yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
21.5.2009 klo 9:01 |
Hyvä, kun kerroit toisenkin puolen asiasta! Mutta niinhän se on kaikessa. Juttuun sisältyy aina rankempi puoli. Tottahan tuut tänään Pirkka-halliin? |
|
21.5.2009 klo 10:43 |
Ai mä vai? VÄHÄN ehkä liian pitkä matka... |
|
21.5.2009 klo 13:57 |
Meiän porukat tulee tänään käymään. Kivaa! Olen siivonnut kuin hullu! Pyykkikone jylisee ja astianpesukone. alotin myös vetää magnesiumia. Syystä että levottomat jalat muuttuivat krampeiksi ja suonenvedoiksi. Oli vähän tympeetä. Mut toi Magnesium tabun puolikas tuntu jo jotain auttavan. Kuinkahan paljon sitä uskaltais nykiä.. Hmm.. Ei pikku yliannostus varmaan pahaa tekis 8-) |
|
21.5.2009 klo 13:59 |
Mieluummin sitä tota nykii ku jotain sirkkoja (sirdalud) ja crampitonta. Minkähän takia lääkäri ei aikoinaan käskeny vetää magnesiumia vaan määräs vaan tollasia pökkyräisiä raksuja o_O |
|
21.5.2009 klo 19:07 |
Jihuu, mä lähden puolen tunnin päästä pitkästä aikaa leffaan kaverin kaa. Oon oikein säästellyt ruokahaluja ja kuola valuu kun aattelenkin (maustettuja) poppareita ja karkkia. Mies laittaa lapsoset yhtä aikaa eka kertaa nukkuu. Ei pitäis olla ongelma, mäkin sitä teen jatkuvasti. Mut silti jännää... Aion nauttia illastani :) |
|
21.5.2009 klo 19:08 |
Slummien miljonääriä siis menen katsomaan, onko kokemuksia? |
|
21.5.2009 klo 19:09 |
Ja leffaliput oli taas kallistunut eurolla :/ |
|
21.5.2009 klo 19:09 |
Pitäisköhän vielä kirjoittaa yksi viesti erilleen... |
|
21.5.2009 klo 20:21 |
Ghetto, hienoa! Kiva ku pääset leffaan. Tuu sit kertoo oliko hyvä leffa :-) |
|
21.5.2009 klo 20:32 |
oon minä nähny sen leffan, ja kyllä tykkäsin paljon. :) se oli jollain tapaa aika erilainen kun leffat yleensä. |
|
23.5.2009 klo 1:20 |
diipadaipaduu.. Vähänko olin tiltti tänään ku en o nukkunu varmaan viikkoon kunnolla :-D toisin sanoen muutaman hassun tunnin per yö ja senki huonosti. Tänään sit meinasin sipata joskus kasin aikaan illalla mut en sipannu ja nyt ku pitäs mennä nukkuu niin oon taas ihan pirtee 8-) höh. Mua väsyttää ihan vääriin aikoihin! |
|
24.5.2009 klo 0:34 |
Höh. Onnistuin puhuu iteltäni äänen muusiks. Ku nuita äänitteitä nauhotin tottumattomana puhujana niin tuli kurkku kipeeksi. pöh. Taidan viedä äijän huomenna miesten iltaan ja käydä tipsun kaa kävelee ja kuunnella nuita nauhoja samalla. Nyt kyl ramaseeki mukavasti.. Vois kömpiä unten maille 8-) ku ei enää järkikää toimi.. Toisaalta, en tiedä onko se koskaan toiminukaa mut eipä se oo niin justiinsa 8-) ai niin.. Toi sairaan hammas taas reistaa.. Eikä mitää tietoo miten kestän nykyään hammas vermeitä. Siis puudutuksia ja paikkoja.. Ku ei voi mennä ilman puudutusta ku tos on juurihoidon paikka. No, täytynee vähä rukoilla ku on vähä virkeempi. Se biokalkki ny taitaa olla aika turvallinen väliaikainen hammaspaikka. Sitä vois ottaa.. Ja sit se puudutus.. Hmm.. No, ainahan mul on hyvät piikit. Siitä tuliki mieleen et pitäs saada uus epipen ku toi kohta menee vanhaksi. Nii ei sit ainakaa kuole jos joku survoo mulle jotain vääriä mössöjä hampaisii.. Nyt kyl haukotuttaa jo tosi ilosesti. Mahtavaa. Ai niin.. Epäilen et mulla on liian korkeat hammaspaikat.. Ihan niinku se jotai kiinnostaiski :-D heh. |
|
24.5.2009 klo 11:20 |
Ei taida olla ihan normaalia että leposyke on 120? Hmm.. Taidanki mennä niihi kilpirauhaskokeisiin jo ens viikolla.. |
|
24.5.2009 klo 12:32 |
