yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
23.3.2009 klo 17:19 |
Voi ei!! Oon puoltoista vuotta oottanu et pääsen syömään Fanny rahkavaahtoa ja NYT sitä EI ENÄÄ VALMISTETA! aaarggh!! yyyyhh.. ;-( kamala kohtalo! ..oi joi.. Nyt ei auta muu ku syödä shipsiä lohdutukseksi.. Paha, paha maailma se fanny rahkavaahdon vei.. Oisin halunnu maistaa sitä vadelman makuista.. |
|
26.3.2009 klo 12:57 |
The Fray oli aikas... ihku :). |
|
27.3.2009 klo 0:39 |
Vieraita kyläilemässä. Eipähän tarte täällä koko aikaa roikkua :-P jees.. Ai ku väsyttää ilosesti. Ihan just koisii.. 8-) |
|
27.3.2009 klo 23:59 |
Ei sairasta sentään. Mä en saa kessua enää kirveelläkään maistumaan. Mä en keksi enää mitään tapaa saaha siitä mitään irti. Se ei vaan maistu! Oon juonu kahvia, aamulla ja illalla, oon juonu teetä, siideriä, jopa viinilasin! Syöny hyvää ruokaakin ja joka kerta se on yhtä tyhjän kanssa. Ainut mikä etes vähän maistu oli teini poskari.. Säälittävää :-D |
|
28.3.2009 klo 0:37 |
Vähän lisää vettä myllyyn.. Kokeilen ihan pokkana onnistuisko vetää huomen koko päivä ilman röökii. Jos onnaa niin se on Jumalan teko, EI MUN! Ja tosiaan, edelleen on vieraita kylässä ja huomen ois vielä serkun näkeminen kaupungilla ja sen syömään vieminen.. Eli monta meikäläiselle pahaa paikkaa vetää rööki. Mut katsotaan, katsotaan.. |
|
29.3.2009 klo 10:24 |
Kahteen ja puoleen röökiin luisu tuo eilinen. Toivotaan tälle päivälle parempaa tulosta.. |
|
29.3.2009 klo 15:27 |
valonlapsi 12: 'Mä en jaksa harjotella matikkaa..' Onneks sun ei tartte enää ikinä ! Hyvällä tuurilla.. :D bai tö vei, miltä tuntu et miten koe ois mennyt ? |
|
29.3.2009 klo 19:21 |
Ettei menis liian tekopyhäx, laitoin uuren kuvan. Oi, toi kessu se vasta hyvältä maistu! Eli tähän asti päivää, saldo yksi ja puoli kessua. Tavoite ois pyrkiä kahteen kessuun tänään. Ja olo alkaa olee sen mukainen et eilinen ja tää päivä on tullu mentyy aikasta pienellä kessu määrällä. Tänään voisi sanoa että fiilis on jo huomattavasti räjähdys herkempi kuin eilen 8-) muoks. Ihan niinku en ois voinu ottaa itestäni yhtään edustavampaa kuvaa.. Viestiä muokattu 29.3.2009 klo 19:29, muokkaaja: Muusaska |
|
30.3.2009 klo 10:16 |
Kaksi kessua eilen. Tänään pyrin taas kahteen, mut sillai et toinen niistä on vähemmän nikotiinia sisältävä. Eli 1 vihree mallu ja 1 vihree chesterfield.. Ihanaa, mies toi kuumaa kahvia. Nii se kello onki kymmenen vaik mun kello on ysi. Kellojen siirrot! |
|
31.3.2009 klo 4:28 |
Ääh.. En saa kunnolla nukuttua. Heräilen kesken kaiken. blaah.. |
|
31.3.2009 klo 4:30 |
Ettei menis liian tekopyhäx, laitoin uuren kuvan. Oi, toi kessu se vasta hyvältä maistu! Kuvasta päätellen melkoisella antaumuksella tupakkia imettiinkin :D |
|
31.3.2009 klo 13:30 |
jellona, kyllä :-D pitää repiä kaikki irti ku saa enää niin harvoin 8-) vitsit ku kävin tossa puolen päivän maissa aamun ekalla puolikkaalla niin meni päähän ku yleinen syyttäjä :-D mä en ees muistanu miltä tuntuu ku kessu menee oikein kunnolla nuppiin! Täytyy kattoo koska sitä tokan puolikkaan polttas.. Vois polttaa ehkä joskus kolmen aikaan.. Oon tänään vissiin menos johki naisten soluun. Pitäs soittaa vielä ja varmistaa missä täällä se oli. Täytyy eka oottaa että noi äijät herää päiväunilta.. Ettei turhaa niitä herätä. Ei kehtaa mennä parvekkeelle puhuu ku tulee himo tapatupakkaan. |
