yleinen puhumiskeskustelu!

Alue: Yleinen keskustelu

25.9.2010 klo 23:26

ghettoRouva
Käyttäjä

Missähän Muusaska ja Yoki mahtavat olla ? Ei ole pitkään aikaan näkynyt..

Ainakin facebookissa :)

28.9.2010 klo 21:52

karuskaja
Käyttäjä

^Jaaaa.. sinnekö ne onkin siirtyneet ! ;D

Tarttis taase alkaa tekemään oppimistehtävää, mut ei malttais millään alottaa.. tää vaan tuntuu nyt paljon mielenkiintoisemmalta kun (pahanen) tehtävä.. *ISO huokaus.. kai sit tarttee vaan mennä, ei se muu auta.-->

4.10.2010 klo 21:19

Saana
Käyttäjä

Luin juuri etusivun kirjoituksen: "Lapseni, lapseni, lopeta laittamasta teetä minun kuppiini." :D

11.10.2010 klo 17:24

mikestones
Käyttäjä

halleluujah

pakkoristillä, näyttis hajos ja ei pelit enää toimi

pitää lähettää se ranskaan pixmanialle ja menee ainakin kk varmaan tässä nettivierotuksessa

siistiä

näin sitä pääsi pelidemonista, musasta, leffoista ja paskanpuhumisesta netfoorumeilla

väkevää

onhan tuo Jumala puhunutkin että "netti pois", mutten oo saanut motivaatiota irrota

nyt tuskin kelakorvbaus ja kaljakaan maistu enää, nekin viedään pois, koska kaljaa ei huvita juoda ilman musan kuuntelua

näin miestä riisutaa

erämaa kutsuu, kutsukoon teitäkin

21.10.2010 klo 18:43

karuskaja
Käyttäjä

Jahas, on taas viikko vierähtänyt. Aika kuluu siivillä, ja sillä toivoisin hidastetumpaa versiota elämästä..ajoittain. Mua on puhutellut viime aikoina Corrie ten Boomista tehty kirja tai Boomin tekemä kirja 'Huomispäivän kätköpaikka'. Joteski ois niin hienoa kokea jotain samanlaista, nähdä samanlaisia rukousvastauksia/voittoja ja vielä enemmän lähinnä noita uskoontuloja, koska uudestisyntyminen on tämän ja iankaikkisen elämän perusta että yliluonnollista anteeksiantamusta-tahdon luovuttamista yms.

Harjoittelu päiväkodissa on puolessa välissä ja odotan jo kärsimättömänä vuoden 2012 kevättä, jolloin vihdoin valmistuisin ammattiin ja saisin mahdollisuuden lähteä opiskelemaan sosionomiksi tai sitten lopettamaan opintoni sairaanhoitajakoulussa. Jälkimmäinen on tosin 80% epävarmaa sekä hulluntyhmä toive ja päähänpisto (sairaanhoitajakoulun kun viime keväänä jouduin lopettamaan..) -ehkä se ei kuitenkaan ole niin viisas vaihtoehto.

No joo, ehkei kannata ajatella huomista pidemmälle, siitä ei saa muuta kuin mahanpuruja ja mädän mielen. Vaikka ei noi lähihoitajan hommat pitkällä tähtäimellä eritysemmin inspaa ainakaan niillä alueilla, joilla olisi suurinta tarvetta..

Kyl täs on jo saanut kokea paljon mielenkiintoisiakin ylläreitäkin Taivaan Iskän suunnalta ja toivottavasti niitä tulee vielä lisääkin ! :)

Viestiä muokattu 21.10.2010 klo 19:01, muokkaaja: karuskaja

12.1.2011 klo 0:02

karuskaja
Käyttäjä

Vihdoinkin tää typerän-idiootti-kuluttaja-tehtävä on valmis, ja ei mennyt ku kuus tuntia kirjaimellisesti.. vihdoinkin saa nukkua ! Ainiin ei saakaan, muistin just etten muista moneen meneen huomenna- on sellainen spesialiteetti päivä, jota ei lukkarista katota- ei muutku kasiin sit vaan.. x.x Tää likka ei kyl nouse huomenna kirveelläkään ylös..

