yleinen puhumiskeskustelu!

Alue: Yleinen keskustelu

4.11.2009 klo 0:37

luomumummo
Käyttäjä

Paavo Airola kirjoittaa että migreeniin voi vaikuttaa myöskin laukaisevasti Ravintotekijät, hormonaaliset syyt, stressi,sää, ja verensokerin niukkuus. Stressiin kuuluvat sekä henkiset että ruumiilliset paineet ja lääkkeiden sekä kemiallisesti saastuneen ynpäristön aiheuttamat rasitukset jne. Ruokavalion tulisi olla etupäässä emäksistä koostuen ensisijaisesti hedelmistä, kasviksista ja idätetyistä siemenistä. Syö usein ja pieniä aterioita ja vältä ylensyöntiä. Erityisen tärkeitä ovat syväänhengitysharjoitukset. Ummetus olisi hoidettava. Täydennysvitamiineja Niasiini 300mg /3 kertaa päivässä
B15 vitamiinia 150mg'B-kompleksia, jossa B12- vitamiini mukana
Pantoteenihappoa 100mg
Magnesiumia 400mg
Oluthiivaa 2rkl
Rutiinia 200mg
E-vitamiinia 1200ky:öön asti
seleeniä 50 mikrogrammaa
B6- vitamiinia 50mg'
C- vitamiinia 2000mg
kalsiumia 1000mg
Valkosipulikapseleita tai -tabletteja 3 kpl
Luonnon kivennäisiä 5 tabl

Katso muusaska löytyiskö noista jotain apua.

4.11.2009 klo 6:53

TonZaja
Käyttäjä

Out of data error... xD

4.11.2009 klo 7:50

Yoki
suljettu käyttäjätili

On se uni nyt ihan kadoksissa :O en sairasta tajua että mikä on olevinaan. Joskus vissiin kahden maissa, ehkä vähän aikaisemmin nukahdin ja nukuin sitten jotain 3h hyvin ja taas alkoi heräily :O sit 6 jälkeen en enää saanu unta, makasin vain... Kuitenkin on väsy olla. Ärsyttää!

4.11.2009 klo 8:22

Yoki
suljettu käyttäjätili

Ei haittais jos tänään olis silleen kiva päivä. Ei haittais jos ei olis oireita mulla eikä Muusaskalla. Ei haittais ei.

4.11.2009 klo 17:18

Retiisi
Käyttäjä

Ei jaksais millään käydä kaupassa tänään, mutta kun olis vähän pakko kuitenkin... Kaapissa näyttää olevan vain purkillinen jotain tillilihaa. Ei ole oikein mun lempparia.

4.11.2009 klo 22:03

luomumummo
Käyttäjä

Se on isänpäiväkin kohta 6.11.2009 sunnuntaina.

4.11.2009 klo 23:37

luomumummo
Käyttäjä

http://www.youtube.com/watch?v=Bd7B6HbgPXw&NR=1
pasila internet keskustelu
Hauska!
http://www.youtube.com/watch?v=GqCvUeDzWMk&feature=related
Rauno Repomies nettiin

Viestiä muokattu 4.11.2009 klo 23:44, muokkaaja: luomumummo

5.11.2009 klo 0:45

luomumummo
Käyttäjä

Yllä olevassa videossa Rauno poliisi sanoo: Vastustan naispappeutta. Ei voi nainen olla pappi eikä appi vain mies voi olla appiukko, ei ole appiakkaa raamatussa vastustan naisappeutta.

5.11.2009 klo 6:41

TonZaja
Käyttäjä

se ois sitte isänpäivä tosiaan lauantaina. oon itekki isä mutta en entisen elämäni takia saa tyttöäni nähdä .. ymmärrän mutta toisaalta hatuttaa.. saas nähä muistaako hän mua mitenkää... ite ajattelin lähettää omalle isälleni kortin! Hjuuvaa toivorikasta torstaita! :)

5.11.2009 klo 9:56

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Niin se on jo lauantaina o_O
saas nähä jaksaisko sitä kakun leipoa :-)

5.11.2009 klo 10:58

Retiisi
Käyttäjä

Siis eikös isänpäivä ole sunnuntaina 8.11. Ainakin mun kalenterin mukaan.

5.11.2009 klo 11:17

Anskutin
Käyttäjä

Yllä olevassa videossa Rauno poliisi sanoo: Vastustan naispappeutta. Ei voi nainen olla pappi eikä appi vain mies voi olla appiukko, ei ole appiakkaa raamatussa vastustan naisappeutta.

Tuo on kyllä hauska. Jos haluaa lisää naispappeusvitsejä, voi hankkia Teuvo V.Riikosen kirkollisen satiirin kirjan Lippa silmille ja liukuun. Sieltä löytyy kirjoitus aiheesta, voiko nainen olla joulupukki. Mielipideparodioita löytyy suuntaan ja toiseen ja kirjoittaja ivailee molempien osapuolten sanomisia - taatusti saa nauraa myös itselleen.

5.11.2009 klo 12:45

JamesBond007
Käyttäjä

Hei mun nenä on mun näkökentän tiellä mä haluan sen pois.

5.11.2009 klo 14:14

slslsl
Käyttäjä

Hei mun nenä on mun näkökentän tiellä mä haluan sen pois.

Tuo sai minut lapsena hulluuden partaalle.

Täytyy myös sanoa, että luettuani tuon minullekin kävi samoin. Että kiitti vaan.

5.11.2009 klo 16:11

Saana
Käyttäjä

Katsokaa suoraan eteenpäin, älkää alaviistoon. :) Käytännössähän se ei onnistu, sillä kukaan ei katso koko ajan (tai edes suurta osaa ajasta) suoraan eteensä.

