yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
8.6.2009 klo 10:27 |
http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/toycenter.sf/fi_FI/?ObjectPath=... tollanen! |
|
8.6.2009 klo 12:07 |
Jeee! Se lähtee jo tänään postiin eli kohta se rata on täällä! =) soitin sinne ku halusin tietää koska se tulee.. Kersana oli aivan huippu kiva ajaa tollasella. Ei nyt samanlaisella mutta kuiteskin. |
|
8.6.2009 klo 13:21 |
Jees.. Olo parani. Huippua! Lähden kelaan. Jos jaksan :-D ei vaan kyllä lähden. Pakko viedä opintolainan korkotukihakemus. Muuten olen kohta 300 euroa köyhempi.. Tosin, en mä sitä maksais ku ei tommosiin summiin ihan heti irtoo, mut sitä varten on kela keksitty! Tosin sitä saa käsittääkseni vaan 4 kertaa hakea, mutta sen jälkeen keksitään sit jotain muuta :-) ps. Rukoilix joku mun puolesta ku ei o enää yhtään paha olo? Viestiä muokattu 8.6.2009 klo 13:22, muokkaaja: Muusaska |
|
8.6.2009 klo 17:28 |
...selkä... X( |
|
8.6.2009 klo 23:09 |
Yritettiin järjestää torstaina 1 vuotta täyttävälle pojallemme ristiäissynttäreitä (poikaa ei ole vielä saatu siunattua) ja loppujen lopuksi siitä ei tullut mitään. Vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään. Loppujen lopuksi suurin osa porukasta peruutti tulonsa ja pappikin sairastui. No, ehkä Jumalan suunnitelma on toisenlainen. Nyt siirrämme sitten juhlat mummilaan toiselle puolelle Suomea, jospa sinne tulisi ne ihmiset, jotka aidosti välittävät meidän pojastamme. Nyt juhlissa olisivat olleet vain ne, jotka eivät välitä. |
|
9.6.2009 klo 2:03 |
^pikku N:än paketti odottaa mummolassa. Jospa se nyt kuitenkin ihan hyvin se tilaisuus menisi <3 voi olla että meitä ei siellä näy.. Monta mutkaa matkassa. Mutta.. Soitellaan tässä.. Vaikka huomenna. Tänään ollu aivan tööt päivä. |
|
9.6.2009 klo 17:35 |
Korvatki lukossa... Ja selkä edelleen X( Mutta mieli on kohtuullisen hyvä kuitenkin :) |
|
9.6.2009 klo 18:47 |
Nyt se autorata sit tuli! JEEEEEEE!!! Oon aivan liekeissä! Yoki on kans. |
|
9.6.2009 klo 18:55 |
Yoki tosin aluks valitti et "mä en tykkää mistää mario bros autoista" mut ny se on kuitenki iha liekeis :-D selitti tän sil et se ei voi innostua ennenku se oli perillä se rata kato ettei tuu pettymyksiä... Hömppä ukko :) ps. Tämän kirjoitti Yoki ite! Hullu se o 8-) |
|
9.6.2009 klo 19:41 |
Im havin an nervous breakdown :-| |
|
9.6.2009 klo 20:27 |
"Etkös sä ole oikeutettu korvauksiin tuosta radiojodihoidon pieleen menemisestä?" Eikös kilpirauhasen vajaatoiminta nyt ole ihan yleisesti tiedossa oleva mahdollinen haittavaikutus ko. hoidossa (tai jos kilpirauhanen leikattaisiin)? En nyt varmaks mene sanomaan, mutta tuskinpa siitä mitään korvauksia voi saada.. Joillekin tulee se seurauksena, minkäs tekee. Ei hoitamattakaan voi jättää, kun kuitenkin hoitamattomana voi johtaa käsittääkseni kuolemaan. |
|
9.6.2009 klo 20:45 |
Kiitos paketista! Me viedään vaihteeksi meidän poika hoitoon mummilaan, koska äiti ja isi kärsivät myös hermojen katkeilusta. |
|
9.6.2009 klo 21:18 |
^mainio :-D se on kyl aika pieni ja vaatimaton se paketti ja se on pakattu legopakettiin vaikka siellä ei ole legoja :-D mutta joo, hoito mummolassa tekee hermoille ihmeitä :-D |
|
9.6.2009 klo 21:20 |
