Letti
Alue: Luovuus ja muoti
|
26.5.2009 klo 9:06 |
Muusaska leikkas eilen multa letin 8-) aika kauan oli pitkät hiukset mut nyt kulta meni ja leikkas tälläsen mike patton letin! Ikäänkuin irokeesi eli sivuilta lyhyet ja päältä pitkät :) jee! Muilla hiusmuutoksia näin keväällä? Pakko mun on kans vähä aloittaa jotai ketjuja ku muutkin :) |
|
26.5.2009 klo 11:58 |
Maaliskuussa tuli käytyä ekaa kertaa puoleentoista vuoteen parturissa. Sellaiset 5cm suunnilleen jäi päähän. Oli se kummallinen tunne, kun oli päästä kylmä. Nyt kun kesästä tulee todennäköisesti lämmin, on ihan hyvä etteivät hiukset jätä sitten hauskoja rusketusrajoja päähän. |
|
26.5.2009 klo 13:16 |
Ajattelin kostoksi maailmalle ajaa kesällä hiukset kokonaan pois. Elin joskus kaljuna useamman vuoden ja siinä on omat hyvät puolensa jos sen kantaa oikealla asenteella. |
|
26.5.2009 klo 13:35 |
Rastat lähti. :P |
|
26.5.2009 klo 13:38 |
Vois itellekki vettää kaljun, muahhahaa |
|
26.5.2009 klo 13:58 |
^ ootko Tulipossu tosissas? :-D mun sisko veti joskus kaljun aikoinaan ku se koki kevyen hermoromahduksen lettinsä kanssa :-D |
|
26.5.2009 klo 14:23 |
Minä ajelisin kaljun heti, jos olisin siro 45-kiloinen ja minulla olisi kauniimpi kallonmuoto. Pahus vaan olen isältäni perinyt tämän perunasäkin :D Oma hiuslook on tällä hetkellä lähinnä mallia: antaa tulla mukana. En varmasti saa enää yhtä pitkiä hiuksia kuin oli vielä 19-vuotiaana (lanteille), jolloin kerralla pätkäisin kyllästyttyäni puoli metriä pois. Vuosikausia viihdyin polkkamallissa, mutta nyt ovat saaneet venähtää omaa tahtiaan ihan suoranaista laiskuuttakin. Katson loppukesästä mihin pituuteen päädyn, koska vaikka hiusta on tuhottoman paljon, se on myös silkkimäisen ohutta ja samaan aikaan raskasta. Pelkään, että pidemmällä mallilla se menee taas aina letillä -osastoon. Tahtoisin olla punapää ja punaväri pysyy suht hyvin, mutta sitten taas se laiskuus: en jaksa olla tyveä värjäämässä joka kuu. Itse kun olen hailakka luonnostani, niin hiukset näyttävät leijuvan ilmassa tyvikasvun aikana... |
|
26.5.2009 klo 15:32 |
Mä leikkasin kaljuks. |
|
26.5.2009 klo 15:37 |
Mää leikkasin kaljuksi ensimmäisen ja viimeisen kerran noin kuusitoista ja puoli vuotta sitten. Se oli niin traumaattinen kokemus, että ei ole kovin lyhyeksi sen jälkeen enää tukka mennyt. Rastat vois ehkä joskus hankkia. |
|
26.5.2009 klo 16:24 |
No sä welzu näytätkin jo geenien puolesta tuollaiselta 1500 luvun tuimalta metsästäjältä, niin ei haittaa vaikka olis pitkät hiukset. Tämä on siis ihan hyvähenkinen viesti ja jopa positiivissävytteinen, ettei tarvi alkaa kuvittelemaan, että pilkkaan :). Toisille pitkät hiukset ei sovi. |
|
26.5.2009 klo 16:59 |
kuten vaikkapa minulle. leikkaan yleensä takaisin 3mm kun se alkaa sentin mittaisena hulmuamaan |
|
26.5.2009 klo 18:19 |
Mä leikkasin kaikki pois =) |
|
26.5.2009 klo 20:54 |
Mulla oli joskus teininä rastat mut ne homehtu :-D en kuivannut niitä tarpeeksi hyvin.. Iskin vaan ponnarille ja sit se vesi jäi sinne sisään.. Mä haluaisin pitkät punaiset kiharat.. Viestiä muokattu 26.5.2009 klo 20:56, muokkaaja: Muusaska |
|
26.5.2009 klo 21:30 |
Mä viihdyn parhaiten ihan luonnollisessa värissäni ja hiukset saa olla ainakin puoliselkään (vaikka ne onkin kesällä kuumat), mutta joskus mä mietin, että olis kiva keksiä joku piristävä muutos silläkin saralla. En vaan oo vielä keksiny mitään tarpeeks erilaista, minkä uskaltaisin toteuttaakin :D |
|
27.5.2009 klo 7:59 |
Mulla oli aikoinaan letti napaan saakka ja sitten hetken mielenhäiriössä leikkasin kaljun :) olin sit aika monta vuotta kaljuna.. Kaikenlaista. Nyt on ihan ok pituus ollu eikä tämä uusi malli ole todellakaan huono :) viel vois ajaa tuosta sivuilta lyhyemmäksi.. Kulta niin uhkailikin. |
