yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
13.12.2009 klo 16:04 |
^Ukko ottaa joka päivä tubla-annoksen mangesiumia niiden jalkakramppien vuoksi. |
|
13.12.2009 klo 18:51 |
Yle radio Suomessa on menossa 19.06 |
|
14.12.2009 klo 8:54 |
O ou.. Ensimmäiset kunnon pakkaset ei taida tehdä kovin hyvää iholle :-P kuivuu iho niin paljon et alkaa kutisee ja ilmeisesti on yöllä kutissu ku kädet on täynnä semmosia 10-20sentin kynsimisjälkiä 8-) on muuten aika kipeitä 8-) ihan tulee jo lapsuus mieleen :-D ja myrkkykortisonirasva meni viime kuussa pilalle.. Voi perse.. Täytyy yrittää etsiä jostain se resepti ja uusia ja ensi avuksi hakea apteekista peruskortisonivoidetta. |
|
14.12.2009 klo 11:41 |
^ voi ei, sympatiat :S.. Musta on tullut todella selkärangaton ihminen. Siis koulun suhteen. Ennen jaksoin tunnollisesti olla mukana tunneilla joista ei käytännöllisesti katsoen ollut välttämättä niin paljon hyötyä sekä lukea kokeisiin ilman motivaatiota. Nykyään tuntuu siltä että lintsaamisesta on tullut todella helppoa ja mielenkiinto ei riitä lukemiseen ja juuri mihinkään kouluun liittyvään.. Huoh..välillä kai näinkin.. Viestiä muokattu 14.12.2009 klo 11:56, muokkaaja: karuskaja |
|
15.12.2009 klo 4:55 |
Samat fiilarit. etenkin kun taalla ketaan ei kiinnosta istunko mie tunneilla eli en, joten aika usein suuntana on datausluokka ja/tai kirjasto ja /tai nokostelukolo sen tunnin sijaan. Sairaudelta alkaa selka taittua! Jee! aamiainen hengaa ihan kiltisti massussa ja vasyttaa ihan normaalin verran, mika on hyvaa edistysta eiliseen. Nukuin piitkat younet, koulussa nelja tuntia terkkarilla, tanssiharkoissa pari tuntia hereilla ja takaisin nukkumaan. |
|
15.12.2009 klo 23:40 |
Kävimme tänään Joululahjaostoksilla nuorimman tyttäreni kanssa. |
|
16.12.2009 klo 0:39 |
^kyllä äiti. :-) odotan jo malttamattomana lahjojani 8-) |
|
16.12.2009 klo 1:09 |
Hyvää yötä muusaska ja yoki. Jeesuksen parantava käsi kosketakoon sinun ja yokin ja pojan kehoa uudistaen kaikki paikat teissä terveiksi. |
|
16.12.2009 klo 8:08 |
Säähavaintoja: Täällä Etelä-Suomessa pakkaset on kylmempiä kuin Keski-Suomessa. Pari päivää ollut -15 astetta ja ei meinaa semmoisissakaan vaatteissa tarjeta, joita Keski-Suomessa tarvittiin vain -25 asteen pakkasilla. Ja jos Keski-Suomessa oli nollassa, ei tarvittu vielä talvivaatteita ollenkaan. Täällä jo +5 on villakangastakkikeli ilman muuta. Ei minua kylmyys tai paleleminen oikeastaan haittaa, ihmetyttää vain. Kai tuo meri ja sieltä tuleva kostea tuuli aiheuttaa tämmöistä. |
|
16.12.2009 klo 14:52 |
