jättäminen

Alue: Nuoruus ja seurustelu

10.2.2009 klo 17:50

Tias
Käyttäjä

Mä toivon tosiaan että tää on jokin huono vitsi. :D

Vaikka ehkä sua pitäisi Horge ymmärtää - et varmaan oo enempää ku 13 ku tulee tollaiset tekstiviesti/facebook vaihtoehdot edes mieleen :D

Sääliks käy tyttöö niin entistä kuin uutta.

11.2.2009 klo 14:50

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Massive. Ainakin mun kohdalla pitää.. Valitettavasti :-P oon kieroki ku korkkiruuvi. Jopa eräs ronski kaverini järkyttyi vuosia sitten kun kerroin sille jotain mun kosto suunnitelmaa.. En o enää onnex yhtä julma aatteissani kuin sillon :-) oon ihan kiltti 8-)

Viestiä muokattu 11.2.2009 klo 14:53, muokkaaja: Muusaska

11.2.2009 klo 16:55

karuskaja
Käyttäjä

Joo, ei ainakaan tekstiviestillä x(.

anci:Ota itseäsi niskasta kiinni, ole mies ja puhu asiasta henkilökohtaisesti.

Samaa mieltä ja kantsii oikeesti miettiä, mitä siitä heilan vaihtamisesta hyötyy ?(!!) Samat ongelmat seuraavan heilan kanssa kuitenkin 2 vuoden päästä (?) ehkä.

11.2.2009 klo 19:35

ghettoRouva
Käyttäjä

kantsii oikeesti miettiä, mitä siitä heilan vaihtamisesta hyötyy ?(!!) Samat ongelmat seuraavan heilan kanssa kuitenkin 2 vuoden päästä (?) ehkä.

Siitä voi hyötyä sen verran, että löytää itselleen sopivamman kumppanin. Eikä ongelmatkaan ole välttämättä ollenkaan samat :)

Tarkoitan näin siis, jos kyseessä on seurustelukumppani. Sitoutuessaan avioliittoon on sitoutunut jo yhteisiin ongelmiinkin, eikä silloin enää parane vaihtaa ;)

Sinänsä kyllä heilan "vaihtaminen" on minusta aina surkea lähtökohta. Kannattaisi aloittaa ja päättää suhde riippumatta muista henkilöistä, eikä juosta suhteesta toiseen.

16.2.2009 klo 18:30

karuskaja
Käyttäjä

-Siitä voi hyötyä sen verran, että löytää itselleen sopivamman kumppanin.-

Mmm totta, siinä on sekin mahdollisuus.

-Tarkoitan näin siis, jos kyseessä on seurustelukumppani-

Jep, just tätä tarkotin :)

-Sitoutuessaan avioliittoon on sitoutunut jo yhteisiin ongelmiinkin, eikä silloin enää parane vaihtaa ;)-

Joo siinä vaiheessa ei parane ruveta enää vaihteleen :D

22.2.2009 klo 14:55

neila
Käyttäjä

älä vaan enää puhu sun tyttöystävälle, ehkä se sit tajuu et ootte eronnu

29.3.2009 klo 8:19

Michel
Käyttäjä

Tyttöystävä jätti mut noin kuukausi sitten ja teki sen mielestäni fiksusti. Eli teki alusta alkaen selväksi, että haluaa pysyä kuitenkin kaveriväleissä. Ja tietysti puhuttiin asia kasvotusten. Meillä kun välimatkaa on, olin hänen luonaan viikon, vaikka ei enää seurusteltukaan. Olihan meillä mukavaa sittenkin ja sain aikaa rauhottua vähän...

Jos joskus meinaa jättää toisen ihmisen, pitää olla ihan varma ettei pysty tämän kanssa enää seurustelemaan. Ettei myöhemmin ala kaduttamaan.
Ja jos jonkun jättää, pitää osata olla hienotunteinen. Jos satuttaa toista, siitä ei tule hyvä olo kummallekkaan. Ja sehän on aina jonkinlainen järkytys jos toinen osapuoli kokee, että suhde toimisi vieläkin.

Viestiä muokattu 29.3.2009 klo 8:22, muokkaaja: Michel

30.3.2009 klo 14:50

JamesBond007
Käyttäjä

Mä yleensä jätän vaan vastaamatta puhelimeen jos kyllästyn tyttöön.

Se on mun mielestä paras tapa viestittää, ettei enää kiinnosta.

On toiminut joka kerta aika vaivattomasti, tosin jotkut ei usko ihan muutamalla yrittämällä.

