yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
7.4.2009 klo 22:15 |
Mutta jooh.. Onko se Nekku nahkalaukku vai mimmonen? |
|
8.4.2009 klo 17:38 |
Muusaska, mä haluun sen sun röökinvetokuvan takaisin! :-) |
|
8.4.2009 klo 21:48 |
^ hih :-D vitsit ku mul on tää kännykkänetti niin mul ei o enää missään sitä kuvaa. Ku mul tää kuvan laittaminen menee niin et joudun ottaa sen samalla hetkellä eikä ne jää mihinkään talteen :-/ mut lupaan ottaa uuden röökin polttamiskuvan joku päivä ennen ku oon päässy täysin nolla linjalle :-D nyt on menty 2 röökiä per päivä linjalla. Saa nähä kauanko mennään täl määrällä.. Mut sinänsä hyvä tilanne et täl kahden tupakan määrälläkään ei tuu enää vierotus oireita. Et siitä laskeminen on ehkä jo enemmän tällasta psyykkistä.. Tai tuntuu et mul ois seuraavassa laskussa enemmän psyykkisen riippuvuuden ongelmaa.. |
|
8.4.2009 klo 21:52 |
James, täytyyki joku kerta testata tota rintalihasjuttua :-D |
|
8.4.2009 klo 22:44 |
Olen tehnyt itseanalysointia. En ole psyykkisesti valmis luopumaan tupakasta. Fyysisesti kyllä, mutta psyykkisesti.. Tarvitsen sen tietoisuuden että halutessani/tarvittaessa voin mennä edes kerran päivässä tupakalle. Eli toisin sanoen, uskon että pystyn laskemaan yhteenkin röökiin päiväannoksen mutta luultavasti siihen se sit jää. Syystä tai toisesta, mulla on oltava itselleni ikäänkuin varauloskäynti. Teininä oli röökit, viinat, pillerit.. liftaus.. Kaikki mitä voi ihminen keksiä. Mitä mulle jää jos ei voi ees kerran päivässä käydä tupakalla? Ei mitään! Mä oon neljän seinän sisälle. Onhan mulla mies ja lapsi. Eli villi vapaus kohti tuntemattomaan ei auta ku sitä ei o. Viina ei kiinnosta eikä raksut. Niistä menee vaa pälli sekas. Eli.. ??? Ei jää mitään. Täytyyhän ihmisellä olla varauloskäynti. Ikäänkuin suunnitelma b jos kaikki menee päin.. Sitä itteesä.. Ja mulle se on nyt ollu rööki. No, yhes vaihees kyl siiderin ostoki oli iha ok, mut en o sitä ostanu aikoihin ku mies ei moista enää käytä yhtään. Mä voisin ottaa siiderin, mutta mies on kokenu et Jumala näytti et hänelle se ei sovi. No, sille se on aina ollu paljon suurempi ongelma ku mulle. Voihan vee.. Äh, täytyy jutella Jumalan kaa mikä sairaan henkinen vamma mus on ku pitää olla kaikenmaailman psyykkiset varauloskäynnit.. Vai liekkö se ihan normaalia. En tiiä.. Miten mulla tulee vaan koko ajan mieleen ku nuoruudessani vaan juoksin ja juoksin ja menin ja aina ku pääsin tien päälle niin olo helpottu. Tuntu et nyt mä oon vapaa. Mitä kauempana kotoa, sitä enemmän turvassa.. Hohhoi.. |
|
8.4.2009 klo 22:54 |
Mä tarviin taulun pohjan, pensselit ja värit! Mä voin vaihtaa röökin niihin! JUMALA!! |
|
10.4.2009 klo 10:37 |
Jee! Meille tarjottiin ilmaiseksi tietokonetta =) tai oikeestaan hintana on kuppi kahvia :-D |
|
10.4.2009 klo 11:41 |
