yleinen puhumiskeskustelu!

Alue: Yleinen keskustelu

1.2.2010 klo 1:47

luomumummo
Käyttäjä

Muusaska vein osan pesuaineista autotalliin ja vanhan bio luvil pyykinpesuaineen heitin roskiin. Tilasin muuten versokaupasta hieman pesuaineita, ne tuo ilmeisesti kotia asti. Olispa sitä pirtuakin vielä saatavana niin vois hieman desinfoida paikkoja. Niin muuten se yleispuhdistusaine oli elokuun sarjaa eikä ole hyvä tuotetta. Tilasin shamppootakin, jotain jauhetta.

1.2.2010 klo 3:05

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^kiva juttu!
Me tääl viel valvotaan. Sunnuntait on niin ihania.. Yokil kramppaa selkä yms. mulla taas pitkästä keuhkoputki.. Ou jeah. Oli vissiin naapuril saunapäivä..
Me vähän luullaan muutenki et se Yokin vatsareaktio oli iha vaan vatsalaukun pitkittynyt kouristus mikä sit aiheutti sitä vatsanesteiden nousua ja vielä kovempaa kipua ku normaalisti pelkät krampit tekee. Mutta siitä myöhemmin lisää..

Hmm.. Tää yö nukutaan ikkuna auki. Onneksi ulkoilma on hyvä. Yritettiin me nukkua ikkuna kii mut ei siitä tuu yhtään mitään. Mutta, mutta.. jospas se reissu siel teil menis hyvin. Jos sais vaikka inhimillisen olon niin vois oikeasti tehdä jotain järkevää edesauttaakseen muuttoprosessia ku ei kaikki energia menis oirepolitiikan hoitamiseen.. Toivotaan parasta.
Voihan sitä naapurillekin sanoa.. Mutta se ei silti poistais sitä että muutettava täältä on joka tapauksessa ku tääl on suht usein ilmansaasteongelmaakin. Mutta, mutta.. Kaikki ajallaan :-)

hmm.. Ei mul muuta kai sit ollutkaan. Tai siis, voi ku pääsisitte mun pään sisään. Mul ois paljonki mut en mä jaksa selittää :-D mä vaan meen.. Eteenpäin kai? No toivottavasti en sentään taaksepäin vaikka siltäkin kyllä vähän väliä tuntuu.. Mutta nyt oikeesti yrittää sitä unta ku pumppukaa ei tunnu enää hakkaavan korvan juuressa tuhatta ja sataa ja hiki ei virtaa ympäri kroppaa. Kuulostaapa terveeltä o_O joo.. Unille!

1.2.2010 klo 19:48

luomumummo
Käyttäjä

Muusaska huomenna tulee kotiinkuljetuksena kemikaalittomia, luomu pesuaineita. Myyjä tuo ne kotiovelle asti huomenna iltapäivällä. Hän soitti minulle juuri äsken. Olin maksanut postikulut 10 e ja sitä ei olisi tarvinnut maksaa ja sovittiin niin että hän laittaa 1kg pesupähkinöitä ja voin keitellä siitä itse pesuainetta jolla voi pestä ihan kaiken. Konetiskiainetta saa silleen että laittaa vähän käsitiskiainetta ja keitettyä pesupähkinäliuosta. Hän on kuulema pessyt pelkällä pesupähkinäliukosella jopa koirankin. Sain lisäksi vielä Ole hyvän tuoksuton hoitoainetta hiuksille, siinä oli jotain alloeveraa ja jotain muutakin. Huomenna pääsen oikein jynssäämään paikkoja. Pesin elokuulla sähköuunin ja se kuulema sopii siihen kuin myöskin pesupähkinäliuoskin käy.Kodinhoitohuoneen pesuaine kaappia olen jynssännyt ja vienyt kaikki kemikaalimössöt autotalliin. Pyykinpesukoneen ja astianpesukoneen olen pessyt jo sitruunahapolla. Nyt pesen pyykkiä sillä " almalla".Sonetilla olen pessyt yhden koneellisen astioita. Eiköhän se siitä pikkuhiljaa hyvää tule.

