yleinen puhumiskeskustelu!

Alue: Yleinen keskustelu

11.6.2010 klo 4:36

Rabiljus
Rabi - ikuinen käyttökielto.

En minäkään halua sitä aistia,sen tähden jouduin sairaalaankin kun paholainen tuli luokseni Pyhänä henkenä ja lupasi minulle naisen ja sitten hylkäsi minut.

Viestiä muokattu 11.6.2010 klo 4:37, muokkaaja: Rabiljus

11.6.2010 klo 4:42

Rabiljus

Se oli niin traumaattinen kokemus,että huusin äitiäni avuksi.Todella traumatisoiduin.Se oli järkyttävä hylkäämiskokemus mitä olen ikinä kokenut.

11.6.2010 klo 4:43

luomumummo
Käyttäjä

> Rabiljus Pyhä Henki ei lupaa mitään sellaista. Sinun pitää löytää raamatun totuus niin et eksy etkä sekoita pahaa henkeä Pyhään Henkeen.

11.6.2010 klo 4:46

luomumummo
Käyttäjä

Se oli niin traumaattinen kokemus,että huusin äitiäni avuksi.Todella traumatisoiduin.Se oli järkyttävä hylkäämiskokemus mitä olen ikinä kokenut.

Sinä tarvitset sielunhoitajan apua.Goldencat 82 on käynyt uskovaisella todella hyvällä sielunhoitajalla ja hän on saanut omiin vaikeisiin kokemuksiinsa avun.

11.6.2010 klo 4:47

Rabiljus

Enää en sekaannu okkultismiin.Kaikki lähti siitä kun olin paranormaaliyhteisössä etsimässä itselleni naista ja sanoin,että minuun ei saa telepaattisesti ottaa yhteyttä kukaan nainen vaan ainoastaan Pyhän hengen kautta.Niin paholainen käytti tätä hyväkseen ja luulin olevani kuudennen aistin kautta yhteydessä erääseen kauniiseen naiseen ja koin valtavaa rakkautta sydämessäni ja olin jo seuraavana päivänä valmis menenmään tämän naisen luokse.Mutta sitten tämä henki lähti minusta ja jouduin traumaattiseen tilaan,koska se rakkaus lähti minusta.
Se olikin väärä pyhä henki,en siis jutellut telepaattisesti tämän naisen kanssa vaan pahan hengen joka esiintyi tänä naisena.

11.6.2010 klo 5:07

luomumummo
Käyttäjä

Ok. Hyvä Rabiljus ettet enää sotkeennu mihinkään okkultismiin. Minun seurakunnassani Adventtiseurakunnassa ei ole mitään okultismia ja se sielunhoitjakin oli adventisti joka hoiti goldencattia. Menen vähäksi aikaa nukkumaan kun on jo niin kovin myöhä tai aikainen aamu mutta sanon Jumalalle että pitää sinusta huolta ja johtaa sinun elämääsi niin että löydät ilon ja rauhan ja vapauden tuskiisi ja kun rukoilet Jumalaa niin muista pyytää aina ensin syntisi anteeksi ja voit pyytää että Hän antaisi sinulle sopivan puolison. Muista että vain Jumala voi antaa sen sinulle ja vain silloin kun Hän katsoo että aika on oikea. Ole kärsivällinen ja usko siihen että Jumala kuulee rukouksesi ja Hän antaa sen mitä pyydät jos se on Hänen tahtonsa eli Hän näkee onko se asia sinulle tarpeellinen ja Hän antaa myöskin sen juuri sinulle sopivan puolison.

11.6.2010 klo 5:19

Rabiljus

Oli kyllä paholainen ilkeä minua kohtaan.Kun tämä nainen vain kylmästi tokaisi,että:olen liian hyvä sinulle,etpäs saakaan minua ja minä kysyin mitä minä tein väärin :( olin vain valmis koko sydämestäni rakastamaan sinua!

11.6.2010 klo 5:21

Rabiljus

Ensin tämä nainen näytti miten ihanaa minulla tulisi olemaan hänen kanssaa.Hän oli vastaus kaikkiin rukouksiini ja näin mitä kaikkea mukavaa tulisimme tekemään yhdessä..

