yleinen puhumiskeskustelu!

Alue: Yleinen keskustelu

16.10.2009 klo 18:19

Yoki
suljettu käyttäjätili

Lepo vaan :) maailmaan mahtuu jokainen. Omana itsenään on ihminen parhaimmillaan!

Aamulla täällä satoi vettä ja sitten se muuttui räntäsateeksi ja nyt tulee aivan taivaan täydeltä LUNTA :)

Lo>e

16.10.2009 klo 21:07

One
Käyttäjä

Rasvasin just pyörän ketjut.Laitoin pyörän hienosti ylösalaisin. Osaan tehdä näköjään miehen töitä! :D Yoki, olen samaa mieltä, omana itsenään ihminen on parhaimmillaan.. :-)

17.10.2009 klo 11:58

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Virkkasin eilen pellavalankaa. Tänään otan käsittelyyn hamppulangan ja hameen alun. Ja huomenna ehkä hamppulangan ja bikiniliivien loppuun väsäämisen. Yoki tos lähti tsekkaa varastosta jotain ibuprofeenia.. Ei tähän hätään nyt oikein muuta löydy.
Hmm..

Eipä tässä siis ihmeempiä :-)

17.10.2009 klo 23:47

Muusaska
suljettu käyttäjätili

ooh.. Olen taas vähän rääkännyt itseäni.. Olen virkannut äijälle villasta lapasia.. Oon vetäny varmaan puolitoista litraa kokista ja 40mg kortisonia et on henki pysyny kurissa :-D soundi on ku ois vetäny tunnin ketjussa röökiä ja 10viskipaukkua päälle :-D vähän toi villa käheyttää ääntä ja kurkku ja hengitystiet tuntuu kans aika ilosilta mut onneksi on kortisoni mikä vähän jarruttaa 8-)

täytyyhän mun nyt äijälle lapaset saada tehtyä :-D se mikä ei tapa, vahvistaa :-P heh.. No mutta, ne on nyt onneksi melkein valmiit. Puoli lapasta enää virkkaamatta. Sit voi keskittyä taas tuttuun ja turvalliseen hamppulankaan :-)

18.10.2009 klo 21:08

luomumummo
Käyttäjä

Joko sait lapaset tehtyä muusaska?

18.10.2009 klo 21:18

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^sain :-) tosin tein ne aika henkeni uhalla :-D kortisonia naamarissa ja vieläkään ei oikein henki kulje :-/ no, täytyy nyt pitää taas parin viikon breikki villasta :-) alkaa menee vähän vaaralliseksi toi mun villavirkkaus.. Minkäs teet ku näyttää et oon niin kauheen allerginen sille.. Vähän tympee tsägä.

18.10.2009 klo 22:13

luomumummo
Käyttäjä

Muusaska oletko pystynyt virkkaa sit hamppulangasta tänään?
Ps. Me tullaan joku viikonloppu tuomaan teille niitä mehuja ja lanttulaatikoita ainakin kunhan ukon jalka paranee.

Viestiä muokattu 18.10.2009 klo 22:14, muokkaaja: luomumummo

19.10.2009 klo 10:56

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^Hamppulankaa olen virkkaillut. Kiva jos tuotte mehuja ja laatikoita :-)

jaahas.. Mitäs sitä tänään.. On kyl semmonen kortisonimaha ettei tosikaan.. Nyt en oikein tiedä kuin ison osan se villa teki ku eilen oli aikamoiset huuhteluaine lemutkin.. Eli siis, viikon päästä uusi villakokeilu ja samanlaisella lopputuloksella kuin joka kerta mutta minkäs teet ku ei voi pieni ihminen vastustaa virkkausintoaan :-D
joo..

Lähtis vaikka röökille.. Mulla ollu nyt taas sellanen kausi et tullu hirmu vähän kessuteltua. Ehkä kolme-viisi kertaa käyny röökillä ja sillonki polttanu vaan puolikkaan.. Mut se on ihan jees et jos ei ole mitään ihmeellistä ikäänkuin niin ei tuu ikäänkuin turhaan poltettua vaan polttaa silloin vaan ku huvittaa ja oikeesti tekee mieli. Se on ihan jees..

Nyt aamupalalla -->

19.10.2009 klo 15:49

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Muusaska kutsuu KAIKKI tähän yleiseen puhumiskeskusteluun osallistuneet rukoilemaan erilaiseen rukousketjuun!

=)

älä koskaan luule ettet osaa rukoilla. Rukoukseen ei tarvitakaan paljon sanoja. Taivaan Isä kuulee pienen huokauksenkin. Tarpeesi Hän tietää sinuakin paremmin!

Oliko tarpeeksi houkutteleva? =)

19.10.2009 klo 15:58

Anskutin
Käyttäjä

Noniin, tänään oli sitten solubilsan tentti ja huonosti meni. Ihan vääristä asioista kysymyksiä! Toivottavasti se menee silti läpi. Sitten vaan kohti seuraavaa koitosta! On tää opiskeleminen sitten "ihanaa" joskus...

