yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
5.3.2009 klo 21:27 |
hehee musta se on juuriki kevään merkki se yks tai kaks astetta plussaa :D ja aurinko paisti tänään. se on kevät se! lumi sulaa. |
|
8.3.2009 klo 7:05 |
Hooh. Etta on elamaa. Viimeisen kahden paivan aikana Kiwi has been to Buckland forest ("Get off the road, quick!"), the road to Buckleberry Ferry, Isengard gardens, Rivendell, the Great RIver Anduin, Fords of Isen, Minas Tirith, Helm's Deep and most importantly to EDORAS. Ei voi sanoin kuvailla. Tai no osa noista on vaan ihan tavallisia kohtia, esim Minas Tirith/Helm's Deep on vaan kivikaivos, mutta toi Edoras... Ei voi olla sellaista paikkaa maan paalla. Tunnin paassa lahimmasta kylasta, kolmen tunnin paassa lahimmasta kaupungista, ambulanssihelikopterilla kestais ainakin 30 minuuttia tulla hatiin jos itsensa rikkoisi siella. Mentiin autolla viiden joen yli, ja vaisteltiin lehmanlajia huipulla. Ei ollut vaikeaa muistella tata kohtausta: http://2.bp.blogspot.com/_d6XjFNE75Tg/RXvaEEio5GI/AAAAAAAAASc/78UGYa41SM... Ei siella tietenkaan noita taloja ole enaa, mutta olihan se hienoa seisoa Rohanin lipun kanssa juuri siina missa Eowyn seisoi tassa kuvassa: http://www.quizilla.com/user_images/D/deliciousellie/1040654169_edoras2e... Elaman pienia iloja. Tai oikeastaan aika suuria :D. Viestiä muokattu 8.3.2009 klo 7:05, muokkaaja: Kiwi |
|
12.3.2009 klo 5:08 |
JEAH! Opintotukihakemus meni läpi, nyt vaan sitten maksupäivää odotellessa... Ja arvatkaa mitä?! Ethan Hawke tulee kylille pääsiäisenä esittämään Shakespearen Talvisen Tarinan! Arvatkaa kuka ostaa lipun viidenteen riviin?? Ei voi paljon täydellisempää yhdistelmää olla enää. Ja ens viikolla on Coldplayn konsertti ja sitä seuraavalla The Frayn... Kohta varmaan tippuu joku kuuma kivi niskaan :D. |
|
12.3.2009 klo 18:57 |
Kiwi, hienoa :-) vitsit.. Mä en tiiä mitä ihmettä mä tonne ruoka foorumille kirjoittaisin. Ku siellä mut on tiedetty vege kokkina.. Ja nyt ku en mikään vege kokki enää oo.. Nii oon täs jo pitkään miettiny et mitenhän mä niinku tota, ilmaisisin et heheh, olen siirtyny ihan peruskokiksi. Ruoka-aine allergiat ovat tipotiessään! Kai sitä nyt jotain selittääki pitäisi.. Joku oli jo kuulumisia kyselly. Sille vähän jo vastailinkin. En haluis mitää hullun leimaa et kaikki hyökkäis mun kimppuun mut en haluis pahemmin valehdellakaan. Jees poks. Tässä rohkeutta kerätessä.. |
|
12.3.2009 klo 19:55 |
tippuu joku kuuma kiwi niskaan Tästähän sinä pitäisit ;) |
|
12.3.2009 klo 22:30 |
Mmmm... Kuuma kiwi... |
|
12.3.2009 klo 22:37 |
Tuo kuulosti jo mun korviini kaksimieliseltä :-D tai sit se on vaan mun korvien välissä :-P |
|
12.3.2009 klo 23:00 |
Tässä kohtaa täytyy muistuttaa parista asiasta... a) Kiwi tarkoittaa sekä lintua, hedelmää että uusiseelantilaista ihmistä :). |
|
13.3.2009 klo 10:59 |
AAARGH! *tukkii turpansa* sniip snaap snäpi.. |
|
13.3.2009 klo 23:30 |
:D muusaska ai allergiat on poissa? mitä ihmettä, miten hienoa :O |
