yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
1.11.2009 klo 18:35 |
^hauska :-D |
|
1.11.2009 klo 23:25 |
Ei helvetti.. Ei ois sittenkään pitäny tehdä eilen niin hiivasia sämpylöitä.. Meinaan mulla on ny koko suu räjähtäny o_O oikeen kunnon valkosena kieli ja kurkku.. Siis.. Tiedän kyl et olen herkkä nuille sieni-infektioille etenkin suun alueen.. Mutta en nyt ajatellu et se näin äkäseen iskis o_O enkä tod. Aio mennä lääkäriin. Olen testannu kaikki sieni-infektio lääkkeet ja kaikille oon tosi yliherkkä. Yks oli sellanen kapseli mikä joskus toimi mut seki lopetti toimintansa enkä tasan ala sitä nyt testaamaan! Oliko tämänkin pakko.. Luulin että olisin selvinny tän vuoden ilman sitä ku yleensä se iskee mulle keväällä tai kesällä mut nyt sitten näköjään syksylläkin.. Voi hiivani mun.. Nyt sikana maitoo, sitruunaa ja kaikkee mahdollista mössöö.. On kyl niin tautisen kipee kurkku ettei ole tosikaan :-/ hetkeksi autto ku tungin suun täyteen mustapippuria ja suolaa :-D edit. Ja just sopivaan saumaan loppu maitokin.. No onneksi on teboil. Yoki käy hakee mulle maitoo, kermaviiliä ja piimää. Ne bulgarian jogurtit ois tosi hyviä tähän, ne vaan on ihan törky pahan makusia o_O se oli ihan kamalaa se yks kesä ku tappelin järkyttävän suussa olevan sieni-infektion kanssa.. :S toivottavasti tästä ei ny ihan sellaista tule.. testasin varmaan kaikki mahdolliset lääkäriltä saatavat, luotaistuotekaupasta saatavat ja ruokakaupasta saatavat mössöt :S aaarghh! Edit2. Kohta survon kaikki mahdolliset kaapista löytyvät mausteet kurkustani alas niin luulis lähtevän! Maha ei välttämättä tykkäis yhtä hyvää, mutta se on pieni paha sen rinnalla jos tää järkyttävä kurkkukipu lähtis pois :S Viestiä muokattu 1.11.2009 klo 23:35, muokkaaja: Muusaska |
|
1.11.2009 klo 23:33 |
|
1.11.2009 klo 23:43 |
http://cfs.gehennom.org/?itsehoito |
|
1.11.2009 klo 23:44 |
Yks valkosipuli löytyy kaapista. Sen vois jyrsiä naamariin! Huomenna vois ostaa lisää ja vetää vaikka kymmenen putkeen. Uuh.. Kuulostaa hyvältä. Sit jos vääntäis huomenna kaalipataa ilman siirappia niin se ei ainakaan ruokkis tota suuta. Hyvä idea! Sit vois vetää kurkusta pullon puolukkamehua ja semmosen sitruunatruutankin vois nykästä! Voin sit kertoa huomenna olenko saanut pakkini räjähtämään "sieni-infektion tappokuurillani" 8-) |
|
1.11.2009 klo 23:44 |
Kokeileppa vielä kurlata suusi suolavedellä auttasko se kipuun. |
|
1.11.2009 klo 23:47 |
Sinun elimistösi on liian hapan joten se pitää saada emäksiseksi. maitohappobakteerit mut pystykö käyttää ja kaikkea emäksistä ruokaa pitäis syödä ja juoda . |
|
1.11.2009 klo 23:57 |
^mitä on emäksinen ruoka? |
|
2.11.2009 klo 0:04 |
http://www.bircaterra.fi/ph-tasapaino.htm Alkalisoivia eli emäksisöiviä ruoka-aineita ovat kasvikset, juurekset (ei peruna), avokado, kookospähkinä, sitruuna, lime, greippi, idut, kvino, tattari, hirssi, speltti, osa siemenistä ja pähkinöistä ja osa kylmäpuristetuista öljyistä. Emäksisöivän ruokavalion perustana on lehtivihreää sisältävät kasvit, hyvät kylmäpuristetut öljyt, hyvä suola (esim. ruususuola tai kristallisuola) ja emäksinen vesi (vettä voidaan emäksisöidä kotona siihen kehitetyillä suodatinlaitteilla). Happamoitunut keho voidaan saattaa ihanteelliseen tilaan valitsemalla ruokavalioon pääasiassa emäksisöiviä ruokia, joita syödään mahdollisemman paljon raakana ja soseutettuna. Happoa tuottavia ruokia voi ruokavaliossa olla 30 % ja emäksisöiviä 70 %. Kehon puhdistusvaiheessa pääpaino on emäksisöivissä ruuissa ja vedessä. Kun keho on tarpeeksi tervehtynyt, ruokavalioon voi ottaa mukaan joitakin happoa tuottavia ruokia. Viestiä muokattu 2.11.2009 klo 0:05, muokkaaja: luomumummo |
