Michael Jackson on kuollut

Alue: Musiikki ja viihde

1.7.2009 klo 12:35

Kiwi
Käyttäjä

Juuri näin. Naureskelin itsekin tuolle lauseelle mutta en jaksanut lähteä muokkaamaan. Tottahan se kuitenkin on :).

1.7.2009 klo 13:55

JamesBond007
Käyttäjä

No kuullostaa oma mielipide kuitenkin vakuuttavammalta kun lisää siihen "faktaahan kuitenkin on"... jotenkin tuntuu tieteellisemmältä ja erehtymättömämmältä - täytyy muistaa käyttää tiukassa tilanteessa

:]

1.7.2009 klo 15:27

appleseed
Käyttäjä

Mä tiesin, ettei MJ eläisi enää viittäkään vuotta, mutta oli se aika shokkiherätys aamulla, kun ekana iskä kertoi, että se on kuollut. MJ:n musiikilla on ollut aina oma paikkansa meidän perheessä, mulle itselleni ja kaveripiirissä. Olen kyllä tosi surullinen.

1.7.2009 klo 19:04

slslsl
Käyttäjä

Kuuntelin radiosta että jaa puhuvat Maikkelista ja sitten aloin ihmetellä imperfektiä. Sitten iski ihmetys, vähän niinku Aku Ankka olis kuollu. Sellanen kuolematon myyttihahmo.

1.7.2009 klo 22:24

appleseed
Käyttäjä

Nimenomaan. Muistelin, että oli vähän samanlainen fiilis kun Kirka ja Juice vaihtoi hiippakuntaa, mutta ehkä vähän isommassa mittakaavassa.

Kuka kuolee seuraavaksi?

2.7.2009 klo 8:58

Kiwi
Käyttäjä

Amy Winehouse?

2.7.2009 klo 11:14

Atte
Käyttäjä

Kannatan.

2.7.2009 klo 13:00

appleseed
Käyttäjä

Ihme olisi jos ei. Sääli..

Vesku Loiri ei elä kahtakaan vuotta, ellei ihmettä tapahdu:((

2.7.2009 klo 13:14

Aycea
Käyttäjä

Loirin kohtalosta olen minäkin huolestunut :/ Tuntuu ehkä erityisesti sen takia niin voimakkaasti nimenomaan Loiri, koska hän muistuttaa minua isästäni.

Muista julkkiksista epäilen Oprahin selviytymistä yli kuusikymppiseksi, onhan hänen terveydentilaansa spekuloitu jo useamman vuoden ajan suuren stressin ja painojojottelun takia.

Patrick Swayzen kohtalo taitaa olla myös sinetöity jo.

Omista fanituksen kohteista ikä alkaa jo painaa mm. BB Kingiä

3.7.2009 klo 12:48

Isabella
Käyttäjä

En ole ollut koskaan erityisesti Michael Jacksonin fani, vaikka hänen kappaleensa ovat kyllä kolahtaneet ja koskettaneet henkilökohtaisestikin. Lisäksi hän on minusta kaikkien aikojen paras tanssija..Olen ihaillut aina hänen tanssimistaan :)

Tällä hetkellä koen, että hänen paras kappaleensa on: They Don't Care About Us.
Siinä lauletaan by the way Martti Lutheristakin.. :D

......
Skinhead, deadhead
Everybody gone bad
Situation, specultaion
Everybody litigarion
Beat me, bash me
You can never trash me
Hit me, kick me
You can never get me

All I wanna say is that
They dont really care
about us
All I wanna say is that
They dont really care
about us

Some things in life they
just dont wanna see

But if Martin Luther was
livin, he wouldnt let
this be no, no
Skinhead, deadhead
Everybodys gone bad
Situation Segregarion
Everybody allegation
....................

