yleinen puhumiskeskustelu!

Alue: Yleinen keskustelu

26.9.2009 klo 16:45

Yoki
suljettu käyttäjätili

ääh.. Ei tuota villaa näytä voivan virkata ku kerran viikossa jos ei aio vetää itteesä ihan henkihieveriin :-D eilen virkkasin ja tänään yritin nii ei kestä kurkku, silmät eikä hengitystiet :S on se kumma et sitä pitää aina kuitenkin tietyin väliajoin itseään kiduttaa sihen asti et on joka paikka tekemässä puolikuolemaa ja sit pitää taukoa ja uudestaan sama homma 8-) jokseenki tyhmää :-D

t. Muusaska

edit. virkkasin sitte nieluni turvoksiin! Hyvä minä :-D ääh..

Viestiä muokattu 26.9.2009 klo 16:48, muokkaaja: Yoki

26.9.2009 klo 20:33

Yoki
suljettu käyttäjätili

Jees... Tää päivä ei nyt ihan niin loistava ole mitä eilinen! Olisihan se pitänyt vähän jo arvata, että ei nyt aivan niin helposti asiat vois kuitenkaan alkaa menemään parempaan. Tänään on ollut oireita jos jonkinlaista. Nyt sitten tässä yritetään niitä eliminoida.

26.9.2009 klo 21:20

luomumummo
Käyttäjä

Voi, voi mutta jospa se siitä pikkuhiljaa alkaa menee parempaan suuntaan.

27.9.2009 klo 9:29

Yoki
suljettu käyttäjätili

Ei sairasta! Aloin tuossa kuuntelemaan, että hakkaako naapurin lapset jotain vasaralelua kun ihme naputus kuuluu. Menin sitte tuohon etupihan puolelle parvekkeelle röökille ja huomasin että se naputus kuuluu katon rajasta! Jotain lintuja vissiin siellä on? Ihme nokan koputusta ja sitten puun repeytymisen ääntä o_O Kuinkakohan suurta tuhoa ne oikein saa aikaiseksi siellä? Ja mitä ne repii? Katon tukipuita vai noita levyjä vai mitä ihmettä! Pitäisi kai sanoa taloyhtiön ihmisille, että lähettävät jonkun tarkistamaan tilanteen, meinaan jos ne pitkään hakkaa siellä niin ties mitä voivat rikkoa. Ihmettelinkin kun yksi päivä oli jotain tosi outoa purua ja ikäänkuin eristevillan tapaista tuossa meidän oven edessä ja pojan rattaissa.. Heh siellä voi olla pahaakin jälkeä jo. Kaikenlaista...

27.9.2009 klo 9:34

Yoki
suljettu käyttäjätili

Tuli vielä mieleen, että tuohan olisi aivan mahtava pesäpaikka suomessa talvehtiville linnuille! Suojassa kaikelta ja lämmintä eristettä jne.. Kerppen sentään mä olen varma että tuollainen naputus ei kovin vähäisiä vaurioita jätä. Kohta meen itse sinne kirveen kanssa harventamaan kantaa!

27.9.2009 klo 15:17

luomumummo
Käyttäjä

Olisiko ollut tikka joka etsii toukkia vai, tai sitten talitiaset nyhtää villoja pesätarvikkeiksi. Tai tekeekö joku lintu talvipesää.

27.9.2009 klo 18:17

Muusaska
suljettu käyttäjätili

aargh! Nyt täytyy vetää kyllä litra oirekokista :O kävin vähän ulkona.. Tuo nahkatakki. Ei se toimi.. Viime kerralla sama juttu mut ajattelin et jos sillä ny lyhyet reissut mut näköjään mitä enemmän sitä käyttää sitä enemmän se alkaa niitä oireita tekee.. Kauhee tunne kurkussa, naamassa ja joka puolella. Suihkussa kävin just niin ei enää sillai kutita paitsi jalkoja ku ei ollu toinenkaan pesu toiminu legginseihin. Tällä kertaa laitan erilaisen pesuseoksen niihin. Ihan ihottuma vetäs noihin jalkoihin.. Ääh.. Jees pox..

