yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
14.3.2010 klo 19:01 |
No mikäs nyt kun ei rakentaja suostu vastaamaan puhelimeen vaan lyö luurin korvaan... Eihän vain omistaja soittanut rakentajalle heti sen jälkeen kun antoi tämän numeron mulle, kun oli varattuna n.2h puhelin... Hmm kyllä kai se tällaisen maallikon kanssa voisi jutella... Enhän mä mistään mitään tiedä... 8-) |
|
16.3.2010 klo 8:20 |
Hmm saas nähdä joo ja silleen et mitäs sitä tästä kaikesta kehkeytyy. Tulokset tuli ja oikeassa oltiin, kuten Muusaska tuossa aiemmin sanoi. Nyt pitänee kaikessa rauhassa vähän tuumailla ja suunnitella ja kerätä dokumenttia sieltä täältä ja ehkä vähän kieroilla ja konsultoida, että homma menee jossainvaiheessa kuten pitääkin. |
|
16.3.2010 klo 10:34 |
No onks tässä uusimmassa asunnossa nyt sit ollut parempi olla? |
|
18.3.2010 klo 11:23 |
^ On kiitos kysymästä :) |
|
23.3.2010 klo 1:26 |
|
23.3.2010 klo 9:09 |
HYLKÄÄ TIETOINEN SYNTI TEE TIETOINEN PARANNUS!! Monet uskovat(minä mukaan lukien) Elämme kuin meille ei koskaan tapahtuisi mitään! Olemme huolettomia,emme murehdi tätä aikaa.emme näe kylmenemistä hajaannusta seurakunnissa,riitaisuuksia.OIlemme itsekkäitä ja rakkaudettomia!!En halua loukata ketään uskovaa kommentillani,vaikka niin saattaa,joku ehkä tämän kokea? Aloititko päiväsi rukoillen? |
|
23.3.2010 klo 9:09 |
Sain eilen kuulla, että kädestäni otetusta näytteestä on löytynyt jotain kasvustoa. Epäselvää on vielä, että mitä se on. Nyt kai sitten selvitetään, että kasvaako jokin kosteusvauriomikrobi ihollani ja myös selvitetään, että onko tuo jokin kasvusto soluja vaurioittavaa. Hyvin jännittävää toisaalta... Toisaalta aika sairasta hommaa. Hiusnäyte on myös otettu ja siitä selvitellään sitä, että onko asunnossa olleet soluvaurioita aiheuttavat altisteet kenties imeytyneet hiuksiin. Sairasta sekin minusta. Mitähän tässä vielä eteen tulee. |
|
25.3.2010 klo 9:35 |
Kyllä tässä on huomannu sen, että raha tekee ihmisistä ahneita paskiaisia, joille ei toisten hyvinvoinnilla ole mitään merkitystä. Ei ihme että Jeesus kovin sanoin puhui rikkauksista ja aarteista ja myös esitti aika rajun vedon siitä, että kuinka vaikeaa on rikkaan päästä taivasten valtakuntaan. Huhhu... On tämä maailma sairas paikka. |
|
25.3.2010 klo 9:40 |
No huh. Sitä muistaa liian harvoin olevansa vielä terve. |
|
25.3.2010 klo 9:43 |
Kamalaa, Yoki! Toivotaan nyt, että asiaan löytyy apua ja tilanteenne lähtee tästä paranemaan. Siunausta koko perheellenne! |
|
27.3.2010 klo 9:04 |
^ Kiitos, yritetään mennä niillä mitä on ja uskotaan lujasti siihen, että lopulta kaikki kääntyy parhain päin. ^^ Totta puhut slslsl, tuota asiaa harvoin tulee ajateltua ja pidettyä arvossa. Sitten vasta kun hommat leviää käsiin, niin osaa sitäkin arvostaa. Tänään olen yhteydessä noista hiusnäytteistä. Vähän antoi tutkija ymmärtää, että niistä voisi tuloksia saada tällepäivää. Käsinäytteestä kyselen samalla, niin saa vähän lisädataa, että missä mennään. Kyllä tässä tulee aika hyvä määrä uutta tietoa ja uusia tuloksia asioihin, joita ei aiemmin ole käsittääkseni kovinkaan paljon