yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
19.12.2009 klo 14:55 |
^joo se ois kiva :-) |
|
19.12.2009 klo 15:24 |
oceansoul: ei meillä ole tällä hetkellä mitään tarvetta mikrolle, kuten ei myöskään esim. astianpesukoneelle. Se on ihan mihin on tottunut ;) Tai siis voisihan niitä tarpeita olla jos sellaisia ryhtyisi luomaan, mutta menee kivasti näinkin. En viitsinyt ruveta testailemaan mitä olis tapahtunut, kävin hakemassa pussillisen tavallisia popcorneja. Viestiä muokattu 19.12.2009 klo 15:28, muokkaaja: aamu |
|
19.12.2009 klo 16:47 |
Mjaa, kyl mä mieluummin lämmitän esim. eilistä ruokaa lautasellisen mikrossa alle minuutin - kuin että alkaisin lämmittämään sitä uunissa tai hellalla. Toki jos pakko ois, pärjäis ilman, mutta niin... Niitähän saa nykyään jollain 50e:llakin, niin ei luulis sekään este olevan. ;p |
|
20.12.2009 klo 0:38 |
Olen jälleen kerran huomannut ku siiderini jäi jääkaappiin väljähtymään enkä ole sitä sen takia kehannut juoda, että mitä vähemmän mä käytän alkoholia, sitä sekopäisemmäksi mä muutun. Tämä ilmiö on toistunut aikaisemminkin. Mm. Teiniaikoina useita kertoja ja myöhemmin myös. Itseasiassa olen joutunut huumetesteihin ollessani täysin selvinpäin ja viimeksi sitä ennen olin alkoholitilkan ottanut kuukausia kuukausia sitten :O olen myös joutunut vartijan syytöksen kohteeksi ollessani kaupassa täysin selvinpäin ja vartijan mielestä olin humalassa o_O ja tämä tapahtui keskellä koulu päivää.. Tai siis minun olisi pitänyt olla koulussa mut ku ei kiinnostanu. Ja ja ja.. Onhan näitä sattunu.. Olenkin alkanut miettiä ku kukaan ei syytä sekaisin olemisesta sillon ku siihen voisi edes vähän olla aihetta, että kaikkien mielenrauhan takaamiseksi, pikku hiprakka vähän väliä voisi taata selväpäisyyden.. Kuulostaa hullulta, mutta ku näin se on vähän menny :O |
|
20.12.2009 klo 1:19 |
Ettet olisi vaan sokerihumalassa kun juot sitä cokista muusaska? |
|
20.12.2009 klo 1:24 |
Ahhh. Joululoma on alkanut. \o/ |
|
20.12.2009 klo 1:30 |
Luomumummo, sitä se systeriki ehotteli :-D ei kai tosta nyt tuollai sokerihumalaan voi tulla.. Tai no, mikään ei taida olla mun elimistössä mahdotonta :-D mutta siis joo.. Jos jaksaa niin voi testata viettää kokiksettoman päivän. Mutta en taida.. Toi on nii hyvä oirelääke enkä ihan heti kehtaa olueeseen siirtyä ku se on tarkoitettu extrapahoille oireille ja täten toimii vain pahemmissa oireissa oikealla tavalla. |
|
20.12.2009 klo 2:16 |
Kiitos samoin Muusaskalle! |
|
20.12.2009 klo 7:54 |
Nyt on taas blondit hiukset :) mii laiks. Tosin kuivuvat kohta kasaan kun saa olla kokoajan varjaamassa juurikasvua, mutta sellaista se on. |
|
20.12.2009 klo 12:49 |
