yleinen puhumiskeskustelu!
Alue: Yleinen keskustelu
|
24.7.2009 klo 15:30 |
^luomumummo, sulla ei ole kuvaa profiilissa :-) I know. Minun täytyisi saada ensin vaihtaa profiilin käyttäjä nimi toiseksi. |
|
24.7.2009 klo 15:41 |
^Lisäks tuossa oikealla on ohjeet lainausten kirjoittamiseen - jos lainaat toisen tekstiä ilman quoteja tai lainausmerkkejä, niin kaikki lukee ne aluksi sun omana tekstinä ja noita sun kirjoituksia on silloin epämiellyttävä lukea. |
|
24.7.2009 klo 16:31 |
No sanokaapas te viisaammat sitten mulle mistä tuon sitten saadaan. |
|
24.7.2009 klo 16:32 |
Täytyykö se kirjoittaa joka kerta. |
|
24.7.2009 klo 18:07 |
Hmm.. Mä laskin et ku miinustaa pantit, niin meillä menee kuukaudessa lähdeveteen rahaa noin 78euroa.. Vois varmaan sanoo tosta sossussa.. Luomumummo, mä en tiedä miten noi toimii, ku täl kännykällä esim. Toi lainausjuttu ei toimi ollenkaan. |
|
24.7.2009 klo 21:58 |
http://aerobiologia.utu.fi/tiedotus/siitepolytiedote/ Poika parkaki ku se kävi vähän Yokin kans kaupassa niin koko illan sillä ollu niin nokka tukossa että sil on ollu vaikea syödäkin. Käytin sitä sit kylvyssä mut ei se hirveesti auttanu.. Viestiä muokattu 24.7.2009 klo 22:03, muokkaaja: Muusaska |
|
24.7.2009 klo 22:58 |
ilmanko ahistaa taas henkee niin et meinaa järki lähtä.. |
|
24.7.2009 klo 23:39 |
muusaska, onko teidän pojalla muuten helpommat oireet ku teillä? |
|
25.7.2009 klo 1:38 |
Ghetto, tosi vaikea sanoa.. Ku ei siitä aina ota selvää. Nykyään sil ei kuitenkaan keuhkot tilttaa samalla tavalla ku ennen et se on VIUH aikamoinen helpotus. Ei ole pitkään aikaan käyttänyt edes astma lääkkeitä. Ps. Mua vieläkin veetuttaa ihan tautisesti ku me sillo espoossa sanottiin neuvolassa et poika pitää tutkia et sil on hengitysvaikeuksia niin ne sairaan neuvola akat ei ottanu yhtään tosissaan ja sit meni yksi tai kaksi päivää ja poika oli spiirassa ku vietiin se päivystykseen. Ja oli tosi pahasti keuhkot tukossa! Aatella jos oisin uskonu niitä akkoja niin ois voinu toinen parka vaikka kuolla.. Sairaan tyhmiä akkoja! Hermo menee tuollasten kanssa.. Ihan turhaa joutuu toinen kärsii tollasten (tiedätte mitä aikoisin tähän väliin sanoa) takia.. Viestiä muokattu 25.7.2009 klo 1:51, muokkaaja: Muusaska |
|
25.7.2009 klo 1:57 |
Kenellä oli eilen synttärit? Muusaska |
|
25.7.2009 klo 2:09 |
^voi perse! pps. Rupes niin sairaana ärsyttää et tekis mieli käydä vähän kouluttaa muutamaa tyyppiä siellä espoossa.. Kyllä ois oman käden oikeudelle nyt käyttöä. Mä suorastaan rukoilen et Jumala tuhoaa muutaman tyypin koko elämän. Vaikka ei niin saisi rukoilla mutta jos mä sen päivän näkisin niin saisin kyllä järjettömän henkisen orgasmin. Viestiä muokattu 25.7.2009 klo 2:12, muokkaaja: Muusaska |
|
25.7.2009 klo 20:58 |
Mistä luomumummo tiesi muistuttaa Muusaskaa? Tunnetteko te? Ei sillä että olisin utelias tai mitään. |
|
