yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
29.10.2009 klo 14:43 |
^voi :-( otan osaa <3 edit. Mulla on huomenna aikainen herätys. Pitää mennä labraan.. Jotain anemiatestejä ja ton tommosta. Hohhoi! Hmm.. Hmm.. Tänään vois tehdä kaalipataa. Tuo kaali kuulostais nyt sellaiselta et se ois koko perheelle hyvä. Jopa Yokille. Ajattelin laittaa siihen naudan paistijauhelihaa.. Saa nähdä sit.. Onko liika rohkea veto et pitääkö tehdä toinen kasvissetti. Hmm.. En tiiä.. Vähän vaikea ku en tiiä pitäisikö Yokille tehä reumaruokavaliota vai ainoastaan vähätoksista.. En tiiä.. Mulle ainakin vähätoksinen on parempi ja niin tipsulleki. Mua mietityttää et mikä se atropiini on mitä on koisokasveista myös löydetty. Ku luin siitä niin sitä on käytetty myrkkynä mutta myös vastamyrkkynä. Ja onko sitä kaikissa koisokasveissa.. Ja missä eniten ja missä vähiten.. Sillä vaan mietin ku chili ja tomaattikin on koisokasveja mut niillä tuntuu olevan enemmänkin oireita lievittäviä vaikutuksia ainakin omalla kohdallani. Mut peruna taas toisinpäin. Ainakin isoissa määrissä. Enkä usko että vois johtua perusallergia jutuista ku tomaatin pitäs olla mulle aika allergisoiva.. Mut tollanen oikein kunnon tomaattichili tacosoosi auttaa mulla kurkku- ja hengitysoireisiin ku toi naapuri luukuttaa. Itseasiassa sillä on yllättävä vaikutus. Vastaa oikein kunnon oirekaljan ottamista. Mutta valitettavasti ei ole yhtään edullisempi vaihtoehto.. Hmm.. Hmm.. |
|
29.10.2009 klo 15:28 |
Mut on siin tomaatissa näköjään tommostakin. http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/lykopeen.html musta on tullu ruokafriikki, ravintohörhöilijä.. :-D äkkiä kokista naamaan niin ei tuu niin terveysintoilijaolo 8-) |
|
29.10.2009 klo 19:03 |
Mulla on paistinpannulla herkkusieniä, sipulia, valkosipulia ja oliiviöljyä ja kohta tuuttaan sinne ketsuppia ja tacosoosia :-P ei tekis mieli laittaa sinne ollenkaan makaroonia 8-) |
|
29.10.2009 klo 20:06 |
Mulle alkaa riittämään noi Iltalehden jutut. Huomenna marssin poliisiasemalle ja yritän päästä kertomaan sen mitä pitää kertoa. Rukousapu olis tarpeen! |
|
29.10.2009 klo 20:14 |
Siis mitkä iltalehden jutut? |
|
29.10.2009 klo 20:34 |
Hmm.. Mitä goldencat82 tarkoitat? Tein sellaset antioksidanttipöperöt että Pef-arvot pärähti ruuan jälkeen 400. Niitä ei olekaan nuin hyvinä muutamaan viikkoon näkynyt.. Nyt voikin hyvin mielin lähtä käymään ruokasavuilla 8-) edit. Rukoilen goldencat82 puolestasi! Viestiä muokattu 29.10.2009 klo 20:35, muokkaaja: Muusaska |
|
29.10.2009 klo 20:51 |
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102910509089_uu.shtml Keskisuomalaisen mukaan ehdollisen tuomion saaneet eivät olleet fyysisessä kontaktissa uhreihin, mutta seurasivat tapahtumia nettikameroiden ja videoiden kautta. Nainen hyväksikäytti lapsiaan yhdessä avomiehensä ja toisen miehen kanssa. Uhrit olivat 1-3- ja 4-8- vuotiaita. Hyväksikäyttö jatkui yli neljän vuoden ajan. Viestiä muokattu 29.10.2009 klo 20:54, muokkaaja: luomumummo |
|
29.10.2009 klo 20:52 |
Ja miten tuo liittyy goldencatiin? En nyt ymmärrä asiayhteyttä. |
|
29.10.2009 klo 20:55 |
Se liittyy luultavasti siihen satanismiin ja siihen että lastenkodin tapahtumiin liittyy lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. |
|
29.10.2009 klo 20:56 |
Siis mihin satanismiin? Jos uutinen on kerran pedofiliasta, niin tottakai se liittyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön. En siltikään tajua miksi tuosta poliisien pakeille pitää mennä? o.O |
|
29.10.2009 klo 20:57 |
Poliisi oli käskenyt hänen tulla tekemään siitä rikosilmoitus. |
|
29.10.2009 klo 20:58 |
Niin siis mistä? Miten goldencat liittyy tuohon Iltalehden uutisoimaan rikokseen? |
|
29.10.2009 klo 21:00 |
Goldencat 82 muistaa kun hänet on rituaaliraiskattu lapsena ja hänellä on myöskin jäänyt siitä pysyvä vamma.Kaikki nämä tapahtumat ovat tapahtuneet silloin kun hän oli lastenkodissa. |
|
29.10.2009 klo 21:04 |