1.2.2010 klo 23:52

TyhjäSointu
Käyttäjä

Jeii. Siivousta :o mun kaveri käyttää pyykinpesussa noita pesupähkinöitä nii tuli siitä tutuks mut en tienny että niitä voi noin käyttää :o Siistiä. Miten sie luomumummo sit teet tuon pesupähkinä liuoksen? Ihan näin kyselen ku ny kohta omaa asuntoa perustamaan rupean tänne vaihteeksi niin onhan nuo ihan ekologisia tapoja siivota :o

Ja no. Ite täällä ny vähän angstin ku matikan koe ei vissiin menny läpi ja pitäis vaihtaa lyhyelle matikalle ja en oikeestaan ees tarvii pitkää mutta silti itkettää ku en osaa taas ja kielet ei taida myöskään mennä läpi ku en osaa/muista :< Pitkälti voi myös vaikuttaa ku jostain syystä oon aina koulun jälkeen yleettömän väsyny :o tänäänki iski semmonen kunnon kaamosmasennus ku istuuduin keittiön pöydän ääreen koulupäivän jälkeen ja ei ku tuijottamaan seinää loppupäiväksi. Tälle pitäis ny keksiä jotain hienoa.

Ja no ku tää ny on tämmönen palsta nii selitänpä vielä vähän lisää. Soittelin tässä miekkoselleni ja mitäs se. Siellä se istu datailemassa ja jutteli vähän mulle ja ny odotan innolla sen selitystä siihen että mihin se mua tulevaisuudessa tarvii ku kuulemma ehkä tarvii :D Saas nähdä mitä tästä vielä tulee ku tarpeeksi jankkaan :D

Ja saa ehdotella mulle niitä hyviä opiskelumenetelmiä. Tällä hetkellä armoton pänttääminen on ainoa jolla muistan edes jotain ja joka tuottaa edes piirun verran tulosta mutta eipä nuo kutoset ja seiskat tuolla tuloksissa hirveesti sydäntä silti lämmitä. Että jotain olis ny keksittävä ja äkkiä ennen ku jään ihan hunningolle kaikesta :o Help?

2.2.2010 klo 14:17

luomumummo
Käyttäjä

Tyhjä Sointu
Pesupähkinälius keitto-ohje ( nestemäistä pesuainettapyykinpesuun, yleispuhdistukseen, vartalon ja hiusten pesuun,(ei sovellu kaikille hiustyypeille) ikkunanapesuun etikkaan sekoitettuna)

5-6 kokonaista tai 50g pesupähkinää
1 litra vettä

Laita kattilaan pesupähkinät ja vesi ja kiehauta 10-15 min. sammuta levy ja jätä liuos vielä hautumaan. Jäähtynyt pesuaine siivilöidään ja pullotetaan. Säilyy mielellään viileässä 1-2 viikkoa.

Annosteluohje. Pyykinpesukoneeseen 3 rkl koneelliseen pyykkiä , suoraan vaatteiden päälle.
Tiskikoneeseen 3 rkl/ konellinen

Tehokkaamman konetiskiin soveltuvan pesuaineen saat näin:

1/2l pullo
1dl käsitiskiainetta (Ole hyvä tai AlmaWin) eivät vaahtoa
täytä lopuksi pullo täyteen valmista pesupähkinäliuosta , niin paljon kuin 1/2l pulloon mahtuu .
Annostele 3rkl koneelliseen tiskikoneen pesuainelokeroon.

Voit käyttää myös pelkkiä pesupähkinänkuoria pyykinpesuun
Annostelu: 3-5 kg koneelle, normaalilikaiselle pyykille 4 kuoren puolikasta esim. lapsen sukan sisään tai erilliseen puuvillaseen pieneen pesupussiin.
Erittäin likaiselle pyykille tai isolle koneelle 7kg:n 6-8 kuoren puolikasta.
Pesupähkinöistä tulee halpaa pesuainetta kaikkeen pesuun . Esim. 1kg pesupähkinöitä maksaa 12.80 e
http://www.versokauppa.fi/product_catalog.php?c=30
Tilasin tuolta ja toivat kotiin saakka kun oli 15km keskustasta matkaa meille.