|
13.3.2009 klo 23:31 |
oonko hehkuttanu tänne jo kevättä? KEVÄT ON MAAILMAN PARAS!!! |
|
14.3.2009 klo 12:20 |
Nekku joo :-D ne taitaa kyl poissa olla. (toi yläkerta vähän järkkäili <3 )Tai sanotaanko etten ainakaan toistaiseksi ole löytänyt vielä mitään ruoka-ainetta mille oisin allerginen :-D mutta kaikista pahimpia en o alkanu testaa vielä, kuten kalaa, selleriä ja pähkinöitä ku niistä mulla ei o semmosta varmaa oloa.. Ainakaan toistaiseksi. Tosin nuita jäätelöitä oon ostanu mis lukee et saattaa sisältää pieniä määriä pähkinöitä. Tuntuu hauskalta maistella kaikkee ikäänkuin uudestaan :-D |
|
14.3.2009 klo 12:22 |
Kyllä Nekku, olet mainostanut kevättä! =)) taidat ilmeisemminkin tykätä keväästä aikasta paljon :-) |
|
14.3.2009 klo 12:24 |
Vieläku lähtis kemikaali allergiat niin voi että oisin onnellinen! |
|
15.3.2009 klo 18:03 |
Olo on kuin saarnaajalla, voi turhuuksien turhuus..! Maailma ois täynnä pimeetä bisnestä ja rahareikiä ois vaikka kuinka paljon.. Mutta kun ei.. Tälläkin hetkellä irtois sormia napsauttamalla rahaa mutta kun ei..! Kyllä voi pientä ihmistä turhauttaa.. Viestiä muokattu 15.3.2009 klo 18:26, muokkaaja: Muusaska |
|
15.3.2009 klo 18:55 |
Voi huokauksien huokaus.. Tää höpöttely ketju on nyt näköjään mun yksinkeskustelua mutta täytyyhän sitä ihmisen johonkin puhua :-D mieti nyt.. Sen ku vaan kääntäis hanan auki niin rahaa tulis.. Mutta ku ei. Mitähän mahtaa olla Jumalan hanassa.. Hmm hmm.. Ei mun omatunto voi olla niin paatunut kuin väitetään. Muutenhan mulle kelpais raha kuin raha. Olkoonkin sitten likaista rahaa. Nyt tän käy varmaan lukee kaikki sukulaiset ja tutut. Hmm hmm.. No, soittakee sit niin voin kertoo mitä meinaan. puuuffh.. On se rankkaa.. Nyt nappaa.. Ei nappaa.. Missä mun radio.. Ja martti servot. Ei mua tajuu kukaa.. Tai tajuu, mut ne ei ookaan täällä lukemassa mun höpötyksiä :-D |
|
15.3.2009 klo 19:05 |
Teidänhän pitäs tukee mua! Senkin siat! Aina haukkumassa ja syyttämässä, mut sit ku toinen tosissaan miettii ja puntaroi kahden välillä, hyvän ja pahan, niin kukaan ei ole tukemassa! Te itsekeskeiset tuomitsijat! Lain alla elävät rosvot! Laista te kyllä jaksatte höpöttää ja tuomita mutta hyvistä teoista ette koskaan sano mitään positiivista. Pyh! |
|
15.3.2009 klo 23:47 |
^ Onko tytöllä kaikki kunnossa? :s |
|
16.3.2009 klo 0:08 |
^ei ooo.. Mikälie hermoromahdus.. Mutta kiitos kysymästä. Ystävällistä! Ehkä lasi viiniä voisi hieman rauhoittaa. Tosin kaupat on jo kiinni.. Eihän tämäkään elämän tilanne lopulta nyt niin kamala ole, etenkin jos vertaa johonkin mitä on ollut. Mutta kun joskus vain hieman höyryää.. Joo, näin kai se on nähtävä. Hengitys sisään syvään ja rauhallisesti, savuke, toinen savuke.. Kyllä se taas tästä :) (tai sitten vain uskottelen itselleni mutta parempi kai sekin.. ) mutta kiva että jotain etes kiinnostaa ees hitusen.. :) |
|
16.3.2009 klo 0:57 |