Taitaa olla rikokset vanhentuneet jo, jos jotain on goldencatin lapsuudessa tapahtunut. Ja mikä on siis "rituaaliraiskaus"? Siinäkin on sana sanaa vastaan, jos joku vuosia, tai vuosikymmeniä myöhemmin tulee jotain ilmottamaan poliisille. Todisteitakaan ei taida olla, muuta kuin uhrin sana. Aika vaikea poliisin on lähteä tommosta tutkimaan tai syytettä edes nostamaan. |
|
29.10.2009 klo 21:18 |
En tahdo mitenkään epäillä, etteikö raiskausta olisi tapahtunut, sillä minähän en voi sitä tietää. Mutta miten asiaa ei tuolloin huomattu? Jos pieni lapsi raiskataan, syntyy niin suuria vammoja, että ne eivät esim. muulta henkilökunnalta voi jäädä huomaamatta. Luulisi, että vuotokin kestäisi useamman päivän. |
|
29.10.2009 klo 21:19 |
Saana, samoja ajatuksia kävi minullakin mielessä. |
|
29.10.2009 klo 22:09 |
Sitä en voi tietää koska lapset olivat lastenkodissa 4 kk ja sen jälkeen heidät sijoitettiin perheisiin. Erä lastenkodin miespuolinen hoitaja on epäilyksen alainen. Goldencat82 on todettu joitakin vuosia sitten vammoja jotka tulee mahdollisesta raiskauksesta lapsena. |
|
29.10.2009 klo 22:24 |
goldencat: Rukoilin puolestasi!!! Totuuden nimessä ja Jeesuksen nimessä ja veressä!! Siunausta ja rohkeutta!!! |
|
29.10.2009 klo 22:35 |
Kiitos Tonzaja! Sitä hyväksikäyttöä nyt olisi turha mennä kertomaan poliisille, koska se on jo vanhentunut rikos, mutta on muita asioita, mitä pitää kertoa. Henkirikos ei vanhene koskaan. |
|
29.10.2009 klo 22:40 |
Mene rohkeasti kertomaan ! Totuuden Henki on kanssasi !!! ;) |
|
29.10.2009 klo 22:52 |
Henkirikos ei vanhene koskaan. Tappo vanhenee aikanaan, murha ei koskaan. |
|
30.10.2009 klo 8:34 |
Kylläpä mä nukuin levottomasti o_O vissiin vähän viriviri tööttööt olo ku pitäs tehä tänään miljoona asiaa.. Höh. oolen levoton, levoton, levoton.. :-D |
|
30.10.2009 klo 17:53 |
Minulla on vähän hankala olo. Oli yksi asia, josta minulla oli vahva tunne, mutta sitten se romahti erään toisen ihmisen näkemyksen vuoksi. Totesin, että hän on oikeassa, ja hylkäsin asian. Siinä vaiheessa tunsin, että se on oikein. Sen jälkeen olen yrittänyt korvata tämän asian muilla suunnitelmilla, jotka ovat lähinnä aiheuttaneet minulle ahdistusta. Nyt taas se alkuperäinen asia on palannut mieleeni ja minulla on voimakas tunne, että minun tulisi kuitenkin toteuttaa suunnitelmani muiden näkemyksistä huolimatta. Siihen kuitenkin liittyy muttia, ja pelkään, että tunteeni taas pettää minut ja olenkin koko ajan väärässä. Olipa sekava selitys sekavasta asiasta. Tämän te kaikki varmasti halusittekin tietää. :) Mukavaa elämässäni on nyt se, että otin yhteyttä vanhaan kaveriin, johon en ole pitkään aikaan pitänyt yhteyttä, ja hän haluaa tavata minut. |
|
30.10.2009 klo 18:08 |
Siunausta Saana! Pistän rukoukseen tuon asiasi. |
|
30.10.2009 klo 18:17 |
Kiitos <3 |
|
30.10.2009 klo 19:28 |
Saana osta luonnontuotekaupasta (esim. Life) ubikinon Q-10 valmistetta! Se piristää kovasti :) sitten tuo carnosin on kanssa hyvä. Saatko sinä nukutuksi hyvin? |
|
30.10.2009 klo 21:39 |
Joo, kyllä minä onneksi nukun aika hyvin. Siirä päättelen, että en ainakaan aivan toivottoman masentunut olo. Kiitos vinkistä, pitää käydä joku päivä etsimässä, olisiko jossain lähiseudun luontaistuotekaupassa tuota. Tästä kyllä se kauppa, jossa olen ennen käynyt, katosi hiljattain ihan yhtäkkiä, ja sen paikalla onkin baari (jonkinlaista "luonnon"lääkintää kai sekin..), mutta eiköhän täältä joku toinenkin löydy. |
|
31.10.2009 klo 13:56 |
Tietääkö kukaan mikä on pimeä pullo ja sellaisia saa Prismasta? |
|
1.11.2009 klo 17:47 |
Yoki: ^ 8-) Laita siihen oveen lappu "muista sulkea minut" ja sitte muistilappu viel keittiöön tms paikkaan josta sen huomaat :) Joo! toi on oikeesti hyvä idea. Täytyy mennä toteuttaan se :D.. KoKoDino: karuskaja, onko naapurit hymyilly paljonki ku kävelet vastaan? :P Ei oo ainakaan vielä :D mutta oon kuullu siitä kyllä jälkeenpäin meiän luokkalaiselta, joka asuu saman katon alla samassa kerrostalossa :P. JamesBond07: toi karuskaja on hassu tyttö. Kiitos, sait mut hyvälle mielelle :) |
|
1.11.2009 klo 18:28 |
Minä ostin perjantaina prismasta Salosen pimeän pullon. On muuten tosi hyvää salaatinkastiketta. |