Niin joo.. Vajaatoiminta voi olla seurauksena.. Mutta kukaan ei puhunut kuolemaan johtavasta vajaatoiminnasta :-D mut joo.. Eipä siinä.. Ei oikein vaan lääkäri osannu annostella, vaikka ite sanoin siel hoidos et tossa on liikaa, mutta ei se ole mitään uutta että potilasta ei kuunnella :-) tämän takia olisi hyvä jos olisi itse lääkäri! |
|
9.6.2009 klo 22:08 |
Muusaska, riittää paremmin kuin hyvin, että on biokemisti! Mä olen ainakin jo aika kova lääketieteellinen tietopaketti... Olin tänään elämäni ekoissa kuoroharjoituksissa ja hyvin meni. Oli kamalan kivaa ja pysyin stemmassa mukana. Ihana kun sai laulaa alttoa, ei tarvitse yrittää keskittyä äänten muodostamiseen ja pelätä kiekaisukohtia! |
|
11.6.2009 klo 5:28 |
Mikähän siinä on, että kun piirtää kuvan, ja sitten kutistaa sen laittaakseen sen kuvakkeeksi, niin alkuperäisen kuvan "intensiivinen katse" muuttuu "antakaa minun nukkua...zzZzz"-katseeksi? Kousuke ei osaa, ei, ja se hiukan häntä harmittaa nyt. |
|
11.6.2009 klo 8:11 |
^niin meinaat tota sun uutta käyttäjäkuvaa? Eihän se nyt huono ole! |
|
11.6.2009 klo 8:36 |
Kousuke, mä ainakin olisin todella ilonen, jos mulla olis ollu kärsivällisyyttä opetella piirtämään noin hyvin! Nimimerkillä olen kyllä yrittänyt, mutta jälki ei ole läheskään tuota. |
|
11.6.2009 klo 8:52 |
Ja nyt sattuu.. |
|
11.6.2009 klo 14:51 |
Voi kun pääsis jonnekin... Vaikka on täällä maalla kiva olla, mutta tahtois jonnekin... Sanan ääreen ja ihmisten pariin tai semmosta. Ja taas mä täällä vaan yksinäni juttelen :D Viestiä muokattu 11.6.2009 klo 14:52, muokkaaja: miimar |
|
11.6.2009 klo 15:49 |
^miimar, mä liityn seuraan :-D meillä kävi tänään ne lastensuojelu sossut. Eipä siinä ihmeempiä. Tukiperhettä ja ton tommosta. Voi järkky mulla on karsee huuhteluaine allergia. Olen myös vihdoin ja viimein ratkaissut miksi saan aina oireita ku laitan ruokaa. Sähköallergia :-D toisaalta, epäilin sitä jo aikaisemmin kun en pysty olemaan esim. Pendolinossa kahta tuntia kauempaa ilman kortisonia. Ja saunan käyttäminen on myös aika murhaa. Ja oikeastaan lähestulkoon kaikkien sähkölaitteiden jos sitä sähköä tulee paljon. Mut joo toi hella.. Pistän sen kyl jo ton sähkön piikkiin ku kaikista helloista tulee oireita. Että mua veetuttaa ku yritin yhtiä kaverin housuja kaventaa ja vaikka pesin ne, niin en kerenny ku kymmenen minsaa ommella ja naama oli niin turvoksissa ja tuntu et henki ei enää kierrä. Oi joi.. Täytynee yrittää seuraavat housut pestä kahteen kertaan.. Jos mä nyt saan koskaan nuita ekojakaan valmiiksi. Nyt tuli kyllä aikamoinen mela otsaan! No, onhan mulla sentään se autorata.. Siinä on just sopivan vähän sähköä ja elektroniikkaa niin en kuole ku ajan sillä :-D ps. Yokillaki taitaa olla jonku sortin sähköallergia ku sitä rupee jotenki fyysisesti ahistaa ku se on hellalla. Voi tuska! Lähen huomenna lääkäriin ja vaadin jonku kuntoutustutkimuksen tai vastaavan. Tai sit sanon et mä jään eläkkeelle! Pitäkää tunkkinne! |
|
11.6.2009 klo 16:02 |
Perustan kohta jonkun järjestön, KIELTÄKÄÄ KEMIKAALIT RY. raivostuttaa.. Myös puut ja ruohot ja kukat vois tappaa niin vois ees ulos mennä karkuun.. "raittiiseen ilmaan".. Joopa joo.. Ainut mitä saa jättää on kuuset! Ai niin.. Eläimetki banniin.. Olen muuten oikeasti sitä mieltä että pitäisi olla allergiabusseja joissa ei saa olla hajusteissa, huuhteluaineissa, homeessa jne. Eikä siellä saa kuljettaa eläimiä, kukkia, tietokoneita jne. |
