Kotisivuja?
Alue: Media ja tekniikka
|
11.5.2008 klo 15:58 |
Onkos ihmisillä omia kotisivuja / blogeja? Itse olen tässä just väsäämässä omia sivuja. Laitan linkkiä sitten joskus kun saan homman valmiiksi :) |
|
11.5.2008 klo 17:17 |
Profiilista löytyy mun saitti. :) |
|
11.5.2008 klo 23:29 |
Mä olen tekemässä kotisivuja... Mutta ne on pahasti kesken... Vaikka Nvu on kovassa käytössä. Niistä tulee olemaan vielä niin sokkeloiset ja hauskat. |
|
12.5.2008 klo 2:13 |
Profiileja on IRC-galleriassa( http://www.irc.fi/roopevaa ), MySpacessa( http://www.myspace.com/roopevaa ) ja Facebookissa( http://www.facebook.com/profile.php?id=1152819218 )ainakin. |
|
12.5.2008 klo 3:14 |
profiilista löytyy |
|
12.5.2008 klo 17:58 |
sieltä profiilista.. |
|
13.5.2008 klo 2:14 |
Vilkasin timidin saittia; hyvän näköset sivut, toimiikon tosi hyvin. :) |
|
14.5.2008 klo 0:12 |
Kyllä, ihmisillä on omia kotisivuja ja blogeja. :-p |
|
14.5.2008 klo 15:39 |
Ettekö te vois antaa suoraan sitä linkkiä, ärsyttävää kerta toisensa jälkeen käydä etsimässä sitä osoitetta useiden ihmisten profiileista. Miksi edes mainostaa kotisivujaan jos sinne pääsy pitää tehdä vaikeaksi? |
|
15.5.2008 klo 10:13 |
Ei kai siel oo ku se yks kohta, missä kotisivu on ilmoitettu, nimeltään "Kotisivu: ". :) |
|
15.5.2008 klo 17:20 |
^Okei, ehkä etsiä oli väärä sanavalinta, mutta on se silti ärsyttävää kun voisi avata kaikki sivustot kätevästi yhdeltä sivulta. |
|
15.5.2008 klo 18:09 |
|
29.5.2008 klo 15:25 |
Joo, minua myös syvästi ärsyttää nämä "profiilista löytyy"-henkilöt. Kyllä se on aina helpompaa suoraan kirjoittaa tähän näkyville kuin käskeä porukkaa menemään profiiliin varsinkin kun tämä keskustelualueen systeemi ei suoraan linkitä sivua tuohon kuvan alle kuten pitäisi. Minulla on monia projekteja aina menossa, mutta tällä hetkellä ei valitettavasti ole kovinkaan moni valmiina. Jotain puolittaisia systeemeitä vain. Tekstin puolelta on aika kesken tuo, mutta sisältöäkin alkaa jo löytymään jonkun verran. Olen miettinyt tuonne myös peliarvosteluja sekä linux-muisteloita, mutta ne on vasta kehitysvaiheessa. Bittimoskaa sinunkin ruudullesi siis jo vuodesta 2001. |
|
30.5.2008 klo 12:57 |
Mulla on parikin nettisivua, mutta en niitä ole hirveästi jaksanut päivitellä. Uusimpana uutuutena yhden tosin "päivitin", kun siirryin puolivahingossa blogikirjoittelijaksi. Se löytyy osoitteesta www.veliloponen.tk (pitäisi hankkia ihan kunnon domain + kotisivutila, ettei tarvis käytellä noita mainosten täyttämiä, tosin ilman tk-mainoksia voi tuota lukea osoitteessa http://welzu.blogspot.com). |
|
30.5.2008 klo 13:10 |
|
30.5.2008 klo 21:12 |
Triskal se ossoo vääntää grafiikkaa. Tuota on kyllä ilo kahtella. Sitten kun vielä tuon html:n oikeellisuuden pistät kuntoon niin sivuthan on täydellisyyttä hipovia. Suurin osa virheistä tullut vissiin noista xhtml:n lopetuspakollisuudesta. Nykyisinhän onkin se ongelma, että jos et osaa vääntää grafiikkaa niin sivutkaan eivät voi kovin mielenkiintoiset olla. Tuo on ollut pitkään kompastuskivenäni kun en osaa vääntää mitään hienoa. |
|
31.5.2008 klo 3:20 |
No laitetaan sitten se linkki tähän niin ei tarvi profiilia availla (ihan ku kukaan sitä kattois muutenkaa :D) http://www.lukasheltti.com |
|
31.5.2008 klo 20:38 |
Ai niin, unohdimpas kokonaan, että minulla on tuo ruokamestankin aloitus olemassa. Siellä tosin ei ole vielä paljoa reseptejä olemassa, mutta eiköhän se vuosien varrella ala kasvamaan. Sinne aina heitän reseptin kun jotain kivaa tulee vastaan. Timillä on hieno sivusto myös ulkoisesti. Itse tuon alalaidan pyöristäisin tai pistäisin sen korkeudeltaan 100%, mutta makunsa kullakin. Musta osa siis. Navigointi on helppoa mistä tulee isot bonukset. Näyttäisi sisältökin olevan kohdallaan niin tekstin kuin "koodinkin" osalta. Hyvä hyvä! ;) |