tutkittu. Myös tavaroiden puhdistamisen mahdollisuus tulee käytännössä kokeiluun piakkoin. Varmuutta kun mistään ei ole, tai siis samankaltaisesta tilanteesta. Käsissä on vain oletuksia ja tiettyjä faktoja, mutta käytännön tasolla ei mitään ennakkotietoa onnistumisista rajumpien herkkyystasojen suhteen. Henkisesti väsyttävää kyllä kaikki. Huomaan toisinaan, ettei oikein tahdo henkinen pokka aina pitää, kun näiden hommien kanssa touhuaa. Se realismi, jossa itse on elänyt vuosia saakin aivan uuden ulottuvuuden. Nyt on sitten aika sitä pureskella enemmän ja vähemmän ja koittaa saada turhautumistaan kuosiin. Viestiä muokattu 27.3.2010 klo 9:08, muokkaaja: Yoki |
|
29.3.2010 klo 11:23 |
Ärr-ärr-ärrsyttääääää... Eilen oli ihan kamala päivä, siis henkinen olotila oli jotain todella piip. Ja yhä se vain jatkuu, tuntuu että kiusataan oikein urakalla. Ja sitten ottaa päähän se, miten kauhean negatiivinen itse olen. En tahtoisi olla, mutta se vaan istuu niin tiukassa :/ |
|
30.3.2010 klo 20:27 |
Prisma: Myrkyttynyt kehomme Ympäristöön vapautuu tonneittain myrkkyjä joka päivä. Myrkkyjä löytyy arkipäiväisistä tuotteista ja ne näyttävät myös siirtyvän lannoitteiden kautta ruokaamme. Kukaan ei kuitenkaan tiedä varmuudella, mitä vaikutuksia niillä on pitkällä aikavälillä eläville olennoille. Laskelmien mukaan teollisuus on kehittänyt toisen maailmansodan jälkeen noin 100 000 uutta kemiallista yhdistettä. Niistä suurin osa on testaamattomia, vaikka yhdisteitä löytyy päivittäin käyttämistämme tuotteista. |
|
31.3.2010 klo 9:32 |
Kyllä kaiketi esim hematologi (oliko se tuo?) voisi jotain verestä hyvinkin nähdä. Lieneekö kenellekään tullut välttämättä edes mieleen tutkia selvästi toksisen asunnon taustan omaavilta verestä toksisia ainesosia, en myöskään tiedä sitä, että miten pitkään nämä kosteusvauriopuolen toksiinit nimenomaan veressä liikkuvat tai pysyvät altistuksen loputtua, sen tiedän, että ne varastoituvat ainakin rasvakudokseen, minne muualle, sitä ei ymmärtääkseni tiedetä tai olla tutkittu, eli näkyvätkö ne veressä edelleen "varastoitumisen" jälkeenkin? Hyvin mielenkiintoinen kysymys. Toinen on se, että harvassa toistaiseksi on sellaiset lääkärit, jotka ottaisivat täysin tosissaan tämäntyyppiset kokeet ja kartoitukset, eli lähetteen antajan pitäisi olla aika kova kaveri, tehdäkseen moista spekulointia ja sen perusteella pistää eteenpäin. Otan kuitenkin asiakseni silkasta mielenkiinnosta kysellä tuota! Katsotaan mitä vastauksia saan :) Kädestä otetusta näytteestä ei löytynyt EC50 kokeella toksisuutta! Mahtavaa. Jotain kasvustoa siinä on, ja se mitä siinä kasvaa, niin selvitetään tässä kevään aikana, mikäli kaikki menee ok. Eteenpäin siis... Ainakin vähän. Viestiä muokattu 31.3.2010 klo 9:36, muokkaaja: Yoki |
|
2.4.2010 klo 8:36 |
Jopas sitä on herkillä näemmä ilmansaasteille o_O Eilen käytiin kaupunkireissu ja sain mukavasti turpaani kaupunki-ilmasta. Se ei yhtään helpottanut asiaa, että liikuttiin nimenomaan aivan noiden ihanien tehtaiden läheisyydessä ja ilmanlaatukin oli aika kehno mittausten mukaan koko päivän. Iltayöstä olo vain tuntui huononevan enkä pystyny oikein mitään tekemään ja yön sitten hikoilin aivan älyttömästi ja nukuin sairaan huonosti... Kai puhdistumista tai jotain, tiedä en, mutta epäilen. Olo ei vieläkään ole kovin juhlavan hyvä... Rock on vaan, kiva päivä tulossa. |