Öö.. Epäilen että valion kermajäätelössä on joku vika.. Jees.. Poika söi sitä eilen ja aamulla se oli todella huonossa kunnossa. Niinku myrkytysoireet ois ollu ja pahat.. No, se parani ku rukoiltiin, mutta tässä pohdittuani, se jäätelö on ainut mitä erilaista poika söi eilen. Ja meillä ei ole mitään oireita ja me ei syöty sitä. Että, että.. Edit. Jos ja kun valio on joskus käyttänyt saastunutta guarkumia, niin milläköhän todennäköisyydellä sellaista saastunutta versiota olisi nyt voinut eksyä valion tuotteisiin? Ihan vaan sillä mietin, ku poika ei normaalisti saa ruoka-aineista nykyään tuollaisia reaktioita.. Eikä itseasiassa oikeastaan mistään ku ollaan niin tarkkoja sen kanssa ettei se just saisi mitään tuollaista.. Hmm.. Hmm http://www.talouselama.fi/uutiset/article163248.ece Viestiä muokattu 20.12.2009 klo 12:56, muokkaaja: Muusaska |
|
20.12.2009 klo 13:52 |
Auto reistailee, eikä lähde käyntiin, on vissiin huono akku. Tais noi poijat saada sen vihdoin käyntiin. Eipä muuta kuin kohta auton nokka kohti Oulua.Me tullaan kohta yoki ja muusaska. Systerisikin tulee meidän kanssa. |
|
20.12.2009 klo 22:25 |
Oli kiva nähdä luomumummo ja p ja m! Kiitos kaikista ihanista tuliaisista ja ennenkaikkea ihanasta seurasta :) |
|
20.12.2009 klo 23:16 |
Ilo oli kokonaan meidän puolellamme yoki ja muusaska. Kiitos vain teille hauskasta seurasta ja oli mukava nähdä poikaa kun niin harvoin näkee kuin myös teitäkin mutta jospa se joskus olis toisin. |
|
21.12.2009 klo 1:58 |
Yoki miten lääke ja takki toimivat? |
|
21.12.2009 klo 2:12 |
Tinktuura on aika ärmäkkää tavaraa 8-) takki on ollu nyt pari kertaa hetken päällä ja ainakin tuon pohjalta näyttäisi toimivan!! \o/ pitää nyt sitte katsoa et kun esim kauppareissun tekee niin onko edelleen toimiva! Tähän uskotaan ja tätä rukoillaan! Hieno takki <3 |
|
21.12.2009 klo 2:20 |
Hieno juttu. Tinktuurassa on jotain 40% alkoholia ja toivotaan et se toimii, samoin kuin takkikin muusaskalle. Eipä niitä muita materiaaleja juurikaan takeissa ole jotka vois toimia paremmin. Se on vielä tosi erikoinen ja muodikas takki ja uskon että lämminkin vielä. Sekun on villakangasta niin siihen ei voi käyttää kovinkaan paljon kemikaaleja. Onkos teillä ollut oireita meidän käynnistä ja miten poika jaksaa? |
|
21.12.2009 klo 2:22 |
Yoki oletko sinä katsonut lahjojasi? Ne on vaatelahjoja. Jos sulle tulee kylmä niin voi kait niistä laittaa jo jotain päällensäkkin, toivotaan et toimivat. Viestiä muokattu 21.12.2009 klo 2:34, muokkaaja: luomumummo |
|
21.12.2009 klo 9:49 |
Ei ole ollut normaalia ihmeempiä oireita eli peruskylppäri + ulkoilma mut ihan kokiksella menin eilisenki eli ette te meitä myrkyttäneet :-D olisi mulla tuolla kaapissa siiperiki ollu ihan siltä varalta jos jotain tulee mut en mä sitä tarvinnu enkä kortisonia. Kokista vaan :-) se on aika söpö se kundin hattu :-D aivan mainio. Yoki on avannu vasta yhden oman paketin ja siellä oli kaulaliina. Se oli hyvä :-) niin ja poika voi nyt hyvin <3 onneksi! Suoraan sanoen säikähdettiin eilen aamulla ihan helvetisti ku ei olla koskaan ennen sitä niin heikossa