Letti
Alue: Luovuus ja muoti
|
4.11.2009 klo 13:51 |
Se on oikein! Haluutko hei muuten lainata paria lasta, otat ne yhtä aikaa syliin ja katotaan miten hyvä villin ja vapaan on edelleen olla?? :) |
|
7.11.2009 klo 23:54 |
Sori ghetto. En ole kerenny käydä vastaa sulle. Tai oisin siis ikäänkuin kerennyt mutta olen ottanut matsia virkkaustyön kanssa :-D hmm.. Mites ois jotain repäisevää? :-) mikähän se sellaista ois.. Tai kiharoita? Rasittaa kyl liikaa hiuksia.. Hmm.. Itse olen rakastunut tämän tyylisiin hiusmalleihin. http://emohaircutstyles.blogspot.com/ tosin omista hiuksista ei hetkeen taas tuollaista tuu ku oli pientä karvanlähtö kautta ja otin sit omin käsin vähän saksilla ettei näyttäis niin huonolta o_O voit uskoa, olen siitä lähtien käyttänyt pompulaa 8-) ei vaan.. Mun tukka kaipaus leikkausta, värjäystä, tehohoitoa ja ja ja :-D mutta no.. Ehkä joku päivä :-) ellei ne ole jo kerenneet siihen päivään mennessä rastottua ku mä niille jotain alan tekee :-D edit. Etenkin ne kaksi viimeistä kuvaa on mun mielestä aivan ihania. Viestiä muokattu 7.11.2009 klo 23:56, muokkaaja: Muusaska |
|
8.11.2009 klo 13:17 |
Heeei, kiitos Muusaska. Näistä oli ehkä oikeesti apua!! Kolmanneks alin (vaaleahkot hiukset) ja kuudenneks alin (tytöllä musta mekko ja pitää tisseistä kiinni - sori mutta miten muuten kuvailet..) on mun hiukset. Jotain tuon tyyppistä vois ottaa.. HUPS, se käytännöllisyys tais unohtua taas mutta onhan nuo lyhemmät kuin nykyään :P Oonko mä sitten emo jos mulla on nuo hiukset... oonhan mä tavallaan ainakin kahden pienen lapsen emo :) |
|
8.11.2009 klo 13:19 |
Kiharat on kivat mutta sama ois pitää hautajaiset hiuksille. |
|
8.11.2009 klo 13:31 |
Hohoo kävin parturoitavana! Pelottavaa tässä on se, että tukastani tulee hiukan mieleen kultainen kasariaika. 8Z |
|
8.11.2009 klo 13:51 |
Ennen armeijaa vetäsin lyhyeksi minun hippi/hevariletin. Samalla lähti viikset ja parta. Mutta kyllä ne kasvavat takaisin valtion palveluksen suoritettuani ja entistä komeampina tai kauheampina, näkökulmasta riippuen. |
|
8.11.2009 klo 23:33 |
Se on oikein! Haluutko hei muuten lainata paria lasta, otat ne yhtä aikaa syliin ja katotaan miten hyvä villin ja vapaan on edelleen olla?? :) Hui :o Jellona ja lapset eivät sovi yhteen. Muksut toimivat hienosti villiys- ja vapausrajoittimina. |
|
9.11.2009 klo 15:16 |
Oppitunti numero 1: Laske puolivuotias maahan ennen kuin avaat hiukset. |
|
9.11.2009 klo 17:31 |
Mulla on kasvatusvaihe päällä. Leikkasin vuosi sitten sellaisen amelie-tukan (se oli ihana ja punainen!), mutta himputti, kyllästyin. Nyt nää on hartioille asti, vaikka välillä tein sen urpon virheen, että leikkautin lyhyemmäksi ja sitten kesällä kerrostin. Ei enää kerroksia! Mulla on niin paljon tukkaa, että kerrokset ei vaan toimi. Meen viikon kuluttua uudelle parturille (lähinnä aikasyistä; omalle pääsis vasta kuukauden kuluttua.) ja aion painottaa sanoja: punainen, EI KERROKSIA, helpompi. Nyt nämä on vaaleat ja mua ahdistaa. En ymmärrä, miksi jotkut naiset ei uskalla leikata lettiään. Se on vain hiusta, sehän kasvaa takaisin! |
|
9.11.2009 klo 18:04 |
Kousuken hiustyyli oli hätkähdyttävän upea! |
|
11.11.2009 klo 13:15 |
appleseed: eikös just kerrokset ole hyvä juttu jos on paljon hiusta? Viimeks just aiheesta puhuttiin parturin kanssa, että munkin päätä on hyvä keventää kerroksilla kun on niin karvainen :) Vai riippuuko hiusten laadusta? |
|
11.11.2009 klo 15:20 |
Naiselle pitkä tukka sopii ehdottomasti, mutta miehelle ei koskaan. Pitkälettimiehet ovat ihan hintahtavia neitejä kaikki. Kokemus on osoittanut, että ei ole yhtään munaa sellasilla jätkillä! Hipit parturiin! |