|
28.5.2009 klo 1:23 |
^joo hommataan semmonen kone millä voi ajella :-) mitähän nuo mahtaa maksaa..? |
|
28.5.2009 klo 1:35 |
Halpahallin nyhtävästä venäläismallista maksaa 10-15e, vähän merkillisemmästä 30-60e. Kotikotona ajelen isän pään Philipsillä, joka maksoi 40e ja kotona Rowentan klipperi maksoi jonkun 50e. Rowentassa on kyllä ihan liian paljon hienouksia ja teriä siihen nähden, että ajan aina muutaman millin pituisen :P |
|
28.5.2009 klo 2:41 |
Aa.. Kiitti infosta :-) ei nuo halvimmat sit niin kalliita ole kuin olen kuvitellut. Täytyy alkaa etsimään sellaista! En o tosin ikinä käyttäny sellasta, mut ei kai se voi niin vaikeeta olla :-D |
|
29.5.2009 klo 1:50 |
mulla on tukka venähtänyt tuohon olkapäille, hiukan tekis rastoja mieli, mutta ehkä kasvattelen tässä ensiks jonninaikaa :) |
|
29.5.2009 klo 12:22 |
Rastat on jees :-) |
|
29.5.2009 klo 14:02 |
Mulla nyt pitkät hiukset kerroksittain. Lyhimmät kerrokset ylettää ponkkarille ja meinasin nyt, että jos nipsasit etuhiuksia sen verran, että sais ne kivasti vedettyä tohon sivuun. Niinku esim. näin http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=178.15 Ei muuten tommoset hiukset mut noi etuhiukset siis. Mut saiskohan ne aina hyvin laitettua ilman että aamulla menee sata vuotta aikaa. Ei johonkin puistoon jaksa ehkä panostaa kauheasti... Ja hiusten pitää olla aina vähän pöhöt, ei saa olla liian päänmyötäiset tai sliipatut. |
|
29.5.2009 klo 20:08 |
Ei hassummat etuhiukset. Mäki tykkään et tukka on aina vähän pöhöllä ja kerrosleikkaus täälläkin. Nyt on ollu tukan kans vähän vaikeeta ku se on menny ihan elottomaksi ja irtoo koko ajan päästä :-( Viestiä muokattu 29.5.2009 klo 20:10, muokkaaja: Muusaska |
|
29.5.2009 klo 20:09 |
Joku sano et hiukset reagois pitkällä aika tähtäimellä.. En sit tiedä.. |
|
29.5.2009 klo 22:44 |
Jaa a, pitäiskö munkin repästä ja lyhentää 'vähän' lettiä ?.. mulla on ahteerin asti ylettyvät hiukset, olleet aina, vois saada vähän muutosta luukkiin. Tosin en kyllä raaskis, kun sitten taas en sais enää väänneltyä hiuksista mitään kampauksia ... |
|
29.5.2009 klo 23:10 |
Huomenna parturii, vähä lyhyempää näin kesäks. |
|
29.5.2009 klo 23:15 |
Kävin just eilen parturissa, muutama sentti lähti. Mun hiukset on jotakuinkin puoleenväliin selkää nykyisellään. Ihan vaan tasoiteltiin. Sitten mulla on otsatukka myös. Joskus oli hiukan erimittaisia hiuksiakin, nyt yritän kasvatella tasapitkiksi välillä niin on helpompi tehdä kampauksia. Eli paluu ekaluokan hiustyyliin on kyseessä. Mun hiukset on kummasti ohentuneet muutamassa vuodessa, paksuunnuttamisvinkkejä otetaan vastaan :-) |
|
30.5.2009 klo 2:04 |
Letti on lyhyt ja enemmän tai vähemmän pörröinen ja sekainen. Hiukseni ovat paksut mutta raskaat eli pitkänä niistä ei ole kauheasti iloa (sellainen pitkähkö kiharasotku olisi ihana mutta minkäs teet). Täällä Seelannissa suurimmalla osalla on enemmän tai vähemmän kiharat hiukset ja niitä sitten suoristetaan urakalla - eikä kukaan usko että itse en ole koskaan edes kokeillut suoristusrautoja :). Nyt kasvattelen mutta vain suunnilleen tämmöisiksi: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7092&month1=&pg=1&styl... |
|
30.5.2009 klo 3:19 |
Eiku apua, nyt löytyi jotain t ä y d e l l i s t ä... http://rasysa.com/pkg/style/length/short/d.phtml?page=42&st=25694 Kääk. Voi oikeesti käydä niin että kasvatusprojekti ottaa vähän takapakkia... Ihana hongkongilainen iloinen poika Brian meinaan osaisi leikata justiinsa tuollaisen. Ja toi värikin on aikas hieno, vaikka en koskaan kovin vaalea ole ollut. Oikeesti, ei pitäis selailla noita japsisivuja olleskaan... :). |
|
30.5.2009 klo 11:24 |
^ Ei morjens. Ei ei ei. =) |
|
30.5.2009 klo 11:56 |
Nu förstår jag inte :). |