Lähetystyöaiheinen lyhytelokuva "Kutsumus"
Alue: Media ja tekniikka
|
8.5.2009 klo 0:43 |
Hei kaikki! Oletko nähnyt vielä tätä? Tampereen Lähetysjuhlilla 6.6.2009 ensi-iltaan tuleva lähetystyöaiheinen lyhytelokuva "Kutsumus" on nyt lähes valmis. Elokuvan nettisivut on avattu osoitteessa http://www.kutsumuselokuva.net jossa on nähtävissä elokuvan traileri, kuvia, tekijät ja muuta tietoa elokuvasta! Elokuvan ensimmäiset kaikelle yleisölle avoimet esitykset ovat Tampereella 6.6. klo 13.15 ja 14.00 elokuvateatteri Niagarassa, Kehräsaaressa. Vapaa pääsy! Tervetuloa! Elokuvan tuottaja, ps. Elokuvalla on myös sivut Facebookissa, osoitteessa |
|
8.5.2009 klo 1:02 |
Upean näköstä matskua (traileri + kotisivut)!! Uskovana mua kiinnostais tietysti kuulla Heikki Revolta, mikä on perimmäinen syy Kutsumus-elokuvan olemassaoloon? Viestiä muokattu 8.5.2009 klo 13:39, muokkaaja: Jay |
|
4.6.2009 klo 18:32 |
Hei! Vastatakseni kysymykseesi lyhyesti ja ytimekkäästi vielä ennen viime hetken mainostusta: Pyhä Kolmiyhteinen Jumala. Toki mukana on myös paljon inhimillisiä vaikuttimia niin kuin kaikessa muussakin, mutta perimmäisin on tuo. Ja sitten vielä se muistutus: Elokuvan esitykset ovat tämän viikon lauantaina 6.6. klo 13.15 ja 14.00 Tampereella elokuvateatteri Niagarassa. Elokuva on tekstitetty englanniksi ja tilaisuuksiin on vapaa pääsy. Tervetuloa! Elokuvateatterin sijainti kartalla: |
|
5.1.2011 klo 23:10 |
Pari vuotta on viimeisimmästä vierähtänyt, mutta elokuva on nyt saatavilla DVD:llä useista eri kristillisistä kirjakaupoista, ml. Kotisataman verkkokauppa. Kannattaa tsekata! |
|
6.1.2011 klo 17:02 |
Olen nähnyt leffan. Nätisti kuvattu, taidokas puvustus ja kiva musiikki. Esikuvat vain suorastaan huutavat esiin, eli toteutuksellisesti ei mitään omaperäistä. Enemmän leffa tuntui tekniseltä sormiharjoitukselta tai portfolion palaselta kuin että se olisi tarkoitettu välittämään mitään viestiä katsojalle. Jos viesti siellä olikin, niin minä en sitä huomannut. Ehkä se oli hyvin ohut tai sitten vain niin kulunut. Minun sisälläni ei ainakaan liikahtanut mitään. Ja minä sentään otan elokuvat avoimin mielin vastaan ja yritän aistia niissä. |