yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
23.8.2009 klo 13:05 |
Kyllä 17-vuotiaan tytön fyysinen puoli on jo yleensä niin kehittynyt, ettei siitä voi mistään päätellä, että kyseessä on alaikäinen. Poikkeusyksilöitähän löytyy aina, mutta noin keskimäärin. Viestiä muokattu 23.8.2009 klo 13:08, muokkaaja: Maryel |
|
23.8.2009 klo 13:16 |
"Lääkäri näkee naisen vartalosta, ihosta,muodoista, lantiosta, rinnoista,nänneistä, vatsasta jne. Lääkäri on ehkä joutunut lukee ihmisen anatomiaa ja osaa määritellä minkä ikäisellä naisella on lantioiluut levenneet jne. Tiedän senkoska lääkäri itse on sanonut näin." Älä nyt jaksa. :D Kukaan ei voi sanoa noiden perusteella mitään varmaa tietoa siitä, minkä ikäinen nainen on kyseessä. Ihmiset kehittyy eri vauhtia jne. Ja vaikka suuntaa-antavaa voisikin sanoa, niin silti ei voi tietää, onko tyttö vaikka 17 vai 18. Jos otan nyt kuvani tisseistäni, niin niistä ei kyllä voi päätellä, olenko 16 vai 20. Tai ihan sama, otanko sen kuvan vaikka koko vartalostani päätä lukuun ottamatta. (Itse olen alkanut kehittyä aika myöhään, vasta joskus 15-vuotiaana, mutta monet sen ikäiset on jo melko kehittyneitä.) Viestiä muokattu 23.8.2009 klo 13:18, muokkaaja: oceansoul |
|
23.8.2009 klo 23:40 |
Ettete näköjään ymmärrä mitä se lääkäri näkee.Ei rintojen koko eikä kuinkaa levee pe. on Hän katsoo vähän eri tavalla kuin me maallikot katsotaan. Turha tästä on jankata . Viestiä muokattu 24.8.2009 klo 0:07, muokkaaja: luomumummo |
|
24.8.2009 klo 20:34 |
Ei sairasta se lääkäri varmaan pyörittelee silmiään päässä ku meikä on vähän tehny Pef seurantaa.. Aamuarvot siedettävät, pantoteenihapon jälkeen selvä nousu ja kliimaksi koittaa kun otetaan lasi olutta ja Pef arvot on mun kategoriassa fantastiset! Ja kyllä! Merkitsen tämän kaiken Pef seurantaan ja hyvin tarkasti sen teenkin! odotas vaan kun lähden kauppaan ja kirjoitan sen tuohon lomakkeeseen ja siitä seuraa täydellinen Pef arvojen romahdus 8-) siitä saa sitten miettiä.. Ps. Mun miehellä on silkkiä päällä.. Aloitin siis silkin altistuskokeen! Ensin näin kaukaa.. Myöhemmin läheltä ;-) hih :-D älkää ottako tuota viimeistä niinkuin voisin sen kuvitella otettavan :-D Viestiä muokattu 24.8.2009 klo 20:35, muokkaaja: Muusaska |
|
24.8.2009 klo 20:42 |
Pitäisiköhän vielä kiusaallaan vetästä viimeisinä päivinä vähän ventolinee niin näkisivät mitä se tekee.. Tosin, täytyy miettiä olenko itse valmis mahdolliselle kortisonikuurille :-D edit. Pitäisiköhän vielä lisätä Pef seurantaan että nämä fantastiset Pef arvot eivät tule minkä tahansa oluen seurauksena, vaan ensin pantoteenihappo ja sen jälkeinen olut on oltava saksalaisten puhtauslakien mukaan tehtyä pullossa olevaa olutta ja näilläkin on vielä omat merkkinsä. Väärä merkki = väärä lopputulos. Että mä oon nero! |
|
24.8.2009 klo 20:48 |
Eikö sua pelota, että kun jatkuvasti syöt kortisonia, että kehon oma kortisonituotanto lakkaa? |
|
24.8.2009 klo 20:58 |
^kyllä! Ja Itseasiassa aika sairaasti kyllä joo.. Ne on ollu ne arvot silloin tällöin jo aika huonoja.. Et nyt mulla on päällä ainoastaan tuollainen lisämunuaisten tukiannos eli ihan vaan 10mg mikä on tosi vähän.. En heti uskalla heittää sitä seinään just noiden lisämunuaisten takia. Edit. Mun pitäisi ehkä keksiä joku juttu, mikä poistaa tulehdusta.. Tai ettei itsestään tulehdusarvot nousisi, leukosyytit tai yhtään mitkään.. Ku se tuntuu aina romahduttavan mun immuunijärjestelmän. En sit tiedä mikä tohon auttaa ja mikä tota immuunijärjestelmää tukee.. Ku on jo valmiina yksi autoimmuunisairaus.. Kilpirauhashomma. Ja oireet viittaisi