Letti

Alue: Luovuus ja muoti

30.5.2009 klo 16:47

Yoki
suljettu käyttäjätili

Tänään sitä vois vetää noi sivut ihan kaljuks! Ihanaa

2.6.2009 klo 0:15

Kousuke
Käyttäjä

Yoki, näytät tossa uudessa kuvakkeessa X-menin Wolverinelta. =D

2.6.2009 klo 0:18

Kousuke
Käyttäjä

Edit: pah, suora linkki ei toiminut.

Viestiä muokattu 2.6.2009 klo 0:19, muokkaaja: Kousuke

2.6.2009 klo 0:29

Paratiisi
Käyttäjä

Mä oon iloinen siitä, että oon tainnut vihdoinkin löytää sen oman värini ja mallini. Oon kokeillut kaikkea ihan lyhkäisestä pitkään ja blondista hennaan ja ihan mustaan. Nykyään väri on lämmin ruskea, sopivan lähellä omaa väriä, ettei juurikasvu pahemmin irvistele, vaikken jatkuvasti kävisikään kampaajalla. Pituus vaihtelee, mutta viistosta otsiksesta en aio hetkeen luopua.

Musta tuntuu, että hiustyylin muuttaminen liittyy usein elämän murroskohtiin tai sitten siihen, että kaipaa jotain muutosta - muutakin kuin ulkonäöllistä siis. Ainakin itse olen huomannut, että nuorempana vaihdoin tyyliä ihan jatkuvasti ja olin kyllä sisäisestikin aika tuuliviiri. Nyt kun on elämä tasoittunut, niin hiustyylikään ei vaihdu ihan joka kuukausi.

2.6.2009 klo 7:44

Yoki
suljettu käyttäjätili

Kousuke :-D jaa wolverinelta! Ilmankos mua tuijotetaan 8-)

Viestiä muokattu 2.6.2009 klo 7:44, muokkaaja: Yoki

2.6.2009 klo 9:34

mikestones
Käyttäjä

takatukka pitäs lyhentäää ja criss angel tyyliset rockihioukset päähän, takatukka kutittaaa, missä muusaskan parturipalvelu toimii?

2.6.2009 klo 10:12

Yoki
suljettu käyttäjätili

Tää meidän maailmankuulu kotikampaamoparturistudioelitesalon toimii Oulussa. Muusaska leikkaa hiukset ja mä fixaan stailit kondikseen omalla jäljittelemättömällä otteella 8-) hintaki on vaan 185e / leikkaus + 99,99e fixaustyyppistailidädä eli yhteensä 300e ku on tää pyöristysmomenttipykälä (eu.dir/8420645{5}542^84¿|§>¤¥) :)

2.6.2009 klo 11:37

Muusaska
suljettu käyttäjätili

mikestones, joo oulussahan myö.. Tuota Yokin viestiä ei kannata ottaa vakavasti :-D

2.6.2009 klo 11:50

mikestones
Käyttäjä

taidan rykästä Kamppiin vaan eka parturiin, tosin tympii jos eivät ossaakaa leikata tarpeeksi rock henkistä tyyliä

2.6.2009 klo 12:44

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^mul oli vähän sama ongelma yhdessä vaiheessa. Tuntu että vaikka kuinka niille kampaajille selittää, niin aina on enemmän tai vähemmän "täti look" päässä. Sain kerran ihan totaali hermoromahduksen sen kanssa kun jouduin kolme kertaa leikkauttaa lettini et siitä tuli vähääkään järkevä :-D yksi aika toimiva ratkaisu monesti on ollut, se että menee kuvan kanssa kampaajalle/parturiin. Sillon kerran ku menin kuvan kanssa, niin avot! Tosin se voi olla siitäkin kiinni sattuuko osaava henkilö.. Hmm.. En ite kerenny löytää eteläsuomesta mitään vakikampaajaa joka ois tehny aina hyvää jälkeä.. Sen verran vähän aikaa siellä asuin. Mua ois kerran kovasti kiinnostanu testata millasta jälkeä ne kampin yläkerrassa olevat tyypit tekee, mut niil ei tainnu olla sillon aikoja ku mul oli hiuskriisi :-D en tiiä onko siellä vielä sitä liikettä..

2.6.2009 klo 19:31

ghettoRouva
Käyttäjä

Joo, mulla oli pitkään kans ongelmana etten löytänyt hyvää parturia. Ne ei tosiaan kuunnellut mitä sanoin, vaikka kuinka alleviivasin ja vetelin (henkisellä) punakynällä jotain tiettyä asiaa (esim. "RRRRRReilusti kerroksittain", niin sitten oli joku sentin nysäkerrostus latvassa). Nyt vihdoin vajaa pari vuotta sitten löysin parturin, joka alusta alkaen tajus mitä hain takaa. Se on ite niin rokin näkönen, että siihen muutenkin uskaltaa luottaa että tekee hienon :) Mut siis sillä käyn kyllä jatkossa aina ja on huippua, kun voi käydä aina samalla.

