yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
17.1.2010 klo 1:41 |
Joo huomenna nähään, tajusin vaan et pitää pyöräillä ku bussit ei kule sinne sunnuntaina, eli liikuntaa tiedossa iik. Ja se ulkofilee jota meinasin tuoda tuliaisiksi höm höm tuli nälkä ja ajattelin et ostan huomenna tilalle lisää lihaa :D onneksi tein niin! Siis sitä lihaa oli vaan jotain päälle 200g ja se oli semmoisina pihveinä. Ne taisi olla vähän pilalla, osaksi harmaita vaikka eilen ostin.. noh mitäs pienistä, ajattelin ja iskit lihat pannuun. Ja kypsensin aika mustiksi pinnalta mutta ne maistu jotenki kitkeriltä ja "kuonaisilta" ja nyt mahaa kivistää ;D vähän olis hävettäny tuoda semmosta lihaa teille! Ja vielä työpaikalta ostettu mitä ihmettä toivottavasti tää on vaan inhimillinen erehdys. Koitan valkata huomenna mahdollisimman tuoretta lihaa :) Viestiä muokattu 17.1.2010 klo 1:52, muokkaaja: Tikva |
|
17.1.2010 klo 1:47 |
Oon ihan yliaktiivinen (liian väsynyt), superluovalla tuulella ja floodaan Radin täyteen hymiöitä kun oon niin töttötttötrörrötöröötööö. 8D Joopa, hei hyvää yötä vaan! _o/ Ootte tosi pop. |
|
17.1.2010 klo 10:31 |
kohta häädän äidin kotoota ja sit saan laittaa musat täysille ja heilua vaan mopin varressa, meinaat - tänäään siiivotaaan koko talo - tai niin pitkälle kuin pystyy :))<333 |
|
17.1.2010 klo 11:21 |
Tikva, voi ei :-D kuulostaa hauskalta toi sun pihvisessio :-D mutta, voidaanhan me syödä öö.. Hmm.. Kaupoissa on viime aikoina oikeesti ollu vähän kehnompia lihoja. En tiedä miksi o_O niin mitähän mä olin selittämäs.. Niin voidaanhan me syödä vaik lohkoperunoita tai riisiä grillikastikkeella :-P mä voin tehä kastikkeen. Tai sit ollaan nestemäisellä paastolla ;-D |
|
17.1.2010 klo 11:21 |
Tuplat tietysti! Viestiä muokattu 17.1.2010 klo 11:23, muokkaaja: Muusaska |
|
18.1.2010 klo 12:36 |
Voi että! kauheesti tekis mieli jotain kana broilerisettii. Kaupas ois broilerinkoipia maustamattomia ja vielä edullisia.. Lähinnä kriiseilen tässä eettisyys ongelmien kanssa enkä tietenkään sit saanu sanottua Yokille et ota niitä vaan rupesin selittää et eix noi ole niitä epäinhimillisissä oloissa kasvatettuja :-/ mistä ihmeestä löytää luomu kanaa ku kerta luomu kananmuniakin on olemassa? :O mä haluun semmosia. Ei muuten tainnu olla kovinkaan hyvä valinta myöskään valita saarioisten lihaperunasoselaatikkoa. Mut olen jo aivan sekasi ku siel kaupas tuntunu olevan mitään järkevää o_O kaikki oikeanlaiset isot lihatki oli loppunu ku olin ajatellut tehdä paistin! Se saarioisten lihaperunasoselaatikko on muuten törkypahaa sen jälkeen ku on pitkään syöny vaan kotiruokaa :-D saapa nähä syönkö sitä ollenkaan :-P |
|
18.1.2010 klo 13:39 |
Voi ei kirjoitin kauhean tekstin ja se katos ku tuhka tuuleen :-D edit. Voi.. Poika pieni vetää lihaperunasoselaatikkoa aivan onnessaan. Oi että, mul ois niin paljon nyt kyl asiaa et ei tosikaan. Siis, en tiedä olenko koskaan sanonut että ruisleipä oli yks niistä Jumalan antamista ruoka-aineista. Vielä yks tietty ruisleipä. No nyt kun olin hakenu nuo keliakiakokeet ja kun ne arvot ei minkään netistä löytyvän viitearvon mukaan mennyt normaaliin (edes huslabin) ajattelin kyllä hetken aikaa että Jumala miksi? Miksi annat