Mälsä päivä. Mietin tänään Estoniaa ja tajusin että siitäkin on jo 15 vuotta aikaa. Huh. |
|
25.5.2009 klo 0:31 |
Oon nyt saanu mielenrauhan siitä huomisesta särkyajan varaamisesta. Sen pitäs saada samalle päivälle. Ei nyt ainakaa yhtään pelota ne aineet ja mössöt. On aika luottavainen mieli siihen et Jumala kyl pitää huolta. Tosiaan.. Edelliset hammaslääkäri reissut on ollu aikalailla sellasia et hammaslääkäriin ja siitä päivystykseen piikille. Mut nyt on aika luottavainen mieli ja usko siihen et kaikki menee hyvin. Tai ainakin kaikki koituu mun parhaaksi. Jees.. Toivottavasti saan nukuttua tältä hampaalta. On tuntunu et toi nostas vähän väliä lämpöjäki. Paras hoitaa äkkiä alta ennen ku tulehtuu pahemmin. Jospa tää yö menis nyt hyvin.. |
|
25.5.2009 klo 7:12 |
Alkaa kyl vähä jänskättää.. Toi reikäki on niin julmettu ettei mitään järkee.. Se on siinä ja siinä saako siihen enää edes tehtyä koko juurihoitoa vai onko se jo entinen.. :-/ hmm.. |
|
25.5.2009 klo 7:45 |
Jees.. Sain ajan 11:30 :-) hmm.. Hmm.. |
|
25.5.2009 klo 7:46 |
Mä oon niin jännittyny et pitää koko ajan kirjottaa johki ja säätää jotain :-D |
|
25.5.2009 klo 8:31 |
Selvitimpä tossa viimeksi käytetyn puudutusaineen nimen mitä mulla on käytetty.. Ja mistä ei ainakaa puoltoista vuotta sitten tullu mitään. Meninpä sit tyhmänä viel googlettaa sen ja kattoo sen haittavaikutus listaa.. Ihan niinku ei muutenki jo jännittäis tarpeeksi. En olisi välttämättä halunnut tietää että allerginen astma on yksi niistä joiden kans ton puudutusaineen kanssa täytyy olla varovainen. Voi torvi mun kanssa! Nyt huspois se mielestä ja rohkeesti sinne lekuriim ennen ku toi hammas tulehtuu niin pahasti et joutuu jolleki antibiottikuurille.. |
|
25.5.2009 klo 19:41 |
Että sellanen hammaslääkäri reissu tällä kertaa! Toisilla menee hammaslääkärissä tunti, mut mulla pari ja päälle vielä jälkihoidot.. Tehtiin siis juurihoito. Puudutusta paljon, biokalkki lääkeainetta hampaaseen ja päälle väliaikainen paikka. Yllättäen vaan juuri sitä väliaikaista paikkaa mille olen allerginen. jeees.. Eli ku alko kotona naama turpoo niin uusinta kierros hammaslääkäriin. Onneksi siellä käytävillä oli niitä hamppilääkäreitä ja ne otti mut heti ja vaihto sen paikan. Nyt tossa päällä on sellanen paikkaaine mitä käytetään paikattaessa lasten maitohampaita. No, harmi vaan sitä edellistä paikkaainetta oli menny jo nieluun, mahaan ja joka paikkaan ku se on sellasta mikä murenee. Et ei tästä ilman kortisonia selvitty mutta ainakin TOISTAISEKSI ilman piikkiä :-D ja kaiken hyvän lisäksi äijä onnistu tiputtaa mun kortisoni purkin lattialle niin et se meni ihan säpäleiksi ja siinä oli sit mun allergia raksut lasinsirujen kanssa sulassa sovussa! onneksi mies sai soitettua uuden reseptin ja haki mulle uudet lääkkeet! Nää mun hammaslääkäri reissut on aika mielenkiintoisia.. Hmm.. Ei ihme että vihaan hammaslääkärissä käyntiä :-D |
|
25.5.2009 klo 22:19 |
Hyvältä vaikuttaa.. 40mg hydrocortisonia naamarissa tälle päivää, eikä ainakaan toistaiseksi tarvetta ottaa enempää. Loistavaa! Jos tää näin helpolla hoitu niin olen tyytyväinen. Ja uskallan ehkä mennä toisteki :-D ehe.. Ei vaan, pakko mun on mennä. Juurihoito kesken ja 2 viisuria pitää poistaa. Hmm.. Pidän kyl peukkui pystys et jospa tää nyt ois tässä. Ennakkomerkit on kyllä hyvät. Normaalisti tähän mennessä ois jo pitäny tulla jotai pahempaa jos ois tullakseen. Taidan mennä nukkumaan.. Tästä on tullu näköjään mun yksinkeskustelua :-D no.. Hyvähän se on ittesä kaa keskustella.. Ei käy ainakaan aika pitkäx ku on niin loistavaa seuraa :-P eheheh ;-D |
