yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
12.8.2009 klo 11:31 |
^hih :-D aika paha. Meikä puhalsi sellaiset Pef arvot näin aamun kunniaksi että olin lentää perseelleeni :-D ne on paremmat ku vuosiin nyt ku ei ota astmalääkkeitä :-D kornia :-D hohhoi.. No meneepä ees sit joku kohta terveydestä parempaan suuntaan =) voisinkin harkita savukkeella käyntiä hyvien arvojen kunniaksi :-P |
|
12.8.2009 klo 11:59 |
Astmaatikon ei kyl kannattaisi polttaa mun tietääkseni. Se vain pahentaa asiaa. |
|
12.8.2009 klo 12:14 |
Me muutetaan tänään meidän omaisuus V:n vanhempien alakertaan. Ja ei oo hajuakaan missä nukutaan ensi yö :) Great! Jos vaikka puistonpenkille... |
|
12.8.2009 klo 12:46 |
Joo ei kannattaisi. Mutta ku polttaa lisäaineetonta kessua niin en ole huomannut sillä juurikaan merkitystä.. Itseasiassa, alan kohta epäilemään astmani parantumista tai sit noi astmalääkkeet on hirveetä kusetusta :-D astmalääkkeen ku ottaa niin kyllä ahistaa henkee mut sit ku ei ota voi mainiosti :-D goldencat, hih :-D autohan voisi olla hyvä nukkumispaikka =) ihan seko olo ku tiskasin ja jokainen tiskiaineen kemikaali oikein tunkeutu nokkaan.. Ihan ku ois jotain liimahöyryjä haistellu.. Pikkase herkillä joo.. Pitäs ecoveria saada mut se oli loppunu kaupasta. Taidanpa siirtyä kertakäyttö lautasiin :-D tötterötöö! Edit. Halvat humalat. Ihan ku ois oikeesti kännissä :-D edit. Itseasiassa puolitoista vuotta sitten Pef seurantaa tehdessäni huomasin todella usein Pef arvojen laskevan astmalääkkeen oton jälkeen.. Hmm.. Mut ei ne sillo viel sellaista henkitilttiä tehny ku nykyään.. Hmm.. Hmm.. Puhalsin tuolla jytyllä mittarilla tänään 390. Ja toi on vielä se millä saa aina vähintään 20 vähemmän ku sillä toisella. Viimen parin vuoden Pef arvot ovat olleet 300-370 riippuen tilanteesta ja Pef mittarista. Hmm.. Hmm.. Viestiä muokattu 12.8.2009 klo 13:01, muokkaaja: Muusaska |
|
12.8.2009 klo 20:17 |
En jaksaisi enää olla yksin. Ärsyttää ja masentaa... |
|
12.8.2009 klo 21:19 |
^ :( ei se yksin olo kyllä kivaa ole.. Mutta kyllä se varmasti vielä muuttuu.. Ehkä.. Kai? |
|
12.8.2009 klo 21:25 |
Kävin siivoamassa sairaalle tyttäreni kotia ja laitoin koko sakille vielä ruokaa.Illalla katselimme piirrettyjä telkkarista me aikuiset, sillä lapsi leikki omia leikkejään. |
|
12.8.2009 klo 22:41 |
Mikähän on lisäaineeton tupakka? Veikkaisin, että esimerkiksi nikotiini on moninkertasesti epäterveellisempää kuin lisäaineet. |
|
12.8.2009 klo 22:45 |
^turun tupakkakaupasta saa täysin lisäaineetonta manitou tupakkaa. Ne lisäaineet mitä tupakkaan lisätään niin niitä on järjetön määrä! Se turun tupakkakaupan myyjä tiesi nuista myös. Edit. En saa nyt millään sitä linkkiä päähäni, mutta joo.. Ainakin me ollaan huomattu selvä ero siinä polttaako lisäaineetonta vai lisäaineellista. Lisäaineetonta kun ei voi edes samalla tavalla polttaa vaan siinä tulee joku kropan oma hylkimisreaktio vastaan. Esim. mallua voi vetää kaksikin putkeen mutta lisäaineetonta vain puolikkaan. |
|
13.8.2009 klo 0:15 |
Tupakan nikotiinia käytetään hyödyksi tuholaisten torjuntaan,siten että kasvihuoneessa poltetaan nikotiinikärytettä. Tätä käytettiin meidän koulun kasvihuoneen ruusuhuoneessa. |
|
13.8.2009 klo 0:16 |
Ennen vanhaan puhallettiin lapsille tupakan savua kipeään korvaan ja hampaaseen. Viestiä muokattu 13.8.2009 klo 0:17, muokkaaja: luomumummo |
|
13.8.2009 klo 0:22 |
