yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
13.4.2010 klo 9:17 |
^ Joo :) kyllähän se vähän muuttaa ilmettä kun hiukset pois kokonaan ajaa. Sairaan rasittavia hermosto-oireita ollut tässä muutaman päivän ja tuntuu jopa pahenevan O_o lieneekö syynä ilmansaasteet ja kehon puhdistuminen samaan aikaan altisteiden saamisen kanssa... Kai se voi sekoittaa koko paketin jokseenkin kivasti. Eilen vielä törmättiin sellaiseen "hauskaan" huomioon, että noin kilometrin päässä meiltä, niin sijaitsee piirilevytehdas :-x tuli sitten vähän höngittyä niitä aika mukavan ärmäkältä haisevia päästöjä ja olo oli illalla sen mukainen, edelleen on. Ei ihme että toisinaan olen ollut havaitsevinani jotain kemiallista tuoksua, lähde on löytynyt. Voihan kemikaalit ja tehtaat sentäs sanon minä. Tänään lääkäri soittaa.. Katsotaan mitäs jatkoa keksitään. |
|
22.4.2010 klo 8:22 |
Hahah! Mä keksin vihdoinkin Yokille harrastuksen. Vielä jopa niin hyvän että siitä vois tehdä jopa ammatin =) ku sitä ei kiinnosta mikään.. Tai kiinnostaa, mut vaan musa ja tietokoneet ja niihin meillä ei ole ollut aikoihin mahdollisuutta. |
|
22.4.2010 klo 8:34 |
Käväisin Melkon sivuilla etsiessäni hieman tietoutta kotiviinin valmistuksesta, kun tää alkoholismi alkoi taas kukkia ja syö vähän varoja... Törmäsin siellä olutpanimosettiin. Aika tyyris, mutta voishan se maksaa itsensä takas. Pidän kyllä oluesta ennemmin kuin viinistä, vaikka jälkimmäinen tietty halvemmaksi tulisikin. Saa nähdä nyt. |
|
22.4.2010 klo 13:46 |
Kuuntelen täällä painokelvotonta tekstiä Yokin suusta :-P heh. Sitä vähän tympii et sossu teki hylsyn liittyen sänkyyn yms. mut perusosapäätöksen saivat sentään tehtyä. edit. Sieltä melkostahan löytyy vaikka sun mitä :-) Yoki vois melkeen mennä työharjoitteluun johki paikalliseen olutpanimoon. Samalla ku sais hyvää oppia, sais täytettyä kansalaisen velvollisuuden :-D sekä Yokin suusta "toivottavasti myös työsuhdeetuja" ;-D |
|
22.4.2010 klo 14:50 |
Muusaska kirjoitti: No mutta, sanoin Yokille et ala harrastaa oluen panemista ja perusta olutpanimo. Luin tuon lauseen kiireessä aluks ilman tuota "Oluen" sanaa ja pysähdyin siihen. |
|
22.4.2010 klo 18:26 |
Kriek-kirsikkaoluen etiketissähän on kuvattu panimon työntekijöitä. On kehittynyt lentävä lause, "siinä ne on panomiehet rivissä". |
|
24.4.2010 klo 9:41 |
:D kylkyl jeespoks. Voisihan tuota olutsettiä ajatella todellakin hankkivansa. Oluen sisältämät ainesosat on kuitenkin hyvin mielenkiintoisia ihan terveysvaikutuksiltaankin. Vähän nihkeää meinaan pohtia itselleen täysin uutta juttua näin niinkun työ ja ura näkökohdasta, kun on jo yhden alan itselleen havainnut juuri siksi ainoaksi ja oikeaksi ja on sitä työtä tehnyt vuosia. Ei se helposti käy noin vain löytää yhtä motivoivaa ja innostavaa alaa. Jotenkin kuitenkin mieleni tekisi opiskella ja tehdä työtä sellaisella alalla, joka antaa myös itselle jotain. Ikuisuusprojekti taitaa olla tämä uusi ura :-P Elämä on... |
|
24.4.2010 klo 15:46 |
tulin tänne opettelee uuden puhelimen käyttöä. Mistäköhä tähän saa sen automaattikirjoituksen :D pikkase hidasta näin yks kerrallaan näpytellä.. eipä näytä mistään saavan.. Haha :-D olen nero! Onnistuin! |
|
24.4.2010 klo 17:31 |
Noniin :) eiköhän me kohta saada ylläpitoa tai koodaajia painostettua lisäämään tonne chattiin lähetä näppäin! Toki ymmärrän, mikäli sitä meidän tähden ei todellakaan lisätä 8-) siis syitä voi olla kenties moniakin... Viestiemme lähetystiheys tulee tilastollisesti kasvamaan tästä päivästä eteenpäin, koska meillä on nyt 2 puhelinta joilla pommittaa radia. Tilastomatemaatikot varautukoot. |