27.9.2009 klo 20:32

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Mulla on Jumalan koetteluviikot. (saako niin sanoa?) joka tapauksessa, nyt jos koskaan on hyvä aika testata Jumalan lupauksia kun on niin yliyliyliherkillä ettei mitään järkeä. Tämä siis tarkoittaa sitä että ostin oikein kunnon mössösiiderin jossa on ties ja mitä ja nyt tyytyväisenä juon sitä koska se oli listalla 8-) heheh. Täytyyhän sitä ihmisen kokeilla vähän luottamustaan Jumalaan ja Hänen lupauksiinsa. Eikös se luottamus toimi molempiin suuntiin vai..? Jokatapauksessa aion lähiaikoina ostaa myös grillishipsejä koska nekin ovat listalla. Omaa pelkuruuttani vain en ole uskaltanut niitä viimeaikoina syödä kun herkkyystasot ovat olleet mitä ovat olleet, mutta senhän ei pitäisi poistaa Jumalan lupauksia vaikka mun herkkyystasot olisi millaiset. Eli aion lähiaikoina vetää kunnon hiivauuteshipsejä siitäkin huolimatta että hiivauute on pricktesteissä ollut aika mehukkaalla arvolla 8-) siis sellaisella arvolla että sen syömisestä pitäisi tulla välittömästi jotain aika karseeta mut eipä ole tullut vielä kertaakaan mitään sen jälkeen ku sen syömiseen sain luvan. Ja niitä on niin paljon niitä muitakin mutta siis ymmärsitte pointin. Haluan tietää KUINKA VAHVASTI MINÄ pienenä ihmisenä voin LUOTTAA JUMALAAN! Koska mitään muuta tässä ei ole mikä voi minua kantaa kuin Jumalan antamat lupaukset ja se että minä henkilökohtaisesti pystyn luottamaan Jumalaan 110%. Meni tämä kokeilu sitten syteen tai saveen, niin MINÄ HALUAN tietää kuinka paljon minä pystyn Jumalaan luottamaan!

Ps. Aika hyvää siideriä 8-) eheh.

27.9.2009 klo 23:07

luomumummo
Käyttäjä

En oikein usko että sulle ruuasta tulee juurikaan oireita.Luin tuossa päivällä Mooseksen kirjaa ja sitä kun synti tuli paratiisiin, niin Eeva ja Aatami huomasivat olevansa alasti menivät Herraa piiloon siksi. Herra Jumala teki heille vaatteet itse ettei heidän tarvinnut olla alasti. Tuli vain jotenkin mieleen josko Herra tekis sinullekkin vaatteet ettet paleltuisi.

27.9.2009 klo 23:16

luomumummo
Käyttäjä

Ps. Se Herra oli Jeesus.
Etkös nähnytkin unen jossa jeesus toi sulle silkkiä?

Viestiä muokattu 27.9.2009 klo 23:17, muokkaaja: luomumummo

27.9.2009 klo 23:27

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^nii joo.. Se oli vaa sellanen mielikuva. Jossa enkeli toi fuksianpunaisen silkkipeiton :-) ei sen ihmeempiä.. Ja tottakai mun oli pakko sen seurauksena tilata fuksianpunaista silkkilankaa mikä sitten toimi mikä oli niin ku aikasta jees vaikka kallista oliki mut siis joo kuiteski kaikenlaista siitä näyttää saavan tehtyä.. Mut eipä siinä. Katellaan.. Hamppu on myös aika rock!

Ps. Vetäsin molemmat siiderit huiviini ja ois iha kiva käydä vessassa ennen nukkumaan menoa mutta kemikaalihajustehernekeijo on valloittanut kylpyhuoneen joten menen sinne sitten kun jaksan pidätellä hengitystä :O ja jaksan katella sitä tunnetta et joku syö mun ihoa! o_O en tajua mut joka kerta ku kemikaalikeijo valloittaa kylpyhuoneen ja sinne menee vaikka ihan pariksi minuutiksi niin seurauksena tulee mm. Se et ihan ku joku söis ihoa pois.. Ja sit siihen tulee pieniä punaisia näppyjä niihin kohtiin mistä on tuntunu et "joku syö".. :O hullua! En mää näistä tajua..

28.9.2009 klo 2:28

luomumummo
Käyttäjä

Yoki ja muusaska harmi kun ette pysty kuuntele tota kappaletta missä 59 -vuotias Markku Laamanen itketti tuomariston kyyneliin tulkinnallaan.
Laamanen sai aikaan harvinaisen voimakkaita tunteenpurkauksia eilen Nelosella esitetyssä jaksossa, kun hän ryhtyi tulkitsemaan Josh Grobanin legendaarista You Rise Me Up -kappaletta.

