Guitar Hero

Alue: Musiikki ja viihde

15.5.2008 klo 19:52

Rolle
Käyttäjä

Omistatteko kyseisen pelin? Meillä on kotona Guitar Hero II Pleikkari kakkosella ja Guitar Hero III PC:llä. Olen pelannut paljon kumpaakin, mutta enemmän tykkään kolmosesta. Erittäin koukuttava ja viihdyttävä peli! Kehittää myös rytmitajua :) Harmi vain että olen Hardilla jumissa viimeisessä Battlessa, Expertillä jumissa toisessa battlessa... vaikeita ne pahimmat tilulilut.

15.5.2008 klo 19:54

iljewitch
Käyttäjä

Mä osaan paremmin oikealla kitaralla kuin Guitar Herolla. Ilmeisesti en vaan ole syntynyt kitarasankariksi. ;)

15.5.2008 klo 19:55

iljewitch
Käyttäjä

Ja itse asiassa ne laulupelit on hauskempia ja kehittävämpiä.

15.5.2008 klo 22:58

Kanto
Käyttäjä

Ja itse asiassa ne laulupelit on hauskempia ja kehittävämpiä.

Millä tavalla kehittävämpiä? Kehittyykö laulutaito niiden avulla? Mun mielestä Guitar Hero on tavallaan viihdyttävämpi peli kuin esim. SingStarit, varsinkin jos on kaksi kitaraa käytössä. Ei ainakaan tule kenellekään sosiaalisia paineita laulamisesta. ;) Eikä tartte kun sen yhden pelin, siinä riittää puuhaa pidemmäksi aikaa. Kitaralla nakuttaa niitä huonompiakin kappaleita ihan mielellään, mut jotenkin on erilaista laulaa sellaista kappaletta, mitä ei voi sietää...

Mutta siis. Mulla on Guitar Hero III, mutta en oo ehtinyt vielä soitella kuin mediumina läpi.

16.5.2008 klo 0:11

Atte
Käyttäjä

No siis peruskitaristin kommenttihan on se, että ei Guitar hero peli ole mistään kotoisin =D Itse omistan osat I ja III ja täytyy sanoa, että viimeisin on kyllä aika nautittavaa kamaa, etenekin kaveriporukalla. Parhaat biisit. Itselläni tuottaa nyt hankaluuksia Slayerin Raining Blood hardilla. Se tilulilu kohta on vaan niin jäätävä, että ei mitään mahdollisuutta.

Pelin paras biisi vetää on Dragonforcen Through Fire and Flames =D

16.5.2008 klo 9:24

tie316
Käyttäjä

Voih. Tahtoisin niin päästä joskus kokeilemaan Guitar Heroa. Täytyypä alkaa kaveerata kyseisen pelin omistavien tyyppien kanssa...

17.5.2008 klo 12:52

Rolle
Käyttäjä

Itsekin soitan viidettä vuotta oikeaa kitaraa, mutta Guitar Hero on silti kiva. Kehittää kivasti rytmitajua. Ja peliin pääsee yllättävän hyvin kiinni kun on soittanut oikeaa kitaraa. Itsekin pidin tällaisia pelejä aluksi naurettavana, mutta jostain syystä tykästyin tähän Guitar Heroon - ehkä juuri siksi kun soitan oikeaa kitaraa. Tanssimattopeleistä en pitänyt alkuunkaan, enkä myöskään SingStarista.

Atte: Olen päässyt DragonForcen Trough Fire and Flamesin Hardilla läpi noin viisi kertaa (menee varmaan jatkossa joka kerta) ;) kuten myös kaikki muut bonusbiisit. Expertillä DragonForce on vielä hitusen vaikea, kuten myös puolet bonusbiiseistä muutenkin. Expertillä on mennyt mm. Killswitch Engagen biisi (katosi nimi päästä), Impulse, ym. En nyt yritä yhtään leijua :D

17.5.2008 klo 13:00

Jimi
Käyttäjä

Guitar Herot on rock! :)
Itellä ei ole kuin näppikselle suunniteltu Frets on Fire, jonka biisit on käyttäjien ajoittamia ja siks vaihtelevia laadultaan :(
Sing Starsia tuli kokeiltua ja oli mukava kokemus: Kerrankin mattimeikäläinen saa selkeästi näkyvää palautetta omasta laulusta ;)

21.5.2008 klo 16:03

tyler
Käyttäjä

Itseltä löytyy myöskin tuo III osa. Äärimmäisen koukuttava se kieltämättä on. Viime aikoina tosin on itsellä jäänyt hieman vähemmälle, johtuen lähinnä siitä, että se Slipknot Before I Forget ei vaan yksinkertaisesti mene hardilla läpi. Ehkä pitäisi siirtyä samalle linjalle kun Stan south parkissa.:P

21.5.2008 klo 18:34

ileviticus
Käyttäjä

En muista mikä osa meillä on, kait uusin, eli onko III? En ole hirveästi ehtiny pelailla, mutta sen mitä ehdin ni ihan loisto peli oli, koukuttava ja pääsee helposti sisään ja oppii ja kehittyy nopeesti ni tulee koko ajan mielenkiintoa lisää.

7.6.2008 klo 3:18

timidi
Käyttäjä

Mul on GH II, vihaan Institutionalizedia :D:D:D se vaan on niin rasittava :D

7.6.2008 klo 9:40

Atte
Käyttäjä

GH kakosen parhaimpia ralleja on Lamb of Godin ja The Swordin kipaleet.