|
25.4.2010 klo 9:45 |
Do dii.. Tämä se onkin mielenkiintoinen flunssa ku poika sai sen nyt vasta oikein kunnolla. Eilen tuli sillä oikein kunnon kuume! Mulla piti tänne jotain muutakin.. Itseasiassa olen yrittänyt lähettää aika montakin viestiä mut ne on katonu ku tuhka tuuleen :-P se on rasittavaa. Jeespox.. Sit kävi ranella vielä flunssa vahinko. Se ku on ollu nyt pitkään ilman vaippoja päivät niin näköjään flunssassa se ei onnistu.. Kiva käsipyykki päivä tiedossa hmm.. Hmm.. No, elämä on :-) |
|
26.4.2010 klo 0:09 |
mitä teille muuten kuuluu? :-) mulla on tääl henkkohtainen mieskokki :-) tämän yön safkana on jotain sipulitomaattikastike systeemiä ja riisiä luultavasti tuttuun tapaan hyvin maustettuna :-) odotan innolla! |
|
26.4.2010 klo 9:37 |
Toivottavasti maistui :) |
|
2.5.2010 klo 3:28 |
Kävin tänään tai eilen illalla kahden tyttäreni kanssa seurakunnan kokouksessa illalla ja se ei ollut oma seurakuntani tilaisuus. |
|
4.5.2010 klo 15:55 |
Rohkea veto luomumummo :-) ! Äh.. Kirjoitin pitkän tekstin joka ei menny perille. No mutta, pääpointit kirjoituksessani oli että polyamidi on alkanut toimia ja olen vetänyt humalateetä. Päätelkää itse loput :-D siis nuillahan ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tai mistä minä tiedän. Mutta en jaksa kirjoittaa toista kertaa tän paremmin. |
|
4.5.2010 klo 21:59 |
Kiireet painaa ja monta rauta tulessa!!Onneksi saan tehdä evankeliumin työtä ja viedä pelastussanomaa etiäpäin,valmistelen saarnaani ja kiitän kaikkea kaikesta.Jään takaalalle Radikaalisesti!!Älkää olko sotajalalla vaan pysyköön keskinäinen rakkaus ja juurtukaa sanaan.Kristus kallio kestää!! siu:Huokaus |
|
7.5.2010 klo 8:31 |
Jeespox.. On ollu kyllä vuosituhannen sähläystä. Ammatinvalinnanohjaus on käynnistynyt ihan kivasti. Nyt ois kohta ilmeisesti kasa erilaisia testejä ja systeemeitä. Kuulostaa kivalta ja mielenkiintoiselta. Harmi ku työkkärirahalla ei voi opiskella ku kaksi vuotta. No, pitänee sit ehkä jos siihen lopputulokseen nyt edes päätyy, valita sit lyhyempiä kouluja.. Hmm. Hmm.. Hmm.. Tänään oli Yokilla oikein mieltäylentäva aamuherääminen. Mä vielä nukuin ja heräsin sit siihen ku Yoki vei pojan suihkuun. Poika oli heränny itsekseen ennen seiskaa, kakannu ja sotkenu itsensä ja lattian sillä kakalla.. Hmm. O_o ilmankos oli niin hiljaista eikä ollenkaan normaalia meteliä mitä yleensä kun se herää.. Joopatijoo. |
|
9.5.2010 klo 19:25 |
Huomenna on todellinen koitos yliherkkyyksien suhteen. Lähden tekee vähän testejä kahdeksi tunniksi tietokoneelle. Hmm.. Siitä jos hengissä selviän ja päivärahat on pamahtanu tilille, lähden ostaa itselleni öljy- tai akvarellivärejä ja katson miten mulla käy jos alan maalaa. Ja tottakai ostan alkosta perry siiderin luultavasti, koska se on täydellinen allergiaoireiden poistaja. Kaiken varalta.. Toisaalta, mua kiinnostais myös tää taiteilijoiden käyttämä absintti. Nykyään kun se ei taida olla edes niin tujonipitoista. Miltä näyttäis taulut jos ottais paukun absinttia? En taida kuitenkaan uskaltaa.. En ole koskaan absinttia maistanut, niin edes tiedä kestäisinkö sitä. No mutta.. Näillä pääsee jo hyvin alkuun. |
|
10.5.2010 klo 9:10 |