Ei kestänyt kauan, kun yleisö jo oli sulaa vahaa ja jopa tuomareiden poskille valui vuolaasti kyyneleitä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009092710319333_vi.shtml
Hän on minun mielestäni oike luonnonlahjakkuus.Hänellä on persoonallinen ääni ja se on lahja jota ei voi harjoitella .Uskomaton ääni ja tulkinta. Kun kuuntelin hänen esitystään niin tunsin että näin minäkin laulaisin jos vain osaisin. Minä osaan laulaa persoonallisesti mutta minä en saa vain ääntä tulemaan niinkuin sen haluaisin. Olen hukannut laulutaitoni jo kauan sitten. En ole laulanut oikeasti ainakaan yli kymmeneen vuoteen. Nuorena lauloin jatkuvastai ja se oli harrastus. Voitin toisen palkinnon alaluokilla laulukilpailuissa.Unelma ammattini oli iskelmälaulaja ja se oli ainut mitä olisin halunnut tehdä, mutta kun se meni mahdottomaksi , niin innostus koko lauluhommaan meni. Kun tulin uskoon niin olin kuorossa mutta oli tosi vaikea olla siellä laulamassa kun jotku laulo päin honkia ja yritin olla kuulematta etten olisi laulanut väärin mukana.Tosi stressaavaa. Kuoro hajosi. Nyttemmin en ole laulanut kuin lapsenlapsilleni.

Viestiä muokattu 28.9.2009 klo 2:42, muokkaaja: luomumummo

28.9.2009 klo 8:35

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^:-)

taidan kohta alkaa valmistautumaan tuohon nukkumiseen särkylääkkeillä niinku Yoki tekee. Vois olla että heräis puolet vähemmän yön aikana ku ei heräis särkyyn. Jäljelle jäisi siis ainoastaan paleluun herääminen :-D mutta ois se jo puolet vähemmän..

Jees.. Kokista nassuun ja kohta aamusavuille.. Ja ehkä kuumaan suihkuun niin saa lämmön kiertämään tälle aamua :-D mä en sais ton aineenvaihduntahärön takia palella ollenkaan ku se jää päälle enkä mä lämpene millään ku kylmettyy pääsen. Eikä toi thyroxin sitä pois vie vaikka arvot olis hyvät ku on lähestulkoon koko kilpirauhanen tuhottu. Jaska tsägä.

28.9.2009 klo 9:12

Kousuke
Käyttäjä

Joskus sitä tuntee olonsa tosi yksinäiseksi ja pieneksi ja elämän rankaksi. Tuttua varmaan muillekin...?

28.9.2009 klo 9:40

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^kyllä.. :-/
mikäs Kousukella on? Vai ei mitään erityistä mutta muuten vain sellainen tunne?

28.9.2009 klo 9:49

emppu
Käyttäjä

Josh Grobanin legendaarista You Rise Me Up -kappaletta

:D apua. you rise me up?? riisität minut taivaisiin? iltalehtiiii...

28.9.2009 klo 10:39

Kousuke
Käyttäjä

Kousuke tuntee itsensä hylätyksi johtuen moninaisista kiemuroista ihmissuhteissaan. Voi voi, näin nuorena sitä haaveilee seesteisestä vanhuudesta ja vanhana kai sitten nuoruudesta, kun ei joka paikkaa kolottanut.

28.9.2009 klo 12:42

goldencat82
Käyttäjä

Hienoa, että silkkilanka toimii! Sä voisit Muusis kysellä Jumalalta, että kertoisi ihan siis konkreettisesti asioita mitkä toimii, mistä voit tehdä vaatteita jne.

Kousuke: Oikein on tuttu tunne, vähän liiankin! Mä tajusin juuri, että mulla on jonkin asteinen sosiaalisten tilanteiden pelko ja sit vielä paholainen käy kylvämässä lisää epäilyksen siemeniä päähän. Tässä onkin seuraava haaste meikäläiselle, luopua ennakkoasenteista ja epäilyistä ja harjoitella sosiaalisia tilanteita, ehkäpä sen jälkeen saattaisi saada jopa ystäviäkin. No, helppoa se ei tuu olemaan! Mutta on päättänyt päästä tästä jatkuvasta yksinolosta eroon, se tuhoaa mut.

Luomumummo: Kyllä sä vielä voit laulaa, kun vaan uskot siihen. Mitä vaan voi järjestyä.

28.9.2009 klo 22:26

Muusaska
suljettu käyttäjätili

^oikeen ystävän ku löydät niin ei sitä haittaa vaik sul ois vuosituhannen paniikkihäiriö tai mikä tahansa härötys. :-)
mutta tosiaan onhan se hyvä saada tuollaiset hommat hoidettua ja varmaan helpottaa sitä ystävän löytämistä.. Luulisin.

Hermomeneepäivä tänään ja kemikaalitulva ei yhtään edesauta asiaa.. Aivan umpijäässä koko päivä eikä kehtaa mennä kylppäriin lämmittelee ku se lemuaa ku rankkitynnyri.
Ja ja ja ja ja.. Vaikka ja mitä mut joo.. Ääh..
Mul on muute lähete ihotautilääkärille. Tänään soittivat mulle. Sieltä ei välttämättä ois enää niin pitkä matka JUST SILLE yhdelle lääkärille.. Hmm..