19.10.2009 klo 16:03

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^sellaista se välillä vähän on :-/ mutta mutta.. Jospa ensi kerralla sitten paremmin! Eikä se haittaa jos välillä joku koe ei ihan nappiin mene. Onko teillä mahdollisuutta tehdä koetta uudestaan?

19.10.2009 klo 19:34

luomumummo
Käyttäjä

Me Goldencat82 ja V. rukoiltiin öljyn kanssa mieheni jalka että ruusu paranisi.Hän sanoi että aamulla ei ollut niin kipeä eikä turvonnut.

19.10.2009 klo 21:26

Anskutin
Käyttäjä

Muusaska, kyllä sitä sitten uusimaan pääsee pariinkin otteeseen, mutta silloin ehtii ja jaksaa lukea varmaan vieläkin vähemmän kaiken muun keskellä... Toivottavasti meni nyt läpi!

20.10.2009 klo 1:33

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^toivotaan :-)

voi että.. Mä en pysty menee nukkuu ku mun hamppulaukku on ihan pientä sysäystä vaille valmis mut ku mä en osaa päättää tykkäänkö mä siitä vaiko en o_O eli toisinsanoen, puranko sen ja teen uuden vai pidänkö tuollaisena. Siinäpä vasta pulma! Nyt mä vaan tuijotan sitä hysteerisenä "onko se hyvä" "on se hyvä" "ei se o hyvä" jne. :-D ääh.. Nukkumaan ennen ku mä sekoon ton laukun kanssa. Huomenna voi sit katella et onko se nyt hyvä vai mitä mitä :-) voi voi..

20.10.2009 klo 1:57

luomumummo
Käyttäjä

Muusaska on se hyvä. Älä ole liian kriittinen. Mene nukkuu ihan rauhassa.

20.10.2009 klo 7:54

Yoki
suljettu käyttäjätili

Olipa taas vähän tympeä yö. Särki sieltä täältä ja ei pystyny nukkumaan kun pätkissä. Ota tästäki nyt selvää että mikä vaivaa.

20.10.2009 klo 12:20

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Ompa kivaa kun rukousketjussa on käynyt ihmisiä =) vielä olisi muutama henkilö ainakin keitä sinne toivoisin ;-)

mutta, mutta.. Kai se pitäisi kohta naamavärkki pestä ja ruveta katselee tuota hamppulaukkua. Tänään se näyttää paremmalta kuin eilen :-D ehkä se johtuu siitä ku en ole katsellut sitä tänään vielä montaa tuntia putkeen :-) jees..

20.10.2009 klo 12:21

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kukahan menis mun puolesta vessaan ku siellä on kemikaalikeijo kumppaneineen :-D karseeta :S kai se on ite yritettävä..

Viestiä muokattu 20.10.2009 klo 12:31, muokkaaja: Muusaska

20.10.2009 klo 14:32

lappuliisa
Käyttäjä

Terve kaikki, tassa Nekku Afrikan mantereelta kirjoittelee. Meilla on kuukasi matkaa takana ja kaksi kuuta edessa, ja melko pitkalta tuntuu aika. Siistiakin taalla on, mutta aika kuluu suht hitaasti kun meilla ei ole paljoa tekemista juuri. Kuuma taalla on ja siisteja elukkeita, pihassamme asuu lukuisia ihmeellisia lintuja ja otokoita ja liskoja seka muutama kymmen marakattia. Voikaatten hyvin!

Saakos Nekku udella kuis oot Afrikkaan päätynyt ja mitä siellä hommailet? :-)

21.10.2009 klo 0:10

luomumummo
Käyttäjä

Yoki saat varmaan torstaina postia.

21.10.2009 klo 0:22

Yoki
suljettu käyttäjätili

Luomumummo, kiitos :)

edit. On se jo huomenna täällä jos se tänään on lähtenyt.

Viestiä muokattu 21.10.2009 klo 0:25, muokkaaja: Yoki

21.10.2009 klo 0:24

luomumummo
Käyttäjä

Mieheni on pitänyt sairaslomaa tän päivän sen Ruusun takia mutta huomenna yrittää mennä taas töihin.Onkos kivut yhtään hellittänyt yoki?

21.10.2009 klo 0:27

Yoki
suljettu käyttäjätili

Tällaista samaa taistelua tämä on. Oireita, kipuja jne.

21.10.2009 klo 0:34

luomumummo
Käyttäjä

Yoki toivotaan et saat apua jostain niihin kipuihin. Velipoika oli viisasteli että minä olen niin paljon niitä ruusuja ja kasveja kasvatellut että miehenikin sai ruusun jalkaansa.

21.10.2009 klo 0:35

Yoki
suljettu käyttäjätili

Heh :)

21.10.2009 klo 0:50

luomumummo
Käyttäjä

Yoki. Voinko soittaa sulle on asiaa jota en voi kirjoittaa tähän?