|
1.6.2008 klo 10:38 |
Sitten kun vielä tuon html:n oikeellisuuden pistät kuntoon niin sivuthan on täydellisyyttä hipovia. Suurin osa virheistä tullut vissiin noista xhtml:n lopetuspakollisuudesta. Jossain vaiheessa vielä yritin tehdä oikeellista html:ää, mutta nykyään ei enää kiinnosta. Työlästä. Ärsytti silloin kun joka ainoassa kuvassa piti olla alt-määre tekstibrowsereita varten ja vaikka mitä muuta pientä hyödytöntä nippeliä. Mutta kiva jos miellyttää. |
|
29.9.2009 klo 12:59 |
Hankin itselleni ihka oikean kotisivun domainineen. Kiirus on kova, enkä siksi ole ehtinyt miettiä mitään ulkoasua tai vastaavaa, kunhan lätkäisin sinne Joomlan alustaksi ja olen vähän sisältöä pistänyt (ja lisää on tulossa). Sisältö tulee koostumaan lähinnä hengellisestä matskusta (saarnat, tutkimukset tms.) ja sarjakuvista. |
|
24.11.2009 klo 14:31 |
on blogi :) millaisista blogeista te ihmiset pidätte? seuraatteko kenenkään kotisivuja tai blogeja säännöllisesti? |
|
24.11.2009 klo 17:23 |
On kotisivut, mutta en oo jaksanut tehdä niille mitään sitten piiitkään aikaan, joten en jaksa tähän edes linkitellä. Blogeja on useampiakin: |
|
26.11.2009 klo 23:30 |
|
28.11.2009 klo 6:40 |
Modet voisivat poistella minun sivustoni ylemmistä viesteistä, itseasiassa voisi kokonaan ne viestit poistaa missä kerrotaan jotain niistä. Kumpaakaan ei ole enää olemassakaan. Onkin muuten vierähtänyt tovi sitten viime kerran kun täällä kävin.. http://winku.fi/ http://koiruus.net/ Suvin blogi on kyllä ulkoisesti ihan hieno, mutta kommenttiosioon on jäänyt vähän enkkua. :) Viestiä muokattu 28.11.2009 klo 6:42, muokkaaja: Vinku |
|
28.11.2009 klo 16:00 |
joo, se on hassua, miksei wordpressin suomenkielinen versio ole suomentanut tuota on-sanaa. itse en uskalla alkaa metsästää sitä koodauksesta suomentaakseni sitä, koska viimeksi kun menin koskemaan koodeihin, koko blogini kaatui. :) |
|
28.11.2009 klo 23:01 |
> mango Olen muuten huomannut, että nuo käännökset jättävät osan admin-sivujen linkeistäkin suomentamatta. Tiedä sitten miksi porukka tekee tuommoisia puolikäännöksiä vain. |
|
28.11.2009 klo 23:18 |
Wordpress.comin hostaamien blogien koodeja EI voi muokkailla; ulkoasuakin (CSS-koodia) vain maksamalla pienen maksun. Suomennokset vaihtelee teemasta toiseen. (Joissakin suomennokset on ookoo joka kohdassa; toisissa taas on paljonkin suomentamatta.) |
|
28.11.2009 klo 23:21 |
okei, kiitos täytyy katsoa. :) edit: ahaa, kiitos oceansoul :) Viestiä muokattu 28.11.2009 klo 23:22, muokkaaja: mangoliini |
|
29.11.2009 klo 3:19 |
Wordpress.comin hostaamien blogien koodeja EI voi muokkailla; ulkoasuakin (CSS-koodia) vain maksamalla pienen maksun.Jotenkin arvasin tämän. Tästä syystä minulla onkin aina oma blogi ollut omalla serverillä enkä käytä valmiita blogipaikkoja. Itse olenkin suomentanut jotain lisäosia ja mahdollisesti jotain pientä tuossa pääsoftan suomennoksessa, ja tokihan olen muokannut omia teemojakin, mutta ne ovat kaikki jääneet sitten omaan käyttöön enkä ole niitä jakanut kenellekkään. Tällä hetkellä minulla on Winku.fi-sivustolla ilmaisteemana alunperin löytyvä Daleri Sweet, mutta CSS on rankasti muokattu ja ulkoista olemustakin hiukan säädetty. Kaikkien lisäosien (x)html-rivitkin pitää käydä säätämässä, koska en halua mitään roskaa lähdekoodiin. WP on kyllä aina joskus ikävä noiden kanssa, koska pistää miljoonat turhat meta-jutut sun muuta roskaa kauhiasti. Pienellä siivoamisella sitten pääsee voittoon. |
|
29.11.2009 klo 11:31 |
Miulla on blogi taalta Thaimaasta osoitteessa norsutjamalaria.blogspot.com |