Viestiä muokattu 11.6.2010 klo 5:22, muokkaaja: Rabiljus

11.6.2010 klo 5:52

Rabiljus

Mutta sitten Jumala näytti minulle myöhemmin intuitiivisesti,että paholainen on valehtelija ja kääntää kaiken nurinperin.Tosiasiassa asia meni toiste päin,minä herkkänä,rakastavana empaatikkona olen liian hyvä monelle naiselle.
http://www.youtube.com/watch?v=9dkHYiDBfP0&feature=related%5C

Viestiä muokattu 11.6.2010 klo 5:53, muokkaaja: Rabiljus

11.6.2010 klo 6:10

Rabiljus

No miten tarina sitten tästä jatkuu.No sitten kysyin Jumalalta johdatusta ja hän johdatti minut Krista-taidefoorumille ja sitten rupesin kuvittelemaan,että Krista on tuleva puolisoni ja tein hänelle aarrekartan ja koska toinen nimeni on kristian niin luulin taas yliherkkäni ihmisenä,että tässä on jotain kohtalonomaista.

Kirjoitin sairaalassa Kristalle runoja,ja olin kirjoittanut runon kotkasta ja linnusta ja miten prinsessani on lintunen ja sitten seuraavana päivänä Kristalla oli profiilikuvassa pieni lintunen ja kuvittelin taas,että kuudes aistini johdattaa minua.

Mutta chatissa sitten krista sanoi minulle,että minä en ole hänelle mikään rukouvastaus ainakaan ja näin särkyminen taas jatkui...

Semmosta..

Yliherkkyys,siunaus vai kirous?

12.6.2010 klo 3:10

luomumummo
Käyttäjä

No miten tarina sitten tästä jatkuu.No sitten kysyin Jumalalta johdatusta ja hän johdatti minut Krista-taidefoorumille ja sitten rupesin kuvittelemaan,että Krista on tuleva puolisoni ja tein hänelle aarrekartan ja koska toinen nimeni on kristian niin luulin taas yliherkkäni ihmisenä,että tässä on jotain kohtalonomaista.

Kirjoitin sairaalassa Kristalle runoja,ja olin kirjoittanut runon kotkasta ja linnusta ja miten prinsessani on lintunen ja sitten seuraavana päivänä Kristalla oli profiilikuvassa pieni lintunen ja kuvittelin taas,että kuudes aistini johdattaa minua.

Mutta chatissa sitten krista sanoi minulle,että minä en ole hänelle mikään rukouvastaus ainakaan ja näin särkyminen taas jatkui...

Semmosta..

Yliherkkyys,siunaus vai kirous?

Siis se ei ollut Jumala joka johti sinut krista taidefoorumille vaan sielunvihollinen.Uskon että Jumala toimii toisin jos Hän haluaa sinulle oikean puolison, hän johtaa sen ihmisen sinun luoksesi tai tapaat hänet esim. seurakunnassa joka on tietenkin Jumalan tahto että puoliso on uskovainen mutta ennenkuin Hän voi tehdä sen , niin sinunkin pitäisi käydä seurakunnassa. Itse löysin edesmenneen mieheni seurakunnasta ja hän oli uskovainen mies. Olen kokenut että Jumala johdatti hänet minun elämääni, eikä sielunvihollinen tai että olisin alkanut itse etsiä puolisoa. Älä pidä kiirettä sen puolison suhteen vaan ole kärsivällinen ja anna Jumalan johtaa elämääsi ja koettele aina ensin ne asiat että ovatko ne Jumalasta vai sielunvihollisesta, siksi sinun on etsittävä totuutta ensin siis raamatun totuutta ettet eksy mihin tahansa sielunvihollisen asettamiin ansoihin.

12.6.2010 klo 8:47

Rabiljus

Krista taidefoorumihan on kristillinen foorumi.Minkä tähden sielunvihollinen olisi johtanut minut kristilliselle foorumille.

Olen yliherkkä ihminen ja minua on paljon satutettu tässä elämässä ja sen tähden pelkään monia ihmisiä.Seurakuntaan meneminen on vielä iso askel.Tuskin kaikki ihmiset ovat seurakunnassa empaatikkoja.

Kun olin sairaalassa siellä oli eräs kirkassilmäinen empaattinen nuori naishoitaja joka ymmärsi minua ja ihmettelinkin hänen hyvyyttään(oli kissaihmisiä)Oli myös eräs empaattinen mieshoitaja.Tunsin oloni hyväksi näiden ihmisten seurassa.