Muusaska. olipa tuttua jotenkin. itekki tullu käytettyä röökiä samaan asiaan. se on niinku se, että pääsee hetkeks pois, irti kaikesta. mä voin kuvitella kuinka tähän ihmiset sanoo jotain kuinka pitää rukoilla, paastota, lukea raamattua, tai muuta vastaavaa. mutta se ei oo ihan niin. mä en oo mikään tosi pyhä ihminen (verrattuna niihin jotka rukoilee kolme tuntia päivässä tai vastaavaa). mutta mä olen oma itseni ja Jlan armon alla. ja vaikutuksen alla. mä oon kyllä Jlalle sanonu että muuttaa mua jos pitää. ja mä uskon että se sen tekee vaikka mä en koko aikaa sitä jauhais. nyt tosin, kun pääni on vähän enemmän kunnossa, ni ei o tarvinnu polttaa. pakokeino ei oo tarpeen. eikä koskaan tarvikkaan polttaa toivottavasti, siis tuon syyn takia. kovasti siunausta, Muusaska. |
|
10.4.2009 klo 14:07 |
Mii, kiitos paljon <3 |
|
11.4.2009 klo 11:37 |
Kulta on enemmän kun urheasti kyllä ton röökin kanssa ollu. Itsellä ei mitenkään riittäis itsehillintä jne moiseen suoritukseen :) hyvä hyvä kulta! Jatka samaan malliin ja Jumalan siunausta <3 |
|
11.4.2009 klo 22:39 |
:) :) :) laukku on nahkainen kyllä, indiskasta löytyy, nahan värinen myös. käykäähän katsomassa niin huomaatte ettei sen kauniimpaa laukkua voi olla :p |
|
14.4.2009 klo 20:18 |
Nekku, nahka on kyl sinänsä kestävä valinta :) uuu.. Saatiin kitara! Tai siis äijänhän se on.. Tilasin semmosen ja sanoin Jumalalle et jos sä haluat et me (siis mies) toi saadaan niin se on sun heiniäs se rahotus :-P sit tänään oli tasan kitara rahat ilmestyny tilille niin haettiin se postista. ..mut kyllä tuli yks kauhee Jumalan kouluki tässä ohimennen käytyä. Huh huh! Kyllä oli rankkaa! Toi Jumalan koulu ei kyl liity juuri mitenkään tohon kitaraan.. Mut jees.. pottumaidot hellalla. Halpaa ja hyvää.. Eipä mulla mittää järkevää ollu.. |
|
26.4.2009 klo 7:32 |
Mä oon aivan liian aikasin hereillä o_O !! Hullua hommaa 8-) |
|
26.4.2009 klo 7:34 |
Hyvä ku tajuaa vielä edes kahviaan juua.. Voihan kukkupöö..! |
|
28.4.2009 klo 10:43 |
Rukousaihe: mulla ja ystävälläni on kummallakin perjantaihin asti aikaa saada uusi viisumi. Jos niitä ei näy eikä kuulu, se on baibai koulu ja baibai Uusi-Seelanti. En tahdo :(. |
|
2.5.2009 klo 15:28 |
kiwi, saitko sä sen viisumin? Jees pox.. Mulla on veetutus päivä.. Tänään mun suusta voi odottaa ties ja mitä sammakoita.. Kertakaikkiaan ku mua veetuttaa niin mua ei saa kyllä mikään rauhottumaan. Hohhoi! Jos sitä vähän lukis ja keskittyis johki muuhun.. Vähän reipas sata sivua luettu galenossia.. pitäsköhän painuu tonne pääkirjastoon.. Se vois kyllä lievittää veetutusta 8-) |
|
3.5.2009 klo 9:03 |
oijoi.. Tänään pitäs opetella noita jotain mitä lie reaktiokaavoja.. Kävin eilen lainaa järjettömän kasan kemian, fysiikan ja biologian kirjoja. Eilen opin jonku kaavan. Mikäs se nyt olikaan.. Joku elektronikaava. Se oli jopa ihan mukava ja helppo tajuta. Mutta en mä o tajunnu vasta ku yks tuhannesosan siitä mitä pitäis tajuta 8-) jeah! |
