yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
13.10.2009 klo 0:51 |
Muusaska sinun pitäisi testata pellava ja luonnonkumi. Osta pellavainen laudeliina ja jotain luonnonkumista tehtyä ekaksi. Sitten vaan lääkäriltä lausunto ja joko kela tai sossu täytyy korvata jos ei saisi esim. diagoniasta rahaa siihen.Olisihan se mahtavaa jos saisitte patjan joka toimii ettei tarvis yokin nukkua pelkällä lattialla ja sinun vessapaperirullien päällä.Elukoillakin on paremmat nukkumisolot kuin teillä. |
|
13.10.2009 klo 4:45 |
Jee, on tämäkin. Oli nii väsy ja kipuja että simahdin heti kohta pojan jälkeen ja sit heräsin tossa 4 maissa enkä pysty nukkumaan nyt sit enää o_O hirvee ärsytys ja harmitus siitä lääkäristä ja lääkehommasta. Kipuja taas raajoissa tottakai ja kylmä! Rock meno sanoisin. Sain vähä nukuttua ku otin kortisonia ja panadolia ja vahvan oluen.. Heh hyvät lääkkeet! Nyt sit kylmää pikakahvijuomaa naamaan ja lisää tupakkaa sano! Ou peipe |
|
13.10.2009 klo 5:08 |
Kyl se Yoki nukkuu mun kaa tääl mun hienol sängyl. Hmm.. Hmm.. Miten musta välillä tuntuu että täällä radikaalissa on havaittavissa pieniä kuulunymmärtämisongelmia.. Tai siis täällä kun luetaan niin luetunymmärtämisongelmia.. Jeespox. En mä oikee osaa enää nukkuu ku ukkoki jo heräs. Yoki varmaan soittaa tänään siihen firmaan ja kysyy et onhan siin patjassa varmasti käytetty puhdasta luonnonkumia eikä mitään latexia.. |
|
13.10.2009 klo 6:42 |
Joo soitan siihen firmaan kunhan saan pari asiaa alta veks. Nyt lähden teboilille kahville ja sieltä päivystykseen vähän kertomaan mitä mieltä olen tilanteesta... Meinaa vähän keittää. |
|
13.10.2009 klo 11:47 |
Mulla on täällä pieni hellyyspuuskan omaava kissanpentu :-D meidän pikku poika leikkii kissaa ja kehrää sylissä. Aika söpö :-) |
|
13.10.2009 klo 12:21 |
Yoki ei suostu tulee mun viereen päiväunille ku mä söin kaalikääryleitä ja nyt on vähän ilmavaivoja :-D |
|
13.10.2009 klo 12:23 |
^Mä söin eilen niitä ruusukaaleja ja niitä on jääkaapissa vielä useampi jotka kohta syön lounaaksi.. |
|
13.10.2009 klo 14:18 |
Sain kylmiä väreitä kun lauloin mielessäni tämän sarjan: http://3.bp.blogspot.com/_hfWKjF0dzjI/STcGtyIegqI/AAAAAAAAC3U/N7m6hpAAAH... tunnaria päässäni - pääsin lapsuuden fiiliksiin kun asuttiin ulkomailla ja futis oli kova juttu.. muistan jopa jakson jossa Benji joutui pelamaan Oliveria vastaan ja teki niitä vastaan maalin... ah ne tunneryöpytykset mitä koin kun Oliver epäonnistui torjunnassaan kun hänen vanha hyvä peliystävä teki maalin ja murskasi hänen itseluottamuksensa... pieni sydän eli vahvasti tämän ja nyt melkein tippa linssissä muistellaan *snif* -- Viestiä muokattu 13.10.2009 klo 14:41, muokkaaja: JamesBond007 |
|
13.10.2009 klo 15:28 |
Mä maistan vähän liian tarkkaan nykyään lisäaineet.. Ostettiin pitkästä aikaa meetwurstia ja hyi yök.. Pakko sanoa että se maistui ihan joltain hirveen makuiselta lisäaineelta :S ei kai metukka voi oikeasti maistua tolta.. Yök. Ostan ens kerralla kotasavun metukkaa jos se ei maistuis noin pahalta. |
|
14.10.2009 klo 0:33 |
http://www.iltalehti.fi/espoo/2009101310415006_eo.shtml |
|
14.10.2009 klo 14:57 |
Terve kaikki, tassa Nekku Afrikan mantereelta kirjoittelee. Meilla on kuukasi matkaa takana ja kaksi kuuta edessa, ja melko pitkalta tuntuu aika. Siistiakin taalla on, mutta aika kuluu suht hitaasti kun meilla ei ole paljoa tekemista juuri. Kuuma taalla on ja siisteja elukkeita, pihassamme asuu lukuisia ihmeellisia lintuja ja otokoita ja liskoja seka muutama kymmen marakattia. Voikaatten hyvin! |
|
14.10.2009 klo 15:03 |
Hyvä Nekku. Viestiä muokattu 14.10.2009 klo 15:13, muokkaaja: Mappe |
|
14.10.2009 klo 15:08 |
hienoa nekku, että kerrot meille terkkujasi sieltä! :) |
|
15.10.2009 klo 11:21 |
Onks sulla Yoki koskaan ollut sellaista zz-top partaa tai jos ei, niin oletko edes harkinnut? |
|
