yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
2.10.2009 klo 1:32 |
Jeesus ei anna mitään halpa-arvoista ja huonoa , vaan hän antaa kaikkein parasta ja kallisarvoisinta. Hänellekkin tuotiin kaikkein arvokkainta ja parhainta kun hän syntyi; kultaa, mirhaa jne.Muusaska minä uskon että sinä olet hänelle todella arvokas ja tärkeä ihminen. Jeesus näkee sydämen, ihmiset vain ulkokuoren.Minun tyttäreni ovat Jeesuksen silmissä todella arvokkaita koska heillä on ollut kaikkein eniten koettelemuksia ja silti he ovat vain kiinnittyvät häneen aina vain vahvemmin, ja vahvemmin.Kiitos Jeesukselle siitä. |
|
2.10.2009 klo 1:38 |
Ps. Yoki Jeesus ei ole unohtanut sinua eikä lastanne ja hän on palkitseva sinut kaikesta ikuisella elämällä ja sinut hän luultavasti parantaa ensi tai poikanne koska Hän on nähnyt sinut oikeaksi puolisoksi muusaskalle. Te olette lyömätön pari.Kiitos Herralle että Hän on löytänyt tyttärelleni sopivimman puolison. |
|
2.10.2009 klo 1:58 |
Jeesus on rakkaus. |
|
2.10.2009 klo 7:48 |
Se on moro. Ei mua pikku reumat haittais.. Syövät ja sun muut systeemit vois vähä tympiä mut reuma vois olla ihan mukava! Tai siis mukava ja mukava.. Mukavempi. Epilepsiaa tämä ei ole, koska sen tyyliset oireet tulevat vain ja ainoastaan kemikaalialtistuksen jälkeen.. Eli kroppa ny on vaan vähän sökö eikä oikein mielellään tuuttaisi itseensä lisää sontaa..? Ps. Kenkäosasto=helvetti! Älkääkä morkatko mun hienoa sänkyä :-D sairasta sentään se on kasvanutkin ku olen vähän tuutannu siihe lisää vessapaperia :-D |
|
2.10.2009 klo 11:46 |
Ilmoitin Yokille tänään et se on ostanut liian vähän suolakurkkuja ku ne loppu kesken. Yoki sano et tiedox vaan niihin on tullu normaali hintakin 8-) ku ne oli pitkään tarjouksessa ja nyt ei ole mut sinä tarjousaikana mulle on kerennyt jo kehittyä suolakurkkuriippuvuus joten en voi lopettaa niiden syömistä <3 |
|
2.10.2009 klo 14:00 |
muusaska muutoin silkkivakassahan oli eri pankki joten siihen menee 3 päivää ennenkuin näkyy tilillä suoritus. Oletko laittanut sinne sähköpostia? |
|
2.10.2009 klo 16:25 |
Jee! Manitou tupakat tuli tänään postiin! Sitä pitää kokeilla piipussa. |
|
2.10.2009 klo 17:09 |
Arrrgh.. Olen polkenut itseni niin syvään suohon, että nyt vaadittaisiin pieni ihme, että pääsisin jaloilleni. En tahdo enkä voi selittää enempää (ei mitään rikollista eikä muita ihmisiä vahingoittavaa kuitenkaan). Tiedän kyllä, mihin osoitteeseen siitä ihmeestä voisi jättää anomuksen, mutta kun nyt ei ole siihenkään oikein voimia. Toivottavasti taas liioittelen. |
|
2.10.2009 klo 17:14 |
^ voimia! Me kyllä pistetään Muusaskan kans anomus menemään yläkerran konttoriin. |
|
2.10.2009 klo 17:50 |
Kiitos! |
|
2.10.2009 klo 21:38 |
minulla on tällä kertaa vain pieni marmatuksen aihe, mutta aihe se on sekin. VOihan ärsytyksen syvä huokaus, kun ostin tänään kirpparilta innoissani käsirasvaa (ralph laurenin) niin se oli menty laimentamaan!! :-((( Eli kun avasin sen putelin, niin sieltä tirskahti eka pelkkää vettä ja sen jälkeen pelkkää luirua. No, saipahan myyjä tällä tavoin näyttämään sen täydemmältä ;-(( |
|
2.10.2009 klo 21:49 |
One, elämä on välillä julmaa, älä lannistu, baby :) |
|
2.10.2009 klo 23:08 |
^^ Miten toi oli juttuna mun mielestä äärimmäisen hauska. Eiks tota jotain ihan kelpo käsirasvaa saa apteekista tai kaupasta erittäin edullisestikin? |
|
3.10.2009 klo 0:19 |
no kuun.. :-) minä oon vihaisena sellainen, että minua ei kuulemma voi ottaa vakavasti :-/// Mut siis joo.. näin pääs käymään. Oli kyllä ärsyttävää.. no kun eurolla sai sen niin.. |
|
3.10.2009 klo 0:21 |
täyttyy mainita, että minä kun olen sellainen, että kun miehet vaikka harrastaa vaappujen keräämistä, niin minä harrastan kaikenlaisia voideputeleita, tuoksuja ja kosmetiikkaa.. its fun |
