yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
15.8.2009 klo 20:54 |
Hei ja kiitti Muusis siitä Ottobre-vinkistä, tilasin sen lehden eilen :) Tulispa nopsaan niin pääsis tekee jo... |
|
16.8.2009 klo 9:40 |
^siistiä! :-) jospa se tulis pian postista =) jees.. Meillä on nyt sit hella kokonaan bannissa. Eilen oli hetken päällä ja seuraus hengenahdistus, Pef arvojen romahdus jne.. No, tämä kertoo jo paljon näistä mun mystisistä jatkuvista hengenahdistuksista.. En vaan aiemmin tajunnu hellaan yhdistää.. Meillä ku se hella oli tosiaan vähän väliä päällä. Sit ku oli hella sammutettu ja aikaa kului alko taas Pef arvot nousee ja aamulla oli jo suht normit. Tosin ääni on edelleen vielä pois ja palantunne kurkussa ja naama turvoksissa mut pääasia et henki taas kulkee. Mut joo, kyllä tähänkin vielä ratkaisu keksitään. Mul on keskiviikkona lääkäri ja jos saan siltä mitä tarvitsen niin.. Niin.. Sit kyl alkaa lähtee! Mul on monta valttikorttia! 8-) tää homma alkaa olla sellaisissa käsissä että avot! Mutta eipä siitä sen enempää :-P edit. Dai da dai dai.. dippaduppa dai da dai da dai.. Hmm.. Hmm.. mmmm.. I can't stop this feeling.. I'm so close.... Hmm.. Mmmm 8-) Viestiä muokattu 16.8.2009 klo 9:46, muokkaaja: Muusaska |
|
16.8.2009 klo 12:24 |
Haa! Eka päivä pitkästä aikaa ku fyysinen kunto on jopa pirteä =) siivosin sen kunniaksi vessaa :-D hih. tiskaisin mut ei o ku huonoo tiskiainetta joten en tiskaa mutta kohta pääsen lisää vauhtiin ku Yoki tuo mulle kaupasta siivousluutuja! Halvat on huvit :-D |
|
16.8.2009 klo 16:16 |
Söin puolikkaan kylmän saarioisten kumipizzan ja join kupin oboy kaakaota. Maku oli jotain AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ! Hyi että miten ne keinotekoiset aromit ja mössöt maistuu joka kohdassa suuta vaikka kuinka yrittäisi nielasta nopeasti :S Yök! Ei tollasta sontaa voi oikeesti erkkikään syödä.. Ja se kaakao! Siellä seassa maistui se joku mikä lie ällön makuinen aromi :S missä on mun luomu kaskinauriit ja puolukkamehut?? HALUAN NE! Tuhat kertaa parempaa ku toi keinotekoinen halibazuiba :S täytyy mennä järkytys röökille ku oli niin pahaa.. Luomumummo, lähetä ne nauriit mulle postissa! Meiän citymarket ei osaa arvostaa kunnon ruokaa! On siellä jotain kunnollista mutta eipä paljoa.. Edit. Syö kumipizzaa ym. mössöö niin tuntuu ku ei ois saanu viikkoon ravintoa. Syö jotain kunnollista niin tuntuu et kroppa on oikeasti saanutkin jotain! |
|
16.8.2009 klo 16:30 |
Mä laitan sit noita Sodankylästä saatuja siemenistä kasvatettuja kaskinauriita kun ne valmistuvat ja täytyy käydä puolukkaa keräämässä kun se kypsyy. |
|
16.8.2009 klo 16:33 |
Luomuperunaa olis jo ja porkkanaa tosin porkkanat on pienenpuoleisia vielä. Luomu tuorekurkkuakin on ja sipulia, lanttuja vielä kasvattelen isommiksi. Persiljaa on kahdenlaista ja tilliä hieman. Kohta alkaa viinimarjojen keruu ja mehustus. Täytyisi käydä katsomassa sieniäkin, niitä metsäsieniä haaparouskua ja karvalaukkuja. |
|
16.8.2009 klo 16:38 |
^nam! Mikään ei kyllä voita kunnon puhdasta luomu ruokaa! Edit. Illalla revanssi. Puhtaasta kaakaojauheesta tehty kaakao ja sipuli salaattia! Tuhat kertaa ravitsevampaa. Viestiä muokattu 16.8.2009 klo 16:41, muokkaaja: Muusaska |
|
16.8.2009 klo 23:41 |
Pistettiin Yokin kaa vähän tuulee 8-) ai että kutkuttaa.. Heh. En kerro mitä tehtiin ainakaan vielä mut kyllä niin kutkuttaa että aijai! edit. Puhtaasta kaakaojauheesta tehty kaakao maistui tuhat kertaa paremmalta. Suosittelen! Viestiä muokattu 16.8.2009 klo 23:42, muokkaaja: Muusaska |