Jos ois vaan edes yhtenä päivänä viikossa jotain kivaa.. Tai edes joskus.. Mä haluun tehdä jo kaikkea kivaa mut kun ei o mitään. Ei telkkaria, ei pelejä (paitsi kortit), ei mitään harrastuksia.. Ei mitään.. Ja vaikka olisi rahaa, niin siltikään nuita kaikkia ei vois toteuttaa.. Tyhmät kemikaali allergiat. Mä olen turhautunut. Nyt sen kai sit tajuu ku koko päivä ei mene enää nauriiden keittämisessä ja laittamisessa ja kolmien ruokien tekemisessä, niin huomaa ettei o oikeesti juuri mitään.. Mutta kiitos Jumalalle se ruokahelvetti on sentään ohi! Ehkä mä sit vaan puran sitä turhautumista siitä ruokahelvetistä ku sillon ei ollu aikaa ku piti ajatella ja tehä aamusta iltaan sitä ruokaa.. Mutta miksei ne kemikaali allergiat vois jo lähtä.. JUMALA!! Mä haluun maalata! Mä haluun.. Ja se pesukone! Nyt relaa Muusis ennen ku oot taas ruoskinu ittes uuteen hermoromahdukseen.. Mut ku niin.. Voi jos mä saisin taulun pohjan ja värit.. Mä varmaan kuolisin onnesta.. Vielä onnellisempi oisin jos en kuolis niitten kemikaali löyhkästä.. No en mä siihen kuolis mut naama ja hengitys vois tuntuu aika mielenkiintosilta.. Tai mistä mä tiedän vaikka koko naama ei etes värähtäiskään ja pieni tärpätin tuoksu vain avais keuhkoja eikä päinvastoin. Nyt vaan ois niin täydellinen hetki niille väreille ja pohjille.. Niihin mä saisin kaiken sen frustraation, ilon, pettymyksen, onnen.. Koko sairaan tunnekirjon mikä on.. Ihan ku ois tulessa ja kaikki maailman tunteet yhtäaikaa päällä, mutta ei mitään minne yhtäkään niistä hyödyntää. Tai oikeestaan.. Jos ees sen tulen sais purettua niin se ei polttelis niin kovaa.. Mut ku ei saa, niin syntyy turhautuminen.. En tiiä.. Ei näistä ota selvää.. Jospa mä sit vaan lauleskelisin itekseni martti servoa ja jynssäisin tota kumin hajua vaatteista pois. Tiedä vaikka pääsisin joskus vielä uloskin. Ennen kesää.. Näin kai se on tehtävä! Mutta ei tänään, tänään mä nukun. Ja huomenna ku herään, toivon että tapahtuisi jotain kivaa. Niin kuin joka päivä. Kyllähän välillä tapahtuukin.. Se vaan sit unohtuu kun tulee monta vastustavaa päivää. Sweet dreams <3 ps. En kaiketi ole vielä täysin sekoamis pisteessä. Vain hetkellinen mielenhäiriö, mutta jospa se sallitaan.. Joskus minullekin 8-) |
|
16.3.2009 klo 10:19 |
Hyvä että joku jaksaa kirjoitella tänn. Jatka vaan samaan malliin Muusaska :). Mitäs Jellonalle kuuluu? Kun en ehdi sättiin enää ku perjantaiaamuisin, eli teiän torstai-iltaisin. Mua kosittiin tänään. Toisen kerran elämässäni. Ensimmäisellä kerralla kyseessä oli sveitsiläinen jääkiekkoilija, joka kyllä asetti ehdoksi sen että katson kaikki Austin Powers -elokuvat. En katsonut. Tänään kysyjä oli vaaleat enkelinkiharat omistava VUONNA 1990 syntynyt herras... ööh... ei sitä kyllä mieheksi voi sanoa :D. Hauska tyyppi mutta jos katotaan seitsemän vuoden päästä uudestaan. Koulussa menee loistavasti, tein just 51 muffinsia kun pojalla nimeltä Dougal on huomenna synttärit. Josko ne riittäisi yhteen kierrokseen :). Tällä viikolla meillä on erikoiskurssi jonka aiheena on rukous, ja ensimmäistä kertaa elämässä tuntuu että tän aihepiirin alueella vois tapahtua jotain muutoksia mun elämässä. Ekaa kertaa meinaan on ei-pelottava opettaja, sellainen johon vois ehkä luottaakin. Kattellaan kuinka käy. |