2.6.2009 klo 20:59

mikestones
Käyttäjä

kävin juutalaisella parturilla

tyyppi on ortodoksi ja tuntee teologiaaa paljon

olipas hauska tapahtuma

sanoi että Jumala johdatti sut tänne ja koki kuika enkeleitä oli paikalla

amen!

oonhan mä juutalainen jossain määrin itekkin, hyvät lookit vetäs ja sain 5 e alennustakin

5.6.2009 klo 16:19

Tcitc
Käyttäjä

Tällä hetkellä on sellanen suun alapuolelle ylettävä eturuoska, emoletiksi kutsuvat. Ja punertavat hiukset. Jos vaikka viimestään kesän loppuun mennessä lyhentäs sen reippaasti ja alkas pitää hiuksia vähän silleen miten sattuu. Partaakin kasvattelen sen takia :D

6.6.2009 klo 17:31

Kousuke
Käyttäjä

Yoki, joo enemmän Wolverinelta kuin se Jackman. Voisit pyrkii leffaan. =D

7.6.2009 klo 12:36

Tcitc
Käyttäjä

Huoh, nyt tuli sellanen fiilis ettei kyllä sittenkään tekis mieli leikata tuota eturuoskaa... Taiankin jatkaa kasvattamista :)

8.6.2009 klo 13:10

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^se on vaikea päätös :-D ei vaan.. Onhan pitkä tukka useimmiten aika jees, ellei tule pakottavaa tarvetta leikata.. Kuten mulla useimmiten ku on aika haperoitunut tää pää 8-) tänään ei ole tosin lähteny niin paljon tukkaa päästä ku yleensä lähtee.. Hmm.. Ehkä se tästä. Hiusvärikin vois tehdä hyvää, joku sellainen hoitava!

13.7.2009 klo 22:10

Yoki
suljettu käyttäjätili

Kerrrtakaikkiaan PAKKO ajaa noi sivut lyhyiks.. Näytän nyt aivan idiootilta! 8-) tai no.. Ainahan mä mut ehkä vähemmän jos olis kuuppa kuosissa!

13.7.2009 klo 23:58

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Meni hermo. Leikkasin hiukseni. Pakko sanoo et tuli aika magee vaikka ite leikkasinki..

14.7.2009 klo 7:57

Yoki
suljettu käyttäjätili

Jees Muusaskan letti kyl onnistu! Tänään vois olla mun vuoro mageutua letin suhteen.. Jos vaan olot sallii.

15.7.2009 klo 18:27

tulipossu
Käyttäjä

nonni! määki kävin ekkaa kertaa kolmee vuotee kampaajalla.. oli jännää :D.

16.7.2009 klo 12:06

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^mitä sun letille tehtiin? :-D

19.7.2009 klo 19:55

skereettu
Käyttäjä

Viimeset 17 vuotta miulta on leikattu latvoista huonot pois ja jokainen sukulainen/parturi on ymmärtänyt tämän toiveen samalla (ainoalla mahdollisella) tavalla. Tosin nyt viime kerralla tuli kans kerroksia, kun sisko leikkas alahiukset lyhemmäksi kuin päälle tulevat :D Sellanen kahden kerroksen latvojen tasoitus. Mut aivan sama. Pitkä tukka on hieno pituuden takia eikä siks, että latvat ois tasan ;)

Jollain tavalla ois kyllä siistiä jos vois joka kuukaus vaihtaa hiustyyliä. Ai että. Mut ei tätä tukkaa raaski leikata poiskaan. Kaikkea ei voi saada.

20.7.2009 klo 9:38

Yoki
suljettu käyttäjätili

Voi rähmä mä en o saanu vieläkää noita sivuja kynittyä 8-) näytän aivan rölli peikolta.. Tai no ei pidä antaa liian imartelevaa kuvaa itsestään.. Näytän muumien HAISULILTA!

20.7.2009 klo 23:06

olento
Käyttäjä

perjantaina värjäytin kevytvärillä tummaruskeeks, vähä hohtaa punertavana. hassun tummat.

21.7.2009 klo 20:55

tulipossu
Käyttäjä

muusaska jottai vaa leikattii sillee ihmisemmän näköseks :D tämmöne vähä niinku ottahiukset ja sitte takaa vähä lyhemmäks ja sillee

21.7.2009 klo 20:55

tulipossu
Käyttäjä

Yoki haisuli on just paras!!

4.11.2009 klo 8:26

Yoki
suljettu käyttäjätili

Mun kuontalo kaipais snadisti tuunausta, oikeastaan vähä enemmänki ku snadisti 8-) puutarhasakset ja raivaussahan sanon mä!

4.11.2009 klo 8:31

Yoki
suljettu käyttäjätili

Se on nii vaikeeta ku Letti loppuu ni alkaa parta ja ku se loppuu ni alkaa ihmissusimainen karvapeite, eikä näillä ole selkeetä rajaa et mistä mikäki alkaa 8-)

4.11.2009 klo 13:28

ghettoRouva
Käyttäjä

Lettikriisiä pukkaa. Mitäköhän piristävää sitä päälleen tekisi. Mietin jopa, että leikkaisko reilusti lyhemmäksi siis kuitenkin niin, että on vielä hiuksissa jonkin verran pituutta. Laittakaa joku hieno kuva millaset hiukset mun päähän laitettais :) Muusaska?? Sais olla reilusti kerrostetua. Tai hmm, ideoita?

Tällä hetkellä on siis pitkälle selkään ja reilusti kerrostetut vähän semmoset pörröset, mutta ois kiva jos ois tavallaan vähän kätevämmät tähän pikkulapsien kanssa olemiseen. Aina nää tulee vetästyä kiinni ja jos hiukset ois vähemmän revittävissä päästä (siis lasten ulottuvilla) niin niitä vois pitää enemmän aukikin. Eli jos ois helpompi leikkaus tähän elämäntilanteeseen. Voisinko selittää vielä vaikeammin vai tajusitteko?

4.11.2009 klo 13:46

nuori_jellona
Käyttäjä

Jellonan harja se vaan kasvaa. Villi ja vapaa on hyvä olla.