Nainen yritti kumppaneidensa kanssa ryöstää bussimatkustajat Guatemala Cityssä. Rosvojoukkoon kuulunut Alejandra Maria Torres ei kuitenkaan päässyt kumppaneidensa tavoin pakoon, vaan joutui vihaisen matkustajalauman raivon kohteeksi. Matkustajat riisuivat Alejandran vyötäröön saakka paljaaksi, hakkasivat, valelivat päälle bensiiniä ja sytyttivät tuleen. Alejandra aneli armoa väkijoukolta, mutta sitä ei herunut. Vasta paikalla saapuneet poliiisit sammuttivat liekit ja pidättivät Alejandran. Daily Mailin mukaan julkiset teloitukset ovat yleisiä Guatemalassa. |
|
16.12.2009 klo 16:53 |
Täällä on jo 23 astetta pakkasta ja yöksi vain kiristyy. Saa nähdä nouseeko 30 asteeseen asti. |
|
16.12.2009 klo 16:57 |
Täällä on monessa paikassa sisälläkin jo kylmää - onneks koti on vielä lämmin :) |
|
16.12.2009 klo 17:52 |
karuskaja: ...JAA että sitä on lntsailtu..x) /8....ei kannata... |
|
16.12.2009 klo 17:54 |
karuskaja: ...jos iskä ja äitskä sais tietää....niin..kääk |
|
16.12.2009 klo 18:41 |
Täällä on kirinnyt jo 25 asteeseen pakkanen. |
|
16.12.2009 klo 20:16 |
Kato matska, kuis sä oot tänne eksyny ? ;D En oo nähnyt sua täälä pitkään aikaan *hali. Tällä kertaa oli kai tarpeeks kuuma aihe ? ;) Kiitos kun soitit, se nosti mun mielialaa <3 |
|
16.12.2009 klo 21:24 |
Mulla on dilemma. En tiiä haluanko tehä eettisesti/moraalisesti/kuuliaisesti oikein ja mennä kiltisti kouluun perjantaina viimeisille tunneille vai skipata yhden päivän touhut ja alottaa loma vähän aikaisemmin.. on jo huono omatunto sitä ajatellessa. Toinen vaihtoehto olis sellanen, et missaisin siskon joulujuhlan esiintymisen perjantaina (se on olevinaan jonkinlainen hyvä tekosyy) ja tulisin kuuliaisena, kilttinä koulutyttönä paikanpäälle ja kärsisin kaiken katkeraan loppuun asti..(kuinka dramaattista). Kai mun täytys ottaa huomioon myöskin se, että nyt on vielä mahdollisuus lintsata- töissä sitä ei nimittäin enää voi tehdä.. Itse ilomielin missaan ton perjantain- jos se musta on kiinni, joten yritän kerätä vähän lisää huonoa omaatuntoa ihmisten mielipiteiden kautta, että jäisin ja kärsisin perjantaihin. |
|
17.12.2009 klo 0:02 |
http://helsinki.adventtikirkko.fi/frameset.htm?nuoret.htm Tässä sarjan osassa keskustellaan Pyhän Hengen aikaansaamista armolahjoista. Mitä ne ovat, ja miten niitä saa? Kuuluvatko ne kaikille? Entä mikä on Hengen hedelmä? Sarja pohjatuu Media7 Raamattuopiston saman nimiseen kirjekurssiin. Aimo Helminen, Helsingissä 27.1.2008 |
|
17.12.2009 klo 14:07 |
karuskaja, lintsaaminen on joskus ihan mukavaa 8-) :-P hyi mua.. Ei saa yllyttää :-D hmm.. Tää lastenosastolta ostetut luomupoolo on yllättävän hyvä. Yksi koko pienempikin olisi riittänyt mutta mahtuupa ainakin toinen paita alle tarvittaessa :-) hmm.. Olen tyytyväinen tähän. |
|
18.12.2009 klo 9:03 |
Flirttailu puree naisiin parhaiten kuukautiskierron hedelmällisimpään aikaan, selviää tuoreesta BBC:n uutisoimasta brittitutkimuksesta. |
|
18.12.2009 klo 9:09 |
Kohta ne kehittää poikamiehille ja häntäheikeille mittarin, joka ilmaisee kohteen kuukautiskierron tilanteen. |