|
25.5.2009 klo 23:18 |
Oot Muusaska ihan hassu. Sua vois vaikka halata. |
|
26.5.2009 klo 7:35 |
jellona, kiits :) lähden tänään palkitsee itseni tosta eilisestä rääkistä ja ostan jotain kivaa =) jeee.. |
|
26.5.2009 klo 9:10 |
Muusaska kulta! Sä olit eilen niin kovin urhea että mennään vaan ostamaan jotain mielen piristystä tänään :) *pusss* <3 |
|
26.5.2009 klo 12:21 |
Aikamoista. Mulla viimeisin häiriö oli vatsahaava tai jotain siihen suuntaan. |
|
26.5.2009 klo 17:23 |
Yäk yäk yäk! Nielasin jonkun ötökän... |
|
26.5.2009 klo 19:40 |
James, vatsa hommat on inhottavia. tutulla ollu alkava vatsahaava ja se oli kyllä tosi kipeä ja pitkään! Jees.. Ärsyttävä olo noista kortisoneista. Tai oikeastaan hirveä kuvaa olotilaa paremmin. Voi voi.. Pakko varmaan kohta hakea kaupasta vähän luonnollista lääkitystä tähän oloon eli siideriä. Sillähä mä aikoinaan näitä kortisonioloja kestin ku otin pari olutta illalla niin hävis/unohtu se kaamea kortisoniolo. Sitä voi kuvailla sanoilla hermostunut, sika korkea syke, päänsärky, huimaus, pahoinvointi, yhtäaikaa väsynyt ja ADHD.. Ym. Ym. Joo.. Tällasta tänne.. Eli eipä ihmeempiä.. Taidanpa lähtä viikonloppuna grillaamaan.. |
|
26.5.2009 klo 19:58 |
En mee enää ikinä hammaslääkäriin! Paitsi viisaudenhampaiden poistoon.. Ei vaan, parin kuukauden päästä olen taas valmis kestämään melkein mitä tahansa.. Ehkä. Mutta eriasia on kiinostaako se 8-) niin.. Kumpi voittaa, hammasreikä vai lääkäri.. Kysyi minulta ääni päässäni. Mikä minä olen sille vastaamaan, siideritki pääs kesken loppumaan. Anna minulle armahduksesi, ole mulle olut tynnyri.. |
|
28.5.2009 klo 3:02 |
Mitä mä oon täällä oikein mölissy.. Tosi hemaseva olo. On ku uis hiessä.. Häntäluun särky sentään taitaa alkaa laantumaan.. Ei tässä voi erkkikää nukkua. Hirvee olo. No, eipä o ensimmäistä kertaa eikä tuskin viimeistäkään. Tähän oloon ku vielä keksin kikka kolmosen niin olen aika sankari. En o saanu sinne kilpirauhaskokeisiinkaa mentyä. Täytyy huomenna varata labra-aika. Oli se hetken niin ihanaa ku oli "melkein" normaali olo suurimman osan ajasta. Nyt ei o kyllä normaalia hetkeen näkyny. Nyt ku sais revittyy tähän jotai positiivisia ajatuksia niin ei vajois vaa siihe oloonsa. Eihän tää kyllä kauaa jatku.. Korkeintaan siihe asti ku selviää kilppari arvot tai siihen asti ku kortisoni lasku olot lähtee.. Eli maksimissaan pari viikkoa. Hyvässä tapuksessa enää pari kolme päivää. Riippuu kummasta se suurimmaksi osaksi johtuu. Mutta, voin piristää itseäni ajatuksella et huomenna ehkä käyn seurakunnassa ja perjantaina saan ehkä mekon. Ja huomenna voin laskea matikkaa. Jotai logaritmifunktioita tai jotai sinnepäin.. Ihan mukavia. Helpottaa ton lääkiksen kirjan parin kaavan tajuamisessa ku tajuaa eka ne log systeemit.. Ois se kyllä hyvä jos vois käydä hetken jotai iltalukiooki syksyllä.. Piristäis ja ainahan sitä ymmärtää paremmin ku joku opettaa. Tai ainakin yleensä. Poikkeuksiakin varmaan löytyy.. Oispa jotain kivaa.. Nyt mä tarviin joka hetki jotai superkivaa unohtamaan tän p***a olon. Nyt kyllä taidan lähtä kohta röökille! |
|
1.6.2009 klo 0:02 |
Mä olen lievästi ihastunut Becki Newtoniin, <3 http://www.youtube.com/watch?v=KJBklXM9WN4 http://www.youtube.com/watch?v=ICHLWODrzlw Vaikuttaa aika hauskalta tyypiltä myös tuon roolin ulkopuolella mitä se näyttelee. ihqdaaahzx plz lol omg luvz |