|
1.4.2009 klo 21:12 |
Tämän hetkinen tämän päivän kessu saldo on yksi ja puoli röökiä! Jes! Tähän pyrin. Et se jäis tänään tähän. Toivotaan parasta! Sit otin rohkean uskon askeleen ja vetäsin kreikkalaisen salaatin mis on raakaa tomaattia. Tuli tosi hyvä mieli :-) |
|
1.4.2009 klo 21:22 |
noni :) mulla on herätys KUUDELTA. karseita nämä aamuvuorot. |
|
1.4.2009 klo 21:31 |
Nekku, kaameeta :-D mä oisin varmaan ihan raato jos pitäs kuudelta herätä :-P heh.. Pikku mannekiini lähti kylpyyn.. Tässä istuskelen ja kattelen ku se leikkii ammeessa. |
|
2.4.2009 klo 16:56 |
Ootko muusaska lopettamassa röökaamista? Itse lopetin pari viikkoa sitten ja tällä hetkellä viikon sisään selvinny 1:llä syöpäkääryleellä :D |
|
2.4.2009 klo 23:54 |
lassukka, hienoo! Onnittelut =) joo.. Tässä hissukseen vähennän.. Kaksi ja puoli tänään vedin.. Viiminen puolikas oli kyl hieman turha, mut joo.. Täl 1,5-2,5 päivä saldolla mennään ja huomisen jälkeen vasta siitä taas lasketaan.. Huomenna on yks tärkee juttu joka jo itessään tuo öö.. Vähän vastustusta 8-) |
|
3.4.2009 klo 12:39 |
Kohta lähren linnanjuhliin.. Hmm.. (tai no oikeestaan parin tunnin päästä) En kerenny pestä rotsia. Toivottavasti en jäädy hupparilla. Pitäs kai syödä jotain. Jos sitä vetäis vähän jogurttia naamariin. Kävin eilen kattoo takkeja. Ois sieltä jotain löytyny mut ei huvita maksaa viittäkybää takista. Ku äijälle oli jokatapaukses ostettava housut ku sil oli ne niin kulunu et hyvä ku ei ois kohta näkyny ties ja mitkä.. Ruokahalu ollu vähä kateissa.. Kuka se sanokaan et ku vähentää röökii niin ruokahalu kasvaa.. No, mulle on kyl käyny täysin päinvastoin :-D mut hyvä vaan.. Ei pääse ihan pursuu. Se on xs:ään mahuttava ja sillä siisti! Eri asia on sit jos sitä massaa tulee muunki ku läskin muodossa.. Joo..o.. Onpa tyhjä olo. Aivan riisuttu fiilis. Uskomatonta. Kauhee vastustus ollu jo pari päivää. Ny jos ei Jumala jotai tee niin meikä on kyl yhtä hyödytön ku aasi. 8-) "tässä nyt oon, aasisi sun.." hehhee.. :-D niin ja mul on järjetön nuha! Ja vähän väliä semmonen olo ku ois kuumeessa.. Mut ei kuiteskaan. Ou jeah 8-) |
|
4.4.2009 klo 16:56 |
Hyvin meni linnareissu. Ai et on veto pois. Mieheke lähti tos just kauppaan. Ruokahalu nostaa pikku hiljaa päätään. Joops.. Ei kai täs ihmeempiä sitte joo.. Se on kyl kaunis kappale se "oi Jumala siipeni murtuneet ota käsiisi ihmeellisiin, olen lentänyt liian kauas olen lentänyt eksyksiin.." tosi kaunis. |
|
6.4.2009 klo 10:13 |
No kiitos ja näkemiin. Tulipahan koettua sekin miltä tuntuu tulla kotiin silleen että ovi joka on aamulla lukittu onkin sepposen selällään ja hälytin pärähtää käyntiin heti kun astuu sisälle. Niin, jos ei muuta tekemistä maanantaisin oo niin eiku sorkkaraudalla vaan ovi rikki ja kämppiksen läppäri kainaloon. Mun tavarat on kaikki tallessa, mutta kyllä tässä vähän on shokki päällä. Kotona kun pitäis olla turvassa. Ei kyllä tunnu siltä enää. Ja kun mä oon usein päivisinkin kotona, ni mitä jos olisin ollut täällä? Hyh. En halua ajatella. Onneks on toi hälytin, se on ne säikäyttänyt poies tutkimasta koko taloa. Viestiä muokattu 6.4.2009 klo 10:31, muokkaaja: Kiwi |
|
6.4.2009 klo 12:57 |
