yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
10.10.2009 klo 12:32 |
Parasta rautaa on kyllä Obsidan-kapselit. Ei mee maha sekaisin. Minulla tuli ainakin kauhea mahatuska noista rautalääkkeistä. Vai liekö ollut suolistokipuja. |
|
10.10.2009 klo 21:39 |
Pitää varmaa huomenaamusta lähteä päivystykseen jos ei tänäyönäkään pysty kivuilta nukkumaan. En uskalla syödä tuota lääkärin määräämää arcoxia reumalääkettä kun on senverran herkkä keho nykyisin ni ei tiedä mitä siitä voisi seurata. Se kun on vähän sellainen että se potkii omaa puolustusjärjestelmää nilkoille ja yrittää silleen saada sen toimimaan.. Samalla tavoin ikäänkuin toimii myös nämä kemialliset ja biologiset altisteet, jotka jo 10 minuutin altistuksen jälkeen alkavat lamaamaan puolustusta! Viimeksi 40 minuutin vierailu sellaisessa tilassa sai kamalaa jälkeä aikaan :-x eikä oo kotona mitään mitä näihin nyt ottaa.. Kiva yö tulossa ehkä. Shit |
|
10.10.2009 klo 21:41 |
Oi, oi yoki. Mene päivystykseen jos ne vaikka laittas kipupiikin. |
|
10.10.2009 klo 21:42 |
En mä sinne nyt mene. Soitin ni sanoivat että on monen tunnin jono. Ei sielt pääse kotiin mitenkään yöllä. |
|
10.10.2009 klo 23:43 |
Voihan rähmä. |
|
11.10.2009 klo 1:10 |
Hohoo! Joku on tehnyt sen tempun, että rekisteröityi Radikaaliin jollain härskillä nimimerkillä. Joskus olen vastustanut kiusausta rekisteröidä itselleni toinen nimimerkki vain nähdäkseni, bannataanko se epäsopivuutensa tähden. Tämä tunnustus antaa taatusti fiksun kuvan miusta. Kiitos Luovapersereikä, ratkaisit ongelmani! <3 |
|
11.10.2009 klo 8:20 |
Njoo.. sain jotenkuten nukuttua. Ei mitään aivan kamalia särkyjä yöllä, mut nyt toki yltyy O_o en ihan ymmärrä näitä, mut kaikkeen kai oppii ja tottuu. Jaa vai että härski nimimerkki. No sekin on ny sit kokeiltu. Ei millään jaksaisi lähteä käymään tuolla sairaalan päivystyksessä nyt, mutta kai se on edessä kuitenkin. Pelottaa ilta ja yö hittolainen. Mut jees... Pitää katsella. |
|
11.10.2009 klo 10:45 |
Kousuke, pitäisiköhän mun rekisteröidä toinen nimimerkki ja laittaa nimimerkiksi vaikka märkälissu :-P oiskohan liian härski :-D edit. Nyt alkaa väsymys hellittää mutta muut oireet tulevat pintaan.. Ääni on ihan soosina ja kurkku miten sattuu.. Ja ilmeisesti taas liikaa tiskannu ku kädet täynnä rakkuloita. Voihan ärsytys.. Viestiä muokattu 11.10.2009 klo 10:48, muokkaaja: Muusaska |
|
11.10.2009 klo 15:16 |
Hih :-D meikä ollu tänään pitkästä aikaa niin pirtee et lähettiin käymään tebikalla. Sairasta sentään, päivän parhaat kiksit ku joku emäntä juoksi koko ajan meidän peräs ja kyyläs pöllitäänkö me :-D ja se teki sen niin läpinäkyvästi ettei mitään järkee :-D (ei me yhtään rosvon näköisiä olla :-P ) |
|
11.10.2009 klo 18:26 |