25.7.2009 klo 21:03 |
Hmm olisikohan niin että mulla on maailman ihanin anoppi... Luomumummo 8-) rouvalle vihje :) |
|
25.7.2009 klo 22:49 |
No johan, teillä on täällä koko suku. ;) Ihan kiva juttu. |
|
25.7.2009 klo 23:13 |
Hmm olisikohan niin että mulla on maailman ihanin anoppi... Luomumummo 8-) rouvalle vihje :) Kiitos yoki ja minulla maailman IHANIN vävy. |
|
25.7.2009 klo 23:18 |
2 muutakin vävyä kuuluu samaan luokkaan. Minua on onnistanut kun voin vain aina puhua vävyistäni kuinka ihania he ovat niin sympaattisia, auttavia ja että heillä on niin hyvä suhde tyttärieni kanssa mikä on kaikista tärkein asia ja se että he kaikki ovat uskossa.JEE. |
|
27.7.2009 klo 16:25 |
Vilkuilin taas tuota oulun aikuislukion sivua. Hmm.. Mitenhän tuo ois.. Kai se pitäis mennä tsekkaa se rakennus niin tietää oisko sitä ees toivoakaan vaikka yhtä kurssia omaksi iloksi käydä.. En kyl täs kuussa lähe mihkään bussilla seikkailee mut ens kuussa. Harmi vaan et siitepölyaika ei kerkeä loppua siihen mennessä. Tosin espoossa kyllä tais olla niin et aina uuden jakson alettua voi ilmoittautua. Hmm.. Syksy vois olla jees.. Edit. Ärsyttää ku ei o mitään järkevää tekemistä.. Ois kiva nähä ihmisiäkin ja vaikka ja mitä MUTKU, MUTKU, MUTKU.. ! Edit. Hmm.. Sehän voiski piristää. Ihana syksyinen ilma ja jotain mielen virikettä. Pääsis vähän rassaa aivoja ettei ne ihan homehdu. Mutta, en innostu. Mun tuurilla se rakennus on taatusti homeessa ja koko lafka on täynnä tietokoneita ja huuhteluainehirviöitä. Näin se menee IHAN TAATUSTI! Kerrankin olen nääs realisti 8-) enkä ylioptimisti niinkuin yleensä. Viestiä muokattu 27.7.2009 klo 16:46, muokkaaja: Muusaska |
|
27.7.2009 klo 22:35 |
Nyt me vasta pihalla ollaan. Meillä olis Oulussa asunto, mutta V:llä olis Tampereella työpaikka. Mitäs nyt sit tehdään? I have no idea. En kertakaikkiaan ymmärrä mikä on Jumalan tahto. Ensin tulee Oulu-kyltti, sitten suljetaan tämän asunnon ovi ja sit avautuu työpaikka Oulusta...Outoa. |
|
28.7.2009 klo 1:12 |
Onko teillä Oulussakin työpaikka? On se kumma kuinka vaikeaa teidän on päästä Ouluun kun siellä etelässä te muutatte päntiönään, Naantali-Tampere-Naantali ja-? |
|
28.7.2009 klo 6:32 |
Havisin luokan representative-aanestyksen yhdella aanella. Arvatkaa mika ottaa paahan? Se etta aanestin ite tata voittajaa, ei ois kantsinut ni ois tullut uusinta :). Ni ja joku aalio oli laittanut jaakaapin pois paalta ja mun kallis malesialainen kana meni pilalle ja mulla ei tietenkaan ollut lounasta mukana ni kiva kiitti vaan hei. Ja huomenna alkaa tyoharjoittelu enka ma tiia mistaan mitaan enka ma osaa mitaan ja ma varmaan tapan jonkun tai vahintaan jonkun projektin enka ees ymmarra kenenkaan aksenttia puhelimessa ja kaaaaaaaak. Toisin sanoen, hyvin se menee. Jaska kenraaliharjoitus -> loistava ensi-ilta! :) |
|
28.7.2009 klo 6:47 |