kunnossa nähty.. Varmaan varataan sille tänään lääkäriaika että kattois ainaki kilpirauhashommat ku ne voi ainaki tehä sydänoireita ja sydänfilmi ja ja ja ois hyvä kattoo. Plus sen jäätelön vaikutusta on vaikea mennä arvioimaan mut se on varma että sitä sille ei enää kyllä anneta. Nii joo allergiatestit pitäs sadannen kerran yrittää vaatia.. Jospa ne (tollot) jo tajuaisi ottaa ne. Jos se oire ei olisi eilen heti rukouksen jälkeen lähteny niin oltas varmaan viiden minsan sisällä ruvettu lääkäriä soittelee sille.. Hmm edit. Niin voihan se olla että se pojan juttu oli ihan kokonaan jonkun sortin "myrkytysreaktio" syystä x? Ku mun pumppu on ollu kalastajankujasta lähtien ihan ylilyönneillä.. Leposyke on mulla lähes aina sadan pintaa tai yli sadan ollu siitä lähtien.. Tosin nyt en ole mitannu josko se ois rauhottunu jo.. Mutta siis joo, täytyy kuitenki tarkistuttaa se poika että jos jotain selvää jossain on ja silleen.. Mulla on omat epäilykseni mutta katsotaan.. Viestiä muokattu 21.12.2009 klo 9:55, muokkaaja: Muusaska |
|
21.12.2009 klo 13:17 |
Sano yokille että aukaisee kaikkein isoimman ja paksumman paketin. |
|
21.12.2009 klo 13:45 |
^älä muuta sano. Just varasin pojalle kolmivuotis neuvolan ens kuulle ja mietin jos vielä tavallisen lääkärin varais.. Hmm.. Edit. Jaa enpä varaakaan. Siellä on nyt joulun alla joku muutos.. Mitähän se täti siinä vastaajassa sanoikaan..? No, jos tulee joulun alla joku tilanne niin sit kai terveysneuvonnan kautta päivystykseen. Jees.. No, jospa tässä ei niin kiire ois.. Täytyy funtsia.. Nyt on ollu kyl poika taas ihan normaali oma itsensä. Jees jees.. Viestiä muokattu 21.12.2009 klo 13:50, muokkaaja: Muusaska |
|
21.12.2009 klo 14:57 |
Toivottavasti ei nyt Muusaska mitaan vakavaa ole vaan selvisitte vain saikahdyksella! Miusta tulee koiramummo <3 Se minun"tytar" kulkukoira saa vauvakoiria. |
|
21.12.2009 klo 15:48 |
Mä en halua syödä liikaa suklaata joulun aikaan, enkä jouluruokia enkä mitään muutakaan. Mä toivoisin että mun elämässä sattuis jotain jännittävää, kuten muutto ulkomaille, uusi työpaikka, äkkirikastuminen - naisista nyt mitään mainitsematta. Olen laiskotellut koko työpäivän - ei huvita tehdä mitään ja olo on melkein kuin Aku Ankalla margariinitehtaalla. Mä kaipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan virikkeitä, mutta just nyt eniten maailmassa unta. Haluisin nukkua viikon putkeen - tai oikeastaan vuoden. |
|
21.12.2009 klo 17:31 |
oceansoul: ok, sinä olet tätä mieltä. Ole onnellinen mikrosi kera, me olemme onnellisia ilman. Ja joku kaunis päivä, kun katsomme asian tarpeelliseksi, mahdollisesti hankimme mekin sellaisen. Siihen asti näillä mennään. Viestiä muokattu 21.12.2009 klo 17:39, muokkaaja: aamu |
|
21.12.2009 klo 18:09 |
Mä toivoisin että mun elämässä sattuis jotain jännittävää, kuten muutto ulkomaille, uusi työpaikka, äkkirikastuminen - naisista nyt mitään mainitsematta. Sä ajattelet mun ajatuksiani :) Jestas tää on ollut surkea vuosi. |