Mä oon ollu tänään kyl ihmeen pirtee. En edes eilen napannu sitä rautaa ku maha oli vähän halibazuiba niin en uskaltanu siihen mahaan sitä ottaa. Mä oon siivonnuki täällä! Ja käyny kessulla.. Tosin sitä nyt ei tarttis tehä mutta kuitenkin :-D ei se kessu kyl vieläkää nii maistu.. Jokoha mä ny sit alkasin tästä paranee.. Teboilkäyntiki meni tosi hyvin. Ei tullu siellä olevista ihmisten tuoksuista oireita.. Tosin niitä ei kyl ollu siel kovin paljoa mut kuitenkin :-D kokista pitäs juoda kyl vähän vähemmän ku alkaa se kofeiinin määrä tekee vähä viriviritööttööt oloa mutta noo.. :-D ja huomenna lääkäri soittaa ukolle. Toivottavasti se sais kunnon kipulääkkeen! Sil on taas tos pari kaljaa et se kestää noita kipuja.. Ois se niin hyvä ku se sais OIKEAN kipulääkkeen eikä mitään olutta. Ku nuo kivut on niin paljon pahentunu et pitäis alkaa rapajuopoksi jos haluis olla koko ajan ilman kipuja.. Tos se siivos mun kaa ja ny sil on polvi iha turvonnu.. Kai toho vois jo kortisonipiikinki törkätä.. Tai voisin luulla. Ihanaa ku on pirteä olo <3 kyl se Jumala tais kuulla mun rukouspyynnön! |
|
11.10.2009 klo 19:14 |
Hyvä Jumala, hyvä! |
|
11.10.2009 klo 19:40 |
Vähänkö mä oon tollo :-D yks pirtee päivä niin mä rupeen heti miettimään et mihin mä lähtisin opiskelemaan. Ja kyllähän se iltalukio mua kiehtois mutta, mutta.. Yhden päivän perusteella siitä haaveilu on kyllä aivan hullunrohkean ylioptimistista mutta jos nyt kuiteski jookos? Pliiis! Mitähä sitä kävis jos ottais oikeen kunnon painomusteen lemusen kirjan nokan eteen.. Hmm.. Hmm.. Nyt vähä jarrua mulle tai kohta petyn ja pahasti! Mut jos nyt kuiteski hmm.. Hmm.. Viestiä muokattu 11.10.2009 klo 19:41, muokkaaja: Muusaska |
|
11.10.2009 klo 20:33 |
Kiva että voimat on alkaneet palautua. Muistitko syödä suolaa kaaliumin vuoksi.Jos on kaaliumin puutetta niin pitää syödä suolaa ja ja juoda vettä tai mehua.Meillä on ollut kova työpäivä. Nostettiin ukon kanssa potut ja sit olen laittanut ruokaa isolle porukalle kun pikku siskoskin oli kyläilemässä perheensä kanssa , niin ja sun iso sisko on täällä syyslomalla perheineen. laitoin toisille lihapullakastiketta ja toisille kermaisita uunilohta , siitä tulee tosi hyvää kun laittaa päälle limesitruunamehua, avokadoöljyä, valkopippuria , tilliä ja maldonmerisuola hiutaleita. Sitten oli tietenkin keitettyjä oman maan perunoita ja porkkanaa.Höyrystin vielä kukka-ja parsakaalia, niin ja tein kreikkalaista salaattia. Otin pois jo ne sinulle tulevat kaskinauriit . Ne ovat tosi pieniä mut hyviä. Osa on hieman peukoloa suurempia.Niitä tuli noin sangollinen, voit syödä niitä tuoreina kun vain kuorit ensin.Nuorin siskosi oli melko pirteä sairaudestaan huolimatta muusaska. Viestiä muokattu 11.10.2009 klo 20:34, muokkaaja: luomumummo |
|
11.10.2009 klo 21:44 |
^kiva et on ollu pirteä :-) vitsi mä himoitsen sun uunilohta.. Voiko sitä pakastaa? Hyi että mä en tykkää yhtää näistä lällykaakaoista.. Pakko juoda jätkän oboyta ku oma wanhoutten pääs loppumaan. Hmm.. Vähä suunnitelmissa ois et jos tää pirteys jatkuu niin lähen kundin kaa ulos ja Yoki jää himaan paistaa piffit. Hmm.. Katotaan josko se joku päivä onnistuis :-) |
|
12.10.2009 klo 2:27 |
Toki uunilohen voi pakastaa . Mitä sä meinasit? Ajatteliko että kun pakastaa niin ei tulis allergioita?MIten sen sitten lämmittää? Jospa pääsisit pian käyttämään sitä hellaa? Silkkipeitto taitaa hoitaa sua , onhan siinä 18 animohappoa. |
|
12.10.2009 klo 8:32 |
Tänään soittaa lääkäri. Toivottavasti se kirjoittaa jotain tolkullista lääkettä. Vähän tympeä homma kun ei oikein pysty keskittymään mihinkään, jos kovasti on paikoissa kipua, mut eikaitsiinä. |