|
2.4.2010 klo 13:41 |
Hö. Ihmisten lääkevoiteet huuhtoutuu vesistöihin, lisätään veteen rautaa, ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, niin isot nisäkkäät kuolee. Eihän täällä voi tehä enää mitää. Hengittämisestäkin menee kurkku tukkoon joo. Viestiä muokattu 2.4.2010 klo 13:42, muokkaaja: Hannne |
|
3.4.2010 klo 9:28 |
Kyllä se ihminen on niin sairaan viisas kehitellessään kaikenmaailman synteettisiä sössönssöitä ja ihania kemiallisia yhdisteitä, että huhhui 8-) oikein ylpeäksi tässä tulee, kun niin älykkäitä ollaan! Oi, ja loistavaa, että kaikki on niin epäitsekkäitä ja nöyriä ja empaattisia, eikä ahneita rahanperässä ravaajia löydy onneksi yhtään mistään... Oih kyllä kelpaa :-P Viestiä muokattu 3.4.2010 klo 9:29, muokkaaja: Yoki |
|
5.4.2010 klo 10:22 |
Kertokaahan nyt ihmiset, että mitä se "normaali" elämä on? O_o |
|
5.4.2010 klo 10:26 |
^En tiedä, en ole koskaan kokeillut ;) |
|
5.4.2010 klo 10:40 |
^Emme ole siis yksin :) Luojan kiitos! |
|
5.4.2010 klo 18:03 |
miimar: Ärr-ärr-ärrsyttääääää... Tuppaan oleen vähän samanalainen :P.. mulla oli tänään kans vähän kökkö päivä ja henkinen olotila samaa luokkaa, ei jaksais olla ees kökkööntyny.. |
|
7.4.2010 klo 1:38 |
Hmm.. voisimpas vaikka aikani kuluksi ja mahdollisen unen tulemisen edesauttamiseksi hieman avautua! Mua tympii! Pää leikkaa ku partaveitsi. Kroppa ei huuda femmaa ja intoa ois vaikka koko maailman valloittamiseen mut ku ei oo mitään mitä tehä :O ei sit yhtään mitään! Alan kyllästyä. Lähtisin ulos vaikka lenkille tuulettaa aivonystyröitä ja purkamaan energioita mutta toistaiseksi (ennen kuin lumet sulaa) ulkona käymis varustukseni ei sovi lainkaan lenkkeilyyn.. Hmm.. No, voisinhan mä mennä kaupungille vaik pojan kanssa mut ku ei se voi olla kaupungissa ku se tulee kipeeksi! (ilmansaasteet) voisinhan mä tosiaan mennä yksinkin mutta enpä kehtaa tuhlata bussirahaa turhanpäiväiseen kaupungissa pyörimiseen. No, voisinhan mä vaikka mennä vähän karaokeen ja vetää vaikka sen maailman typerimmän biisin minkä lupasin vetää jos saadaan uus kämppä, mutta enpä taida ku se pitäs tehä yhdessä sit joskus ja hommaa lapsen vahti ja ja ja ja ja ja.. Että ku tympii aina herätä siihen todellisuuteen dejavu tää on tapahtunut aiemminkin ja avot! Eletään hetki niillä millä voidaan (eli sillä mitä on jäljellä eli ei mitään) kerätään ja kootaan taas uutta alkua ja räks pum pam! Pusikkoon meni taas! Voi turhautumisten turhautuminen! Ihan sama. Joka tapauksessa aion taas ties kuinka monennen kerran yrittää ja yrittää ja yrittää ja yrittää taaaaas uudestaan. Kevään aikana pitää hankkia aurinkolasit, vähä lisää kuteita (jotain mageita), meikit (turvotkoon naama vaikka elefantin perpeeks, mua ei enää kiinnosta), opiskelu! Tai duuni? Imen itteni täyteen kortisonia nii loppuu se kemikaalin häirintä.. Sit imen itteni täyteen polyamidia ja