4.7.2009 klo 9:13

Yoki
suljettu käyttäjätili

Martin Luther King oli kova jätkä! Edit osa viestistä katos :O

Viestiä muokattu 4.7.2009 klo 9:18, muokkaaja: Yoki

4.7.2009 klo 9:15

Yoki
suljettu käyttäjätili

Olin eilen ostamassa jotain roinaa himaan tuolt bauhausista ja siellä soi billy jean! Törkeän hyvä biisi <3

4.7.2009 klo 12:02

JamesBond007
Käyttäjä

Mä olin unohtanut kokonaan tän They Don't Care About Us kappaleen, vaikka joskus nuorena tykkäsin tuosta vähän. Oli Michael kyllä ihan älyttömän kova laulaja - toi täytyy myöntää vaikka joku kuuntelis rokkia tms. sillä toi on nyt vaan on niin sielukas ja ilmaiseva, et kateeksi käy.

Täytyy lisätä tuonne Spotifyn Pop kansioon tämä kyllä joo.

7.7.2009 klo 3:27

Rossi
Käyttäjä

Kova hinta sillä että teet musiikkia intohimoisesti ja oot siinä vielä maailman parhaita. Yleensä vasta kuoleman jälkeen ihmiset rupee näkemään artistissa asioita uudella tavalla. Michael sano Oprahin haastattelussa että Jeesus sano "taivas on lastenkaltainen" ja halus elää sen oman menetetyn lapsuutensa. Mutta niin se menee että lapsenkaltaisia ei aikuisten maailmassa usein ymmärretä.

7.7.2009 klo 10:42

Atte
Käyttäjä

Uskon kyllä, että Michaelin taivaassa on paljon lapsia =(

7.7.2009 klo 17:42

Rossi
Käyttäjä

Kiva provoyritys. Miksi aikuinen mies ei saa pitää lapsista ilman että siitä tulee heti syyte hyväksikäytöstä?

7.7.2009 klo 17:50

slslsl
Käyttäjä

Se on vähän niinkuin kunnianloukkaus vihjata pedofiliasta ilman tuomiota. Ei pahalla siis, mutta tuli elävästi mieleen SIG-Inkinen ja Seiska.

7.7.2009 klo 20:20

Yoki
suljettu käyttäjätili

Michael oli hieno mies!

7.7.2009 klo 22:05

anci
Käyttäjä

10 Reasons why Michael Jackson's Life and Death Matter:

http://www.youtube.com/watch?v=_fVA2vxGRbQ

7.7.2009 klo 22:06

Anskutin
Käyttäjä

En ole koskaan ollut mikään Jackson-fani, mutta sanon nyt jotain hiukan asian vierestä.

Nythän ainakin englanninkielisessä lehdistössä on spekuloitu, että hänen kuolemansa olisi aiheuttanut propofoli. Ja siitä sanotaan "extramely dangerous drug". Kyseessä on siis nukutusaine. Niin haluaisin sanoa kaikille tämän uutisen lukeneille, että jos tarve tulee, antakaa anestesialääkärien pistellä itseenne kaikkia aineita mitä he hyväksi näkevät. Tällaiset aineet ovat vaarallisia kotioloissa väärään tarkoitukseen käytettynä, mutta eivät leikkaussalissa - miksi sellaisia muuten olisi käytössä. Ei ole syytä pelätä, että nukutukseen kuolisi. Minäkin olen selvinnyt hengissä propofolista ja kokemus oli oikein positiivinen, olo oli heti varsin normaali ja jaloilleen ja kotiin pääsi pienen leikkauksen jälkeen nopeasti.

7.7.2009 klo 22:25

Lilith
Käyttäjä

;((

*snif*

8.7.2009 klo 10:17

Atte
Käyttäjä

Anskutin kommenttiin totean, että vierestä nähneenä mitä siellä salissa tehdään, suosittelen hyvää nukutusta oikein lämpimästi. Se on jännä (ei pasila-jännä) mihin kaikkeen ihminen reagoi vaikka unessa onkin.