15.6.2010 klo 9:40

Yoki
suljettu käyttäjätili

Mitäs ihmiset? Kuis on lähteny kesä käyntiin? Jee :)

15.6.2010 klo 11:34

Rabiljus

Tänään tulee mielenterveyshoitaja kotikäynnille.Täytyy puhua kuntoutumiskoti valkolasta ja pyytää psykiatrilta lähete sinne.Elämäni on hajoamispisteessä.Kuntoutumiskoti on minulle hyvä paikka yliherkkänä ihmisenä.Tarvitsen turvallisen,empaattisen,terapeuttisen ympäristön eheytyäkseni sisäisesti.
http://www.kuntoutuskotivalkola.fi/index.php?page=101&lang=1

17.6.2010 klo 0:41

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Elämä on.. :-) sillon kun luulee juuri tietävänsä mitä on vaikea elämä, todellisuudessa ei ole välttämättä edes elänyt päivääkään vaikeata elämää. Se nimittäin vaikenee koko ajan =) sit kun miettii vuosia taaksepäin aikoja, jolloin kuvitteli et olis jotenki vaikeeta, niin nykyään sitä vaan haaveilee että olispa ne elämän vaikeudet siinä :-) no, siis ainakin haaveili joskus.. Nyt on kyl ihan hyvä tässä. Mutta elämä osaa yllättää.. Niin positiivisella kuin negatiivisellakin tavalla. Mihinkään mihin luulee voivansa luottaa, ei oikeasti voikaan. No, Jumala on toistaiseksi ainut keneen on kannattanut luottaa. Kaikki muut on enemmän tai vähemmän pettäneet luottamuksen. Milloin mikäkin vuorollaan. Rahaan ei voi luottaa, ei tavaraan, ei ihmisiin, ei itseensä, ei omaan terveyteensä, ei lääkäreihin, ei poliiseihin, ei mihinkään yleisesti "luotettavaan".. Hmm.. Eli.. Käsitettä perusturvallisuus ei oikeasti olekaan olemassa. Ei ainakaan niin kuin se useimmiten käsitetään. Perusturvallisuus on vaan sairaan hyvää itsepetosta 8-) tosin, Jumala kyl voi varmasti luoda perusturvallisuuden.. Mutta.. Luulen että perusturvallisuus mikä perustuu vain ja ainoastaan Jumalaan, on aika harvinaista.. Sillä se jos mikä vaatisi todella vahvaa luottamusta Jumalaan ja tiettyjen perusasioiden täydellistä musertumista. Koska miksipä sitä ihminen Jumalaan luottais kun ympärillä on ihan tarpeeksi asioita jotka "kantaa" ja joihin voi luottaa.. :-)

22.6.2010 klo 23:10

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Joopatijoo.. Hmm. Haaveilen kovasti maalaamisesta. Löysin jo tietoa vesiliukoisista öljyväreistä. Niitä tässä vähän havittelen.. Ostan aluksi varmaan vaan pari väriä. Kyl niilläki jotain jo saa varmaan tehtyä. Ja poika syksyllä liiku leikkien taaperoryhmään ja päiväkotihakemuksetki on jo vihdoinkin viety. Siitähän ei enää edes makseta vaik hoitaa sitä aamusta iltaan. Eli se on vähän pakkoki hankkii se päiväkotipaikka jos meinaa tehdä mitään mitä tehdä pitäisi..
Joops.. Ihme viritys uunissa. Saa nähdä mitä siitä tulee. On täs vielä jotain mikä ei ole "niin kuin ennen" mutta vähenemään päin.. Oikeestaan, enhän mä entisestä kaipaa muuta ku ne hyvät asiat.. Meikit multa vielä puuttuu ja meikkaaminen tunnetusti on ollut suuri intohimoni. Ja puuttuu multa muutakin, mutta niitä meikkejä vähän kaipailisin. Ei siinä, olen tottunut olee ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, mutta huonosti nukutun yön jälkeen olisi kiva peittää mm. tummat silmänaluset joista tulee lähinnä mieleen pandakarhu. Että joo.. Ja meikeil saa muutenkin kaikkee kivaa aikaan. En itseasiassa kehtaa edes jättää tästä rukouspyyntöä kun tuntuu niin turhamaiselta :-D hammastahnasta kuitenkin olen ikionnellinen. Tuli aika pitkään pestyä hampaat pelkällä suolalla. Se kyl alko jo hieman syömään.. Ääh. Mitäpä tässä sitten joo.. Olo on kuin olisi palannut ajassa taaksepäin. Uusi sohva on saman värinen kuin mun ensimmäinen sohva josta pidin tosi paljon. Sen joutu heittää jo ajat sitten roskiin. Sillä kerkes olee takana yks sika homeinen kämppä. Tulee niin entinen mieleen tosta uudesta sohvasta. Ja myös mun vaatteista.. Kun voi ostaa kaupasta jo oikeestaan melkeen mitä tahansa ja iskee pesemättöminä päälle. Ja huivistaki tulee entinen mieleen. Mul oli yhteen väliin aina huiveja. Ja on mulla ollu peruukkiki. Sillo ku lähti teininä lettiä kilpirauhasen takia. Eli joo.. Hiuksia en niinkään ikävöi. Ne kasvaa koko ajan. Mut mun maalaustarvikkeet. Voi tuska. Ja kaikki mun taulut.. No ne meni jo ajat sitten mut nyt niitä vasta alkaa olee ikävä. No.. Onhan mulla jotain kuvia.. Ei sais rakastua mihinkään tavaraan mut ku niis oli mun sielu! Kaikki mitä mää olin oli niissä. Kauniita asioita on tosiaan maailmassa paljon ja paljon.. Mut kertakaikkiaan jos joku on kuin kulminoituma mun sielusta niin kyl se vähän syö.. Heittää menee jne. Sama ku heittäs ittesä roskiin. Mistä mä muistan kuka mä oon jos mikään mun ympärillä ei mua muistuta? Mähän hukkaan itseni. Niin kuin olen tehnytkin jo kerrasta toiseen. TAAS ja TAAS ja TAAS!! Luojani, saisinko uuden tatuoinnin?