15.1.2011 klo 5:19

Rozemarie
Käyttäjä

4 yötä työtä takana ja pari vapaata tiedossa. tänään on huono päivä ja tänään masentaa.
kotona oottaa tiskaamattomat tiskit ja likapyykki, imuroidakin pitäis. pitäis jaksaa pukeutua ja olla nätti ja sosiaalinen raamiksessa vaik mieli tekis vaan kulkea aamutakissa.
mä en halua mitään muuta kuin nukkua.
mua ei kiinnosta mikään eikä kukaan. en jaksa maailmaa ja ihmisiä. oon ruma ja huono ja niin väsynyt. huomenna pitäis laulaa ja soittaa jumalanpalveluksessa mutta oon takuulla niin huono ja epäonnistuja ja kun ne jumalanpalveluksetkin pitää hyvänen aika pitää niin aikasin!!! klo.11:00 kun se ei oo ees mun heräämisaika vielä :O usein oonki nukahtanut saarnan aikana penkissä.
tänään on nurkumieli ja nurkupäivä ja oon ruma ja äkäinen ja varmaan suututan miehenki jossain vaiheessa :((((((((((

15.1.2011 klo 6:32

Yoki
suljettu käyttäjätili

Rozemarie, lepää nyt hyvä ihminen yövuorojen jälkeen! Eihän sitä voi tuosta vain unirytmejä muuttaa. Mikäs pakko se nyt on sinkoilla heti aamusta kaikenmaailman kinkereissä väsyneenä ja liian vähillä unilla? Ei kai joku ole pakottamassa tuollaiseen? Itse en ainakaan yövuorojen jälkeen ilman lepoa ja rauhallista rytminvaihtoa suostuisi sähläämään, ellei olisi jokin aivan pakkohomma. Millon sitten levätä saat?

15.1.2011 klo 6:41

Yoki
suljettu käyttäjätili

Eikö miehesi ole mitään kotihommia tehnyt, jos sua odottaa tiskit, likapyykki ja imurointi? Pistä se hommiin! Mä olen aikoinaan ollut puusilmäidioottimies, joka ei ymmärtänyt, viitsinyt, halunnut etc tehdä kotihommia ja oletin toisen tekevän ne, huolimatta hänen väsymystilastaan ja voinnistaan. En ymmärrä miten olen niin tyhmä edes ollut, mutta Luojan kiitos mua sopivasti potkittiin hanurille ja annettiin hieman palautetta käytöksestä, niin johan opin edes vähän. Kyllä sitä pitää kortensa kekoon jokaisen pistää näissä hommissa. Ei se ole mies eikä mikään, ellei mihinkään osallistu sanon mä! Potkaise perseelle sitä ukkoa, lyö sille imuri käteen ja pistä hommiin :)

17.1.2011 klo 7:25

Rozemarie
Käyttäjä

joo no mä laitoin sen ripustamaan pyykit :D ja en ees imuroinu enkä tiskannu. koko vkloppu oltu paskan seassa mutta on ollu hyväviikonloppu <3

30.1.2011 klo 11:26

karuskaja
Käyttäjä

^^ Voi vitsit, toi oli hauskasti kirjotettu :'D

30.1.2011 klo 19:40

Yoki
suljettu käyttäjätili

=)

16.4.2011 klo 20:18

karuskaja
Käyttäjä

Onpas siitä taas aikaa, kun viimeksi oon täällä hengannut.. Mulle kuuluu muuten tosi hyvää lukuunottamatta räkätautia joka on varastanut multa kuoroharkat jo kahelta viikolta (tän jälkeen arvostan ylistämisen mahdollisuutta vielä enemmän.. :P) ja uhkaa viedä kolmanneltakin viikolta, joten paranemista odotellessa.