Että voi ihmistä ärsyttää ja veetuttaa.. Tää päivä on ihan kamala. Ei kiinnosta tehäkää mitää ku niin ärsyttävä olo. pöh. Tyhmä päivä..

28.9.2009 klo 23:26

Kousuke
Käyttäjä

goldencat82, no voihan napakarva, ei oo helpon kuulosta siullakaan. =Z Yksinäisyydestä tosiaan kärsin itsekin ja etenkin siitä yksinäisyyden tunteesta, vaikkei aina niin yksin olisikaan. Joskus on kans vaan semmosii päivii et tuntuu, et kaikki pitää minuu outona ja inhoaa, vaikkei niin oikeesti oliskaan.

28.9.2009 klo 23:37

luomumummo
Käyttäjä

Luomumummo: Kyllä sä vielä voit laulaa, kun vaan uskot siihen. M

No, ei se enää mua haittaa vaikken pystykkään laulaa enää.Voihan sitä mielessä hyräillä ja kuvitella laulavansa tai vaikka yksin laulaa kun kukaan ei kuule.Tänään olen lauleskellut tuota You rase me up. Se on niin mahtava kappale, et pakko opetella se ulkoa.

28.9.2009 klo 23:48

merii
Käyttäjä

Kousuke, pienoiseni, tule meille! Unohin muuten sanoa, että maanantaisin alkaa keskiaikatanssi jossainpäin, mutta enpä muistanu mennä itekään :)

29.9.2009 klo 0:18

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Mulla on ihan saako sanoa? (paska) sänky.

Ja sori, musta ei tänään irtoo oikein mitään lohduttavaa kenellekään. Ei vaan osaa keskittyä ajattelee mitään.
Hermo vaan menee ku ei pysty kunnolla nukkuu ku särkee millon käsiä, millon jalkoja ja millon kylkiluita..

Tänään ei ole minun päiväni.. Unohtakaa koko tilitys ja jatkakaa siitä mihin jäitte :-)

29.9.2009 klo 0:52

Kousuke
Käyttäjä

Ei haittaa Muusaska. 8) Koita jaksaa siellä. Koutsi tulee käymään meriin luona ihan mielellään (tarkempia yksityiskohtia tekstiviestein) ja kiittää kutsusta! Vai keskiaikatanssia. Jopas kuulostaa eksoottiselta. Mahtaakohan se olla semmosta tanhua. =D Onkohan se jonain perimätietona kulkenu... ei sitä varmaan ainakaan kukaan keskiaikainen enää nykypäivänä opeta. 8D

29.9.2009 klo 8:40

Yoki
suljettu käyttäjätili

Tajusin taas että mä olen aivan suoraan sanoen helvetin hirveä ihminen o_O enkä mä osaa elää sen asian kanssa. Mites sitte suu pannaan? Kyllä kyllä.

29.9.2009 klo 16:49

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Huomenna on.. Bileet! Syötävää, juotavaa ja askarreltavaa. Toisin sanoen, mulle ostetaan parsinneula :-D kuulostaako vähän säälittävältä.. :-D ehkä.
Hmm.. Jotain musiikkia ois kiva jostain saada.. Hmm.. Ois tiedossaki ehkä mitä musiikkia tekis mieli kuunnella mut toteutus on taas ihan toinen juttu :-D no, katsotaan..

29.9.2009 klo 19:16

gmph
Käyttäjä

Mitähän ne sekoilee sielä iltalehdessä.. You raise me up ei ole Josh Gorbanin biisi (?!?!?)

29.9.2009 klo 20:32

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Ghettorouvalla on muuten näköjään uusi profiilikuva! :-)
munki pitäs uusia.. Meinasin jo yks päivä mut unohdin! Ja en jaksa ny alkaa pukemaan mitään mitä vois kuvata niin saa luvan venyä taas toi kuvan vaihto :-D
ehkä seuraavan kerran uusin ku saan itseni ulos.. Eli torstaina kai se ois pakko. labrat! Aargh.. Paidan kans vielä heittää ongelmaa mut enköhän mä siihen mennes jotain keksi..

Onpa muuten tylsää :-D

29.9.2009 klo 20:53

ghettoRouva
Käyttäjä

Juu, ihan elementissään eli kahvikupin äärellä :) Ja nimenomaan sen Ainoan Oikean kahvikupin. Muusta ei voi kotona kahvia juoda.

29.9.2009 klo 20:55

ghettoRouva
Käyttäjä

Onko sulla nyt kaikki muut vaatteet paitsi toi paita? Oon vähän huonosti nyt seurannut, mut mitä sä oot nyt keksinyt päälles? Oliko villahame ja jotain?