21.10.2009 klo 9:14

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Miten mä en ole saanu vielä revittyä sitä yhtä reseptiä.. Hullua! Hulluja myrkkyjä mullaki jos vaan hakisin. Se sairaan huuhkaja sillo kesällä määräsi sitä sairaan singulair myrkkyä ku ne astmalääkkeet rupes tökkii ja sano että vedä tota o_O sairasta tuhat kertaa pahempaa myrkkyä ku ne mitkä jo tökki..!
No en sit koskaan hakenu sitä. Itseasiassa ollu tarkoitus jo pitkään heittää se roskiin. Eilen kuulin et yks tuttu jol on kans hometaustaa on aika ikävässä kunnossa ja lääkeaineallergiat aikalailla yhtä rajuja ku mulla niin se oli saanu tota myrkkyä ja oli tehny puolikuolemaa sen lääkkeen jälkeen. Että noi terveyskeskuslääkärit on sitte tyhmiä o_O no mutta.. En enää koskaan toimi hantsistani poiketen koska se on tupannu olee näissä asioissa aina oikeassa.. Jostain syystä olen aina tiennyt lääkitykseni paremmin kuin lääkäri annosta ja labrakokeita myöten. Hmm..

Täällä ollu karseet kemikaalipilvet. En ymmärrä miten yksi eukko voi saada tuollaista aikaiseksi o_O joka kerta ku se tulee himaan koko kämppä täyttyy maailman oksettavimmalla lemulla! Ihan tosi! Ja yksi eukko saa sen aikaan o_O välillä musta kyllä tuntuu että emännillä on menny pikkasen liiallisuuden puolelle tuo kemikaalien käyttö.. Ei kai kuitenkaan naapurin ole tarkoitus haistaa mitä kaikkia kemikaaleja sitä leidi käyttää? Saatika jos se kävelee vastaan niin onko vastaantulijan tarkoitus saada oksennusrefleksi siitä lemusta :S ei voi ymmärtää ei..

Viestiä muokattu 21.10.2009 klo 9:21, muokkaaja: Muusaska

21.10.2009 klo 9:38

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Mulla on muuten maailman nerokkain idea! Tämä takaa myös varman rikastumisen 8-) tuli mieleen tuosta äijän koksibilääkkeestä mitä se ei aio ikinä ottaa.. Kyseinen lääke on joissain maissa kielletty vaarallisuutensa vuoksi ja ukon joka saa jo peruslääkkeistä oireita pitäisi sitä ottaa o_O hullu lääkäri!

Mutta siis.. Tästä lähtien vois tehdä niin että jos lääkäri ei suostu kirjoittaa sitä mitä pyydetään vaan tunkee omia mössöjään väkisin, niin ottaa mukaan paperit mitkä lääkärin täytyy allekirjoittaa ja se allekirjoitus velvoittaa lääkärin vastuuseen mikäli lääkärin pakottama lääke tekee päivystykseen asti johtavia oireita. Ja jokaisesta ylimääräisestä toimenpiteestä (tyyliin piikki jne.) lääkäri on velvollinen maksamaan tuhat euroa!

Tällaisia papereita alan laatimaan. Luulis ne lääkäreiden kuumotukset ja oman tyhmän pään pitämiset pikku hiljaa loppuvan. Piste.

Viestiä muokattu 21.10.2009 klo 9:40, muokkaaja: Muusaska

21.10.2009 klo 11:11

Yoki
suljettu käyttäjätili

Mä vähän epäilen että toi alakerran emäntä on jonkinsortin hygieniafriikki. Ihan tosi.. Aina kun se tulee kotiin niin ei mene kun hetki ja simsalabimbomPOKS meidänkin asunto alkaa haisemaan käsittämättömältä soosilta >_* sen on aivan pakko ilmeisesti suihkutella jotain ainetta pitkin asuntoa, koska ei se muuten voisi oikeasti noin pahasti tulla meille saakka. Kun se mies on yksin kotona niin ei ole tätä ongelmaa... Heh yks päivä haistoin about sadan metrin päähän, että jaaha naapurit on tullu kotiin.. Ja näin oli käynytkin.

Nukuin älyttömän huonosti. Oli kipuja ja painajaisia. Heti aamulla 7 aikaan oli suoraansanoen helvetillinen olo. Rock on peipe

21.10.2009 klo 12:31

JamesBond007
Käyttäjä

Mulla oli aamulla myrkytetty olo. Voi olla et johtui noista kalaöljyistä mitä vedin ennen nukkumaan menoa - ikävää oli myös herätä wc-hätään - siis numero ykköseen tunti ennen herätyskelloa ja todeta, että jos menee vessaan, niin herää siinä samalla liikaa... se kun koettaa pinnistellä itseään uneen siinä hädän ollessa käsillä on jonkun verran haastavaa... kun on vielä lisäks myrkytetty olo.

Mä näin unta Haloo Helsingin laulajasta. Se oli mukava siinä :F
Lisäks näin unta et haparoin jonkun itä-euroopan kaupungin kaduilla... välillä unten jälkeen on mielenkiintoisempi olo kuin jos tulee elokuvasta mulla on nimittäin usein aika hurjia seikkailuja öisin jossain takaraivon sopukoissa.