28.6.2010 klo 21:59

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Joo.. Tällasta tänne vaan. Eipä periaatteessa mitään "ihmeempiä".. Se on pari päivää vielä niin kuu vaihtuu. Hyvä juttu. Tämä kuu onkin ollut äärimmäisen pitkäveteinen. Olen nyt tosi useana päivänä leiponut sämpylöitä. Itse asiassa niin useana, että olen muuttunut nirsoksi enkä suostunut ostamaan kaupan leipää ku se on mun mielestä niin paljon pahempaa verrattuna itse tekemään :-P olen possu, tiedän 8-) röh röh.

29.6.2010 klo 18:32

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Mun kannattais varmaan hetki olla pois täältä radista niin oppisin taas arvostamaan tätä paikkaa =) mä nykyään lähes poikkeuksetta kirjoittelen täällä täysin pilke silmäkulmassa asenteella "pitäkää tunkkinne" mua ei kiinnosta. Hmm.. Tämä johtunee eräistä seikoista ja eräistä ihmisistä ja ehkä useammastakin miksi arvostukseni tätä paikkaa kohtaan alkaa lähentelee täyttä nollaa.. Hmm. Mut ei kai kukaan oikeasti tätä paikkaa arvosta? Tai siis varmaan arvostaa hetken kerrallaan kunnes totuus valkenee vai? =) ei siin mitään vaikkei tätä paikkaa arvostaiskaan mut ku se alkaa pikku hiljaa näkyä kommenteissa sillai et.. (..tekis vaan mieli kettuilla kaikille ja nauraa paskasesti päälle..) =))) mutta ainakin olen rehellinen! Kaikella rakkaudella <3 <3 <3 Muusis.. Ja tähänkin kohtaan olisin keksinyt välittömästi kettuiltavaa ja on jopa suuri kiusaus laittaa se tähän, mutta taidan jättää laittamatta 8-)

7.7.2010 klo 16:26

Anskutin
Käyttäjä

Voi ihanaa Muusaska että teillä menee jo noin hyvin! En oo lukenut tätä ketjua kuukausiin ja tästä tuli kyllä hyvä mieli! Ainoa mitä vielä ihmettelen on se, että kun sun profiilissa nykyään lukee että naimisissa, niin ootteko te menneet "oikeesti" naimisiin jossain välissä vai onko siinä asiassa tilanne edelleen sama?

7.7.2010 klo 17:41

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kyllä oikeasti ollaan naimisissa siis meidän mielestä oikeasti mutta useamman mielestä ilmeisesti ei :)

30.7.2010 klo 1:04

luomumummo
Käyttäjä

Täällä on nyt pahimmat savusaasteet ja huomenna ne ovat Oulussa.http://www.ilmanlaatu.fi/ilmanyt/silam/ itsellänikin on oireita kurkun kirvelyä, aivastelua ja nuhaa.