|
17.3.2009 klo 11:16 |
Kiwi, sullahan on vientiä :-D Hmm.. Meikä lähtee kohta vaateostoksille. Jee! Saatiin se diakonia lappu siirrettyä vero modaan. Kivaa! Mul on ihan kauheet kasvisten syönti himot. Siis aivan järjettömät! Lähes tulkoon verrattavissa raskauden aikana olleisiin suklaa himoihin 8-) tosin nyt en kyllä paksuna ole. Onneksi :-D Tonnikala salaattia himottais. Jos sitä päräyttäis tonnikala purkki kourassa sairaalan pihalle 8-) minä epäuskoinen. Heh. No ei vaan.. Hyvähän se ois. Mutta järvi kaloihin en koske! Niihin en ole saanu etes Jumalalta lupaa, ja voi sitä vihasta sairaan hoitajaa sillon vuosia sitten ku olin menny vähän haukea nappailee.. Mutta tonnikala.. Sitä mä ennen muinoin kestin. Tää flunssaki alkaa pikku hiljaa lähtee. Hyvä juttu. Nyt syömään, mies tuli kaupasta! |
|
17.3.2009 klo 22:41 |
Löyty aivan ihania vaatteita <3 en siinä vaate huumassani sit malttanut lähtä tonnikala purkin kanssa mihkää, mut lähestulkoon yhtä rohkea veto oli mennä syömään heseen kerroshampurilainen! Eipä oo tullu pariin vuoteen syötyä. Ja se oli eka kerta ku syön ulkona aikoihin, ilman että olen eka testannut tuotteen kotona. Olipa vapauttava kokemus! .. Heh.. Tuli mieleen ku aikoinani, oli joku tärkeä meno, niin otimpa siinä sit "kilpirauhas raksun" kunnes tajusin et mul on väärä purkki kourassa. :-D olin vetäny unilääkkeen ja eiku sormet kurkkuun! Voihan pönttöyksien pönttöys.. Hmm.. Hmm.. Vatsa on niin turvoksis et tuntuu ku ois sadannella kuulla raskaana! Ollu jo pari viikkoa.. Vissiin pieniä sulattamis vaikeuksia 8-) ehkä se rehu kuuri ei tekis kohta yhtään pahaa.. Tai sit otan huomenna ja vähä airobiccaan! Heheh. Näin viime yönä maailman pöljintä unta! Olin siskon kaa missi kisoissa :-D hahah. Siinä huumassa sit herätessäni tein miehelle aamupala kierroksen :-D luonnollisesti poika seuras mukana ja matki kaiken. Mä en voinu muuta ku revetä ku herra Sirius 2.v ottaa oikeen kunnon "missi" poseeraus asennon ja on semmonen ilme päällä et "kyl mää kato osaan nää hommat" ;-D |
|
18.3.2009 klo 2:06 |
Johanniittalle! Meinasin etten laita tätä tänne ollenkaan, mutta kun sinä näin PALJON minua rakastat, kuinka olisin voinut tätä vastustaa! Kuten molemmat olemme huomanneet, soittoa ei ole kuulunut.. Vaikka rakkautesi minuun onkin VALTAVA, jokin estää sinua soittamasta minulle.. Ajattelin hieman ilostuttaa mieltäsi.. Jos et sä soita, mä sinuun turhaan rakastuin. Jos et sä soita, miks kauniit sanas taas mä luin. Jos et sä soita, miks sitä vielä odotan. Mitä sä voitat! Jos et sä soita.. Et luvannut soittaa, kun radin yössä erottiin, et mun uskoa voita. Vaikka sä mollaatkin mua niin. Luin kauniit sanas, en uskonut sä sanoit ne. Epäluulo voittaa, jos et sä soita.. Sweet dreams beibe. Nimim. Kuuntele anna hanskin biisi, jos et sä soita ;) |