Tällä hetkellä koetan jännittää rintalihaksia kehonrakentajien tyyliin - sillain et ne värähtelee. vai onkohan muuten ketään naista jolta toi onnistuu?? hmm.... Viestiä muokattu 6.4.2009 klo 13:18, muokkaaja: JamesBond007 |
|
6.4.2009 klo 14:10 |
Mihin piilottaisitte läppärin huoneessa jossa on sänky, pieni pöytä ja epämääräisiä tavararöykkiöitä? Ei kai ainakaan patjojen väliin, sieltä ne rosmot ainakin elokuvissa tavaraa etsivät. Kamera kulkee helposti mukana mutta tää vanha kone on iso ja painava... Mietittiin vaan uuden murron todennäköisyyttä, nyt kun paikka on kerran katsastettu. Muuta arvokasta mulla ei sitten olekaan. |
|
6.4.2009 klo 15:00 |
Läppäriin lappu, jossa kerrotaan että siinä on gps-lähetin, jolla sen sijainnin voi tarkistaa matkankin päästä? |
|
7.4.2009 klo 11:23 |
kiwi, voi ei :-( aika karseeta.. Mä sain vihdoin ja viimein itestäni irti sen mikä piti jo ajat sitte saada. Vetäsin Tonnikala purkin naamariin just äsken, enkä jaksanu edes vaivautua sairaalan pihalle 8-) en o vielä kuollu :-D |
|
7.4.2009 klo 11:27 |
Ja illalla roudaan varastosta tavaraa sisälle, uskossa siihen että Jumala joka pystyy nuhtelee myrskyä, pystyy myös nuhtelee myrkyt ja homeet mun tavaroista (niistä joita on jäljellä) pois. Saas nähä miten meikäläisen käy 8-) mutta ei luulis ainakaan uskoa puuttuvan, vaikka ainahan sitä meiltä ihmisiltä puuttuu.. |
|
7.4.2009 klo 14:50 |
Jesss! Kiwi teki tänään vähän salapoliisin hommia ja sai selville että a) taloomme murtauduttiin eilen klo 14 Huomenna on treffit poliisien kanssa täällä meillä, ja sitten pääsen selostamaan selvitystyöni tulokset virkavallalle. Nih. Ja eihän sitä koskaan tiedä, voi tästäkin tulla jotain hyvää, esim. huomenna saapuva poliisihan voi olla tosi hyvännäköinen! (No niin, Kiwi on näköjään toipunut järkytyksestä ja on taas oma itsensä...) |
|
7.4.2009 klo 17:37 |
Hih :-D eiku vaan kyttiä bongailee ;-D meil oli tos aika hyvä sossu reissu. Toimeentulotukea tulee tälle kuulle. Jees. :) |
|
7.4.2009 klo 21:36 |
Mä vaan tuijotan verhoja ku ne on niin kauniit.. Ensimmäiset verhot ripustettu tähän kotiin. Verhot ois ollu jo aiemmin, mutta nyt vasta saatiin verhotanko laitettua. On kyllä kauniit verhot! Ihana kattoo pitkästä aikaa jotain kaunista.. Tuntuu enemmän kodilta ku on jotain eikä vain tyhjyyttä.. |
|
7.4.2009 klo 21:41 |
sanonpa vain sen että 65e on paljon laukusta mutta kun se on niin kaunis. tarvitsen sen, TARVITSEN. se on huonoo ku löytää täydellisen laukun joka on kaunein maailmassa nii sit mikää muu laukku ei enää kelpaa! mikään muu missään muussa kaupassa siis. en ole vielä sitä ostanut kyllä. ehkä koitan pyytää sen synttäriksi. lahjaksi siis vanhemmoisilta. |
|
7.4.2009 klo 22:11 |
Nekku, tiedän tunteen :-) tosin moisista ei o voinu aikoihin edes haaveilla.. Mutta kuiteski.. Tiedän.. No, onnex Jumala on antanu mun löytää kaikki halvat ja hyvännäköiset jutut :-) laskin täs yks päivä et vaatteet mitkä mul tänään oli päällä (farkut, paita, huppari, takki ja lenkkarit+ kahdet sukat päällekkäin) on maksanu alle 60? :-D 57 euroo taitaa olla aika tarkka summa. Siis mulla on vaan käyny ihan tajuttomia mässejä! Ja kaiken hyvän lisäksi ne vaatteet näyttää oikeesti hyviltä ja sopii ihan sika hyvin mun tyyliin. |