Alaikäisten keskustelu

Alue: Nuoruus ja seurustelu

29.11.2010 klo 20:34

JFreak316
Käyttäjä

Synnyin uskovaiseen perheeseen, olin lapsuuteni uskossa, eksyin yläasteikäisenä, sairastuin syömishäiriöön, löysin tieni kotiin, otin kasteen syksyllä 2007, tässä olen.

Vaihdan koulua toiseen lukioon muuten =) Niin ja aion kirjoittaa nyt keväällä jo ja syksyllä loput. =) Vänkää. Luulin et mul menee neljä vuotta mutta meneeki ehk 2,5

13.12.2010 klo 11:06

bellalinda
Käyttäjä

Mun biologisesta perheestä kukaan ei ole uskossa, tai edes ollut, joten lapsena en kuullut, tai tiennyt Jumalasta paljoakaan. Muutin 12-vuotiaana sijaisperheeseen, ja mun sijaisvanhemmat oli ja on helluntailaisia, joten sitä kautta aloin käydä kaikissa mahdollisissa tapahtumissa mitä Suomessa järjestetään. Olin monta vuotta johdatuksessa, ja vihdoin vuonna 2009 tulin uskoon pääsiäisenä semmoisessa tapahtumassa kuin Arvokas. Sen jälkeen olen saanut elämääni paljon hyvää, ollut onnellisempi, ja saanut kertoa Jumalasta. :) Tohon toiseen kysymykseen en osaa sanoa mitään kommenttia! :)

24.2.2011 klo 19:32

JFreak316
Käyttäjä

Myöhästyin ton vaihdoshässäkän takia ilmottautumisest ni oonki normiaikanen ylioppilas sit jos Herra suo.

Hei mä päätin eilen illal: Mä olen prinsessa. =) Must se oli aika hyvä päätös.

p.s. lähetin Päivälle materiaalit kirjaa, jännittää tykkäävätkö =S

3.4.2011 klo 19:40

Tude
Käyttäjä

Hihii :). Mustapa tulee ylioppilas jo nyt!

= Kai te mut vielä tänne sallitte silloin tällöin vaikken enää kuuluisikaan... :/

Viestiä muokattu 3.4.2011 klo 19:42, muokkaaja: Tude

6.4.2011 klo 15:30

Babaii_
Käyttäjä

Jee mustakin tulee ylioppilas, ehkä! :)

9.4.2011 klo 1:18

Hemps
Käyttäjä

Tänne foorumille eksyin taikka löysin eilen(tai siis sehän on jo toissapäivää...:P). Nyt keskellä yötä rekisteröidyin.. ja päätin kirjottaa jotain :)

Tudelta lainasin:

ps. kyllä se into laantuu kun kursseja kertyy..

Niin totta! Oon ekan vuoden lukiolainen ja huoh.. ei enää jaksa yhtään niin innokkaasti kuin alussa, masentaa vaan kun kaikkista pahin jakso just viimisenä alkamas.. :/

9.4.2011 klo 16:44

Tude
Käyttäjä

Hei, mä voin kokemuksesta kertoo, että ekan vuoden viimenenkään jakso ei ole vielä se pahin ollenkaan :P.
Toisen vuoden eka, toka ja varsinkin KOLMAS JA NELJÄS ja viides on kyllä semmosta tuskaa että... Viimenen vuosihan tuntuu karkaavan ihan käsistä taas sitten.. Mutta jos jaksaa hyvin tai edes vähänkin panostaa siellä ekalla vuodella niin.. Se auttaa toisella vuodella. Ja jos jaksaa toisen vuoden niin pärjää kyllä kirjoituksissakin :).

ps. Ja niitä kurssejahan minulle kertyi lopulta 80kpl. Osa hyödyllisiä, osa ei.

Viestiä muokattu 9.4.2011 klo 16:46, muokkaaja: Tude

11.4.2011 klo 9:34

Hemps
Käyttäjä

Joo, ei varmaan koko lukion pahin jakso ookkaan, mutta ykkösvuoden pahin jakso päivien pituuden ja aineidenkin perusteella..Sitä paitsi tää jakso jää muita jaksoja lyhemmäks joten kirjat käydään varmaan pikavauhtia läpi.. ja nyt kun vielä oon kipee tänään eli jakson ekana päivänä niin pelkään että ne alottaa hurjalla vauhdilla ja mulle tulee kauheesti kotonatehtäviä juttuja:/

Onneks kesälomaan ei oo enää hirveen pitkä aika :)

11.4.2011 klo 21:05

Tude
Käyttäjä

:D
Se ikuinen kiire. Ei ne asiat vaan mahu niihin kursseihin :P

Paranemisia :).

Viestiä muokattu 11.4.2011 klo 21:05, muokkaaja: Tude

9.7.2011 klo 1:33

banaanikuori
Käyttäjä

Voi jesh! Lukeekoha tätä kukaa enään? No mut kumminki hyvä et tääl on ees JOITAKI nuorempii ihmisii!! :D Kirjauduin tänne vasta joku pari päivää sitte.
Nom, niin mie olen ja Hämeenlinnasta jaja oon 17 jo vihdoin jee ja pitäs alottaa projekti lukee syksy kirjotuksii. "Harrastuksina" taiteilu yms. taiteilijaluonteinen pelleily ja musiikki.

9.7.2011 klo 17:11

Vinku
Käyttäjä

Moo! Olen Timppa - 14wee! Kartan seurakuntia ellei joku minua sinne raahaa. Stalkkailen viattomia tyttöjä.