|
17.8.2009 klo 0:33 |
Huomenna taas duunia. |
|
17.8.2009 klo 12:44 |
Voi James rukka :-D |
|
17.8.2009 klo 15:02 |
Hmm jokseenkin tympeä kauppareissu.. Jätin housut yöksi ulos kun ne on olleet aika monessa homeläävässä ettei sisäilmaan vahingossakaan mitään tulisi.. Samoin oli sukat ja kengät ulkona.. No yön aikana sitten mukavasti satoi vettä ja tuuli oli yllätyksellisesti juuri sen suuntainen, että se heitti sateen suoraan housuille, sukille ja kengille 8-) kylmää ja märkää siis! Rock :-D elämä on... Muutenkin tässä viimeaikoina mä olen saanut kauppareissuilla lievästi sanoen ikävät oireet ties ja mistä syystä.. Milloin joku haisee huuhteluaineelle milloin parfyymille milloin homeelle ja milloin kaupassa on uusi himalajan kokoinen vuori kenkiä tms jotka haisee aivan kuolettavan järkyttävälle mun nenääni :) oih onnea ja autuutta! |
|
17.8.2009 klo 15:06 |
Ai niin voisin jakaa erään neuvon jonka saimme Muusaskan kanssa viimeviikolla. Kannattaa puhdistaa patterien taustat pölyistä ennen lämmityksen aloittamista, koska talven ja kesän aikana ne kerää käsittämättömän määrän ties mitä. Näin välttyy oireilta.. Toki monikaan muu ei varmaan oireita näistä saa mut kuitenkin... :) |
|
17.8.2009 klo 15:30 |
Ostakaa tuollainen: http://farm3.static.flickr.com/2278/2241327529_caf5caf61c_o.jpg edit: muovinen talo siis. Viestiä muokattu 17.8.2009 klo 15:30, muokkaaja: JamesBond007 |
|
18.8.2009 klo 11:17 |
^hauska :-D jee.. Mul on jo kaksi presidentinpalmua syntynyt! Pojat lähtee kohta verveen.. Hmm.. Pitäisköhän mun vaikka nukkua se aika ku ei o mitään tekemistä :-D |
|
18.8.2009 klo 19:16 |
Haaaaaaaa pakko tulla leijuu että sain kortin. Onnea uusista perheenjäsenistä :D. |
|
18.8.2009 klo 19:21 |
^kiitos ja onnea sulle kortista =) |
|
18.8.2009 klo 21:39 |
Vois hommata TERÄKSESTÄ tehdyn talon <3 Se verve oli aika huono paikka. Sain oireita. En jaksa alkaa selittämään mitä kaikkea siellä ilmeni, mutta sinne en voi mennä. Pitää soittaa kelaan ja vähä tuumailla. |
|
19.8.2009 klo 19:58 |
Ei sairasta. Rohkeasti kokeilin virkata yhtä lankaa (en ollu pessy sitä) ja nyt tuntuu et koko kurkku kuristuu umpeen eikä pysty hengittää. karseeta.. Hohhoijaa.. Noo.. Justhan mä pääsin kortisonit laskee :-D ei vaan.. Täytyy kokeilla jos joku luonnon konsti auttais.. Viestiä muokattu 19.8.2009 klo 19:59, muokkaaja: Muusaska |
|
19.8.2009 klo 20:04 |
Mitäs sä muusaska oikein virkkasit? |
|
19.8.2009 klo 20:11 |
^yritin virkata itelle peittoo polyamidi langasta.. Tympii herätä puolen tunnin välein siihen että on umpi jäässä.. Joo.. Nyt mä veettuinnuin niin paljon et pistän isot myllyt tuuleen. Yokin kaa kieroillaan tänään niin hitosti että luulis alkavan tapahtuu! Itseasiassa toinen meidän kieroista suunnitelmista on tuottanut jo tulosta. Nyt keksitään vielä jotain lisä extraa. Häh! Siitäs saavat! |
|
19.8.2009 klo 20:14 |
Joo ja Pef arvot romahti niinku arvelin.. Eka turpoo kurkku sitten keuhkot. Ei muuta ku kortisonia nassuun ja kostoiskun suunnitteluun! Edit. Eikä tää ole pelkästään tosta langasta. Mulla oli tänään se lääkäri eli jouduin laittaa oireita aiheuttavat vaatteet ja altistuu tietokoneille ja sen jälkeen piti käydä vielä kaupassa.. Tää on sit lopputulos. Niinkuin aina.. Tehkäämme tämä päivä siis taas puolikuolemaa.. Huomenna on päivä uus. Ja voi sairasta mitkä veetutus energiat mä tästä saankaan! Raivostuttaa. Nyt sit 30mg kortisonia naamarissa. Toivotaan et selviäis tolla ku toi on vielä pieni määrä.. Vielä ois varaa ottaa ja paljon mut odottelen tuon vaikutusta. Viestiä muokattu 19.8.2009 klo 20:20, muokkaaja: Muusaska |