Jaa.. Se niistä testeistä. En pääsekään niihin tänään työntekijän sairastumisen vuoksi. Uskovaisena tietysti ajattelen heti, että se ei sit kuulunu Jumalan suunnitelmaan vielä :-) ehkä se ei sittenkään olisi ollut mulle vielä kovin turvallista.. Olin kyllä kovasti niitä testejä odottanut. No, ne tulevat sitten ajallaan. Täytyy sit kehitellä muuta toimintaa täksi päiväksi. En ole osannut vielä päättää, kiinnostaisiko mua enemmän puutarhassa vai jossain taidetarvikeliikkeessä käynti. Hmm.. |
|
11.5.2010 klo 18:52 |
Nykyään en oikeen osaa kirjottaa tänne juuri mitään.. mistäköhän sekin johtuu ? Joka tapauksessa se on todella ärsyttävää, kun tunne on sellainen, että olis paljon sanottavaa, mutta lauseet ja ajatus eivät vaan aukene. Todella apaattinen olo taas vaihteeksi.. tuntuu, et arki pyörii ittestään mutta minä oon jossakin sen ulkopuolella, en ainakaan mukana siinä. Ehkä olis (taas) aika, että tulis vaihteeks jotain äksöniä tähä pieneen elämään. Ees joku pieni runo/laulu tai motivaatiota/jaksamista tehä jotain uutta. Eehehee, tarttisko sitä yrittää nauruterapiaa, auttaskohan se ? En oo koskaan kokeillu..taidan jättää väliin- ei tarvitse naapureiden miettii epämääräisiä ääniä.. Nää on nyt sit puhtaasti tällasta jauhantaa, kun ei tässä muuta järkevää oikeen koe osaavansa kirjottaa tällä kertaa. No mut mites muilla, millasilla fiiliksillä sitä ollaan liikenteessä tänään ? :) |
|
11.5.2010 klo 19:35 |
No, voin melkein samaistua karuskajan fiiliksiin. Nyt on viimeisinä päivinä ollu välillä aii..ka raskasta. Todella sellanen jopa painostava olo ja ei mitään mitä tehdä. Tän kämpän katsominen ja siellä lojuminen ottaa kirjaimellisesti aivoon. Eilen käveltiin 7km ja samalla vaan kulutettiin aikaa.. Nyt taas täällä lähes tyhjässä kämpässä ja tuntuu et järki alkaa jo pikku hiljaa lähtee katsellessa vuosi vuodesta puoli tyhjää kämppää. Aina kun saa asunnon aluille niin ei ku vaan roskiin.. Vähän ottaa pinnan päälle, mut ei kait siinä. |
|
11.5.2010 klo 20:06 |
Jee! Muistin oikein. Aion soittaa tuonne tänään siitä huomisesta. |
|
11.5.2010 klo 20:12 |
Kyllä joo snadisti huominen hirvittää. |
|
11.5.2010 klo 22:13 |
Näinpä tämän sivun jossain ja tulinpa kysäisemään monelle hyvin tutunkin ja jopa riitaa aiheuttaneen kysymyksen: Mistä tietää että jumala on olemassa? Olen kuulut miljoona kertaa että se on vain semmoinen "kutina perseessä", mutta mistä sen voi tosiaan tietää? Kaikki maasta löytyvä (mm. dinosaurusten luut) tuntuvat sotivan maan (raamatun mukaan) 6000 vuotista historiaa vastaan. Itse olne ajatellut loogisempaa näkökulmaa siitä, että jumala on vain yksinkertasesti kirkon luoma hahmo pelotella ihmisiä ja pitää näin valtaa yllä. |
|
11.5.2010 klo 22:26 |
Kato sanakirjasta "uskoa". |
|
11.5.2010 klo 22:37 |
Aiheesta on olemassa jokunen ketju. Kannattaa mennä mieluummin niihin. Olisi kiva pitää tämä ketju enemmänkin sellaisena kevyenä höpinäketjuna. Tai sitten voit tehdä kuten slslsl kehotti ja katsoa sanakirjasta, vaikka en uskokaanm että sieltä täysin tyydyttävää vastausta löytyy. Minä nyt kuitenkin katsoin: uskoa |
|
11.5.2010 klo 22:52 |
Onko väärin uskovaisen juoda kaverinsa kanssa punaviiniä jos me olemme profetian lapsia. |
|
11.5.2010 klo 22:55 |
On. Siideri on parempaa. |
|
11.5.2010 klo 23:08 |
Täällä meikäläinen tällä hetkellä: |
|
11.5.2010 klo 23:08 |
Täällä meikäläinen tällä hetkellä: |
|
11.5.2010 klo 23:13 |
Jees,yks pullo punkkua vielä,kohta juomaan se.Kaveri veti lääkkeet alas varmaan nukahtanu jo! |