yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
22.12.2009 klo 12:25 |
Tänään on kaunis päivä. En itkenyt melkein yhtään, vaikka piti hyvästellä työkaverit ja oppilaat. Sain enemmän lahjoja kuin suvulta, perheeltä ja ystäviltä ikinä. Kohta mulla ei ole nettiä, kännykänkin ajattelin hukata. Mulla on loma, jos työttömällä voi olla. Nyt mä menen ulos tekemään lumienkeleitä. |
|
22.12.2009 klo 13:22 |
yoki pömpeli oli yöllä makkarissa ja se kävi jonkun aikaa mut sitten lopetti, niin sammutin sen sitten ja aamulla laitoin päälle mutta se näytti ekaksi violettia ja kun aloin pukea vaatteita päälle niin se meni punaselle ja puhdisti jonkin aikaa ilmaa ja sammui taas. Nyt se on ollut makkarissa kokoajan ihan hiljaa. Jätän sen sinne kun lähden kaupunkiin. |
|
22.12.2009 klo 14:28 |
^hyvä juttu. Mistäköhän mä joskus luin että oli joku juttu et niinku kemikaaliherkkyyden taustalle oltiin epäilty myös hiivaongelmia? Ku jaksais googlettaa.. No, tuli toi vaan mieleen ku on välillä ollu sitä et mitä pahempi suu, sitä pahempi herkkyys.. Ja tottakai mietin että voisiko se olla osasyyllinen mun herkkyyteen, mutta mutta.. Mahdollisesti. Hmm.. No, karpalomehu on jokatapauksessa ihme ainetta. Pari kuppia huiviin ja peite on pois ja kurkkukipu pienenee yli puolella. Hyvä juttu. Sillä mä sen suun hyvään kuntoon sainkin ku lähes joka päivä jotain karpalomössöjä vetäny. Hmm.. Karpalokuurille! Edit. Haittaako jos syön joulutorttuja jos juon heti karpalomehua päälle? Ei varmaan haittaa yhtään.. Niin ja hyvää joulua radilaisille! Viestiä muokattu 22.12.2009 klo 14:35, muokkaaja: Muusaska |
|
22.12.2009 klo 15:42 |
Hyvaa joulua kaikille! Oi etta on ihanaa puhua (tai no, viestitella mesessa) rakkaille Suomi-ihmisille! |
|
22.12.2009 klo 15:59 |
Hurr.. Kuka kääris mulle sätkän 8-) mäki muuten vietän joululomaa vaikka en töissä ikäänkuin niinkuin olekaan :-D mutta siis, kyl te ymmärrätte.. Haaveena olisi vihdoinkin vähän terästää maanmainioita neulomis"taitojani".. Ja neuloa pojalle "joululomalla" villapusero. Siis mähän olen niin hyvä neuloo että hyvä ku saan silmukat tehtyä :-D heheh. Mutta.. Aina voi yrittää :-) |
|
22.12.2009 klo 16:37 |
littlest: Työttömänä ? :/ Toivottavasti saat itsellesi töitä, ja hyvät joulut teille muillekin ! :) |
|
22.12.2009 klo 19:30 |
Ulkona pienhiukkas ja typpidioksidiongelmaa.. Nyt jo hieman laantumaan päin. Siitä tää karmee palelu.. Siis kamala horkka jo viime yöstä lähtien.. Otin sit vihdoinkin sen lasin siideriä. Nyt alkaa vähän kroppa lämpee. Kaksi kertaa jo tänään ollu kuumassa suihkussa ja muun ajan kuuman patterin vieressä eikä mikään ole auttanu.. Nyt tää peiton alla kippurassa oleminen + lasi siideriä tuntuu vähän auttavan. Ou jeah! Ihme kyllä ei ole vieläkään oikein ollu mitään merkittäviä hengitystieoireita.. Ei sillä että se mua haittaisi.. On vaan hassua ku ne puuttuu ku yleensä ne kuuluu aina pakettiin :-) nice :-) ja taas näitä mun valitusvirsiä. Koittakaa kestää.. :-D |