Mä olin niin äärettömän ilonen kun pääsin ympäristöön, jossa voin toteuttaa itseäni ja mulla on muita ihmisiä ympärilläni- kaupunkilaiselämä kun ei sovi mulle sitten yhtään.. Kevät on iiiiiiiihanaa aikaa !! Koulunkäynti ei vaan tahtois maistua pätkääkään ja mulle onkin aivan sama mitä numeroita saan tältä keväältä. Vielä ois yks harjottelu (jonka ONNEKS) saan tehtyä lyhennettynä.

Toivon kaikille ihan sikana toivontäyteisiä keväisiä päiviä ja kannattaa toivoo vaikkei toivoo ois (vaikka ei toivottomuuskaan oo Herralle mikään ongelma) vastauksia tulee aikanaan. Ja vaikka ne ei välttämättä olis meille mieluisia, niin yleensä niiden tilalle jeesus järkkää vielä jotakin paljon hienompaa !! - kokemusta on- :D

16.4.2011 klo 20:19

karuskaja
Käyttäjä

Jaskanmarjat, oisin halunnu jatkaa runoilua, mut sain käskyn et nyt tarttis lähtee taasen tuli hännän alla.. tsau ! :)

24.4.2011 klo 2:26

Divine
Käyttäjä

Päätin,että luovun kaikesta muusta ja keskityn vain klassisen kitaran soittoon.Onneksi minulla on hyvä opettaja joka on soittanut yli 30 vuotta.Hän antaa minulle kotiläksyt ja minulla on kaikki päivät aikaa treenata.Sain häneltä lainaksi klassisen kitaran mutta hän kyseli olisiko minulla kesänvaihteessa mahdollisuus hankkia oma, ja ajattelin ens kuun tilistä hommata.
En osta halvinta mutta en kalleintakaan.
Halvin näytti olevan musikantissa 109 euroa ja kallein sitten 700 euron luokkaa.
Ajattelin 300 euron klasarin ostaa.

Tässähän näitä:

http://www.musikantti.fi/product_catalog.php?c=4

Olen tiedostanut,että mikään muu ei merkitse minulle kuin se,että saan kitaran kautta ilmaista luovuutta<3

Edes nainen ei merkitse minulle niin paljon kuin klassinen kitara.Vähän kuin Indillä hevoset :)

Vähän nihkeesti alkanut.Mutta huomisesta alkaen 3-5 tuntia harjoitusta joka päivä.

Nyt minä näen selkeesti Jumalan johdatuksen ja tarkoituksen sillä viime vuoden puolella kun olin psykiatrisessa sairaalassa niin rukoilin Jumalalta,että haluaisin tulla hyväksi klasarin soittajaksi ja seuraavana päivänä huonekaverikseni tuli klassisen kitaran soittaja ja säveltäjä..
Asia sitten unohtui,kunnes Jumala nyt johdatti minulle opettajan.

Hyvää yötä ja Jeesus myötä<3

Olen kyllä nyt äärettömän onnellinen :)

24.4.2011 klo 16:35

Divine
Käyttäjä

Päätin,että lopetan kitaransoiton ja sanon opettajalle ensiviikolla,että lopetetaan tunnit.
Sillä haluan alkaa soittaa pyhää bambuhuilua.Kesäkin on tulossa ja mikä siistimpää kuin metsän rauhassa luojan luomakunnassa soittaa bambuhuilua mihin on kaiverrettu hepreaksi Jahven nimi :)

Mitä järkee mun soitella klassista kitaraa vain koska se on siisti instrumentti kun taas pyhistä bambuhuiluista on enemmän hyötyä hengellisessä kasvussa.
Sulkee vain silmät metsän rauhassa ja antaa Herran puhua huilun kautta.
Bambuhuilun soittaminen on kuin rukousta Herran puoleen.

Käsintehdyt Pyhät huilut maksaa nettikaupassa 70 dollarista-130 dollariin

Täältä muutkin voi tilata jos kiinnostaa :)
http://www.lilybandmusic.com/store/bamboo-flutes/side-blown/

Pari videota pyhistä bambuhuiluista:

Handmade Instruments - Bamboo Flute Making for His Glory
http://www.youtube.com/watch?v=C8g1OD6CD38&feature=related

Bamboo Flute Music - Soaking Music w/Prophetic Flute
http://www.youtube.com/watch?v=C8g1OD6CD38&feature=related

Mottoni on:turha tähyillä taivaita klassisen kitaran soitossa vaan tuoda taivas sydämeeni Herran Hengen puhuessa bambuhuilun kautta.