5.11.2009 klo 16:15

luomumummo
Käyttäjä

Isänpäivä on sunnuntain 8.11.2009 eli ihan kohta.

5.11.2009 klo 21:17

TonZaja
Käyttäjä

Muistetaan Isäämme joka ei hylkää ketään!!! :)

5.11.2009 klo 21:18

Saana
Käyttäjä

^^Enkä minä ole ostanut vielä mitään. Täytyy ruveta huomenna tiedustelemaan, ovatko muut ostaneet mitään ja pääsenkö osille, tai sitten käydä hakemassa ihan vain "vakiolahja". Tiedän, ettei isäni edes pahemmin välitä lahjoista, mutta jostakin syystä tuo Yhdysvalloista tuota kaupallisuuden riemuvoitto saa minun joka vuosi syyllistettyä. Niinhän ne toimivat. "Isäsi on sen arvoinen." "No totta hemmetissä isäni on sen arvoinen." Mutta miksi ihmeessä minun täytyy ostaa krääsää todistaakseni sen?

Viestiä muokattu 5.11.2009 klo 21:18, muokkaaja: Saana

5.11.2009 klo 22:08

Yoki
suljettu käyttäjätili

^ :)

7.11.2009 klo 7:34

Yoki
suljettu käyttäjätili

Olipas Rrrouhee meininki eilen. Testasin lääkärin määräämää panacodia särkyihin ja en taida toiste kokeilla. Puoli tuntia ottamisen jälkeen alkoi kipu lievittymään kyllä ja lievittyi lisää kun oli tunti mennyt ottamisesta, mutta sitten alkoi pahoinvoiva olo ja sitä jatkui ja jatkui, sitten huono olo siirtyi alavatsaan ja sitäkin jatkui ja jatkui, kunnes menin sitten nukkumaan. Nyt ei enää ole mitään oloja onneksi! Mainittakoon, että kivunlievitys kesti noin 2-3h ja siihen se loppui. Eli periaatteessa "hyvin" tuo lääke toimi n. 20 minuuttia 8-) heräilin sitten taas yöllä särkyihin! Rock on. Tässä onkin pulmakulma nyt sitten. Panadol ei auta, ibuprofeenia en siedä, arcoxiaa en todellakaan aio kokeilla, se tappaa ja ja.. Hmm toki kyllä rukoiltu on! Jospa Herra parantaisi :)

7.11.2009 klo 14:21

luomumummo
Käyttäjä

Minäkään en saanut kunnolla nukuttua kun paleli ja sattu vähän kurkkuun ja nyt on kans semmoinen olo kun kuume meinais nousta mut tiedä häntä mitä se tekee. Kävin eilen ruokakaupassa ja yritin olla varovainen ja pesin heti kädet kun tulin kotiin. Isäntähän se ravaa työkseen eri ihmisten luona, et sekait se taudin tuo jos tuo. Itse en käy kuin kerran viikossa ruokakaupassa muutoin pysyttelen kotona ja yritän vältellä vieraita ihmisiä. Täälläpäin ne rokottavat raskaana olevia ensiviikolla ja luultavasti kaikkia ei edes muutenkaan rokotettais, paikallisradioissa sanottiin.

8.11.2009 klo 16:17

Yoki
suljettu käyttäjätili

Jee tuli viesti tänään, että on meille tulossa puoli kiloa puhdasta tuoretta tupakkaa kiinasta :)

8.11.2009 klo 16:25

slslsl
Käyttäjä

Tulli tykkää.

8.11.2009 klo 16:27

Yoki
suljettu käyttäjätili

Tullia kusetetaan kristillisesti.

8.11.2009 klo 23:30

JamesBond007
Käyttäjä

mä en tuolla nauranut, mutta tälle kyllä:

http://www.youtube.com/watch?v=dSKjDOoF3BQ

8.11.2009 klo 23:46

JamesBond007
Käyttäjä

Puristin äsken sitruunan, kaksi valkosipulinkynttä, hunajaa ja parikymentä punahattu-uutetippaa samaan mukiin... nyt odottelen, että mitä vatsa sanoo noista - sit mä kulautin noiden päälle piimää, ettei vatsa räjähdä..

8.11.2009 klo 23:48

Yoki
suljettu käyttäjätili

Hyvä! Paista valkosipulia ja sipulia oliiviöljyssä ja laita paljon kurkumaa ja chiliä! Sitten jos on kaapissa viinaa niin sitä päälle paukku. Viski on jees :)

9.11.2009 klo 0:16

JamesBond007
Käyttäjä

:)

9.11.2009 klo 8:57

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Oo.. Mikä aamu :-D tyypilliseen viikonloppuun kuuluen kortisonia mahassa eli kortisonivatsa ja olo muutenkin. Onneksi ei mitään järkky annoksia mut eilinen oli jo pikkasen liikaa.. Alkuviikonlopun pyykinpesut ym. Hajut sitä jotenki aina kärvistelee mut sunnuntai on jo sit et nyt sitä kortisonia ennenku tähän hajuun kuolee :S
olen muuten nyt herkistynyt käsitiskiaineen parfyymille.. Ainut mitä kestin ja ne hajusteettomat LV:t ei myöskään sovi ku niis on muuten vaan liikaa kemikaaleja.. Huoh. No, tällaista se täällä aina on.
Ei passaa tiskata ku ei henki kestä. Ois hyvä jos keksis jotain muuta niin ei siitä tulis lisähajuja ku Yoki tiskaa mut toistaiseksi ei olla muuta löydetty..
Hmm.. Hmm..

Kohta jään raunon kans kahestaan himaan ku isi lähtee hoitaa hommia. Hmm.. Hmm..

Ai niin, mul on virkattu pastellin värinen toppi :-D tein sen sokeriruokolangasta :-)