15.10.2009 klo 17:00 |
http://www.aijaa.com/v.php?i=5075178.jpg |
|
15.10.2009 klo 17:02 |
^kauniita :-) |
|
15.10.2009 klo 17:18 |
Minulle hän kukat toi ja itselleen Ruusun jalkaan sai. Se jalkakipu johtuikin siitä että miehelläni on ruusu jalassa ja nyt on peniciliinikuuri ja sairaloma.Ei hän ainakaan huomenna mene töihin. |
|
15.10.2009 klo 20:55 |
James 8-) ei mulla kyllä ihan zz-top partaa ole ollut. Parta kyllä ja vähän sihen suuntaan joskus, mutta paaaaaljon lyhyempänä :) mistä moinen mieleesi tuli :) |
|
16.10.2009 klo 9:32 |
Eilen tuli loput verikokeet eikä niissä reuma-arvoissa ollu mitään pielessä. Ihan hyvä toisaalta mut toisaalta taas ei täysin tai ainakaa helpolla selvinny syitä. Jos oikein muistan niin kuitenkaan ei kaikilla reumapotilailla ole nuo arvot koholla.. Ota näistä selvää sit joo. |
|
16.10.2009 klo 10:42 |
^^ Kai mä tässä elämäntilanteessa voisin itse kasvattaa sellaisen jos kasvais parta kunnolla - tuli mieleen jostain vanhasta kuvasta joka sulla oli, että sullehan tuo olis kai mahdollista. Jos sellaisen kirvesmiesparran kasvattais, niin varmaan olis jotenkin sellainen rauhallisempi olo.. siellä kuitenkin kun on vähän maailmalta piilossa. |
|
16.10.2009 klo 10:55 |
Vaikuttaa siltä että taidan saada jo tänään lankapakettini :-) kivaa! Pääsen virkkaamaan.. Mukavaa. Saan hamppulangasta aloitetut bikiniliivitkin valmiiksi ja hamppulangasta aloitetun laukun ym. Ym. :-) nythän mulle tuli mielen piristystä! Edit. Yoki haaveilee katkaisevansa yhden nukulan ja iskevänsä sen piippuun :-D hassu.. Viestiä muokattu 16.10.2009 klo 11:25, muokkaaja: Muusaska |
|
16.10.2009 klo 13:09 |
Yoki sinun täytyisi näyttää niitä sormiasi ja polviasi joiden nivelet on turvoksissa ja punottaa. |
|
16.10.2009 klo 13:20 |
^niin kai se hyvä ois.. Se on nyt käyny mun kortisonipurkilla ku se tuntuu auttavan.. Varmaan jotain tulehdushommeleita.. |
|
16.10.2009 klo 14:08 |
Entäs noi Aloe vera juomat? Eiks niiden pitäis auttaa aika moneen juttuun? Luulis, että kalaöljy-valkosipuli-aloevera-kirnupiimä-linjaa jos vetäis, niin siitä olis jotain apua. Vieläkö ootte uutta kämppää katselleet? |
|
16.10.2009 klo 14:28 |
Ja hei - vanha kunnon terva ja hunaja! |
|
16.10.2009 klo 14:35 |
^täytyy kokeilla noita! Tosta aloe verasta olen joskus jotain lukenut ja aika tehokkaalta se vaikuttaisi.. Hmm.. Muistaakseni sillä tais olla jotain tulehdusta rauhoittavaa vaikutusta jos oikein muistan. Ei olla nyt jaksettu miettiä koko asuntoa :-D ollaan oikeastaan vaan odotettu et saatais yks ilmanpuhdistin.. Maksusitoumuksen saaminen on vielä vähän niin ja näin, mut sellainenkin mahdollisuus näyttäisi olevan että saataisin aika hyvä puhdistin ikäänkuin lainaan.. Mut katsotaan miten se nyt menee :-) aika hitaasti tuppaa asiat välillä edistyvän mutta pääasia että edes jotenkin edistyvät. Täytyykin googlettaa vielä toi aloe vera. Itse olen joskus käyttäny sitä geeliä ulkoisesti ku iho oli vähän mitä oli ja siihen se kyllä tehos. |
|
16.10.2009 klo 15:12 |
Sit lisäks saunaan ja vihtalla pieksette ne perkeleet ulos! :D - mä olen todella levottomalla tuulella. |
|
16.10.2009 klo 15:16 |
^huomaan :-D |
|
16.10.2009 klo 15:29 |
Tekeekö kukaan muu täällä sitä että käy varmaan kymmenessä eri keskustelussa ja kirjoittaa vastauksen jonka jälkeen pyyhkii sen pois eikä vastaakaan mitään o_O mä oon tehny sitä ties kuin monta kertaa.. Vähänkö tyhmää :-D |
|
16.10.2009 klo 15:34 |
Mä käytän kanssa toisinaan harkintakykyä - se on joskus kyllä ihan tarpeen ettei tule tuollaisia viestejä mitä on tullut nyt pari kirjoitettua niin liikaa tänne. Miehen identiteetti vaatii tietynasteisen vakavuuden jotta voi ottaa itsensä tosissaan ja voi ylläpitää miehekästä itseluottamusta eikä evoluoidu apinaksi (terveiset vaan kettuapinalle).. welzu vetää aika miehekästä linjaa - siis siellä ei turhaa huumoria viljellä! |