|
11.6.2009 klo 16:04 |
Miks Jumala ei kehtaa parantaa tätä kemikaalihelvettiä ku ruokahelvetinkin paransi! ÄRSYTTÄÄ!!! |
|
11.6.2009 klo 16:16 |
Hehe. Nyt mulla on käsi rakkuloilla. Kymmenestä minuutista! Täytyy alkaa kokkaa jotain vastalääkettä.. Olutta, chiliä ja valkosipulia! |
|
11.6.2009 klo 16:52 |
Voi perse että voi v***ttaa että pa***taa. EI ole sinkkuna yhtään sen helpompaa vaan vois vetää itsensä vehkeistä hirteen niin sais edes elää rauhassa. Miks Jumala ei anna vaimoa, mutta laittaa silti elämään pallojen kanssa? Taidan tunkea Chiliä housuihin, jos vaikka auttais. Tai sit vietän kesäloman thaimaassa. Elämä on kärsimystä. V***u. Viestiä muokattu 11.6.2009 klo 16:54, muokkaaja: JamesBond007 |
|
11.6.2009 klo 17:01 |
^:-D hihihih! Meillä taitaa veetutuksen taso olla aikalailla samaa luokkaa! Otan osaa. Kyllä se james vielä siitä! Kokeile vaikka jotain uutta? Esim. Uutta treffi palstaa tjn. Ei se ota jos ei annakaan! Hullun rohkeasti vaan testaa jotain. (siis semmosta you know... ) jotain, jotain.. Netti on ihmeellinen asia! Jeespox.. Hmm.. Hmm.. Ps. Yokilla meni kerran oikeasti tabascoa housuihin ja se ilmeisesti teki aika kutaa 8-) :-D |
|
11.6.2009 klo 17:14 |
hah, suomalaisilla treffi palstoilla on suurin osa joko rumia tai urpoja, on noita tullut selattua kun on tarpeeksi päähän ottanut. Ulkomailta sais taas kauniin naisen, mutta luonteesta ei ole takuita ja muutenkin kulttuuri erot jne. vois tehdä elämästä vaan kahta kauheamman. Vaihtoehtoja ei ole, kuin että säkällä saa jonkun lottovoiton tai sitten alkaa harrastamaan irtosuhteita aivottomien bimbojen kanssa - tuolloin sais ainakin kunnon kinkkua, mutta henkinen puoli ei oikein toimis... joten, jos haluaa katseltavan näköisen uskovan naisen, niin on kusessa. OIis paljon kätevämpää jos olis astetta tyhmempi tai sitten jos ei olis uskossa ja osais vaatia naiselta mitään. Kaikki muu elämässä katoaa, mutta p***tus säilyy, tuon tietää siitä, että 70-vuotiaat papat diggailee vielä nuoria mimmejä, joten muutaman vuoden tässä saa vielä tuskailla, ellei käy elämän suurin säkä. |
|
11.6.2009 klo 17:19 |
Muusaska, mä en tiennyt että joku voi olla sähköllekin allerginen :O Aika hurjalta kuulostaa nuo sun oireet - mä kun aattelin että meidän äitillä on pahat, kun sillä kuoriutuu nahka käsistä allergioitten takia välillä. James, sympatiat sulle, pitkiltä on mustakin välillä tuntunu vuodet - tai pelkästään jotkut päivät. Koitetaan kestää. |
|
11.6.2009 klo 17:31 |
Paitsi että mä olen yksi niistä suomalaisista sun mielestä "rumista tai urpoista" siellä treffipalstoilla. Nyt vähän taas kutkuttaa tuota kiukkusuonta... Tietysti jos vaan on ihan liian komee, niin ei kai sille mitään mahda, että kauneutta olis rinnalleen löydettävä. Kauneus vaan on niin katoavaista. Huooooh. Kaikkien ihmisten pitäis olla sokeita, niin ei tuijotettais liikaa siihen ulkonäköön. |
|
11.6.2009 klo 17:34 |
James, noloo... Mut tarviiks sitä treffipalstoja selailla. Niitä mahdollisia kumppaneita kun voi löytyä vaikka foorumeilta, ircistä, jne. Nimimerkillä kokemusta. ;) Ja tiedän muitakin. |