Viestiä muokattu 2.2.2010 klo 14:26, muokkaaja: luomumummo

10.2.2010 klo 21:53

Muusaska
suljettu käyttäjätili

No niin. Hyvin paljon mahdollista että ollaan päästy meidän asunto-ongelmassa selvyyteen. Ollaan täällä mietitty ja sen lisäksi juteltu ulkopuolisten asiantuntijoiden kanssa. Vaikuttaisi siltä että ongelma ei ole pelkästään mahdollisesti likaiset ilmastointikanavat vai mitkä ne nyt onkaan eikä koko ongelma ole naapuritkaan (tsuuh muuten muuttaa pois) vaan tosiaan suurin ongelma on ilmeisesti viemärikaasut. Siis nehän siel vessassa on aina haissu vaikka mitään tukoksia ei ole ja ollaan puhdistettu ne moneen kertaan mut siel on ilmeisesti joku virhe. Saatiin tietoa että ne voi tehdä tosi rajuja oireita. (esim. allergisia reaktioita mitä mulla on ollu enemmän ku laki sallii yms.) mut siis joo. Tässäpä tätä tuumaillaan. Loma menee muuten oikein mukavasti. Mutta eipä mulla vielä muuta.. Nyt pitää lopettaa ku poika ei rauhotu nukkuu :-P

10.2.2010 klo 22:31

JamesBond007
Käyttäjä

Niin ei muuta kuin tukitte viemärit ja ilmastointikanavat ja rakennatte takapihalle ulkohuusin. =)

Tuuletus ikkunan kautta aamuin illoin.

10.2.2010 klo 23:04

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^äh :-D en jaksa säätää. Mä lähen vetää sieltä :-P enpä muuten ole vieläkään täyttäny asuntohakemusta. Noo.. Onhan tässä aikaa 8-) täytyy kuiteski jossain vaihees sinne läävään palata. Ainakin pakkaamaan :-D

nii joo.. Mä en kovin mieluusti jää terveyttäni mihinkään pilaamaan. Kokemusta siitä on jo ihan tarpeeksi :-D nokka kohti uusia maisemia vaan. Niin on paras :-)

12.2.2010 klo 23:10

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Mitäs tänne kuuluu? Mä olen ihan jumittunu tänne lomalle. Tänne ei ihmeempiä. Tai siis.. :-D mikä nyt on ihmeempiä. Mut ei sillai joo.. Joo.. Kuhan vaan tulin kuulumisia kyselee :-)

13.2.2010 klo 12:09

karuskaja
Käyttäjä

^ :)Mulle kuuluu jo vähän parempaa. Mistään paikasta ei oo kuulunut mitään ja asiat ovat ennallaan, mutta mulla on rauhallinen mieli ja asenne- päivä/asia kerrallaan ja näil eväil mennää etiäppäin..

Viestiä muokattu 13.2.2010 klo 12:09, muokkaaja: karuskaja

13.2.2010 klo 20:17

Yoki
suljettu käyttäjätili

Jee 8-) piti tällainen äärimmäisen tyhjentävä kirjoitus tähän laittaa... Hmm Jee!

13.2.2010 klo 21:51

karuskaja
Käyttäjä

^ :D todellakin jee ! :)

15.2.2010 klo 15:40

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Karuskaja, kiva kuulla :-)

jahas. Se ois tsuuh sitte muuttanu pois viikonloppuna. Rukouksiini on vastattu! Kiitos Jeesus! Me ollaan vieläki tääl lomalla. Onnistuttiin saamaan sukulaisilta vatsatauti. Vähänkö on ollu hehkeetä :-D tosin kukaan muu ei ole oksentanu paitsi meidän poika.. :-/ se on ollu tosi kipeä. Se on pienen ensimmäinen vatsatauti :-( voi toista.

Tänään piti soittaa asunnon omistajalle et pitäs tehdä pari tutkimusta tuol asunnol mut ukko makaa vieressä reporankana ja pää ei toimi niin taitaa siirtyä huomiseen. Jospa huomenna ois koko perhe paremmassa kunnossa. Me ei juuri ikinä saada mitään tauteja ku ollaan niin tarkkoja mut tätä oli vähän vaikea estää ku ihmisiä tuli kylään ja sanopa siinä ny lapselle et ole varovainen o_O ku ne ei oikein tienny et niitten lapsella oli vatsatauti ku ei ollu kovin rajua oireilua ku on ilmeisesti sairastanu niitä mahatauteja jo niin paljon mut sit ku se tuli vanhempiin niin sit selvis et se oli mahatauti mut siihen mennes se oli meidän pojassa ja sitä on sit enää kovin vaikea välttää kun pesee poikaa joka on oksentanu vaatteensa ja itsensä ja ja ja.. Mutta semmosta se on :-)

kävi vielä eilen oikein tuurien tuuri. Öljy loppu kesken ja piti iskee puita ja joku rööri ei oikein vetäny ja kaikki savut tuli sisään 8-) voitte kuvitella miten mieltäylentävä olotilani oli kun en himas kestä ollenkaan niitä viikonloppuja ku siin vieressä omakotitaloalueella jengi polttaa kaikkee shittii. Avot! Se oli kyl jotain :-D tuli hyvin kotoinen fiilis!

