yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
26.10.2009 klo 0:03 |
Naama turposi samoin kehoon tuli turvotusta ja kivut myös toki ja sellasta pientä kivaa.. Ihan tokkura olo jne.. Sitten piti vaan mennä makuulle kun ei kyenny olemaan tolpillaan.. Heh joo kaalipuuro kutsuu kohta 8-) |
|
26.10.2009 klo 8:13 |
Eikä sitten kunnolla nukkunut meikämies. Hehetiheh... Mutta TÄNÄÄN ON MUUSASKAN SYNTYMÄPÄIVÄ! Paljon onnea rakas <3 |
|
26.10.2009 klo 8:27 |
^kiitos rakas <3 APUAA!! Mä oon 25 o_O kamalaaa! |
|
26.10.2009 klo 14:03 |
Paljon onnea Muusis! Pahoittelen ettei oo korttia eikä lahjaa, on ollu pikkanen härdelli täällä ja rahatkin on vielä aika loppu. Toisaalta taas ei ois kyllä tiennyt ees mitä ostaa, kun tietää sun oireet. Ehkä laitan siis kuitenkin rahaa.. Meillä on ollut kamala maanantai-aamu. Poika raivosi koko aamun kun yritetiin lähtä kerhoon. Sit ei ollu vaunuja, isi oli ne vieny, oltiin jo myöhässä kerhosta. Sit yritettiin mennä pyörällä, mutta poika raivosi niin paljon, ettei antanut mun sitä pyörää ees saada ja kaatui pyörän pinnoihin, onneksi ei käynyt kuinkaan...sit V sai tulla kesken salilta viemään meidät kerhoon. Voi että mä oon loppu! N on niin aktiivinen ja liikkuvainen ja kiukkuinen, että mä en kohta enää jaksa. V ei jaksa olla pojan kanssa, kun sitä masentaa eikä se voi aloittaa ees terapiaa. Meillä on ens la se esiintyminen ja ei me pystytä edes harjoittelemaan, kun N ei anna meidän harjoitella, saatikka sitten esiintyä jossain. Tolle pojalle ei kelpaa kukaan muu kun äiti ja mummi. Isikään ei enää kelpaa. Mä en oikeesti tiedä kohta mitä tehdä, vedän täällä viimeisillä voimilla joka päivä ja pelkään, että saan kohta sydärin, kun oon niin väsynyt ja ylikuormitettu. Mä tarttisin hoitoapua, mutta kun ei N huoli muita kuin minut ja mummin. Meidän on kohta ihan pakko muuttaa täältä sinne pohjoiseen kun mä olen kohta jossain osastolla kun musta revitään viimesetkin mehut irti. Tulipas valitus! |
|
26.10.2009 klo 14:04 |
http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009102610491368_si.shtml |
|
26.10.2009 klo 14:04 |
Muusaska paljon onnea 25-vuotis synntäripäiväsi johdosta. |
|
26.10.2009 klo 14:08 |
Luomumummo: Joten sä et oikeesti saa mennä mihkään töihin, kun me tarvitaan sua. N tarvii sua. |
|
26.10.2009 klo 14:29 |
Goldencat82 kiitti onnitteluista ja samoin luomumummo :-) goldencat82, ei se haittaa ettei ole korttia eikä lahjaa :-) siellä on aikamoista hardelliä :-/ yritä jaksaa <3 |
|
26.10.2009 klo 19:22 |
Jee! Lääkäri tuli järkiinsä. Oli puhelinaika tänään ja keskustelin hänen kanssaan ja yhteisymmärrys toimi. Hän kirjoitti panacod lääkkeen särkyihin, eli eiköhän ne saa nyt kyytiä :) nyt pitäisi vähän keksiä jotain kivaa Muusaskalle synttäri illaksi <3 |
|
26.10.2009 klo 20:11 |
Minäkin vaihdoin profiilikuvan ja laitoin hieman tuoreimman kuvan. |
|
26.10.2009 klo 20:51 |
Te ihmiset ootte jotenkin niin mahtavia !! Kun täällä kattelee teitin tarinoita niin aina se muistuttaa, et hei, mä en oo yksin ainut jolla ei mee asiat niiku pitäis tai silleen vaan kaikki yhdessä 'eletään jaskassa maailmassa'(ylläri pylläri- mun putkiaivoista välillä suodattuu toi tärkeä fakta..) ja tadaa sit on viel Jumala, mikä onkin sit kaikki mitä tarvitaan.. !! xD Thänks et sain avautua. :P |
|
26.10.2009 klo 21:55 |
Karuskaja, olet ihana :-) <3 <3 <3 jamesbondi, olekko nää ollu täällä johratuksessa? Yoki testas sitä hunajaa.. Tosin, kuten arvata saattaa :-D hunajaoluen muodossa 8-) mutta siis, se tuntuu oikeasti auttavan paremmin kuin perusolut. Varmaan vois sitä hunajahunajaakin jossain vaihees kokeilla.. Ja minä innostuin siitä sen verran että nyt haluaisin hunajasaippuata :-D luomumummo, kiva kuva sulla :-) täällä mä silkkipeiton alla löhöön. Kiitos siitä <3 |
|
26.10.2009 klo 22:03 |
