Nukkumatti hukassa
Alue: Terveys
|
2.6.2009 klo 19:28 |
Kuka muilutti nukkumatin? Siinäpä hyvä kysymys. |
|
2.6.2009 klo 20:08 |
Leo Tolstoi luultavasti sen teki :) |
|
23.6.2010 klo 5:42 |
No nyt on nukkumatti sit aivan todenteolla hukassa :-D olis pitäny ostaa vaikka humalateetä tjn. jos se ois vähän unettanu 8-) noo.. Joutaa sitä myöhemminkin nukkumaan :-) etenkin kun poika alkaa ilmaista ensimmäisiä heräämisen merkkejä, eli.. Ei edes tarvitse enää yrittää nukkua :-D mikä hulluustauti meilleki on nyt iskeny ku poikaki herää tähän aikaan o_O KESÄ! |
|
21.9.2010 klo 22:33 |
Kuulin yhdeltä tutulta useamman stoorin, että unettomuutta on hoidettu puolella lasillisella punaviiniä ja saatu hyviä tuloksia. Eräs ihminen, joka oli käyttänyt kaikenlaisia unilääkkeitä (mikään lääke ei tahtonut sopia hänelle, vaikka ne toimivat, mutta toivat sivuvaikutuksia kuten painajaisia, sekavuutta, väsyneisyyttä) oli ottanut lasillisen punaviiniä illalla ja sanonut nukkuneensa ensimmäistä kertaa kuin tukki pitkään aikaan ja ilman minkäänlaisia lääkkeitä. Nykyään hänen ei tarvitse enää käyttää pillereitä, vaan punaviini toimii kätevästi sen sijasta ! ;) By the way. ummetuksesta kärsivät; punaviini auttaa ruuansulatusvaivoihinkin.. ;D |
|
22.9.2010 klo 10:10 |
mun äiti aina sanoo, et puhdas omatunto antaa nukkua. |
|
22.9.2010 klo 10:41 |
^ Toi on ihan totta omalla kohdallani. Yleensä valvon kun stressaan tekemättömiä juttuja ja sitten kun en saa unta, niin ne asiat jää tekemättä seuraavanakin päivänä ja kierre on valmis. |
|
7.1.2011 klo 15:31 |
karuskaja, hyvä vinkki! =) Piti vain tulla mainitsee, että nyt on löytynyt ainakin yksi syy mun ajoittaiseen unettomuuteen, kaiken muun lisäksi. Olen ajatellut vuosia, että sama lääkitys, samalla annoksella pitää kilpirauhasarvot samalla tasolla eli viitearvoissa, mutta toisin kävi. Kilpirauhasen sekoilu (liikatoiminta) siis lienee lisännyt valvomista kaiken muun ohella. Se unettomuushan mun eka "pahin" oire aikoinaan oli, kun se kilpparihärö löydettiin. Näköjään sen kanssa saa sit tapella koko ikänsä.. Unibilsui en ole vieläkään hankkinut, mutta karuskajan vinkkiä olen harrastanut ;-D Se on hyvä <3 Ulkoilua harrastaisin enemmänkin, mutta talvi ja pillifarkut eivät sovi yhteen ja toppahousuja en ole vielä hankkinut :-D Mutta ehkäpä kevään tullessa pääsee taas mukavaan ilmaan reippailemaan ja kuluttamaan ylimääräistä energiaa :) Vaikka en tiedä auttaako se mitään, mut tuleepa ainakin hyvä mieli =) |