|
18.12.2009 klo 17:20 |
Ähh, ostin just kaupasta popkorneja ja äskön luin valmistusohjeesta, että "sopii valmistettavaksi vain mikrouunissa." En oo kovin paljon poppareita tehnyt ja nyt mietin, että onko sillä oikeasti mitään väliä tekeekö nuo kattilassa vai mikrossa (siis lähinnä seuraako sitä jotain kamalaa tyyliin kattila räjähtää/koko kämppä myrkyttyy tms)? Mikroa meillä ei nimittäin ole. |
|
18.12.2009 klo 17:23 |
no ku siellä on ainakin suolaa valmiina siellä pussissa :o oliskohan siinä jotain? ellet sitten laita sitä pussineen kattilaan? |
|
18.12.2009 klo 17:34 |
Katopas, voi olla. Jos se suola kehittelee jonkun kemiallisen reaktion öljyn kanssa siellä kattilassa. Voi kun olis joku neuvontapuhelin tyhmille kotikokeille tähän aikaan illasta auki :/ Eikö Martoilla oo joskus ainakin ollut joku? :D |
|
18.12.2009 klo 18:25 |
Ei mikroa? :O Huh, helpottais paljon elämää (muutenkin kuin siinä muodossa, että voi paahtaa mikropopcorneja ;p). Enpä muista, miksei saa, mutta enpä suosittele kokeilemaan. |
|
18.12.2009 klo 23:27 |
No voisko laittaa sähköhellan uuniin pienelle lämpötilalle.. Niin tai jos ottas ne popparit pois siitä pussista ja laittas kattilaan ja kannen päälle. En ymmärrä mitä eroa siinä on peruspoppareihin ja laittaa samoin kuin kattilassa tehtävät popparit, eikähän ne ole samaa tavaraa. |
|
19.12.2009 klo 0:01 |
Teinipoika yritettiin tappaa Espoossa 14-vuotias poika joutui raa`an kidutuksen ja muilutuksen uhriksi, josta epäillään useita henkilöitä. |
|
19.12.2009 klo 11:14 |
Wau! Mulla ei ole kurkku kipeä ku herään eikä ollu kipeä ku menin nukkumaan. Ero tässä öissä muihin öihin on se et tällä kertaa äijä ei pitäny mun takkia tyynynä. Eli kyl se tais olla niin et toi takki ei ihan sovi koko ajan mun lähelle.. No, pääasia et se syyllinen selvisi niin ei tarvi enää kärsiä jatkuvasta yöllisestä ja aamuisesta kurkkukivusta ja hengitysteiden ärsytyksestä. Ärsyttää vaan et ei meinaa koskaan tajuta nuita ennen ku se herkkyys jotenki alkaa pahenee.. No, ei voi mitään. Tyynyt ois kyl aika bueno. En ymmärrä miten en ole vieläkään saanu tilattua niitä höyheniä. Sellasia käsiteltyjä et niissä ei pitäs olla mitään allergisoivaa. Niistä mulla oli aikomus tehdä tyyny.. Ja luotettavalta firmalta. Ei pitäs olla mikään riistofirma tai ymmärrätte mitä meinaan. Ku ilmeisesti on jonku verran tai paljonkin sitä eläinten huonoa kohtelua tuolla höyhenpuolellakin.. Ei tästä mun tekstistä oikeesti tajuu varmaan kohta erkkikään mitään ku vasta heräsin ja unitokkurassa kirjoitan ja ja ja.. Ehkä mä nyt rupeen juomaan kokista jos mä vaikka heräisin :-D |
|
19.12.2009 klo 11:15 |
Tuplat Viestiä muokattu 19.12.2009 klo 11:16, muokkaaja: Muusaska |
|
19.12.2009 klo 14:00 |
muusaska laitanko pojan haalarit, myssyn ja kypärämyssyn joulupakettiin? |