8.6.2009 klo 13:20

soijja
Käyttäjä

Parisuhteisiin erikoistuneet ihmiset, parisuhdeterapeutit on todennu jo kauan aikaa sitten etta se rakastumisen tunne kestaa max. 2 vuotta, sen jalkeen tulee aika karua kun yhtakkia tormaa sellaseen kumppanin vikojen seinaan, kaikki tuntuu olevan vinossa ja mikaan ei toimi, toinen on oikea mantti. Tassa vaiheessa suurin osa parisuhteista ajaa kariin ja toinen tai molemmat paattaa pistaa pillit pussiin. Vink vink tan vaiheen jalkeen on helpompaa ja se varsinainen RAKASTAMINEN alkaa! Jos et pysty olemaan uskollinen etka jaksa enaa, kerro tyttoystavalle. Kukaan ei ansaitse noin saissea kohtelua, hapeaisit.

8.6.2009 klo 18:02

miimar
Käyttäjä

^^Aika raakaa toimintaa... Mun mielestä olis reilua tehdä toisella selväksi ihan sanallisesti kasvotusten, että tää oli nyt tässä. Muuten sitä jää toinen helposti pitkäks aikaa miettimään, että mitä ihmettä, ja se voi vaikuttaa myös kykyyn luottaa ihmisiin, saati mitä se tekee itsetunnolle. Riippuu toki paljon tilanteesta, mutta jos toinen ei ole tehnyt mitään "pahaa" tai "väärää", niin tyly tai kylmä ei minusta tarvitse olla. Mutta ehkä mä olen vaan yliempaattinen..?

9.6.2009 klo 18:30

Babaii_
Käyttäjä

Joo, kasvotusten kannattaa sanoa, jos ei ole jäänyt kiinni...

1.7.2009 klo 23:28

Babaii_
Käyttäjä

Tuli mieleen jättämisestä, että itse jätin exäni mesessä, mutta hyvin se meni.

2.7.2009 klo 0:00

JamesBond007
Käyttäjä

Lohohoooooooooool.

Toi oli ihan huuli poskessa kirjoitettu juttu. Vitsi siis. Get it?? :D

hahahaha.

2.7.2009 klo 0:06

Babaii_
Käyttäjä

Tämä pitää aivan paikkansa.

2.7.2009 klo 9:15

JamesBond007
Käyttäjä

Viittasin tuohon mun 30.3 vastaukseen.

2.7.2009 klo 12:45

miimar
Käyttäjä

^No eipä ollu kovin hyvä vitsi. Siis ei yhtään. Terveisin Tosikko. Eli en ymmärrä tommosta enkä haluakaan ymmärtää. Hienoa esimerkkiä näytät nuoremmilles, jotka ihan varmasti (ainakin osa) ottaa tommosen tosissaan. Ja siis noinhan monet varmasti tekeekin, mutta ei ole mun mielestä ollenkaan hyväksyttävää. Hmph.

Viestiä muokattu 2.7.2009 klo 12:48, muokkaaja: miimar

2.7.2009 klo 13:47

JamesBond007
Käyttäjä

^

:D

Mun mielestä ihan loistohuumoria.
Jaa ei ole hyväksyttävää.. hmm...

Idiootteja on aina maailmassa ja jos nuoret on niin tyhmiä, että ne yhden vitsin takia alkaa muuttaa käyttäytymismallejaan, niin silloin varmaan on ihan oikein niille, että ne joutuu ongelmiin. Jumala loi noille nuorille aivot, että niitä voi käyttää ja jos ne lisäksi lukee mun kirjoituksia vähän enemmän, niin ne tietää kyllä mistä on kyse.

Mä luulen, et sua ainakin vähän harmittaa, että ymmärsit tuon jutun itse alunperin väärin - mua ainakin vois harmittaa. Mutta ollaan vaan eri mieltä.. joku ehkä tuon käsittikin... mutta nämä forumithan jättää aika paljon tulkinnan varaan kun ei näe kasvoja, eleitä tai äänensävyä eikä myöskään usein tunne tyyppiä. En silti viitsi alkaa täällä ihan tosikoksi. Se olis aika tylsää.

Ainiin by the way taitaa muuten koko ketju olla ihan läppä jos lukee tuon aloitusviestin niin niin, ei taida olla ihan vakavissaan kirjoitettu.

Viestiä muokattu 2.7.2009 klo 14:08, muokkaaja: JamesBond007

3.7.2009 klo 1:00

Tcitc
Käyttäjä

Ihan hauska jättämistapa ois polvistua ja näyttää pientäkorurasiaa. Sit kun sen avaa nii siellä lukis että eiköhän oltas vaan kavereita.

3.7.2009 klo 1:14

Babaii_
Käyttäjä

Aika hyvä. ^

3.7.2009 klo 7:50

Michel
Käyttäjä

Tai aika paha. Vois olla melkonen järkytys.

