohtaisuuksia, Maryel. Ihan vaan esimerkiksi. |
|
5.7.2009 klo 20:04 |
Johanniitta, vaikka sinun viestisi ei sisälläkään kirosanoja, teksteistäsi voi lukea rivien väleistä hyvinkin ilkeää ja tuomitsevaa piikittelyä. Asiat voi sanoa myös sanomatta niitä suoraan. |
|
5.7.2009 klo 20:06 |
Johanniitta, vaikka sinun viestisi ei sisälläkään kirosanoja, teksteistäsi voi lukea rivien väleistä hyvinkin ilkeää ja tuomitsevaa piikittelyä. Asiat voi sanoa myös sanomatta niitä suoraan. Et voi todistaa mitään. En ole mielestäni syyllistynyt mihinkään ilkeään tai tuomitsevaan piikittelyyn riveillä enkä rivien välissä. Koko ajatus ilkeydestä ja tuomitsevuudesta on syntynyt vain sinun pääsi sisällä. |
|
5.7.2009 klo 20:08 |
Mistäs se johtuu, Maryel, että sinulla ei ole juuri lainkaan viestejä abortista tässä keskustelusta, mutta heti aktivoiduit, kun joku siirsi keskustelun varsinaisesta aiheesta minun persoonaani? Oletko niin kiinnostunut minusta ihmisenä? |
|
5.7.2009 klo 20:09 |
Joo ja lisää tulee! Poistakaa vaikka mun tunnus.. Johanniitta painu sinä helvetin kuuseen ja mene itsees joskus. Palaa pinna tollasten säälittävien nutiaisten kanssa jotka pönkittää aivan nollissa olevaa egoaan ja itsetuntoaan anonyymi ideologian bunkkerissa. Vartti turpaan. |
|
5.7.2009 klo 20:10 |
En todellakaan ole, mutta en voi sietää sitä, että sääntöjä rikotaan räikeästi ja haukut joitakin tiettyjä ihmisiä rivien välistä, vain sen takia, että he uskovat eri tavalla kuin sinä. Se ei oikeuta mihinkään, koska aivan hyvin se voit olla sinä, joka uskot "väärin", mikäli selllaista kuin väärin uskomista edes on olemassa. |
|
5.7.2009 klo 20:12 |
Joo ja lisää tulee! Poistakaa vaikka mun tunnus.. Johanniitta painu sinä helvetin kuuseen ja mene itsees joskus. Palaa pinna tollasten säälittävien nutiaisten kanssa jotka pönkittää aivan nollissa olevaa egoaan ja itsetuntoaan anonyymi ideologian bunkkerissa. Vartti turpaan. Ajatella. Vaikka minulla olisi kaikki syy loukkaantua sinuun ja kirjoitteluusi, en tee sitä. Sen sijaan minun ei tarvitse sanoa juuri mitään, niin johan alkaa kaamea haukkumisrumba minua kohtaan. Mielestäni tämä kertoo siitä, että olen huomattavasti asiallisempi ja maltillisempi keskustelija kuin jotkut toiset. |
|
5.7.2009 klo 20:13 |
En todellakaan ole, mutta en voi sietää sitä, että sääntöjä rikotaan räikeästi ja haukut joitakin tiettyjä ihmisiä rivien välistä, vain sen takia, että he uskovat eri tavalla kuin sinä. Se ei oikeuta mihinkään, koska aivan hyvin se voit olla sinä, joka uskot "väärin", mikäli selllaista kuin väärin uskomista edes on olemassa. En ole rikkonut mitään sääntöjä - päinvastoin kuin eräät muut tässäkin keskustelussa - enkä ole haukkunut ketään. Syytät minua aiheettomasti. Sellainen on väärin Tee siis parannus, Maryel! Huolehdi ihan vaan omista asioistasi. Viestiä muokattu 5.7.2009 klo 20:14, muokkaaja: Johanniitta |
|
5.7.2009 klo 20:15 |
Ihminen voi olla ilkeä ja haukkua toisia, vaikka olisi asiallinen ja maltillinen. Sen voi tehdä ns. rivien välistä. Täytyy sanoa, että mitä tulee Yokin kommentteihin, en niitäkään hyväksy, vaikka ymmärränkin ne. Itse en ole mielestäni millään tavalla loukannut sinua henkilökohtaisesti, paitsi jos pidät kriittikiäni sinun kirjoittelusta loukkauksena, niin sille en voi mitään kyllä. Sinäkin voisit huolehtia vain omista asioistasi ja jättää esim. Muusaskan ja Yokin rauhaan. Viestiä muokattu 5.7.2009 klo 20:15, muokkaaja: Maryel |
|
5.7.2009 klo 20:19 |
Ihminen voi olla ilkeä ja haukkua toisia, vaikka olisi asiallinen ja maltillinen. Sen voi tehdä ns. rivien välistä. Totta. En ole kuitenkaan mielestäni sellaiseen syyllistynyt, en ainakaan tahallaan. Itse en ole mielestäni millään tavalla loukannut sinua henkilökohtaisesti, paitsi jos pidät kriittikiäni sinun kirjoittelusta loukkauksena, niin sille en voi mitään kyllä. Pidän loukkaavana sitä, että keskustelu toisensa jälkeen hyökkäät minua vastaan, jos vähänkin saat aiheen puhua mitään persoonastani. Tämän keskustelun aihe ei ole minun persoonani eikä minkään muunkaan. Sinäkin voisit huolehtia vain omista asioistasi ja jättää esim. Muusaskan ja Yokin rauhaan. Olen jo jättänyt ajat sitten. Ei minulla ole mitään projektia heitä eikä ketään muutakaan vastaan (päinvastoin kuin sinulla ja heillä minua vastaan) enkä ole tässäkään keskustelussa käynyt heitä vastaan millään tavalla. Syytät minua aiheettomasti mielikuvien perusteella, et tosiasioiden perusteella. Viestiä muokattu 5.7.2009 klo 20:21, muokkaaja: Johanniitta |