|
2.11.2009 klo 0:07 |
Tohtori Robert O. Young on kehittänyt SuperGreens-viherjauheen, joka sisältää 49 eri kasvia esim. idätettyjä viljoja ja vihreitä vihanneksia. SuperGreens tuo elimistöön yli 125 helposti imeytyvää vitamiinia, mineraalia ja aminohappoa. SuperGreensin raaka-aineet on kasvatettu viljelymenetelmillä (luomu), jotka varmistavat niiden maksimaalisen vitamiini- ja ravinnetason. Raaka-aineet on muokattu jauheeksi säilömällä vihannekset, versot, lehdet ja idut matalalämpöisellä kuivausmenetelmällä. SuperGreensin avulla voi poistaa kehostaan kuona-aineita ja happoja. Jauhe sisältää runsaasti lehtivihreää, joka auttaa verenkiertoa kuljettamaan happea eri puolille kehoa. Tämä energisoi ja lisää suorituskykyä. SuperGreens-jauheessa on lehtivihreää ja elektroneja, jotka lataavat elimistöön energiaa, jota elimistö tarvitsee, koska elimistömme on eräänlainen sähkölaite. SuperGreens-jauhe sekoitetaan veteen, johon laitetaan Prime pH-tippoja, jotka sisältävät stabiloitua happea ja hyviä suoloja. Tipat parantavat veden koostumusta, muuttavat veden emäksiseksi sekä tuovat runsaasti happea elimistöömme. PH-tipat auttavat solujamme toimimaan optimaalisesti. Veteen sekoitetut SuperGreens- jauhe ja Prime pH-tipat muodostavat virkistävän ja ravinteita sisältävän välipalan, johon ei ole lisätty sokeria, eikä makeutusaineita, eikä mitään haitallisia lisäaineita. SuperGreens-jauhe ja Prime pH-tipat ovat uuteen biologiaan perustuvia ravintoaineita, joita on helppo kuljettaa mukanaan. Näiden avulla on vaivatonta huolehtia omasta kehostaan parhaalla mahdollisella tavalla. Biolight on piitä, hopeaa ja Q1-entsyymiä sisältävä tuote, joka lisää energisyyttä, keskittymiskykyä, kestävyyttä ja elinvoimaa. Pii vahvistaa kynsiä, luustoa ja hampaita. Se auttaa haavoja parantumaan nopeasti. Hopea on mukana uusien solujen muodostumisessa ja se ehkäisee tulehduksia sekä nopeuttaa paranemista. Q1-entsyymi välittää energiaa kehossa ja se taistelee vapaita radikaaleja vastaan. Biolight-tippoja otetaan suoraan suuhun kielen alle. |
|
2.11.2009 klo 0:12 |
^en aio millekään nälkäkuurille kyllä enää lähteä. |
|
2.11.2009 klo 0:21 |
Ei nälkäkuurille. Minulla oli myöskin eräs kirja jossa oli tuota emksisestä ruuasta mutta en tiedä missä se on nyt. Tiesitkö että jo 1977 on tehty sikainfulenssaa vastaan joukkorokotukset USA.ssa jossa kuoli 30 ihmistä rokkotteeseen ja 565 ihmistä halvaantui. Minulla on vanha kirja josta nuo luvut otin. Käy katsoo rokotteesta puhuvasta ketjusta. Mielenkiintoista on myöskin se tieto että MS-taudin puhkeaminen johtuukin mahdollisesti isorokotuksen, ym lasten rokotteiden mahdollinen syyyhteys. |
|
2.11.2009 klo 0:27 |
^niin just. Vedän täs just toista kermaviiliä. Ilman sokeria.. Paremmin menis alas jos tuuttais tohon vaik puolet maustekaapista ja tekis dippikastikkeen. Hohhoijaa ku ramasee. Taidan lähtä kohta tappaa sientä nikotiinilla.. Edit. Olo on ku oisin homeessa o_O vähä mukavia sieniä kropassa. Ei taida olla mitään uutta mulle 8-) missäs ne myrkyt viipyy? Ai niin, naapuri hoitaa sen puolestamme.. Ääh.. Olen kai homehtunut! Älkää ottako tosissaan, olen yliväsynyt :-D Viestiä muokattu 2.11.2009 klo 0:35, muokkaaja: Muusaska |
|
2.11.2009 klo 0:51 |