Elias Lönnrot oli lääkärinä Kajaanissa ja hän opetti köyhemmälle kansanväestölle kuinka käyttää eri luonnon yrttejä hyväksi terveyden hoitoon ja sairauksia vastaan. Tein Puistosuunnitelman Kajaanin Lönnrotin puistoon johon laitoin myöskin erään kasvin ,siis koristekasvin kukkaistutukseen joka oli yksi hänen aikaisiaan kasveja ja se oli tupakka.siinä asetelmassa oli myöskin siihen aikaan käytetyt Daaliat jne. |
|
13.8.2009 klo 9:33 |
Tänään olis vähä laboratoriossa käyntiä mulla. Siinä on mukavasti kauppa vieressä ja kaupassa mukavasti kahvio... :) ihan pakko käydä juomassa siellä kupillinen kahvia. Huomenna sitten pitäis olla aikaisin aamusta keskustassa tapaamisessa. |
|
13.8.2009 klo 11:28 |
^ :( ei se yksin olo kyllä kivaa ole.. Mutta kyllä se varmasti vielä muuttuu.. Ehkä.. Kai? Luulisin niin. Ainakin jaksan toivoa. Joskus vain tulee vähän kärsimätön olo. :) Ennen vanhaan puhallettiin lapsille tupakan savua kipeään korvaan ja hampaaseen. Jep, äidillenikin on tehty niin. Nykyään tiedetään, että se voi aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä. |
|
13.8.2009 klo 11:38 |
Ei nikotiini kauhean epäterveellistä ole, jos ei ota lukuun sen aiheuttamaa riippuvuutta. Enemmän haitallista on sitten tupakan terva, joka ei tee keuhkoille kauhean hyvää. En itsekään tosin usko lisäaineettoman tupakan olevan paljoa perustupakkaa parempaa, ellei sitten satu olemaan allerginen lisäaineille tms. Nuuskahan on poltettavaa tupakkaa runsaasti terveellisempää. |
|
13.8.2009 klo 13:43 |
häpiänkäsi! pistin kaupassa sirunlukijan sekaisin... >.< äh oon idiootti.. teki mieli kaivaa kuoppa siihen kaupan lattiaan ja vajota maan sisään.. että vihaan niitä "-näppäile nyt se pin koodi lässyn lää" laitteita, iskee paniikki ja pitää laulaa päässä sitä numerosarjaa. Muutenkin olen aivan norsu kaupoissa, "-ohopsis se lähti irti, öö pitäiskö tämän rekin olla pystyssä eikä poikittain lattialla?" |
|
13.8.2009 klo 13:57 |
Suomen kansa tuntuu olevan suurelta osin arvottomuuden tunteen vallassa minkä huomaa usein juuri kassoilla ja kassajonoissa. Nuoret kassat on itse usein paniikissa eivätkä osaa olla luontevan kohteliaita kun ovat sisäänpäinkääntyneitä heikossa itsetunnossaan. Muutenkin ihmisillä tuntuu olevan kassajonossa kohtuuton kiire ja tarve selvityä sieltä mahdollisimman ripeästi ja neutraalisti. Meno on ihan sairasta. Suomalaiset on liian itsekriittisiä sekä tuomitsevia ja meidän pitäiskin ottaa elämä huomattavasti rennommin ihan oman hyvinvoinnin vuoksi. |
|
13.8.2009 klo 18:11 |
Kyllähän sen kessun polton vois taas joskus karsia :-) Lilith :-D :-D aika hyvä saavutus! mulla alkaa olee pieni epäilys että kestän bambukuitua aika hyvin. Mut katsotaan nyt.. testailu on vasta aluillaan! Huomenna tippuu kortisonit puolikkaaseen tabuun jes! Toi nykynenki annos on enää oikeestaa vaan lisämunuaisten takia ettei ne kortisolitasot sit romahtais.. Ei paha päivä tänään ei yhtään. Aamu oli kyl aika koomaa mut iltaa kohti virkistyy :-) |
|
13.8.2009 klo 23:03 |
Huhhuh, mikä päivä taas ja eilinenkin päivä! Päästiin parempaan väliaikaiskämppään, jonka ei pitäis olla homeessa, mut never know mutta naapurit ei ainakaan oo sairastellu. Naapurit lainailee tavaroitaan ja tuo mustikkapiirakkaa sun muuta, aivan loistavaa! Hienosti järjestyi vaikka olinkin että what? sen järkkyhomeisen kämpän jälkeen. Oli niin Yoki-Muusis fiilikset silloin :D Oikee leirimeininki, kun kärräsin Nooa pihalla sen 5 tuntia syömättä. Se oli järkky se kämppä. Haisi niin...homeelle, ettei mikään ikinä koskaan ja meikäläinen oli 15 minsan jälkeen siellä ihan dingeli dong. Huh! Nyt ollaan sit paremmassa kämpässä, tosin jouduttiin lainaa mikro, vedenkeitin ja kattiloita sieltä homeläävästä. Asiantuntijat siis, ei kai me niihin kuolla? |