|
11.11.2009 klo 15:41 |
Ei aina! Esim. mulla ne vaan linttaantuu, mut kun on ollut tasapitkä, on tukka ollut huomattavasti parempi. Hiuslaatu on niin umpikiero:) |
|
11.11.2009 klo 16:12 |
Miulta lähti tosi paljon hiusta tuossa lauantaina kun kävin parturissa, nyt vähän harmittaa. Parturi ei käyttäny niitä pitkiä hiuksia oikein missään kohin hyväks. Sivuillekin ois pitäny jättää vähen pitemmäks että korvien päälle yltäis mut eipä ylläkään kun enintään muutama haiven sentin verran. No onneks kasvaavat ja tähän lettiin alkaapi tottumaan. Ja miulla on nykyjään sellanen parta että käypi tän kaa tosi kivasti :) Tänne vois muutes laittaa ne immeiset kuvia leteistään jotka kehtaa naamansa näyttää, mie voisin ainaki laittaa omasta letistä ennen-jälkeen-kuvat tässä kuhan kerkeen :) |
|
11.11.2009 klo 17:20 |
Parturissa tullut käytyä ja tukka on viitisentoista senttiä lyhyempi kuin ennen. Pitkä silti. Nyt kasvaa reilusti uusia hiuksia ja paksuuntuu. |
|
11.11.2009 klo 17:38 |
Ei aina! Esim. mulla ne vaan linttaantuu, mut kun on ollut tasapitkä, on tukka ollut huomattavasti parempi. Hiuslaatu on niin umpikiero:) No sitten se on uskottava! :) |
|
11.11.2009 klo 17:50 |
Mua kans houkuttais tommonen emo-tukka kyllä, oon sitä nyt kesästä asti miettiny. Tosin voihan tuo olla, että multa lähtee pian hiukset kokonaan... |
|
12.11.2009 klo 10:00 |
Mä näin unta, että menin johonkin mummoparturiin, ja se leikkas mulle sellasen kasarikiharan etuheitolla. Olin rikki. |
|
12.11.2009 klo 10:29 |
Style <3 |
|
7.1. klo 0:40 |
mie en oo leikannut aikoihin mut värjäsin eilen =) |
|
7.1. klo 6:17 |
tulisko joku laittaan miun takkuja? arsyttaa, kun paallihiukset on rastoittuneet tosi kivasti, ja suurin osa paassyt jo vaavivaiheenkin ohi, ja ovat natteja.. Mut sit saakutan niskaletti pysyy sinnikkaasti takuttumatta umpiselvana vaikkei harjaa ole nahnytkaan useisiin kuukausiin enaa... Sinne ei edes ylla itse natisti tekemaan takkuja. |
|
7.1. klo 16:44 |
Multakin lähti tukka tossa viime viikon maanantaina. Koko elämäni olin pitkällä tukalla ja nyt on tohon suunnilleen niskaan asti. Hihi. Tykkään! |
|
23.4. klo 3:47 |
Hiusten leikkuu on taidetta mutta suurin osa kampaajista leikkaa vain teknisesti oikein jokaiselle samanlaisen letin vaikkei se sopisi lainkaan siihen pärstä kertoimeen. Kampaajan täytää omata taitellista lahjakkuutta jotta pystyy leikkaamaan jokaiselle juuri hänen kallon,-kasvojen ym. hiusten vahvuuden, jäykkyyden ym. ominaisuuksien mukaan parhaiten sopivamman kampauksen. |
|
7.5. klo 8:34 |
Yoki sais ajaa mun päähän jotain kivan näköisiä spiraaleita. Se vois olla rock. Mitenköhän tuo onnistuis.. Hmm. |
|
7.5. klo 23:13 |
Eiks piitles levyttänyt laulun letit kii? |
|
9.5. klo 21:27 |
Jos olis enemmän rahaa, niin hankkisin hiuspidennykset. Mulla on kerran ollut sellaset 50 cm pitkät pidennykset ja ne oli kyllä kivat, kun sitten hiukset oli kaksikertaa paksummat, kun oli tietysti se oma tukka vielä alla. Ja sitten sai hetkessä paljon pitemmät ja sit jos haluaa lyhyemmät, niin sitten ottaa ne vaan pois. Kukaan ei oo ikinä kiinnittäny mitään huomiota mun tukkaan, mut sillon kun oli ne pidennykset niin kaikki ihmetteli, että hei onks sulla oikeesti noin pitkä ja paksu ja hieno tukka..ja sit oli vaan pakko myöntää, että no ei nää oo oikeastaan ihan omat, vaan jonkun aasialaisen naisen hiukset :D Toisaalta pidennykset menee kyllä jo liikaa turhamaisuuden puolelle, että en oikein tiedä onko uskovan soveliasta edes haaveilla sellaisista.. |
|
10.5. klo 10:24 |
Hmm.. Mäkin voisin haluta pidennykset jossain vaiheessa :-) |