|
4.5.2009 klo 10:33 |
Ei tullut viisumi, reksi sai puhuttua lisäaikaa ainakin viikon. Joten jännäillään... |
|
7.5.2009 klo 10:52 |
Tulipa vähän nukuttua 8-) |
|
9.5.2009 klo 17:55 |
Vitsit ku ei saa mitään aikaseks.. vielä ei sais veltostua, sen verran tenttejä, tehtäviä ja kaikkee muuta sälää, mitä täytyis kauheesti valmistella on jäljellä. Mieli huutaa kesälomaa. |
|
9.5.2009 klo 17:56 |
Ja siitä huolimatta aikaa olla täällä o.O (?)näin se yleensä menee.. |
|
10.5.2009 klo 1:02 |
karuskaja.. Tuttua tuo ettei meinaa saada mitään aikaseksi :-D jees.. Nyt en kyl osaa mennä millään nukkuu ku päässä pyörii niin monta ajatusta.. Hmm.. Hmm.. |
|
10.5.2009 klo 1:04 |
Hyvää äitienpäivää kaikille mammoille. =) |
|
10.5.2009 klo 11:06 |
Muusaska törttöilee ku ei osaa itsenään kirjautua :-P Viestiä muokattu 10.5.2009 klo 11:09, muokkaaja: Yoki |
|
11.5.2009 klo 10:27 |
Muusaska: Tuttua tuo ettei meinaa saada mitään aikaseksi :-D :D |
|
12.5.2009 klo 3:59 |
Sairasta sentään! Pitäsköhän käydä kohta tsekkaa taas toi kilpirauhanen et onko se taas alkanu hölmöilee jotain ku sairasta sentään mä en pysty nukkuu! Ärsyttävä koko rauhanen. Mitä muuta ku haittaa vaan siitäki :-D |
|
16.5.2009 klo 2:29 |
ihanaa muusaska kun pidät tätä keskustelua yllä! oikeesti. :D se on kivaa minusta! ja yhtä kivaa on että kaikki muutkin ootte täällä! pitäkää elämästänne hyvää huolta ja olkaa Jeesuksen kaa :) |
|
17.5.2009 klo 12:15 |
Iloitkaa ja riemuitkaa - Kiivi on hengissä! Viimeiset kaksi viikkoa meidän koulu on ollut tien päällä Revolution Tourin merkeissä (http://www.revolutiontour.co.nz ). Käytiin ihan mielettömän shown kanssa kahdessatoista Uuden-Seelannin kaupungissa, 8000 ihmistä tuli konsertteihin ja heistä 1600 tuli uskoon (ja jätti yhteystietonsa että heihin voidaan olla yhteydessä)! Kirjoittelen ehkä myöhemmin lisää jos jotain kiinnostaa lukea, nyt oon vaan täysi naatti... Ja huomenna kouluun ;). |
|
17.5.2009 klo 13:30 |
onpa sulla mahtava elämä. oisinpa sä, mutta tein mäkin radikaalin päätöksen: jäädä tänne teidän harmiksenne :) |
|
18.5.2009 klo 0:48 |
No juu, olihan tuo hienoa mutta käsittämättömän rankkaa myös. Saavutaan kaupunkiin aamupäivällä, kierretään koulut promohommissa, pistetään lava pystyyn, vedetään saundtsekit sun muut, ihmiset sisälle, kaksi tuntia pomppimista ja huutamista, lava kasaan ja rekka tien päälle. Nukkumaan puolen yön jälkeen ja neljältä ylös (jääkylmässä talossa jääkylmään suihkuun) ja ajetaan seuraavaan kaupunkiin jossa koko homma uudestaan. Arvostaa taas muusikkojen ja roudareiden ammattia ihan eri tavalla :). Mutta hengissä selvittiin. Ja kiertueen paras bändi oli muuten The Jury And The Saints, jonka rumpalia Ray Raytä Paramore pyysi riveihinsä mutta jäbä kieltäytyi kun haluaa asua Seelannissa. Quite a beast that drummer ;). |