|
5.7.2009 klo 20:21 |
Keskustelu toisensa jälkeen? Viime kerrasta lienee aikaa viikkoja, ellei kuukausia, joten mistään "tavasta" ei todellakaan taida olla kyse. En ole keskustellut persoonastasi, vaan tavastasi kirjoittaa ja sanoa asioita rivien välistä epäsuorasti. Jos olisit jättänyt Muusaskan ja Yokin rauhaat, et kommentoisi millään tavalla, suorasti tai epäsuorasti, heidän avoliitossa elämistään, johon aivan selvästi viittasit tässäkin keskustelussa, vaikka tietenkin yrität sen kieltää. Ei tarvitse kuin osata päätellä loogisesti ja ottaa huomioon kaikki osapuolet, niin huomaa kyllä mihin viittasit. |
|
5.7.2009 klo 20:24 |
Keskustelu toisensa jälkeen? Viime kerrasta lienee aikaa viikkoja, ellei kuukausia, joten mistään "tavasta" ei todellakaan taida olla kyse. En ole keskustellut persoonastasi, vaan tavastasi kirjoittaa ja sanoa asioita rivien välistä epäsuorasti. Jos olisit jättänyt Muusaskan ja Yokin rauhaat, et kommentoisi millään tavalla, suorasti tai epäsuorasti, heidän avoliitossa elämistään, johon aivan selvästi viittasit tässäkin keskustelussa, vaikka tietenkin yrität sen kieltää. Ei tarvitse kuin osata päätellä loogisesti ja ottaa huomioon kaikki osapuolet, niin huomaa kyllä mihin viittasit. Ei se ole toista vastaan käymistä, jos jonkin mielipiteen lyhyenä heittona heittää toisen itse esiin nostamasta aiheesta. Avoliitosta en muuten ole puhunut tässä keskustelussa mitään. Mutta sinä, Maryel, olet kyllä keskustelu toisensa jälkeen käynyt minua vastaan, ihan jatkuvasti, joten Maryel, jätä minut rauhaan! Ymmärrätkö? Viestiä muokattu 5.7.2009 klo 20:24, muokkaaja: Johanniitta |
|
5.7.2009 klo 20:25 |
:D Olet sinä ihmeellinen kyllä. Heti, kun joku jossain keskustelussa puuttuu sinun teksteihisi, asiasta tulee ongelma ja häirintää, mutta itse saat tehdä niin oli kyse kenestä tahansa ja missä tahansa keskustelussa. Katsohan peiliin. Over and out. |
|
5.7.2009 klo 20:27 |
:D Olet sinä ihmeellinen kyllä. Heti, kun joku jossain keskustelussa puuttuu sinun teksteihisi, asiasta tulee ongelma ja häirintää, mutta itse saat tehdä niin oli kyse kenestä tahansa ja missä tahansa keskustelussa. Katsohan peiliin. Over and out. Viesteissäni esittämiin näkemyksiin, siis asioihin kommentoimisesta en ole valittanut koskaan, vaan siitä, että kerta toisensa jälkeen hyökkäät persoonaani vastaan, samoin kuin Yoki. Over and out. Viestiä muokattu 5.7.2009 klo 20:28, muokkaaja: Johanniitta |
|
5.7.2009 klo 20:29 |
Todista väitteesi, esitä minulle ne keskustelut (huom, keskustelut, monikossa), joissa olen puuttunut persoonaasi, enkä teksteihisi ja siihen miten kohtelet muita kirjoittajia. Niitä voi löytyä ehkä pari, jopa kolme, mutta miltä aikaväliltä? En ole aktiivisesti varmaankaan kahteen kuukauteen kirjoittelut koko tällä foorumilla, joten siinä mielessä väitteesi on melko perätön. |
|
5.7.2009 klo 20:31 |
Olet hyökännyt persoonaani vastaan tekemisten kautta. Juurihan itsekin myönsit, että ihminen voi olla ilkeä ja haukkua toisia, vaikka olisi asiallinen ja maltillinen. Sen voi tehdä myös ns. rivien välistä. Maryel, jätä minut rauhaan! |
|
5.7.2009 klo 20:32 |
I rest my case. |
|
5.7.2009 klo 20:35 |
Heh |
|
5.7.2009 klo 20:49 |
Rock |
|
5.7.2009 klo 21:47 |
Jättäkäähän jo Johanniitta rauhaan. Jokaiselle tätä foorumia säännöllisesti lukevalle on varmaan tullut selväksi, millaista on Johanniitan edustaman opin hedelmä. Minun neuvoni on: Ignooratkaa. Ei kukaan jaksa loputtomiin asti meuhkata, jos hänen viesteihinsä ei tartuta. |