Tässä mietin.. Että sitten ku Yoki vetää vähän panacodia, niin jos me rakasteltais niin oisinkohan mäkin ihan kamoissa..? Ku jos allergiset aineet menee toisen kroppaan, niin kyl kai ne hyvätkin 8-) hmm.. Pitää testata.. |
|
26.10.2009 klo 23:42 |
luomumummo, kiva kuva sulla :-) täällä mä silkkipeiton alla löhöön. Kiitos siitä <3 Hyvä kunon edes jotain iloa elämässä, edes peitto jonka alla voi löhötä. Mä oli illalla kans punkassa ku paleli ja meinaa toi flunssa tulla päälle. |
|
27.10.2009 klo 0:58 |
Hyvää (myöhästynyttä) synttäripäivää Muusaskalle jellonaltakin! Piti tehdä oikein laulukin tapahtuman kunniaksi, mutta sitten ilta vähän venähti 3k-opiskelijapippaloiden jatkoilla :/ |
|
27.10.2009 klo 2:43 |
Hyvä ystäväni lähettää minulle ensivuonna sahramia espanjasta. |
|
27.10.2009 klo 3:25 |
:D Viestiä muokattu 27.10.2009 klo 3:26, muokkaaja: luomumummo |
|
27.10.2009 klo 11:08 |
jellona voi kiitos :-) <3 jee! Tajusin tai jaksoin vasta nyt lukea tuon postilta tulleen lääkäriajan. Mä saan ne lapputestit jee! Sit mä saan ottaa mukaan vaatteita joiden epäilen aiheuttavan oireita. Vähänkö mä otan niitä ja paljon :-D tosin, oon aika ison osan jo diilannu systerille, mutta kyllä tuolta vielä löytyy =) kivaa! Viestiä muokattu 27.10.2009 klo 11:09, muokkaaja: Muusaska |
|
27.10.2009 klo 11:50 |
Jees.. Tekis mieli keittää porkkanoita.. En tiiä uskallanko alkaa siihen raakan porkkanan kuorimiseen ku tuppaa aina kädet levii, turpoo ja syyhyää siinä hommassa.. Kypsä ei tee mut raaka. Mut tekis kyl mieli kuoria ne ennen keittämistä.. En tiiä.. Hmm.. Jos pistäs äijän tuomaan vinyylihanskat :-D jos tääl muute on joku allergikko kuka ei kesäl pysty syömään jotain mut talvel pystyy, nii mua kiinnostais missä vaihees talvee niitä pystyy syömään? Annoin pojalle joku viikko sit sosetta mis oli omenaa ja yllätyin ku se ei käynytkään vielä o_O kun siitepölyaikahan on periaatteessa jo ohi.. Hmm.. Outoa. Harmi ku ne ei ala testaa sitä. Vois samalla selvitä parista muustakin ruoka-aineesta onko kyse allergiasta vai nirsoilusta. Huomaa ku hellasta on nyt yksi levy käytössä niin mulla alkaa olee hirveet ruuanlaitto vimmat, mut en oikein tiedä mitä kaikkea uskallan tuolle pojalle antaa.. Porkkanaa muistaakseni, mutta vain muistaakseni on ollut jossain kaupan soseessa mitä se on voinut syödä. |
|
27.10.2009 klo 17:50 |
Muusaska: Karuskaja, olet ihana :-) <3 <3 <3 Ai, kiitos :) <3 |
|
27.10.2009 klo 17:58 |
Mulla on muodostunut ongelma. Unohdan aina sulkea oven perässäni kun tuun kämpille (asun kerrostalossa), joten kaikki äänet kuuluu käytävään, mitä mä teen (niistän, aivastan, raastan räkää kurkusta kun kurkkua kutiaa, nauran ittekseni jollekin hyvälle jutulle ynnä muuta elämää..) kunnes huomaan joskus ilalla et jaahas- ovi on taas ollut auki.. Hah :D |
|
27.10.2009 klo 20:01 |
^ 8-) Laita siihen oveen lappu "muista sulkea minut" ja sitte muistilappu viel keittiöön tms paikkaan josta sen huomaat :) |
|
28.10.2009 klo 5:11 |
karuskaja, onko naapurit hymyilly paljonki ku kävelet vastaan? :P |
|
28.10.2009 klo 7:09 |
Mulla tulee tänään 4 kk viimeisistä vedoista eli siis olen ollut tänään 4 kk kuivilla Herran armosta! ajattelin hehkuttaa täällä ku tää oli kuitenki sellanen vapaa keskustelu! =) |
|
28.10.2009 klo 11:14 |
Onnea TonZaja! :-) tosi hienoo! |
|
28.10.2009 klo 11:32 |
toi karuskaja on hassu tyttö. |
|
28.10.2009 klo 20:15 |
http://www.youtube.com/watch?v=K4eissT2Q6k&feature=related |
|
28.10.2009 klo 20:47 |
http://www.youtube.com/watch?v=unDSDMuilDQ&feature=related |
|
29.10.2009 klo 0:31 |
onko kiwi takaisin kun on umlautit aiden ja oiden päällä? :D |
|
29.10.2009 klo 14:38 |
Itku tuli, kun ystävä kertoi käyneensä valitsemassa hautakiven vauvansa haudalla :'( Muutenkin aiheuttaa melankoliaa ja väsymystä tämä syksy ja pimeys ja yksinäisyys ja ja ja... |