|
3.10.2009 klo 1:48 |
Hyvää yötä musupallerot! Me mennää goisiin 8-) |
|
3.10.2009 klo 1:49 |
PS SAANA! Ei aivot toimi tähä aikaan ni palataan unien jälkee vastaamaan :) seomorojoo! |
|
3.10.2009 klo 9:10 |
On joillaki kyllä jokseenkin huvittavat murheet elämässä... |
|
3.10.2009 klo 9:44 |
Lääkäri päätti sitten pistää minut astmatestiin ja reumatestiin, Nice. |
|
3.10.2009 klo 11:14 |
Tuoksut ja kosmetiikka ovat tyttöjen juttuja, mutta steve tietää että ne ovat kivoja juttuja :) |
|
3.10.2009 klo 11:21 |
Saana, joo täälläkin ilmat kylmenneet ja ulkona on selvästi parempi olla! |
|
3.10.2009 klo 11:27 |
Edit. Ei mul sittenkään ollu enää mitään asiaa :-D |
|
3.10.2009 klo 16:33 |
Mikähän mun läppärissä on vikana, kun aikasemmin tähän on voinu lähettää bluetoothin kautta tavaraa, mutta nyt jostain syystä en pääse käsiksi edes siihen valikkoon, joka antaa: Avaa bluetooth yhteys. Yritän lähettää kännykälläni videota, mutta se ei anna edes kännykkään signaalia, että tässä olis mulla kone. Tässä on Hp:n läppäri... Voihan muhkura! |
|
3.10.2009 klo 16:42 |
HP:n läppärit on kyllä ihme vekotuksia. Mullakin on sellanen, en kyllä tuosta bluetoothista tiedä, kai tossakin sellanen on, mutta en oo koskaan käyttänyt. Sen huomasin yksi päivä, että tossa on sellanen "liukunappi" reunassa, josta saa wlanin pois päältä. :D Melko rasittavaa, olin huomaattamani liuttanut sen niin, ettei wlan ollut päällä. Mikähän funktio silläkin napilla edes on, en oikein käsitä. Ps. Joku voisi tulla chattiin seuraksi :D Viestiä muokattu 3.10.2009 klo 16:43, muokkaaja: Maryel |
|
3.10.2009 klo 16:55 |
^ ^^ mä en tajuu noista vekottimista mitään :-D sain just lapaset valmiiksi! Kivaa. Tosin menin tyhmänä hieroo virkkauksen jälkeen naamaa ja ai että kutittaa kivasti :-D rasvaa vaan naamatauluun! Mitähä sitä sitte tekis.. Noi toiset langat pitäis pestä ainaki ennen ku niihin uskaltaa koskea.. Ois kiva virkata pojallekin lapaset. Jees.. Vitsi mulla meinas mennä jo aamulla hermo ku tuntu et kaulassa on kananmuna sisällä ja sattu ihan tautisesti.. Sit se homo yritti vielä alkaa tekee pientä lämpöä (vähän päälle 37) mut onneksi se alko lähtee pois.. Viuh! Ei paljon nappaa lähtä lääkäriin.. Etenkään viikonloppuna! Murr. Mut eipä siinä sit sen ihmeempiä.. Varmaan vaan joku rauhanen vähän vetäny herneennokkaan. Lähtee varmaan ihan parissa päivässä niinku se silmä juttuki joku aika sitte.. Täytyy sit vaan muistaa ens lääkärikäynnillä mainita sit se joskus on. Hmm.. Vois pitää kivan loppuillan. Keksittiin viime yönä Yokin kaa tosi nero juttu :-D hih. Jees.. |
|
3.10.2009 klo 20:03 |
Asuntomme on taas viikonlopun kunniaksi täynnä kemiallisia demoneita.. Voi voi.. Edit. Ei sittenkään enää mitään :-D eiku joo.. Yoki keksi just hyvän tavan karkoittaa naapurit. Täytyy alkaa kasvattaa koristehamppua ja pössytellä sitä parvekkeella niinkauan ku joku soittaa kytät ja sit haastaa ne oikeuteen kunnianloukkauksesta! Jos ei muuta nii ainaki kassa kilisis! Sillä ku on se piiitkä piippuki vielä. Hmm.. Viestiä muokattu 3.10.2009 klo 20:17, muokkaaja: Muusaska |
|
3.10.2009 klo 21:05 |
Tulukaahan ihmiset chattiin. :) |
|
3.10.2009 klo 22:59 |
muusaska laitta Rajamäen etikkaa laakeaan kulhoon poistamaan huoneilmasta hajuja.Kokeile ainakin. Toinen vaihtoehto on että juoksutat hanasta tosi kuumaa vettä ja kaadat siihen etikkaa, mutta kokeile ensin ylimmäistä vaihtoehtoa. Viestiä muokattu 3.10.2009 klo 23:01, muokkaaja: luomumummo |
|
3.10.2009 klo 23:10 |
^ei auta. Ei riitä että haju lähtee vaan pitäisi saada kaikki kemikaalit pois. Ja niitä nousee koko ajan hormistoja pitkin.. Jees.. Mut me mennään nukkuu. Unia <3 |
|
3.10.2009 klo 23:24 |
On.Unia |