|
18.3.2009 klo 2:08 |
Hauskaa! :-) En vain usko soittoni muuttavan asian tilaa miksikään, joten mitäpä sitä turhaa... Olet jo kuullut kaikki tarpeelliset (ja osin tarpeettomatkin) varoitukset. Ei tämä nyt niin henkilökohtaista ole. Asiat ratkaisevat. |
|
18.3.2009 klo 19:51 |
Johanniitta.. Nyt vakavasti sanoen kun olen tekstejäsi lukenut. Mikä sinua vaivaa? Oletko ihan kunnossa? Minusta vaikuttaa siltä että sinä tarvitset jotain henkistä apua, oikeasti. Olen oikeasti huolissani sinusta, koska mielestäni kirjoituksesi eivät mene enää perus ajanviete provoamisen piikkiin.. Sinulla ilmeisesti teksteistäsi päätellen on perhe.. Ettet vain olisi joutunut hitusen liian ahtaalle.. Tiedäthän, liikaa vastuuta ja valvottuja öitä.. Pikku hiljaa alkaa hiiltyy ja hiiltyy mutta mitään ei voi sanoa asioiden oikeilla nimillä.. Eihän se olisi "sopivaa". Tällaisen kuvan minä vain saan sinusta. Voin olla niin väärässä kuin ihminen vain voi.. Mutta, laitan tämän tänne nyt silti. Kaikella rakkaudella. |
|
18.3.2009 klo 19:56 |
Ok. Täytyy koittaa hillitä. Välillä hiillyn liikaa. Täytyy myöntää. RadikaaliNet on ihan hauska palsta väitellä ihmisten kanssa, mutta kieltämättä joskus voi mennä vähän överiksi. Tämä ei ehkä kuitenkaan ole oikea paikka kirjoitella harmistuneena. :-| Asioiden puolesta seison kaiken kirjoittamani takana, mutta asioiden muotoilun kanssa on ollut ehkä välillä vähän liian kiivas sävy... Viestiä muokattu 18.3.2009 klo 19:59, muokkaaja: Johanniitta |
|
18.3.2009 klo 20:13 |
Jes! Vihdoinkin puhuu oikea Johanniitta :) älä huoli, älä huoli.. Myö otetaan henk.kohtanen projekti ja rukoillaan sun puolesta mahdollisimman paljon että Jeesus tulis ja oikeasti ihan tosissaan auttaisi. Eikä vaan mitään hetkellistä apua vaan ihan kunnolla siunais ja antais jaksamista jne. Se numero, siihen voi edelleen soittaa jos on heikko hetki tai paha olla. Sitä vartenhan ihmiset ovat.. Kuuntelemassa ja yrittämässä tukea. Tosin, eihän ihminen koskaan samaan voi kuin Jumala mutta kuiteski.. Ja oli se paha mieli ja/tai pinna kireällä mistä tahansa, niin me ei taatusti hypitä seinille. Mun mies on aika hyvä kuuntelemaan. Voisin sanoa että parempikin ehkä kuin minä. Mutta joo, hienoa! Kyllä se siitä lähtee. Olet Jumalan silmissä rakastettu <3 |
|
18.3.2009 klo 20:15 |
Voit seisoa asioiden takana mitä olet kirjoittanut. Se ei meitä haittaa. |
|
18.3.2009 klo 20:24 |
Ettet vain olisi joutunut hitusen liian ahtaalle.. Tiedäthän, liikaa vastuuta ja valvottuja öitä.. Pikku hiljaa alkaa hiiltyy ja hiiltyy mutta mitään ei voi sanoa asioiden oikeilla nimillä.. Eihän se olisi "sopivaa". Aika lähelle meni. :-) Ehkä nämä asiat ovat näkyneet kirjoitustyylissäni... Itse asiat ja kehotukset ovat kuitenkin samat ja edelleen voimassa riippumatta siitä, ottaako minua jokin asia päähän vai ei. :-) |