että olisi toinenkin syntyny.. Siis ite välillä mietin liittyykö se reumaan vai mihin jos koko kropan iho ja lihakset ovat kipeät ja kosketusarat. Mut tuosta sentään ei ole mitään ongelmaa mulle ainakaan vielä tullut ku se ei ole jatkuvaa vaan ihan ajoittain iskee. En tiiä.. Miksi mä unohdin taas pyytää nuitten veriarvojenkin kontrollin.. En tiiä.. No, täytyy joskus pyytää ku joutaa. Tulee aina vaan muistettua mainita osa mitä pitäis vähän kattoo ja puolet unohtuu joka kerta.. Viestiä muokattu 24.8.2009 klo 21:11, muokkaaja: Muusaska |
|
24.8.2009 klo 21:14 |
Jos joku on fiksu ja tietää mitä kontrolleja/verikokeita mun kannattaisi itsestäni pyytää niin saa kertoo mulle! Mulla ei riitä aivot kaikkeen.. Tosin, elättelen toiveita että se huippu hyvä lääkäri tietäis mitä pitäisi tehdä. Edit. Aikoinaan pelkkä perus tulehdus niin puolet ruokavaliosta hävisi samantien eikä kovin pienin reaktioin edes hävinneet.. Eikä ollut edes iso tulehdus tai sanotaanko paremmin että ei ollut koko kropan tulehdus, ainoastaan joku osa oli tulehtunut. Viestiä muokattu 24.8.2009 klo 21:31, muokkaaja: Muusaska |
|
24.8.2009 klo 22:10 |
Ai niin, olutta ei myöskään saa ottaa liikaa. Koska jos onnistuu saamaan humalatilan, puhallusarvot laskee. Eli ehkä jos ajatellaan et otetaan ihan kolmos olutta, yksi pullo riittää aikaansaamaan Pef arvojen nousun jos kyseessä on oikea olut. Liika määrä taas laskee Pef arvot ja jos taas kyse on kemiallisesti aiheutetusta keuhkoputken kouristuksesta tai jostain sen tuntuisesta, enempi määrä olutta voi nostaa niitä enemmän. Tällaista olen havainnut.. Ja huomioitavaa on myös se, että kemiallisesti aiheutetussa hengitysvaikeudessa olut ei myöskään nouse päähän samalla tavalla vaan selvä olo pysyy vaikka alkoholimäärän tuplaisi. Edit. Huomattavissa on myös raakan ripulin erittäin suuri Pef arvoja nostava vaikutus. Jopa terveellä ihmisellä eli Yokilla. Pef arvot nousee sipulin syönnin jälkeen välittömästi 20-40. Hmm.. Ilmankos se poikaki oikein kerjää raakaa sipulia.. Viestiä muokattu 24.8.2009 klo 22:39, muokkaaja: Muusaska |
|
24.8.2009 klo 22:51 |
Muusis: Tulehduksen poistajia ovat mm. valkosipuli, tumma suklaa tai kaakao, joka on siis ihan ehtaa kaakaota (sun täytyisi saada raakasuklaata). Kaakao ja inkivääri poistaa ja ehkäisee etenkin tulehdustiloja ja muutakin. Sit taas Maca-jauhe parantaa mm. immuniteettia vaikuttamalla kateenkorvaan. Merilevät säätelevät kilpirauhasen toimintaa mm. Spirulina puhdistaa elimistöä mm. kaikenlaisista myrkyistä. Goji-marjat myöskin torjuu tulehduksia. |
|
24.8.2009 klo 22:56 |
^kiitos! Ilmankos mulla on ollu ihan kamalat raakakaakaon himot. Olen juonu aamusta iltaan tuollaista puhtaasta kaakaojauheesta tehtyä kaakaota ja se tuntuu tekevän hyvää. Täytyy kokeilla nuita muitakin! |
|
25.8.2009 klo 1:08 |
Muusis laitoin sulle jo pakkaseen 6 lasipullollista luomu punaistaviinimarjamehua.Kaikki on luomua sokerista lähtien.Kahdesta punaisesta viinimarjapehkosta tuli 21 litraa valmista mehua.Vielä olis paljon urakkaa jäljellä kun pitäisi poimia 4 punaistaviinimarjapehkoa 6 mustaa viinimarjapehkoa ,2 valkoista viinimarjapehkoa ja 1 karviasmarjapehko ja sit vielä mehustaa ne marjat. Koko päivän iltaan asti olen vain mehustanut. Mies meni heti työpäivän päätyttyä poimimaan marjoja ja minä vain mehustin.Join jo 6 lasillista marjamehua, että osasikin olla hyvää. |
|
25.8.2009 klo 9:54 |
^nami! =) |
|
25.8.2009 klo 12:18 |
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200908240235740_ul.shtml Poptähti Michael Jackson kuoli tappavaan määrään voimakasta unilääkettä. Viestiä muokattu 25.8.2009 klo 12:19, muokkaaja: luomumummo |