|
23.12.2009 klo 2:03 |
Hyvää Joulua kaikille radilaisille ja Jumalan siunausta! |
|
23.12.2009 klo 10:00 |
Niin joo.. Se olis aatonaatto ny sit. Herran haltuun tämäkin päivä. |
|
23.12.2009 klo 11:07 |
Pitääkö munkin muka nousta sängystä o_O ei nappaa 8-) minä en jaksa tehä mittään! Paitsi että pitäis kauppaan mennä, tehdä toinen karjalanpaisti, ostaa raunolle vaikka vielä pari pikku autoa ja ja ja.. Hohhoi! Nyt vaan on niin uniolo ja pieni orastava hedari.. Mut se luultavasti lähtee ku nousee tältä hyvältä sängyltä ja vähän venyttelee niskoja :-D hih. |
|
23.12.2009 klo 13:29 |
Tänä jouluna olen niin kiitollinen siitä, että Jeesus paransi mut elämäni kamalimmasta ruokamyrkytyksestä ja olen taas tolpillani oksennettuani ja maattuani koko eilisen päivän. Näyttää siltä, että me päästäänkin viettämään joulua pohjoiseen kaikesta kärsimyksestä huolimatta! Ihanaa <3 "I´m driving home for christmas..." |
|
23.12.2009 klo 14:28 |
Istun uuden Hondan satulassa. Tonni kuutioita takaa fiiliksen. |
|
24.12.2009 klo 10:07 |
Goldencat82, hieno homma! :-) se ois sitten jouluaatto. Hmm.. Paisti valmistui vasta yöllä puolkahden maissa. Mut eikös se kuulu aatonaattoon et odotellaan yömyöhään ruokia ulos uunista :-D hih. Kaikki peukalot pystyssä joulun onnistumiseksi! Ja rukous yläkertaan. Jees.. Eiköhän tämä tästä :-) |
|
25.12.2009 klo 9:05 |
Kavin sit miekin joulukirkossa. Paikallisen katolilaisen kirkon joulukirkko. |
|
25.12.2009 klo 9:55 |
Mä en ole käynyt joulukirkossa aikoihin.. Se oli semmonen joulu se. Valvottiin vähän liiankin myöhään, poika mukaanlukien :-) se leikki lahjoillaan yömyöhään ja me valvottiin vielä myöhempään. Nyt on sit ihan kuutamolla :-D uutena vuotena lukittaudun visusti kotia. En halua tietää/tuntea mitä kaikkea mahdollista shittiä ilotulitusraketeista ilmaan tulee.. Tosin, en tiedä tuleeko niistä mitään mutta epäilisin..? |
|
25.12.2009 klo 13:51 |
^Oli? Joko se joulu loppui? |
|
25.12.2009 klo 16:02 |
Mulla oli hieman kiirusta aatonaattona ja aattonakin.Jouluaaton aamuna syötiin perinteisesti uuniriisipuuroa ja rusinasoppaa. Aattoiltana kävimme mieheni ja äidin kanssa kolmella hautausmaalla viemässä kynttilöitä omaistemme haudoille. Vanhin tytär perheineen kävivät omalla autollaan viemässä kynttilöitä haudalle. Aattoiltana sitten söimme jouluaterian ja joulupäivänä jaoimme vasta joululahjat. Tänään kävimme joulusaunassa ja kylvimme oikein vastan kanssa. Ulkona palaa jäälyhdyissä,-tavallisissa lyhdyissä kynttilät pihalla ja ulkokuusessa , kasvihuoneen kaariportissa,-omenapuussa ja räystään alla jouluvalot. Nyt alan hoitaa pikku poikaa. |
|
25.12.2009 klo 17:48 |
Joululahjaksi sain tuon Stryper - Murder By Priden ja piti tulla sitä haukkumaan radikaaliin monen vuoden jälkeen. Huomasinkin että täällä on tullut joku freakin päivitys ja tunnus oli hävinny. Enkä edes muista oliko tämä meikäläisen tunnus sillon good old school mutta jos joku muistaa niin käsi pystyyn! |