|
19.8.2009 klo 21:13 |
Mahtaisiko sellaisia peittoja olla kuin se yöpuku sulla mitä se nyt olikaan se kangas? |
|
19.8.2009 klo 22:05 |
Niin tää lyocell. Sitä löytyy tosi vähän. Harmittaa ku se paita minkä siitä tilasin ei ole vieläkään tullut. No, jospa se huomenna tulisi! On mul vielä silkki testaamatta. Ei yhtään kallista mutta minkäs teet :-D kyl mä tän yön taas selviin ku ostettiin mulle sukat. Ne on aika blankit ja muutenkin helpommat ku ei tule lähelle hengitysteitä. Katsotaan sit aamulla onko jalat soosina mut en usko et ne mitään nopeaa reaktioo jalkoihin ainakaan aiheuttaa :) |
|
20.8.2009 klo 11:34 |
Hmm.. Hieman myrkkyjen vaikutuksesta. "ihmisen tappajasolut lamaantuvat jopa kymmenessä minuutissa. Tappajasolujen lamaantuminen puolestaan merkitsee sitä, että ihmisen immuniteetti eli vastustuskyky heikkenee. Toisin sanoen esimerkiksi erilaiset infektiotaudit alkavat pienestäkin altistumisesta. " http://yle.fi/akuutti/arkisto2000/250100.html no nyt se on sitten myös henkilökohtaisella tasolla todistettu että 20minuuttia myrkyllisessä paikassa riittää romahduttamaan immuniteetin. Ties kuinka monta uutta allergiaa ja veriarvot päin hanuria ja lähes kokonaisvaltainen tulehdus elimistöön. Hmm.. Hmm.. Olen elävä ihmiskoekaniini.. |
|
20.8.2009 klo 11:53 |
koekaniini on kiva sana. |
|
20.8.2009 klo 14:58 |
^joo niin muuten vois :-D kiitti vinkistä! Rokkimeininki.. äijällä loppuu täs kuussa eläke ja kortistosta ei tipu kolmeen kuukauteen senttiäkään.. Ei muuta ku sossuun :-D karsee päivä mutta ei ole ensimmäinen.. Pitäs jotain piristävää keksiä mut en tiedä mitä se ois ku on niin rajoittunutta tää touhu.. Eikä paita ole vieläkään tullut postista! Harmi. Yoki lähti kauppaan. Se on syöttäny pojan nyt joka päivä sittarin kahviossa et poika saa sen lämpimän ruuan. Hoh hoi.. Vois ruveta miettii et josko sitä ostais mikron kotia et ku sitä ei tarvii pitää ku muutaman sekunnin päällä et oisko se.. Niskat on soseena.. Jaksaisikohan Yoki vähä hieroo niitä 8-) hmm.. Nyt on kyl keksittävä jotain sutinaa. Kauankoha tää taas jatkuu.. Tuokohan se talvi helpotuksen.. Ehkä. Mitähä se Jumalaki taas.. Vois pikkase antaa jotain piristystä kyllä jo. Helpommin kestäis kaikki oireet ku ois jotain tekemistä mitä vois tehä. Edellisessä asunnossa mä aina kortisonikuurin aikaan ompelin aamusta yöhön. Meni aika nopeammin.. Nyt ei o sitäkään. pöh. Tää on yhtä ajan tappoa.. Sit ku pitäs olla vielä niin kevyttä hommaa ettei tuu lisäoireita rasituksesta. Hmm.. |
|
20.8.2009 klo 16:43 |
Voisitkos sä piirtää paperille lyijykynillä. Siis tehdä sellaisia lyijykynätöitä, siis tauluja.Voisihan niitäkin ehkä myydä. |
|
20.8.2009 klo 17:08 |
^lähetänkö mä sit Yokin ja pojan samalla tavalla myymään ku aikoinaan ne jyväpussikierrokset? :-D sairasta kukaan muu ei varmaan suostuis nolaa itteensä yhtä pahasti ku me :-D |
|
20.8.2009 klo 19:48 |
Hähäh! Tein taas jotain niin kutkuttavaa että olen melkein ratketa liitoksistani! 8-) hmm.. Hmm.. HMMMMM.. Tästä ei ole kyllä henkinen orgasmi kaukana 8-) |
|
20.8.2009 klo 23:24 |
Oliks teidän elämä muuten ihan normaalia ennen sitä myrkkyasuntoa? |