|
25.8.2009 klo 14:21 |
Muusaska Olisi hyvä jos saisitte lasit sinne parvekkeelle.Sitten voisi kasvattaa vaikka kurkkua. |
|
25.8.2009 klo 15:03 |
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa o9auejfwe90f jf mä olen 10928477473838383 + kukaan ei tajua EI KUKAA TAJUA MUA.... mä oikeesti elän nytkin kaksoiselämää Alaskan vuoristossa lähellä Kanadan rajaa sudenturkki päällä ja metsästän ja kalastan mut samaan aikaan mä lomailen Bahamalla ja juon kookoksesta Ananasmehuu + tän lisäksi mä elän kaikenlaisia salaisia tunteita vahvasti kuten haikeutta, iloa, rakkautta, ymmärrystä ja suru ja ja ja musta tuntuu että mä olen kaikkialla vahvasti mukana joka jutussa ja tajuan kaiken kaikesta.. mun aivot avartuu ja mä matkustan niiden mukana ja nyt mä olen Asterixinkin kanssa ja meillä on iltanuotiojuhlat käsittääks teistä kukaan edes mun värikästä sielunmaisemaa ja kaikkea kaipuuta mitä eri kulttuurit on jättäneet mun sisimpään sitä paitsi mä olen maailman paras rakastaja eikä kukaan edes käsitä ja miten ihmiset voi olla niin aneemisia, kyynikkoja ja elää kuolleina kun juuri nyt jossain joku juo lähteestä metsässä ja siellä on perhosia ja mä niiiiin pidän järven tuoksusta. ah. ei tää auta kun ei kukaan kuitenkaan tajua. Jumala ymmärtää? |
|
25.8.2009 klo 17:26 |
^ jotain ton tyyppistä mäki oon yrittäny kaikille ja Jumalalle selittää, mut sekää ei o sanonu mitää.. Niilo Pielisen kanssa pielofonia kun soiteltiin maalla niin niilo ymmärsi yskän. |
|
25.8.2009 klo 17:34 |
Uskon pielofonin siniaaltojen terapeuttiseen vaikutukseen etenkin sympaattisen ja autonomisen hermoston reaktiivisten säikeiden taajuuksien mittaustulosten perusteella.. Jokainen tarvitsee pielofoniatriaa. <3 |
|
25.8.2009 klo 17:39 |
Mikä on pielofoni? Tai pelofonatria? Kuulostaa vähän huuhaalta. |
|
25.8.2009 klo 17:42 |
^ lue Niilo Pielistä :-D |
|
25.8.2009 klo 17:43 |
Ja kukahan se mahtaa olla? |
|
25.8.2009 klo 17:46 |
Voi hyvänen aika :) nyt sinun pitää ehdottomasti paikata tuo aukko sarjakuvien suhteen! Google käyttöön ja sinne Niilo Pielinen aivan verraton mielestäni <3 |
|
25.8.2009 klo 17:48 |
Jaa toi. Kyllähän mä tota oon lukenut, ei vaan toi nimi sanonut mitään äkkiseltään. |
|
25.8.2009 klo 17:49 |
:) |
|
25.8.2009 klo 18:16 |
Nyt on kyllä kertakaikkiaan voimat pois ja aivan hirveä ärsytys ja vtutus... |
|
26.8.2009 klo 2:01 |
Nyt on kyllä kertakaikkiaan voimat pois ja aivan hirveä ärsytys ja vtutus... Mikä mättää ?Onko sattunut jotain vielä lisää pa...aa? |
|
26.8.2009 klo 9:16 |
No nyt se on tapahtunut... BB-talossa on uskovainen. |
|
26.8.2009 klo 9:44 |
^^ Nooo lisää pskaa juu vähän niskaan, mutta siihenhän on jo tottunut jollain tavalla.. Toki pakko sanoa, että kovilla on hermo. ^ Luojan kiitos ei ole televisiota! :) en sano enempää mitä mieltä olen.. |
|
26.8.2009 klo 10:48 |
Olenkin odotellut BB-taloon uskovaa. Olisi vaan saanut olla vähän nuorempi, ei usko ole pelkästään eläkeläisten juttu! En kyllä tästä rupea katsomaan! |
|
26.8.2009 klo 12:35 |
^^^ toivottavasti se käyttäytyy fiksusti - voisin hyvin kuvitella, et tuon formaatin tuottajat ottaa sinne jonkun sekopäisen hihhulin joka ruokkii stereotypioita uskovaista, eikä aja tätä rakkauden sanomaa eteenpäin olemuksellaan. Mun mielestä olis loistavaa, jos siellä olis joku oikeasti Jumalassa elävä. Miettikää miten hienoa olis kun koko porukka tulis synnintuntoon ja osa uudestisyntyisi tuon kilpailun aikana. Toivottavasti Jumala käyttää tuota naista ja puhuttelee hänen kauttaan suomalaisia. |