Mutta eipä tässä muuten ihmeempiä. Se vähän harmittaa ku tääl korves ei kuulu radiodei niin ei pääse kuuntelee pirkkoradioo. No mutta, mutsilla on varmaan jo aikamoiset tietokone viekkarit ku se on jo yli vuoden ollu aina pois käytöstä ku mä oon kylässä. Noo.. Jos sitä tästä koko perhe paranis nii lähettäs vaikka käymään kaupassa (15km:n päässä) niin pääsis mutsi surffailee :-)

15.2.2010 klo 21:33

karuskaja
Käyttäjä

^ :( Tosi ikävä, et teidän tartti heti sairastua yrjöön, kun oli just päässyt eroon ees jostain muusta negatiivisesta.. sympatiaa. Kylläpäs teillä on taasen ollu kaikkee kerrakseen xD

16.2.2010 klo 17:53

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^kiitos :-) no, ajatellaan positiivisesti. jospas tämä tekis meidän immuniteetille sit edes hyvää :-D tai no, jospa ei tulis sit ainakaan sama tauti toista kertaa :-D

hmm.. Onkohan mun rukoukset kuultu vai mitä ihmettä.. Ensin muutti tsuuh ja tänään ku Yoki soitti asunnon omistajalle niin se oli oikein myötämielinen tekee tutkimuksia asunnosta o_O oikein yllätyttiin! Ku yleensä tuollaisten kanssa saa tapella oikein kynsin ja hampain. No, katsotaan mitä tuleman pitää. Kai me tosiaan yritetään viel tehä ton asunnon kans jotain. Ainaki siihen asti ku työkkäri (jos koskaan) ilmoittaa mahdollisesta työpaikasta toisessa kaupungissa. (siihenkin kyl liittyy aika kasa riskejä..) Tai et Yoki sais edes jotku säännölliset tulot. Mut katsotaan..

Hmm.. Täs mä vaan istun keittiö pöydän luona. Pikku ukko ja iso ukko nukkuu. Eilen meinattiin jo roudaa poika lääkäriin ku mikään ei pysyny sisällä ja toinen itkee ku niin koskee.. No se kipu rauhottu ja ei tarvinu mennä lääkäriin ku poika oli tehny pissan niin se tarkoittaa et kuivuminen ei ole alkanu. Hyvä juttu! Ja tänään on jo pysyny juomat paremmin sisällä. Hieno homma. Nyt hommiin.

Edit. Kirjoitushärö

Viestiä muokattu 16.2.2010 klo 17:56, muokkaaja: Muusaska

16.2.2010 klo 17:53

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Tuplat

Viestiä muokattu 16.2.2010 klo 17:55, muokkaaja: Muusaska

17.2.2010 klo 12:44

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Wau! Jo tänään menee putkimies asunnolle katsoo niitä viemärihommia. Se ei tarvi kuulemma paljoakaan et ne viemärikaasut alkaa vuotaa sieltä jostain. Toivotaan parasta et se löytäis syyn ja sais sen korjattua!

Edit. Niin ja toivotaan et se syy ois viemärikaasut eikä joku muu tai viemärikaasut + joku muu.. Joku helposti hoidettava juttu sopis mulle just nyt! Ois meinaa vähän jo hommia siellä oulussa päin :-P

Viestiä muokattu 17.2.2010 klo 12:47, muokkaaja: Muusaska

20.2.2010 klo 21:21

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Hahah! Tultiin kämpille ja Yokilla alle pari tuntii. Mulla noin pari tuntia ja kädet on ku ois palovammat 8-) hmm.. Tämähän vaikuttaa lupaavalta.. Niin. Ja meillä oli niin hyvä putkimies et oli menny väärään asuntoon.. Hmm.. Mitähä tästäki seuraa :-D Hahah.