minulle ruokaa mitä en kestäisikään? Mutta, olen jos niin saa olla niin olen ylpeä itsestäni että en alkanut epäilemään Jumalan viisautta mikä on minun viisauttani miljoona kertaa korkeampi vaan olin vaan et ok. Ja tosiaan se lääkäri soitti. Syy miksi nuo arvot ei menny minkään netistä löytyvän viitearvon mukaan normaaliin, on se että täällä on ihan erilainen menetelmä :-) en tiedä mikä menetelmä täällä on eikä se minua kiinnosta, pääasia että Jumala ei ole minua pettänyt! Ja tämä jotenki todisti mulle sen että vaikka inhimillisesti saattaisi näyttää joskus että Jumala sä olet pettänyt lupauksesi niin ei se niin olekaan. Me vaan ei sitä ymmärretä heti ja varmaan aika harvoin se ymmärrys ja tieto tulee näin nopeasti ku täs mun tilanteessa, mutta tuli tästä sellainen olo ku joskus saattaa joistain asioista ja elämäntilanteista ajatella et Jumala sä oot pettäny mut auta nyt, niin ei se Jumala ehkä olekaan pettänyt.. Voi jos sen viisauden saisi aina näin nopeasti. Joskus vaan joutuu odottamaan.. Mutta.. Hmm.. Tämä oli minulle siunaus <3 tämä avasi mulle jonkun omituisen ymmärryksen siitä että vaikka minä en ymmärrä niin luota vaan Jumalaan. Ei se Jumala petä. Itseasiassa se on ainut keneen voi 100% varmuudella luottaa. Ei mulla muuta. Moro. Viestiä muokattu 18.1.2010 klo 14:09, muokkaaja: Muusaska |
|
19.1.2010 klo 0:09 |
http://www.youtube.com/watch?v=NPh0bTNPcTk&feature=related |
|
19.1.2010 klo 11:56 |
Mietin Madonnan ja tämän poikaystävän ikäeroa. Että Madonna voisi olla Jesuksen äiti. Ymmärsin sitten yhteyden kristinuskoon. Kuinka hassua. Heh. |
|
19.1.2010 klo 23:58 |
^niillä oli kyl ihan mukavan kevyt ikäero mitä luin. Hmm.. Mikähän saa nuoren miehen rakastumaan jos ne siis on rakastunut, hyvin paljon itseään vanhempaan naiseen.. Hmm.. Mielenkiintoista. Tää päivä on ollu nii fiasko et iha hirvittää. Ääh.. Kerron joskus jos jaksan. sippasin lähes välittömästi ku poika meni nukkuu ku olin niin tiltis. Ny sit heräsin. Melkeen vois jotain syödä vaa arvatkaas vaa muistinko ostaa kaupasta mitää järkevää itelleni o_O no, ehkä mä vedän kermaviilin ja käyn ulkon kessul haistelee "raikasta" ulkoilmaa.. 8-) tiedätte varmaan mitä tarkoitan :-D no mut oikeesti.. Nyt hetken ajatus breikki ja savuke olisi jo ihan paikallaan! |
|
20.1.2010 klo 17:48 |
http://kaarinankakut.blogsome.com/2008/08/ |
|
21.1.2010 klo 8:52 |
^kiitos! Uuh.. Toivotottavasti mä en o kovin herkkä närästykselle. Ukko sai toissapäivänä vuosituhannen Närästyskohtauksen ja vatsatiltin. Nii kovat kivut et ottivat sydänfilminki varmistaakseen ettei o pumpussa vikaa. Ihan Närästyskohtaus se oli. Huh. Enpä ois tienny että Närästys voi aikuisten oikeasti olla jotain nuin kamalaa ku pahaksi heittäytyy o_O vatsanesteetki sillä nous ja ressu yritti niitä vaa niellä ku sai jotain nexiumia lääkäristä nii ettei oksenna sitä ulos. Vielä piti käydä apteekista hakee magnesiummaitoo ku ei se nexium poistanu ku osan kivuista. Kerkes vissii vähän rajux. Mitä tää mun luuri ny iskee noit isoi kirjaimii minne sattuu o_O no, en jaksa poistaa. |
|
21.1.2010 klo 13:33 |
Oohohohoo.. 8-) ilmoittaudun työttömäksi työnhakijaksi 8-) ooh.. Enkä hae täältä oulusta töitä 8-) ooh.. Heheheh :-P |
|
21.1.2010 klo 19:10 |