3.7.2009 klo 11:38

miimar
Käyttäjä

J, mä ymmärsin sen alun alkaen tasan niinku siihen on kirjotettu, eikä harmita yhtään. Otan kirjoitetun tekstin yleensä varsin kirjaimellisesti, ja kyllä, olen Täti Tosikko mitä tulee toisten ihmisten tunteilla leikkimiseen tai edes siihen viittaamiseen. En viitsi sen enempää asiasta kiistellä, eihän se mulle sinänsä kuulu, miten kukin toimii, mutta ärrrkele että se pistää ärisemään kun vaan ajatteleekin. Nih. Ihan sama vaikka joku pitäis mua huumorintajuttomana ruttunaamana, mutta kun mä oikeasti tiedän miltä se tuntuu, kun pidetään vaan leikkikaluna eikä kunnioiteta tippaakaan. Murr.

Viestiä muokattu 3.7.2009 klo 11:42, muokkaaja: miimar

3.7.2009 klo 12:10

JamesBond007
Käyttäjä

Mä meinasin viimeks sanoa jotain lisäks, että sulla taitaa olla jotain henkisiä haavoja tähän asiaan liittyen, kun noin voimakkaasti reagoit eli kokemusta siitä jos joku käyttäytyy tuolla tavalla oikeasti. Toi selittää aika paljon tota sun negatiivista reaktiota myös. Siis omista vaikeista kokemuksista on vaikea vääntää vitsiä. Ja tuohon varmaan viittasitkin tuolla, kun kirjoitit:

"mä oikeasti tiedän miltä se tuntuu, kun pidetään vaan leikkikaluna eikä kunnioiteta tippaakaan"

vai?

Viestiä muokattu 3.7.2009 klo 12:11, muokkaaja: JamesBond007

3.7.2009 klo 17:11

Babaii_
Käyttäjä

Horge, oikeasti mieti vähän. Pikkuisen sääntöö kauniimman tytön kanssa, kai se tyttö tietää että seurustelet. Tiesi tai ei, toi ei ole rehellistä ja toimivaa. Jättäminen satuttaa joka tapauksessa, mutta voit sinä enemmänkin satuttaa... Tosin itse en haluaisi seurustella tyypin kanssa, joka on kiinnostunut toisesta... olisin tosi vihainen ja tosi sattunut...

3.7.2009 klo 19:14

miimar
Käyttäjä

^^Juurikin sitä tarkoitin, haavoja on, ja olen myös joutunut hyvin läheltä seuraamaan, kun toinen käyttäytyy todella sikamaisesti. Ja oot ihan oikeessa, mä nyt vähän puran traumojani suhun, sitä tulin nyt oikeastaan pahoittelemaan. Mä kun olen jonkun verran äkkipikanenkin. Ja siis sitä tosiaan yritin sanoa, että en ylipäätään ymmärrä, miks tämmösestä asiasta pitää vääntää vitsiä, se mua lähinnä ärsytti.

3.7.2009 klo 19:34

Michel
Käyttäjä

Horge, tuosta paistaa läpi, ettet ole valmis sitoutumaan. Kerrot, että sinua ahdistaa, kun nykyinen tyttöystäväsi puhuu kihloista ja naimisiinmenosta. Olette olleet yhdessä pari vuotta. Eikö ole normaalia, että siinä vaiheessa jo haluaa jotain sitovampaa. Tyttö siis olisi valmis menemään kanssasi naimisiin. Hänelle suhteen loppuminen siis olisi suuri pettymys. Luuletko, että olisit yhtään varmempi tämän toisen tytön kohdalla.
Älä leiki ihmisten tunteilla. Sellainen todella sattuu. Ala seurustelemaan vasta kun olet oikeasti valmis sitoutumaan. Mielestäni seurustelun tarkoituksena on selvittää, sopiiko ko. henkilö tulevaksi puolisoksi. Sinulle ei ehkä ole väliä, millaiset välit teille jää, mutta siihen tyttöön sattuu jos jätät hänet ja vielä enemmän jos jätät hänet toisen vuoksi. Mieti itsesi tuon tytön asemaan. Miltä itsestäsi tuntuisi olla hänen asemassaan ko. tilanteessa. Et olisi noin itsekäs!
Minulle pettäminen on asia, joka todella sattuu. Olen joutunut kokemaan sen, miltä tuntuu, kun tulee petetyksi. Ihan samahan on jättää kumppani seuraavan vuoksi, kuin pettää.

3.7.2009 klo 22:56

__
Käyttäjä

Ei pahalla, mutta hauskaa kun ihmiset kommentoi trollille joka ei ole kirjoittanut op:n jälkeen mitään ja joka luultavasti ei enää edes muista aloittaneensa tätä threadia. Aloitusviesti on provosoiva ihan tarkoituksella.

3.7.2009 klo 23:47

miimar
Käyttäjä

^No mutta vaikka kuinka olis trolli, niin aihe on kuitenkin aika vakava ja tärkeä ja ihan hyvähän se on, jos herättää keskustelua - eikös tämä kuitenkin ole keskustelupalsta..?

4.7.2009 klo 1:34

__
Käyttäjä

Toki, mutta trollille kommentointi on huvittavaa. No eipä väliä, provosointi herättää varmasti keskustelua aina