Viestiä muokattu 20.2.2010 klo 21:22, muokkaaja: Muusaska

20.2.2010 klo 23:42

luomumummo
Käyttäjä

Muusaska ai se huumekoira; ei tainnut olla mikään putkimies....
Myrkkyjä täynnä koko kämppä; sanoi oikea putkimies; minun oma mieheni LVI-urakoitsija putkimieheni.

21.2.2010 klo 1:47

luomumummo
Käyttäjä

Muusaska ja Yoki pakkasta on jo -35 astetta ja saas nähdä paljonko on aamulla.

21.2.2010 klo 8:38

Yoki
suljettu käyttäjätili

^ Täällä ei ihan noin kova pakkanen ole mut tuo meri tuossa lähellä tekee ilmasta kosteaa niin se tuntuu kylmemmältä kuin kuiva pakkanen. Tänään en ole vielä tarkistanu pakkastilannetta...

21.2.2010 klo 13:57

luomumummo
Käyttäjä

Yoki ilma on alkanut lauhtua ja mittarissa on jo alle -20 astetta pakkasta mutta tuulee ja pakkasen purevuus on jotain -30 asteen luokkaa. Säätiedotus lupas huomiseen mennessä lumimyrskyä, siis myrskyä. Kuinkahan muusaska selviää siitä huomisesta keikasta?

22.2.2010 klo 8:22

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^saa nähä :-D

hah. Poika tuli aamulla mun luo ja rupes silittää ja kysy et mitä kulsti :-D kulsti siis tarkoittaa kultsi. Hauska.

Ööh.. Vichyä tässä vetelen. Oon rakastanu siihen ihan viime aikoina. Tosin kurkku on sitä mieltä että vois ottaa vähän tujumpaa tärpättiä. Vaikka kokista 8-) mul oli eilen oikein diettiruokavalio. Ruisleipää jonka päällä voita ja varmaan maailman rasvasinta meetvurstia ja päälle suklaata 8-) eheeheh. Mutta, olen sitä mieltä että mieluummin laadukasta vähän ku jotain kamalan makusta muusia ja paljon :-D hmm..

jassoo.. Millähä sitä tänään itsensä lahjois ku on niin justiinsa joo. Jaa.. Eipä ole juuri millä lahjoo :-D meikata ois kiva mut in my dreams.. :-P hah. Siitä tuliki mieleen et meikäl on hyvät hakuehdot siel työkkäris. Yksi niistä harvoista minkä valitsin oli maskeeraus :-D hah. No ei niitä hommia kuitenkaan saa. :-) hih.

22.2.2010 klo 10:55

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kauhee ruuhka. Täällä kuolee kohta tylsyyteen :-D onnex on rakas kännykkä millä naputtaa niin ei puudu tänne ihan kokonaan 8-)
haukotuttaaki ihan tautisesti. Voi, voi! Jassoo..

En tienny nuista yhistä sukista aamulla, tai lähinnä niiden toimivuudesta. No, pistin ukon pukee ne mulle toisten sukkien päälle nii ei luulis mitää tekevän ku on toiset sukat viel välissä. Eikä ole ollu tapana tunkee jalkoja naamaan kiinni :-D

tää on ruvennu kivasti asettuu tää mun letti ku sitä on värjätty ja leikattu. Väri senku paranee mitä enemmän se "kuluu" ku jostain syystä henna ei sillai mun päässä kulu vaan se vaan syvenee ja kaunistuu o_O jännä juttu. No ni. Ny enää neljä ennen mua. Ennen ku aloin kirjoittaa oli kahdeksan. No ni. Enköhän mä nyt jaksa oottaa :-D