|
21.12.2009 klo 18:15 |
Nuhaa ja flunssainen olo, hieman paleltaa. Tosimukavaa kun pitäis jaksaa siivota mut kun ei jaksa. Jouluflunssa tästä vielä puuttuikin ja ulkona on lumutuisku.Yritin päivällä hieman kolata lumia pihasta, silläkin uulalla että tauti pahenisi. Laitoin kyllä paksusti hyntettä niskaan ja lämminkin tuli lunta pukatessa. |
|
21.12.2009 klo 18:29 |
Älä hyvä nainen hikeä itseäsi, jos olet kipeänä. Pahenee vielä :( Pyydä joku muu kolaamaan ja lepäile ja juo glögiä. Pikaista paranemista! :) |
|
21.12.2009 klo 20:10 |
Kiitos Saana toivotaan että menis yhtä nopeesti ohi kun tulikin. Täytyy keittää jotain kuumaa juotavaa. |
|
22.12.2009 klo 9:41 |
Rukouksiin flunssat. Täällä on satanut koko yön lunta. Mukavan näköinen talvikeli, siis näköinen ei välttämättä mukavan tuntuinen :) Herra on suuri ja hyvä ja voimallinen! Hän on sitä tässä opettanut ja täytyy kyllä sanoa, etten ole eläessäni tähän mennessä tainnut ymmärtää edes pisaranvertaa siitä, miten suuri ja kykenevä ja voimallinen Hän ihan oikeasti on \o/ rrrrock! Sinänsä huvittavaa, koska olen ollut vuosikaudet "uskossa" ja heilunut kenttätöissä yms :-P Mutta nyt, vasta kun Herra näytti ja otti pois ne asiat, joita olin rakastanut enemmän kuin Häntä ja murskasi omat haaveeni ja tavoitteeni, joiden eteen olin valmis tekemään kaikkeni ja lähes mitä tahansa, selvästi enemmän kuin Hänen eteensä ja mursi oman tahtoni elämäni suhteen, niin näen mikä suuri tarkoitus on sillä Jeesuksen sanalla luopumisesta kaikesta voidakseen olla Hänen opetuslapsensa. Minä en suostunut myöntämään, että kaikessa rakastin enemmän luotua kuin Luojaa. Ei ole mitään selityksiä tuon edessä :-P pakko vain myöntää ja nöyrtyä tämän Jumalan näyttämän asian eteen ja kiittää, koska tämä on paljon enemmän kuin mikään se mitä itse halusin. Kiitos Jeesus <3 Pieni tiedonjyvä Jumalalta Hänen suuren tiedon valtamerensä äärellä ja heti tapahtuu :) Hän kutsuu rukoukseen, yhteyteensä ja haluaa parasta, mutta ei niin kuin me haluamme, vaan niinkuin Hän haluaa ja minun kohdallani nämä menivät totaalisen ristiin. Jumala vs Yoki 100-0 :) toki parikymmentä vuotta sitten pyysin, että Hän tekisi mitä vain... |
|
22.12.2009 klo 10:52 |
Ääh.. Ei taia meikän suu vielä vehnää kestää.. Eilen söin pari joulutorttua ja nyt on mukavat kasvustot suussa ja ihana kurkkukipu :-/ ääh.. Luulin että tuo ongelma olisi jo poissa ku kokista pystyn juomaan jo mielinmäärin ilman minkäänsortin sienen räjähtämistä mut kai toi on sit joku semmonen et nimenomaan reagoi vehnään.. Tympii.. No, jääpä sit enemmän torttuja muille. |
|
22.12.2009 klo 10:55 |
Kuulostaa Yoki hienolta - vaikkakin täytyy myöntää, että myös hieman pelottavalta :) Kyllä on niin erilainen fiilis olla maalla kuin kaupungissa. Täällä rauhottuu melkein tahtomattaankin. |