Tiiäkste mikä on turvallisin kulkuneuvo? Hevonen tietysti. Haha. Heh. |
|
21.1.2010 klo 19:43 |
Eikös sun pitänyt käydä perjantaina eli huomenna siellä työkkärissä muusaska? |
|
21.1.2010 klo 19:44 |
Tiiäkste mikä on turvallisin kulkuneuvo? Hevonen tietysti. Haha. Heh. Miten olis apostolin kyyti? |
|
21.1.2010 klo 19:47 |
Tiiäkste mikä on turvallisin kulkuneuvo? Hevonen tietysti. Haha. Heh. Hehee. Kiitos piristyksestä. Kaikesta sitä aikuinen ihminen riemastuukin :D |
|
21.1.2010 klo 19:53 |
Luomumummo, mä kävin jo nyt =) huomisen pyhitän kakkupäiväksi. Ei vaan.. Käytännön syistä. Nyt oli vielä sellainen pakkanen et just ja just selvisin ilman kaulaliinaa ja pipoa. Jos se tosta huomiseen mennes yhtään ois noussu nii ois jääny reissu tekemättä :-D minkä tähen nykyään ei näe hevoskyytejä :-D ei ainakaa saastuttais :-D ei tulis muuta ku luonnon "polttoainejäämiä" :-P.. |
|
Tuplat 8-) Viestiä muokattu 21.1.2010 klo 19:54, muokkaaja: Muusaska |
|
Ja triplat :-D miten mä onnistuinkin :-D Viestiä muokattu 21.1.2010 klo 19:55, muokkaaja: Muusaska |
|
21.1.2010 klo 23:31 |
Voi että! kauheesti tekis mieli jotain kana broilerisettii. Kaupas ois broilerinkoipia maustamattomia ja vielä edullisia.. Lähinnä kriiseilen tässä eettisyys ongelmien kanssa enkä tietenkään sit saanu sanottua Yokille et ota niitä vaan rupesin selittää et eix noi ole niitä epäinhimillisissä oloissa kasvatettuja :-/ mistä ihmeestä löytää luomu kanaa ku kerta luomu kananmuniakin on olemassa Senkun ostat. Broilerien kasvatusaika on niin lyhyt ettei niitä edes lääkitä kun ei tarvitse. Ps. katso myöskin pakastimessa olevia jos löytys Iisalmelaisella tilalla kasvatettua. Nimi oli jotain wild Finn tai sinnepäin. |
|
21.1.2010 klo 23:55 |
Olen valivali-tuulella. Mie en ymmärrä tuota radin chattikulttuuria. En "pääse sisälle" siihen oikein mitenkään :P... anteeksi, että valitin mitättömästä asiasta :) |
|
22.1.2010 klo 1:52 |
^sori, en osaa auttaa ku en pääse chattiin :-D jospa joku muu vois kertoo siulle et mikä meininki.. :-) jees.. Mulla piti tulla kertoo tänne et olen kokenu siunausta terveydentilassani. Nii ja musta tuntuu et ku olen alkanu käyttää luonnon tuoksuja saippuoissa ja pesuaineissa, nii mul on "parantunu" vähän jotain tai siis sitku se sama tuoksu on tullu synteettisenä nii se ei olekaa räjäyttäny koko kroppaa. Tosin, mulla on ollu totuttelemistaki noitten luonnontuoksujen kanssa. Mutta olen rohkeasti käyttäny vaikka alkuun esim. tiskiaine oli semmonen et tuntu et henkihän tässä lähtee mut rohkeasti sitä käytin ku huomasin et pieni määrä kerralla nii ei se henki lähe. Tos tuntuu olevan ton luonnon ja synteettisen tuoksun erona se et luonnontuoksuun tottuu pienillä oireilla ja lopulta se ei tee mitään oiretta, kun taas synteettinen jos tulee suoraan ilman et on luonnollisella totuttaunut siihen, nii se tekee koko ajan oiretta ja mitä enemmän sitä tulee sitä pahempia oireita se tekee. Ja sit se vielä herkistää lopulta lisää sille tuoksulle et sit ku se seuraavan kerran tulee nii helvetti on irti o_O edit. Mitää pähkinä juttui en ala siedättää ku en oikeesti tiedä oonko mä sille niinku allerginen allerginen niinku sillai et nousee ne histamiinit vai mitkä ne ny lie