Emäksinen kasvisliemi jota käytetään myöskin reumapotilaiden hoidossa Pane kaikki kasvikset ruostumattomaan teräksiseen kattilaan.Lisää 1 1/2 litraa vettä ja keitä seosta kannen alla hiljaisella tulella 30min. Siivilöi ja tarjoa vähän jäähtyneenä, säilytä jääkaapissa ja lämmitä tarjolle tuotaessa. Kasvisliemi on emäksinen, puhdistava, kivennäispitoinen juoma, jota käytetään luontisparantoloissa erityisesti reumapotilaiden mehupaastossa, imettävät äidit voivat käyttää sitä rintamaidon määrän lisäämiseen. Viestiä muokattu 2.11.2009 klo 1:14, muokkaaja: luomumummo |
|
2.11.2009 klo 9:20 |
Sain suuni yöllä rauhottuu valkosipulilla. Kokeilkaa joskus syödä yksi kynsi kolmella haukulla o_O sairasta vedet vaan valu silmistä ku oli niin ärmäkkää :-D |
|
2.11.2009 klo 14:47 |
Joo. valkosipuli puuduttaa ja tappaa bakteereja, siinä on luonnon omaa antibiottia. |
|
2.11.2009 klo 14:55 |
^joo! vetäsin aamupalaksikin raakaa valkosipulia ja se tuntuu auttavan. Nyt on kaalipadat kypsymässä ja odotellaan lankapakettia :-) pitäisi tunnin sisällä tulla. Viestiä muokattu 2.11.2009 klo 14:57, muokkaaja: Muusaska |
|
2.11.2009 klo 18:23 |
Vetäsin tuossa lattioilta ja huonekaluista kosmista pölyä imurin pussiin ja syöpäsin sapuskaa näläkääni. |
|
3.11.2009 klo 3:28 |
Voihan kehveli. Simahdin ennen puoltayötä ja heräsin tuossa 2 jälkeen ja nyt oon uneton o_O Kunhan ei jatku näin ni ei haittaa.. Kokemusta vaan valvotuista öistä kohta ihmiselämän verran. Diipadaa.. Taidan ottaa viskipaukun! |
|
3.11.2009 klo 4:04 |
Otin ISON viskipaukun ku särkee ja kolottaa ja ei väsytä ja on ihme oireolo taas! Jokseenki ärsyttävää tää homma meillä kyllä. Jatkuvasti jotain päin hanuria. Ei yhden yhtä päivää silleen ettei olis joku paikka hajalla tai kamalia oireita. Kai tälläkin joku tarkoitus on.. Ehkä |
|
3.11.2009 klo 8:44 |
Jeesjees 8-) ensin kolme tuntia unta ja sitten about kolme tuntia valveilla ja sitten taas about kolme tuntia unta :-P on sellainen olokin kyllä! Oujeapeipe |
|
3.11.2009 klo 9:36 |
Joo.. Oli kyllä hehkee eilinen ja yö.. Järjetön migreeni! Mitähä tässä nyt uskaltaa tehä ettei uudestaan räjähtäis. Nukkua koko päivän? Ääh.. Ois eilen halunnu neuloo ja tehä vielä porkkanarieskoja mut eipä onnistunu.. Nihkeetä. Edit. Ois varmaan pitäny käydä ukon Panacod purkilla.. Vuoroin vieraissa. Ite nykii mun kortisoneja! |
|
3.11.2009 klo 10:19 |
Hahaa! Hemoglobiini on noussut, trombosyytit on lähteny huimasti laskuun ja ja ja ja.. =) I"m happy! Vaik onki aika iloinen migreeni vielä niin toi on silti loistavaa. Mikähän käänne mun kropassa on käyny ku veriarvot on lähteny paranee.. Hmm.. =) |
|
3.11.2009 klo 10:24 |
Äiti näytti mulle sen Panacod rasiaa - se oli puolen metrin mittainen :F edit: Eiks noi myrkyt varastoidu ihmisen johonkin rasvakudoksiin? |
|
3.11.2009 klo 10:26 |
Syntax error Viestiä muokattu 3.11.2009 klo 10:28, muokkaaja: JamesBond007 |
|
3.11.2009 klo 10:28 |
^ai :-D meil on paljon pienempi. Taitaa sun äitillä olla niitä pore panacodeja? James, joo rasvakudoksiin. Olen miettinyt tota samaa :-D kuinkahan anorektikoksi sitä sais ittesä dietata.. Hmm.. Edit. Hitsi ku ei ole puntaria niin ei tiedä yhtään mitä sitä painaa.. Viestiä muokattu 3.11.2009 klo 10:36, muokkaaja: Muusaska |
|
3.11.2009 klo 11:10 |
Olen välillä miettinyt että olikohan ne järkkyruoka-aine allergiat niis myrkkyasunnoissa sittenkin mun pelastus. Ku jos oisin voinu syödä, oisin painanu enemmän ja myrkyillä ois ollu enemmän rasvakudosta vallata mun kroppaa. Hmm.. Et se ois sittenkin ollu mulle siunaukseksi? Hmm.. |
|
4.11.2009 klo 0:06 |
Tietääkö kukaan miksi verisuonet katkee itsestään..? |
|
4.11.2009 klo 0:23 |
Onko ne mustelmia muusaska? |
|
4.11.2009 klo 0:24 |
Jos on mustelmia , niin yksi on K-vitamiinin puute. |