viinaa niin tulee kerta ja laaki kunnon siedätyshoito. Hitto soikoon vaan ku on menny terveys niin rominalla ylöspäin ettei enää maistu alkoholikaan ku ei enää löydy juuri oireita mitä sillä tappaa. Hmm.. No äkkiäkö ne hankkii ku menee vaikka duuniin pariin homemestaan. Eli nou hätä! Home ja viini! Here I come! mama jo ikävöi.. Ooh mikä ihana viha rakkaus suhde minulla onkaan homeen ja toksiinien kanssa <3 eipä tässä siis mitään hätää. Jos alkaa olee liian virkee olo ja virkeyteen nähden liika vähän mielekästä tekemistä niin ei ku vaan kiertää kaupungin nuhjuisimmat virastot ja mestat niin loppuu se ylivirkeys ennen ku kerkee edes alkaakaan 8-) en muistanukaan et mus on terveenä virtaa enemmän ku kunnon paristossa. Höh. Edit. Korjaan sanan terveenä ja laitetaan siihen tilalle terveempänä. Täysin terveenä mua ei kestä erkkikään. ADHD ADHD. No ei oikeesti. No, sillon ku oon ollu fyysisesti tosi terve ja RAITIS niin oon joutunu huumetesteihin.. Se kertonee aika paljon mun vireystilasta terveenä.. Vai miten se nyt sanotaankaan. Joka tapauksessa. Terveenä ja raittiina oleminen on maailman jännin asia.. Ihan ku ois elämän parhaimmassa pilvessä koko ajan 8-) nii..in. Onkohan mus jotain vikaa. Ei, niis on vikaa jotka tarvii jotain? Saadakseen elämästä kiksit. Näin sen on oltava. Joka tapauksessa.. Mä tarviin jotain sutinaa. Toimintaa! Mä tarviin ajopelin mun moottorin alle. Mä tarviin ELÄMÄN! Viestiä muokattu 7.4.2010 klo 1:46, muokkaaja: Muusaska |
|
8.4.2010 klo 2:19 |
Harmittaa ku täl kännykäl ei pääse mihinkään blogisivustoille luomaan blogia. Se ois niiiin kiva. Ei mul oikeestaan muuta sanottavaa ollu. Tai oli. Mut en jaksa sanoo. tietäsitte vaa. Kyl voi olla ihmisen elämä niiiin perseestä. Pidettäköön sitäkin sit siunauksena joka siltä ei kyllä tunnu. Ja vaikka jotain hyvää onkin, niin tässä mielentilassa se ei kiinnosta. Tässä mielentilassa kiinnostaa vaan nyt heti tapahtuvat asiat. Ei se mitä hyötyä tästä on kymmenen vuoden päästä jos ei nyt tuu heti jotain mitä haluaa. Ja minähän en tunnetusti paljoa vaadi.. Ja sekin näyttää välillä olevan liikaa. No, mut mul on jotain mitä kaikilla taas ei ole, joten saan luvan olla ihan tyytyväinen. Kaikkea kun ei näytä voivan vissiin saada.. Ja maailma niin täynnä kaikenmaailman kärsiviä ihmisiä et sinänsä turha mulla mussuttaa. Joka tapauksessa.. Alan varmaan kohta jo näkee painajaisia ku kevät ja kesä lähestyy. Enää en asennoidu niinku ennen eli "tää kesä on varmasti paljon parempi" vaan asennoidun niin et tää kevät ja kesä on 99,9987534 % todennäköisyydellä vähintään yhtä helvettiä ku edellisetki. Viime kesänä se järkyttävä kemikaaliherkkyyden räjähdys sekä hirvee urtikaria ja mikä lie angiodeemareaktio, sitä edellisenä taisin juosta piikillä väärien hammaspaikkojen takia. Sitä edellisenä järkyttävä ruoka-aineiden yhtäkkiä allergisoituminen ja järkyttävä antibiotista tullut piikille vievä reaktio. Ja sitä edellisenä tais vaan lääkäri antaa jo kuoleman tuomiota ku oli vähän kilpirauhasen ja sen lääkkeen kanssa ongelmia.. Ja sitä edellisenä muuten vaan ihan karmee kesä ku olin raskaana ja siitepölyallergia räjähti tyyliin potenssiin sata. |