22.2.2010 klo 21:16

Maryel
Käyttäjä

Chatissä on melko hiljasta, missä kaikki oikeen on o.O

23.2.2010 klo 18:41

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Jaahas. No mitäs kuuluu? Tänne ei taaskaan "ihmeempiä". Ukko sai tossa ohimennen atopia diagnoosin. Yllättävää. Ja kaikenlaista ollaan tässä säädetty.. Sairaan *piip* kaula, pää ja kurkku muusina mut olkoot. Täs tarvii jo kohta jotain muutaki rohtoo ku panadolii.
Mulla täs pari juttuu vähä mielessä ja mielenkiinnolla ja ukollaki taitaa jotain virityksiä olla meneillään mut eipä tässä ihmeempiä. Vähä soiteltuki tässä ollaan vähän sinne sun tänne.. Tavotteena ois joku nillittää tästä *piip* kämpästä ku ketään ei kiinnosta ottaa vastuuta mistään mutta, mutta.. Huomenna vielä yksi nillitys yritys ja sit terveystarkastajalle koodia jos ei muu auta. Eiköhän se siitä sit. Mä yrittäny kovasti käydä joka puolel ja ulkona jne. et tulis oltuu vähemmän tääl kämpil ku nyt on herkkyystaso sillai helpompi et ihmisten läheisyydes on suht helppo olla niin yritän olla täältä pois ettei se taas räjähtäis. Meiän sittari kyl ei o yhtään freshi mut niinhä me ukon kaa tuumailtiin jo yli vuosi sitten ku ekoi kertoi siel käytiin. Eikä o toi sairaalakaa. karmee olo ku siellä käy. Ihan ku tää meiän läävä sit muka ois :-D mut joo.. En tiiä.. teerveystarkastajan vois kyl yrittää saada tekee niit tutkimuksia jos nuo muut ei sit näytäkään suostuvan. Mut katsotaan..

Et eipä tässä sit ihmeempiä. tällasta perussettii. vichyä vetelen naamariin ku on niin hyvää. Ja joo.. Eipä tässä :-D

23.2.2010 klo 19:20

Tikva
Käyttäjä

Maryel kaikki on radiissa. Radilaiset on sankoin joukoin meseyhteisöytyneet.

Muusaska muuttakaa ootellessa Kempeleeseen! täällä on paljo ihan uutta infrastruktuuria (meidän kauppa :D) ja halvemmat vuokrat. Tosin osa terveyskeskushenkilöstöstä on toistaitosta (piikittää kymmenen kertaa ennen ku osuu suoneen yms.) mutta sehän on yleinen ongelma tässä maassa! Tervetuloa puhtaaseen maalaisilmaan!

23.2.2010 klo 19:37

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^ei hassumpi idea :-D nyt ollaan täs ajan kuluksi tilattu lumijoelta asunnon haku paperit.
Nii mitä sitä jos vähän terveydenhuolto tökkii ;-D se on ihan normaalia 8-) se on muuten aika inha fiilis ku on käsi täynnä reikiä ja vieläkään ei tule sitä verta o_O mutta mitäs pienistä :-D

23.2.2010 klo 19:37

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Tuplat

Viestiä muokattu 23.2.2010 klo 19:38, muokkaaja: Muusaska

23.2.2010 klo 20:55

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Uskomatonta miten voiki yks typerä päänsärky puuduttaa ihmisen täysin. Ei jaksa tehä mitään.. oiskoha migreenisärkyä ku on veto nii pois.. Ei kai mul yleensä näin veto pois pelkästä särystä.. Jaa.. Iha sama :-D tympii olla tääl kämpil mut pitää olla ens viikko ku ukko ravaa tutkimuksis ja sit seuraavaa viikkoo ku ois neuvola ku edellisel kerral neuvolatäti sairastu. Ainaki ne pitää saada hoidettua. Eli ainaki kaksi viikkoo täällä läävässä o_O huhhei!
Ja vapaitten asuntojen tilanne vähempi saasteettomalta alueelta on aivan kortilla. Mut keväällä kuulema pitäs vapautua eli täällä sit vaan muhitaan. No, kevääseen ei onnex kauheen pitkä matka oo.. Joo.. Nii mulle saa tarjota vapaita asuntoja jostain suht saasteettomalta alueelta ja kiitos homeettomia ja myrkyttömiä ja kokolattiamattoja en myöskään hyväksy :-) siinä ny ehdottomat ehdot mitkä pitää olla kunnossa. Ja jos huijaat, huomaan sen kuitenki jossain vaiheessa :-P ja kriteereitä ois enemmänki jos kaikki rakennusmateriaalit pitäisi mainita vuokrasopimuksessa. Se muuten oiskin oikeesti hyvä! Ja nii joo.. Hyi niitä kiiltäviä lateximaaleja mitä seiniin tungetaan :O ja isoja lastulevy määriä.. Joo ei taida tulla näillä kriteereillä asuntoo :-D no mutta, vuokrataan asuntovaunu? Anyone? Sitä ei olekaan vielä tullut testattua :-) no ei vaiskaan :-D