|
12.10.2009 klo 9:35 |
Luomumummo, ei ku ajattelin rosvota sen teidän lohen itselleni :-D ei vaa.. Täytyy kuha toi hella toimii nii paistaa vähä lohta ja mennä päivystyksen pihalle syömään. Sit jos siitä jotain tulee niin vähänkö mä saan huudot siel päivystykses ku ne oli sillo aikoinaan jo ihan raivona ku olin menny sitä haukea syömään :-D mut sinänsä outoo ku ekaa kertaa elämässäni söin haukea niin mistä mä olisin voinu tietää et olen sille allerginen. t. Muusaska Viestiä muokattu 12.10.2009 klo 9:36, muokkaaja: Yoki |
|
12.10.2009 klo 12:06 |
Pitääkin laittaa lohta uunissa vaikka tänään ja siihen vois keittää kyytipojaksi ruusukaaleja sekä tehdä bataattimuusin.. pari palaa tummaa suklaa jälkiruuaksi sekä rooibosta tai kamomillateetä... hmm |
|
12.10.2009 klo 12:12 |
^Arvaas tuliko ihan hirmunen nälkä :D |
|
12.10.2009 klo 14:05 |
:) |
|
12.10.2009 klo 14:12 |
Missäs ne mun lohet sitten on :-D oikeesti, juuri mikään ei voi olla niin hyvää ku äitin tekemä uunilohi. Olen aina ollut siihen aivan hulluna <3 jamesbond sulla on ihmeellinen taipumus kirjoittaa asioita jotka saavat mulla mieleen aina tuhat ja sata eri tapahtumaa joiden olin kuvitellut kuolleen jo ajat sitten mielestäni :-D |
|
12.10.2009 klo 14:24 |
No ny se sairaan torvilääkäri soitti.. Täytyy sit näköjään varata Yokille yksityiselle aika.. |
|
12.10.2009 klo 15:17 |
Eikö se alkanut tutkii yoki vai mitä? |
|
12.10.2009 klo 15:28 |
^ei antanu turvallisempaa kipulääkettä.. |
|
12.10.2009 klo 17:18 |
Mulla oikeasti nyt alkaa olemaan mitta täys. Toi sairaan huuhkaja elikä lääkäri soitti tosiaan eikä antanut toista lääkettä. Alkuperäinen lääke mitä määräsi on joissain maissa kielletty vaarallisuutensa vuoksi ja mun pitäisi muka sitä syödä tällä herkkyystilalla o_O No ei siinä kaikki. Sanoin että saan ventolinesta ikäviä sivuoireita ja kun se kerran on ihan sama lääke mitä buventol niin voisiko se laittaa jotain toista avaavaa niin eikös tämä valopää sano että niissä on eri vaikuttavat aineet! Menin lähes mykäksi koska olin tarkistanut itse niiden omaavan samat aineet. No tarkistin myöhemmin farmaseutilta ja niissä on samat aineet.. Lääkäri vähän pihalla! Noh en siis saanu kipulääkettä enkä uutta avaavaa, mutta sain kamalan vitutuksen. Pitää soittaa ja haukkua se lehmä. |
|
12.10.2009 klo 18:48 |
just.joo yoki.soita vain uudestaan ja vaadi hoitoa itsellesi. minä en pysty kirjoittaa kun yhdellä kädellä ,kun poika on sylissä. vanhemmat menivät jumppaan ja ruokakauppaan. |
|
12.10.2009 klo 20:40 |
oiskohan tuolla meidän tuleva patja.. http://personal.inet.fi/luonto/linenbed/ |
|
12.10.2009 klo 22:05 |
Oot Muusaska nyt sitten kuitenkin saanut muitakin ruoka-aineita ruokalistallesi kuin... oliko se naudanliha vai mikä, joka ainoana joskus meni alas, sellaista muistelen. Kiva juttu. |
|
12.10.2009 klo 22:10 |
^olen saanut paljon ja vähän vielä lisää päälle :-) it's nice. Tossa tän vuoden oliko se nyt helmikuussa lähti aikamoinen super parantuminen käyntiin noiden ruoka-aineiden suhteen :-) |
|
13.10.2009 klo 0:42 |
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00788 |