|
13.8.2009 klo 23:04 |
Ja itseasiassa, mä hoidan nyt teidän hommia Yoki ja Muusis. Mä olen täällä samalla testaamassa josko täällä on jotain...kun mä reagoin niin herkästi. |
|
14.8.2009 klo 0:24 |
Kyllä niistä voi oireita saada.Nehän ovat myrkyttyneitä yhtä lailla kuin se kämppäkin. Muistatko kun muusaska ja yoki joutuivat hävittämään kaiken omaisuutensa kun ne tavaratkin olivat myrkyttyneitä ja se asiantuntija oli sanonut heille jos niitä tavaroita vie puhtaaseen asuntoon niin se asuntokin myrkyttyy samalla jos on kysymyksessä ne toksiset myrkyt ja siellä niitä mitä ilmeisemmin on koska se on laitettu purettavaksi. |
|
14.8.2009 klo 1:52 |
Suomen kansa tuntuu olevan suurelta osin arvottomuuden tunteen vallassa minkä huomaa usein juuri kassoilla ja kassajonoissa. Nuoret kassat on itse usein paniikissa eivätkä osaa olla luontevan kohteliaita kun ovat sisäänpäinkääntyneitä heikossa itsetunnossaan. Tämä on kyllä totta. Ja mua niin ÄRSYTTÄÄ että mä oon ihan turkasen hyvä kassahommissa. Ja että niistä maksetaan niin hyvin. Koska se tarkoittaa sitä että mä joudun tekemään niitä taas Suomi-lomalla. EN HALUA. :) |
|
14.8.2009 klo 10:20 |
Goldencat, voi että teidän seikkaulua :-D kiva ku oot ottanu meidän hommat! Meillä ei enää kunto kestänykään sitä :-D Mä söin eilen kylmää saarioisten kumipizzaa ku en uskalla laittaa suuhuni mitään lämmintä :-D maistu aika pahalta 8-) Yoki lähti jo aikasi aamulla hoitaa asioita ja minä ja poika herättiin vasta lähempänä puoli kymmentä. Hirveitä unisikoja :-D mun sängyssä on jo 8pakettia 8rullan vessapaperilootia :-D oikeesti mun sänky on ihan luxus 8-) Viestiä muokattu 14.8.2009 klo 10:26, muokkaaja: Muusaska |
|
14.8.2009 klo 10:37 |
Huh, tänään olisi paluu opiskelun pariin edessä. Sopimusoikeuden kurssi alkaa 12:15, pitäisi varmaan syödä jotain ennen sitä. Väsyttää kivasti, kun ei ole oikein vuorokausirytmi kohdillaan, mutta ehkäpä se tästä. Tänään heräsin jo kahdeksalta, ehkä maanantaina saisin itseni ylös jo 6:30, jollonka pääsis hyvään vuorokausirytmiin kiinni takasin, ainakin opiskelujen kannalta hyvään, kun aika monet päivät alkaa kahdeksalta jatkossa. Toivottavasti ei ole tänään neljään asti koulua, koska on eka päivä ja perjantai. :D |
|
14.8.2009 klo 14:27 |
Tänään oli viimeinen päivä töissä. :( |
|
14.8.2009 klo 16:32 |
Fazerin tehtaat! oi! naminami! :) Tehiksen keikalle huomenna ^^ ah, tätä sitä on ootettu jo maaliskuusta asti. |
|
14.8.2009 klo 21:56 |
Heeeei, Muusaska. Mä just jutskailen tässä chattaillen yhden sun kaverin kaa, jonka kuulemma olit kutsunut tänne radikaaliin. Sytyttääkö ;) Se tunnisti mut täältä. Ollaan samassa perhekerhossa. Yhteisiä tuttuja, wouuu. |
|
15.8.2009 klo 19:26 |
^ei vitsit :-D sano terveisiä! Mä en pääse tällä kännykällä chattiin. Harmi :-) jees.. Joo meil oli aikoinaan rattoisia hetkiä ku asuttiin samassa kaupungissa =) ps. Sano et mul kookokset testissä :-D Viestiä muokattu 15.8.2009 klo 19:28, muokkaaja: Muusaska |
|
15.8.2009 klo 19:37 |
En mäkään täällä oikeessa chatissa ollut, facebookin kautta rupistiin. Tietty nähdään kohta joka viikko taas kun kerhoilut alkaa :) ps. kerrotaan!! (ellei näe itse täältä?) |
|
15.8.2009 klo 19:47 |
^niin joo jos se tulis tänne :-D |