|
9.4.2010 klo 15:22 |
Harmillista että tämä vanha puhelimeni tekee oireita. Toisaalta, siinä on taas yksi hyvä lisäsyy hankkia miniläppäri! =) sellaista aion rahatilanteen sallittua testata. Ne on siitäki hyvii et ovat suhteellisen edullisia. Mun oreganoöljy hoito on alkanut tuottamaan tulosta. Kasvusto kielenpäältä on selvästi vähentynyt sekä sen mukana myös kurkkukivut.. Toki, on vielä kurkkukipuja yms. mutta huomattavasti vähemmän. Kielen oltua pahassa kunnossa nukkuminenkin vaikeutu sen kurkkukivun takia.. Eli olen ihan tyytyväinen että olen saanut tätä asiaa hoidettua! Kemikaaliyliherkkyys sen kun vain laskee.. Nyt näyttää toimivan ja käsittelyaineita täynnä oleva viskoosi! Minulla siis on uusi pusero, enkä aio sitä pestä koska olen huomannut että hikoilun mukana ilmeisesti poistuu myös myrkkyjä? Joten kuvittelen että oikein käsittelyaineilla kyllästetty pusero estäisi edes hieman sitä että minä itse myrkyttäisin omat vaatteeni.. Farkkujakaan en tästä syystä ole pessyt, vaikka löystyneet ovat niin että kohta ei kehtaa mennä ulos ilman vyötä.. Juoksin meinaa tossa yksi päivä bussiin ja mulla meinas tippua housut jalasta :-D :-P ööh.. Toivottavasti mulla ei tule koskaan niin kiire et ne niinku ihan oikeesti menis kinttuihin o_O vähänkö ois noloo :-D pieni poika sai eilen leluja maksusitoumuksella. Se oli ihanaa se <3 mitäs tässä sit muuta.. Eipä ihmeempiä. Kirjojen painomusteyliherkkyyskin hieman laskenut. Yllättävän pitkiä aikoja pystyy jo lukee putkeen. Tosin, tuokin näyttää olevan aika vaihteleva se aika minkä kestää.. Ehkä. No mut nyt tuli puhelu! Moro. |
|
9.4.2010 klo 15:53 |
Muusiksellahan on ollu yöllä meno päällä :o Kemikaaliyliherkkyys sen kun vain laskee.. Parhautta <3 |
|
9.4.2010 klo 15:56 |
Olen jokseenkin pahoillani että minun oma elämäni ja huomiokykyni tuntuu pyörivän nyt hyvin paljon vain oman itseni ympärillä. En välttämättä hoksaa huomioida muita ihmisiä niinkuin niitä pitäisi huomioida. Aika perseestä.. Tiedän. Mutta.. Uskon että tähän asiaan tulee muutosta ajan kanssa kun oma elämäntilanne rauhoittuu. Siihen asti.. Koittakaa kestää :-D edit. nuori_jellona, joo :-D pitäähän sitä aina välillä :-P Viestiä muokattu 9.4.2010 klo 15:58, muokkaaja: Muusaska |
|
11.4.2010 klo 3:20 |
muusaska kun toi kapula juttu päättyy niin laitetaan sulle ihka uusi puhelin jos se ei maksa hunajaa.Sinunhan pitää kuitenkin päästä sillä nettiin jne. |
|
11.4.2010 klo 8:41 |
Jees olis toi miniläppäri kyllä aika kiva. Vois hyödyntää paljon paremmin netissäkin olevaa materiaalia ja pdf muodossa olevia julkaisuja. Asioiden dokumentointi olisi myös paljon yksinkertaisempaa ja blaa blaa kaikkee mahdollista :) Saas nähdä.. Jospa sitä joskus pystyttäis sellainen hankkimaan, aluksi kokeiluun toki, että tiedettäisiin voidaanko sitä käyttää. |
|
11.4.2010 klo 8:41 |
Tuplaten tekstiä. Viestiä muokattu 11.4.2010 klo 8:42, muokkaaja: Yoki |
|
13.4.2010 klo 1:09 |
Jestas kun säikähdin että onko täällä joku toinenkin yoki kun näin uuden kuvasi. Sittenpä muistinkin että sähän leikkasit hiukset pois. |