|
25.12.2009 klo 22:14 |
Iltakahvia juodessa mietin että MIKSI tehdään pieniä kahvikuppeja? Yksi hörppäys ja kuppi on tyhjä. Kokoajan pitää kaataa lisää. Kupin on oltava sellainen, että siihen mahtuu 1/3 pannullista kahvia. Joutuu silloinkin lisää hakemaan, mutta se ei häiritse. |
|
26.12.2009 klo 2:29 |
Ernesti, mun joulu kestää vaan jouluaaton :-D sen jälkeen on jo muut jutut mielessä :-) teofilusteofilus, meilläpä on melkein puolen litran kahvikuppeja :-D sinne mahtuu hyvin! |
|
26.12.2009 klo 9:56 |
2000s viesti tässä ketjussa :) Pakkanen on hellittänyt! Enää jotain -15! Ei haittaa kun tänään oli vähän mielessä käydä tuolla huoltoasemalla kääntymässä. Huomenna sit onkin kaupat taasen auki :) |
|
26.12.2009 klo 12:48 |
Muusis: Tiesitkö, että oikeasti joulunaika kestää loppiaiseen asti? Mä aion olla jouluisissa lomafiiliksissä niin kauan, poltella kynttilöitä, jäälyhtyjä, syödä hyvin ja toivottavasti pääsen myös treenaamaan salille ja käveleen ulos ja ehkä kylpyläänkin. Aion rentoutua niin kauan ihan kympillä :) Aattonahan se joulu vasta alkaa... |
|
26.12.2009 klo 17:57 |
^aijaa :-D meikä on vähän liian hätänen.. Höh. |
|
26.12.2009 klo 20:23 |
Hieno oli Sirren tiernapoka esitys. Mummi on ollut täällä koko viime yön oksennustaudissa ja tänään ei ole jaksanut tehdä paljon muuta kuin vain nukkua. |
|
27.12.2009 klo 19:11 |
Tänään näin ensimmäiset ihmiset sitten viime tiistain. Ei ollut mieltäylentävä kokemus. |
|
27.12.2009 klo 19:18 |
Ihmisten tapaaminen harvemmin ylentää mieltä! :OD |
|
27.12.2009 klo 19:27 |
Kävin saunassa. Kyllä teki hyvää!! |
|
27.12.2009 klo 20:50 |
Mäkin pääsin pitkästä aikaa eilen saunaan. Nyt olisi tarkoitus saada vähän rentouduttua ja päästä stressistä, jotta vuoden alusta olisi energisimmillään aloittamaan jotakin. En ole vielä varma, mitä. Ainakin uuden vuoden. :) |
|
27.12.2009 klo 22:00 |
--- Viestiä muokattu 27.12.2009 klo 22:05, muokkaaja: yönkunigatar |
|
28.12.2009 klo 0:55 |
Elämä voittaa ja tauti kaatui. Kiitos rukoilijoille kun toivuin näin pikaisesti minulle rankasta taudista koska en kykene oksentamaan erään leikkauksen vuoksi, vaikka kuinka oksettaa ja tähdet näkyvät silmissä kun ottaa niin koville ja rintaan koskee. Olen aina pelännyt eniten juuri oksennustautia, mutta tämän taudin aikana pelkoni katosi tyystin aivan ihmeellisesti, vaikka mies oli jo tilaamassa jo ampulanssia, en antanut hänen tehdä sitä. Olin koko yön vatsatuskissani ja aamuyöstä alkoi yökkäilyt, en muista tarkaan kaikkea mitä ajattelin mutta jäi sellainen tunne vain että jos Jumala tahtoo että kuolen tähän tautiin , niin sitten kuolen ja tuli vain tunne että minusta pidetään huolta.Taisin siinä välillä vain hätäisesti sanoa että auta Jumala. Ehkä Jumala halusi ilmoittaa ettei mitään sairautta kannata pelätä ennakkoon ja eikä sittenkään kun sairaus iskee koska kaikki on kuitenkin loppujen lopuksi hänen käsissään. |