tsemppiä kiwi vain, hyvin se menöö! :) üüöäüäüäüüäöäüöëīä˙ë˙üüäää :) |
|
28.7.2009 klo 9:41 |
goldencat ja v ja n... No hyvä sinänsä että alkaa jotain tapahtumaan. Kovin pitkään olette odotelleet jotain tulevaksi ja ny sitte tapahtuu. Kai sitä pitää sitten vaan päättää ja mennä jompaan kumpaan paikkaan. Tiedä sitten kumpi on "se oikea" mut uskon että Jumala pystyy kaiken aina jotenkin hyväksi kääntämään mikäli sanaa uskoo :) joskus pitää tehdä vaan päätös ja mennä sen mukaan. Joku sanoo että pitäis kuunnella sydämen ääntä, mut tiedä sitäkään sitte ku sekin voi muuttaa mieltään :) järki taas on vähä "järki" kyllä se siitä! Menoks vaan. |
|
28.7.2009 klo 14:07 |
Jees.. Alkaa löytyy chileille uusia koteja :-) yllättäen meillä alkaa olee myös naapureita jotka omistaa chilejä :-D eipä tässä kai mitään muuta ku perjantaita odotellessa.. Perjantaina on mun tilipäivä :-D saan haettua postista kookoskuitua. Kokeilen tehdä seuraavat kylvämiset siihen. Henkee vähän tänäänkin ahdistanu ja hirveesti irtoo limaa. Poikakaan ei ole hirveän hyvässä kuosissa ollu mut tänään kai sillä on parempi päivä. Ja tänään taidan viedä sen taas kylpyyn. Mä en ymmärrä miten lapsi voi hikoilla yöllä lakanansa ja tyynynsä litimäräksi :O ihan hikeä se on, et ei ole vaippa pettänyt vaikka siitäkin on kyllä kokemusta :-D Yokin kitara näyttäisi pikkuhiljaa menevän itsestään kuntoon.. Hyvä juttu! Se on tänään vähän soitellukin. Ihan kiva juttu sille niin saa jotain mielen piristystä! |
|
29.7.2009 klo 0:51 |
Muista antaa pojalle paljon nesteitä , ettei ala kuivumaan ja suolojakin pitäisi saada jos kerta hikoilee. Oletko varma että se on hikeä? Ettei se ole vaikka oksentanut.Tai vaippa fuskaa. Nuuhki mille se haisee. |
|
29.7.2009 klo 0:52 |
Mitä Naantaliin kuuluu? |
|
29.7.2009 klo 10:39 |
Kiitos muuten synttärionnitteluista! Nyt vasta muistin kiittää :) Me kamppailtiin eilen pitkään ja rukoiltiin ja päätettiin hylätä Herukan asunto. Se ei ollut meitä varten. Molemmilla oli ahdistus siitä ja rauha seuraa aina niitä oikeita ratkaisuja. Siellä ei olisi voinut elää. Iso piha, mutta en olisi voinut toteuttaa siellä itseäni. Monia asioita, jotka ei mätsänny. Koettiin suuri helpotus, kun luovuttiin siitä asunnosta. Seuraavaa askelta odotellessa... |
|
29.7.2009 klo 10:56 |
Kyllähän sen nyt erottaa onko se hikeä. Tätä hikoilua on kaikilla meillä. Liittyy lienee puhdistumiseen. Eikös se ole jotenkin niin että nimenomaan yön aikana ihmiskeho parantaa itseään? Näin muistelisin.. Tainnu poika muutenkin periä mun aineenvaihdunnan ku herkästi hikoilee. On se sellasta. |
|
29.7.2009 klo 11:04 |
Goldencat, mihin te nyt sit muutatte? |
|
29.7.2009 klo 14:47 |
Jumala yksin tietää. |
|
29.7.2009 klo 15:56 |
^ok. Mites tota, koska teidän täytyy lähtä siitä nykyisestä asunnosta? Tää päivä on täys katastrofi. Mikään ei mee niinku pitäis :-D alkaa jo vähän huvittaa.. |