13.8.2010 klo 21:39

Hhnk
Käyttäjä

Siniukonkorento tuli tänään elikseksi.

28.8.2010 klo 15:06

JamesBond007
Käyttäjä

Mulla ei taida olla muuta sanottavaa, kun että tuntuu, ettei ole mitään sanottavaa.
Olis kiva jos olis jotain sanottavaa.

Terveisiä tutuille?

öö..

28.8.2010 klo 15:23

Muusaska
suljettu käyttäjätili

No mitäs Bondille kuuluu? :)

30.8.2010 klo 14:08

JamesBond007
Käyttäjä

Ihan kivaa, kun ei ole vielä Marraskuu alkanut, sitten alkaa survival-aika mun elämässä, kun inhoan liikaa pimeää, kylmää ja sitä että on vaikeaa olla ulkona. Kaupunki vaihtui joku aika sitten ja nyt ollaan vähän lähempänä sitä kaupunkia missä asuu Muusaska ja Yoki :)

Entäs teille?

30.8.2010 klo 15:14

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kivaa :)

Meille kuuluu vähän monenlaista.. Kuten tyypillisesti :-D En nyt osaa kyllä yhtään lyhyesti kiteyttää mitä meille kuuluu enkä jaksa pitkästikään selittää.. Sanotaan nyt vaikka että..... Elämä on mielenkiintoista! :-D Se kuvaa ehkä parhaiten sitä mitä meille nykyään kuuluu.
Me taas tykätään syksystä. Tosin se kylmyys ei ole kivaa.. Mut tarpeeksi vaan vaatetta päälle ja menoks :) Nyt ku niitä vaatteitakin on jo huomattavasti helpompi ostaa. Nyt sit meinaa enemmän tulla tyylillisiä ongelmia jos ei löydy just sitä mitä haluaa :-D Ja sit jos löytyy niin ne maksaa tuhottomasti. Syksy/talvitakitki on yllättävän kalliita vaikka tinkisikin laadusta ja ulkonäöstä.. Mutta elämä on kallista :)

30.8.2010 klo 15:19

JamesBond007
Käyttäjä

Syksyllä on kiva laittaa joku hieno takki päälle ja mennä kaupungille kahville ja lukeman lehtiä kahvilaan. Vielä kivempaa tämä on ystävän kanssa ja vielä sitäkin kivempaa jonkun äärettömän kuolattavan tyylikkään ladyn kanssa jossa on kuitenkin sellaista beibeyttä ja tyylitajua... muuten miehen itsetuntoa hivelee se, jos muut katselee omaa daamia, myönnetään se tai ei.

Ellei tietty joku pervo kyylää - sit kyl menisin pieksemään pervoudet ulos siitä.

18.9.2010 klo 18:20

karuskaja
Käyttäjä

Ou jee, oon saanu tutustua uusiin ihmisiin ja elämästä on tullut myös perin mielenkiintoista. Eteen on tullut uusia mahdollisuuksia, joiden nyt kovasti toivon toteutuvan. Kannattaa rukoilla !! Vaikka tuntuis siltä, et mikään ei pelitä ja kaikki on takamuksesta niin kannattaa silti rukoilla (ei mikään pakko tietenkään ja aina ei oikeesti vaan pysty/Jaksa ja silloin tarvitsee muita), mutta tahoin sanoo vaan rohkaisuna, et rukoukset kuullaan ja NIIHIN VASTATAAN :))

Eli siis hyvää kuuluu ja tänään paisto aurinko oikeen nätisti (sekin oli yks toive joka täyttyi, et viikonloppuna vois paistaa aurinko :P). Koulu on edelleen.... no.. vähän sitä ja tätä, mut ei vois tommonen onkelma enää häiritä/kiinnostaa, ku Herra järkkää ! ;D

Siunattua jatkoo jokaselle radilaiselle ! :)

23.9.2010 klo 0:06

Hhnk
Käyttäjä

näin viimeviikolla heinätöpökatin. Hepokattien ja heinäsirkkojen tunnistuksessa on vielä paljon opittavaa, sudenkorentoja tunnen paremmin. Suomen luteista tullut määritysopas tänävuonna, toivottavasti tulis koppisista ja suomen 2600 perhoslajeista (vai paljonko niitä nyt onkaan...)

25.9.2010 klo 17:44

karuskaja
Käyttäjä

Missähän Muusaska ja Yoki mahtavat olla ? Ei ole pitkään aikaan näkynyt..