25.4.2011 klo 11:14

Divine
Käyttäjä

Huomenta päivää :)

Mietin tässä kun minulle tulee ens kuun 4 päivä rahaa,että tilaanko Pyhän bambuhuilun mihin on kaiverrettu hepreaksi ja englanniksi:to YAHWEH
vai tilaanko kiinalaisen bambuhuilun dizin.

Ajattelin ruveta keräämään eri asteikoilla olevia bambuhuiluja ja perehtyä bambuhuilun soittamiseen.Bambuhuilun saundikin on sellainen,että sen soittaminen on terapeuttista.

Ehkä ensimmäiseksi huiluksi kannattaisi tilata pyhä bambuhuilu,en tiedä?

Tässä video kiinalaisesta bambuhuilusta dizistä:
http://www.youtube.com/watch?v=MUqqw736ipU&feature=related

Täältä voi tilata:
http://www.eason.com.sg/products/products_dizi.jsp

25.4.2011 klo 16:20

Divine
Käyttäjä

Muusikko minusta on aina pitänyt tulla ja nyt minusta tulee.
Mutta nyt kun rupesin miettimään niin tilaanko bambuhuilun vai hopeapäällysteisen metallisen poikkihuilun.

Näytti olevan poikkihuilut 500 euron luokkaa mutta tästä kaupassa
Suzuki poikkihuilu - malli CCF1- sävel C maksaa 362 euroa
http://www.best2music.fi/shop/suzuki-poikkihuilu-malli-868p.html

Toisaalta olisi hienoa kun olisi pyhä bambuhuilu missä Jahven nimi kaiverrettuna mutta jos minusta tulee ammattimuusikko ja bändiäkin pitäisi perustaa niin olisiko se sittenkin poikkihuilu.

No on tässä ens kuun 4 päivään asti aikaa miettiä.

Tässä Bachia poikkihuilulla:
http://www.youtube.com/watch?v=NwaXZYZwUSE&NR=1

25.4.2011 klo 16:40

Jochanan
Käyttäjä

Divine kuule, soita vaan sitä klassista skittaakin, jos vain suinkin mahdollista! Älä luovuta! Mitä enempi instrumentti, sen parempi! Pääset mun ylistysbändiin vielä tulevaisuudessa.

Pääsiäisterkuin ystäväsi Jokke : )

29.4.2011 klo 20:05

rivkah
Käyttäjä

Hauskaa vappua ihmeiset :)

24.5.2011 klo 16:19

karuskaja
Käyttäjä

Tekemisenpuuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.................................... ja mullaeiooelämää.com antakaa mun kaikki kestää- oikeesti..

11.6.2011 klo 9:04

vilsu
Käyttäjä

Koskakohan sitä on viimeksi tullut radissa pyörittyä? Hyvä tovi siitä on taas päässyt vierähtämään, mutta ehkä sitä voisi taas vähäsen aktivoitua täällä. :)

13.10.2011 klo 15:24

vilsu
Käyttäjä

Tätä se taas on.. Heti kun luulee saaneensa elämänsä kuntoon ja ajattelee olevansa onnellinen, niin seki matto vedetään jalkojen alta pois.. Nyt sitten opetellaan nöyrtymään kantapään kautta.

28.10.2011 klo 10:18

vilsu
Käyttäjä

http://yle.fi/ecepic/neon3/archive/00245/litmanenjari270309y_245983b.jpg

Onko moneen kertaan bännätty sankarimme rabiljus kenties jotain sukua Jari Litmaselle? :D On siinä jotain samaa näköä kuitenki.. :D

28.10.2011 klo 13:34

andiboy
Käyttäjä

^^ Juu ensivaikutelma ainakin :DD