Lasten suusta

Alue: Avioliitto ja perhe

28.1.2010 klo 16:19

ghettoRouva
Käyttäjä

Muusaska, ei valitettavasti ainakaan mitään julkista mutta musta oli oikein mukavaa vakoilla sinua irc-gallerian kautta (olikohan linkki taideketjun kautta) Että ainakin toispuoleisesti tarpeet on täyttyneet! :) Mut eiköhän mulle tuu taas nörttikausi jossain välissä, hyvää vauhtiahan tässä näköjään taas alkaa koukuttumaan ;)

Ihanan kaunistelematonta puhetta pojalla :D

29.1.2010 klo 17:27

Aycea
Käyttäjä

Ällös hylkää kokonaan, olenkin sinua kaipaillut :)

29.1.2010 klo 20:36

ghettoRouva
Käyttäjä

Aycea, oih, en tietenkään hylkää! En ainakaan näiden kommenttien jälkeen <3

29.1.2010 klo 21:11

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^sulla on mukava uusi profiilikuva. Ihan erilainen fiilis tulee tosta kuvasta ku aiemmista profiilikuvista. On se vaan jännä miten eri kuvissa ihminen voi näyttää niin erilaiselta.. :-)

29.1.2010 klo 21:29

ghettoRouva
Käyttäjä

Aijaa, tuleeko :) Toi on se look kun lähetään lasten kaa ulos eikä jaksa laittaa hiuksia = lätsä päähän. Itse asiassa kuva on napattu hissin ikkunan kautta lapsi sylissä :)

29.1.2010 klo 22:07

nuori_jellona
Käyttäjä

Poskipää näkyy <3

30.1.2010 klo 0:21

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Ghetto, joo toi on jotenki niin herttainen kuva susta :-) muissa kuvissa oot näyttäny paljon "kovemmalta" mut toi on jotenki nii.. Hyvä kuva susta :) olet siinä kyl edukses.

30.1.2010 klo 19:32

ghettoRouva
Käyttäjä

Ghettorouvan kehumisketju on naamaroitunut lasten suusta-ketjuksi <3
Muusis, ai, kiva! Siis super pehmohan mä olenkin, pois kaikki kovuus. Sitten mä oon valinnut hyvän kuvan :)

Uskottava tämä on, koska tämä ketju on "lasten suusta" ja eikös sieltä se totuus tule :)