onkaan.. Kukaha testais sen nii ei tarvis itte testaa ku kauheesti ne siitä pähkinästä mua on pelotellu nii en oo raukka uskaltanu sitä syödä :-( isoilla arvoilla oli pari vuotta sit mutta se oliki pari vuotta sit.. En kehtais ihan testata nykytilannetta syömällä ku ovat pelotelleet mut lääkärissä ihan pilalle :-D ku eikö se ole yksi usein anafylaktisia reaktioita aiheuttava.. Mut niin kai on selleriki! ähä ähä meikä veti keväällä monta kertaa selleriä keitossa enkä o vieläkää kuollu :-D ei tullu ees oireita. Mut oli se kyl pienemmäl arvol huomattavasti ku vertaa pähkinöihin mutta, mutta.. Tiiä sitte. Ei mua noi pähkinät muute vaan ku aika mones tuottees lukee et saattaa sisältää pieniä määriä pähkinöitä.. Olen mä niitä silti syöny aina välillä mut nyt en pitkään aikaan. En varmaan puoleen vuoteen ehkä. Hmm.. Typerät pähkinät. Mulle pitää tehä pähkinätesti ihan selkeesti :-D mut ei mulla siis muuta kai tässä.. Kuha vaan pohdin. Ny unille ukon simputukseen <3 ellei se o jo nukahtanu o_O Viestiä muokattu 22.1.2010 klo 2:01, muokkaaja: Muusaska |
|
22.1.2010 klo 2:33 |
merii, se chatti vaan on semmone. Vähän niinku tää kaupunki. xD Eivätkä ainakaa koskaa pysy aiheessa, jos jonku omast mielest kiinnostavan aiheen alottaa. |
|
22.1.2010 klo 3:22 |
Ruusuvettä saa apteekista muusaska. |
|
22.1.2010 klo 11:15 |
^joo. Täytyy tässä hiljakkoin laajentaa luonnontuoksu kokoelmaani :-D ihanteellista ois jos joku vois tehdä salavierailun naapurin ja selvittää mitä myrkkyjä ne käyttää ;-D jees.. Mutta mitäs tänne kuuluu? Tänne ei kiukuttelevaa kolmivuotiasta ihmeempiä.. Voi voi.. Kakun tekoon ois kohta ryhdyttävä. Katotaan mitä tulee.. No, tänään ku kohta alan tekee nii jos menee pohja pieleen niin kerkee vielä tekee toisen :-D heh. Mut joo.. Eipä mulla muuta. |
|
22.1.2010 klo 22:34 |
Ööh.. Se siitä hyvinvoinnista.. Here comes the weekend.. |
|
22.1.2010 klo 23:10 |
Ööh.. Se siitä hyvinvoinnista.. Here comes the weekend.. Mikä helevetin pommi sillä tsuuhilla taas on ku tuohon myrkkyyn ei toimi etes siedätys :-x voi järkytys mulla lähtee järki näitten viikonloppujen kanssa. Aivan totaalisesti lähtee järki.. majottakaa mut helvetin kauas täältä helvetin loukusta oikeesti.. Alan olee jo kohta epätoivoinen rakkaan tsuuhini kanssa. Olen jo pari kertaa miettiny hankkivani lämminvaraston, heittävän kamat sinne ja lähteväni seuraavalla junalla hittoon täältä. Ei muute yhtään huono ajatus.. Varmaan kohta toteutan sen jos ala tämä meno muuttua. Mietitään sit perillä mihin sitä oikeen mennään. Ois niin paljo helpompaa ilman lasta. Ite pystys nukkuu vaik melkeen missä vaan ja olee syömättä jne. jne. mut voi voi.. Ei tuu kyllä mitään tästä hommasta nytte ei. Edit. Mikä järki tässäki muokkaustoiminnossa oli olevinaan.. Piti tulla vähemmän tekstiä ja yksi viesti ja mites kävikään! Se otti edellisen viestin tekstin ja tuuttas sen uusiksi uuteen "muokattuun" viestiin! Tosi järkevää :O tää ei sit o yhtää mun päivä. Viestiä muokattu 22.1.2010 klo 23:14, muokkaaja: Muusaska |
|
22.1.2010 klo 23:10 |
Edit. Tuplat Viestiä muokattu 22.1.2010 klo 23:12, muokkaaja: Muusaska |
|
22.1.2010 klo 23:40 |
Ja taas tuplat Viestiä muokattu 22.1.2010 klo 23:44, muokkaaja: Muusaska |