yleinen puhumiskeskustelu!

Alue: Yleinen keskustelu

24.1.2009 klo 21:05

nuori_jellona
Käyttäjä

Muistan jostain lukeneeni, että kiinalaiset arvostavat johtajissa muodollisen viileää suhtautumista alaisiin. Jos pomo kaveeraa, niin pomo on ihan huono. Tuo taitaa tosin mennä jo sikäläisittäinkin häröilyn puolelle.

Niin ja jos jollain on jellonalta saatavia, niin mainittakoon, että asia on hoidossa, mutta viivästyy _hyvästä_ syystä hieman, ja hyvää tunnetusti kannattaa odottaa :)

Viestiä muokattu 24.1.2009 klo 21:12, muokkaaja: nuori_jellona

24.1.2009 klo 21:58

ghettoRouva
Käyttäjä

Luin just eka kertaa nää tekstit. Voi että Kiwi, onpa harmi. Mikä fiilis?
Tekee mieli rukoilla sun puolesta.

Jeesus, kiitos että olet tän tilanteen yläpuolella ja huolehdit Kiwistä koko ajan. Poista hänen sydämestään kaikki huolet ja taakat, mitkä ahdistaa tällä hetkellä. Aseta tilalle vahva luottamus siihen, että sinä pidät hänestä huolen ja järjestät myös raha-asiat. Kiitos, että meillä on toivo sinussa Jeesus.

Jaksamisia, Kiwi.

24.1.2009 klo 22:04

ghettoRouva
Käyttäjä

Ei oo Muusaskallakaan helppoo, kyllä sä oot aika sissi. Oikeesti.
Toivottavasti oli mukavat synttärit :) Ja onnea vuosipäivästä! Mekin joulukuussa hääpäivänä... matkustettiin autossa monta tuntia! Kuinka juhlavaa ;) Ei siis pystytty juhlistamaan... No, se on tarkoitus ottaa takaisin tässä piakkoin, jos poitsu menis eka kertaa yökylään mummilaan.

25.1.2009 klo 11:45

Kiwi
Käyttäjä

Kiitos Rouva :). Lämmitti mieltä kovasti. Tänään oli jo parempi mieli.

Itse asiassa, Jumala taisi tänään avata yhden oven. Ei työpaikkaan liittyen vaan yhteen toiseen juttuun, joka turvaisi toimeentulon myös. Jännityksellä jään odottamaan mitä tuleman pitää... :D

25.1.2009 klo 18:02

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Multakin kiitokset ghettorouvalle :) ihan kivat synttärit oli. Lahjoja ei juuri ollut, ku me oltiin malttamattomina annettuja ne jo etukäteen :-D joo.. Jospa mekin yritettäis ottaa takas toi vuosipäivä. Ollaan aateltu et vois kokeilla mennä leffaan ku mulla on toi elektroniikka allergia alkanu vähän helpottaa. Kestin ton monitoimikoneenkin kaasun hajun. Ex asunnos jo sähkövatkain oli liikaa..

25.1.2009 klo 18:18

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Ghettor, rohkeesti vaan kundi hoitoon! Muistan ku meidän kundi oli ekaa kertaa kunnolla yökylässä. Se oli aivan uskomaton tunne! Aamulla ku heräs, oli niin taivaallista ku sai kerrankin herätä rauhassa :-D

27.1.2009 klo 0:51

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Jees.. Maissikokeilut meni ihan päin sitä itteensä.. Tosin maissitärkkelys sopi jotenkuten, mutta muuten maiss, ei ei! Mut väliäkö yhellä maissilla ku sain KOLME olutta mitkä sopii ERITTÄIN HYVIN! Heheh :-) tää on harvinaista luxusta! Huomen tai tänä yönä sit väsää olutmaistiaisissa olutkastiketta :-P

27.1.2009 klo 11:30

Kiwi
Käyttäjä

Juttelin äsken kuuron naisen kanssa. Vähänkö oli hienoa. Nyt osaan sanoa seuraavat lauseet Uuden-Seelannin viittomakielellä:

I want to learn sign language.
I am from Finland.
I have been in New Zealand for five months.
The Kiwi people are very lovely and nice.
I love Auckland.

Jee :). Enköhän opi pikkuhiljaa lisää. Niin ja kerroin hänelle Signmarkista ja lupastin postata sen videon Facebookissa!

Viestiä muokattu 27.1.2009 klo 11:31, muokkaaja: Kiwi

27.1.2009 klo 11:32

Kiwi
Käyttäjä

Jellona voi muuten ottaa ihan rauhassa, kunhan vain pitää kiirettä :D.

29.1.2009 klo 17:05

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Jeeee!!! Vihdoinkin oikeusjuttu edistyy. Huomenna lähtee lakimieheltä AIKASTA ISO korvausvaatimus :-)

4.2.2009 klo 19:06

Nekku2
Käyttäjä

nonii :) hienoa. voi kuulkaa nyt on helmikuu!

4.2.2009 klo 19:25

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Joo nyt on helmikuu ja sen tuntee luissa ja ytimissä :-D tulis jo kevät, kesä ja lopulta SYKSY! mun lempi vuodenaika :)

4.2.2009 klo 19:35

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Jännää muuten. Perjantaina selvii onko mulla räjähtäny maksa, munuaiset tai jotain muuta mukavaa :-P no ei vaiskaan. Mennään ukon kaa vähän labroihin tsekkaa noita arvoja. Kai ne sit joskus ens viikol saa tietää. Miestä syynätään enemmän ku se sentää jakso raahautuu lääkäriin asti :-D on vaa ollu jo pitkään aika mielenkiintosia oireita. No, saa nähä. :-) ihan varultahan noi vaan katotaan. Ku meitä kiinnostaa tietää ku luettu et noi mille ollaan altistuttu niin aiheuttais ton sortin ongelmia. Niin tulee vähän turvallisempi olo ku tarkistuttaa ittesä :-)

5.2.2009 klo 21:14

Nekku2
Käyttäjä

hmm johtuuko noi teijän oireet ja onkelmat kaikesta siitä homeesta ja muusta sösselöstä? :O vai onko jotain ihan muuten vaan oireita? tai mitä ne nyt on, allergioita ja semmosia.

5.2.2009 klo 21:28

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Nekku, vähän tuntuu et nää johtuis siitä homehommasta.. Ku miehel alko siel pahimmas asunnos semmoset oudot kivut eikä ne o tähän päivään mennessä loppunu. Ite epäillään ehkä fibromyalgiaa tai jotain vastaavaa. Mulla taas ei ota pumppu rauhottuakseen ja vähän väliä on rytmihäiriöitä. Sit jotenkin syömisen jälkeen aina enemmän.. En ymmärrä :-D niin outoi oireita. Sitten mul menee lähes päivittäin silmissä pimeeksi jos jotenki ponnistelen tai liikun nopeasti. Sit molemmille on tullu sen asunnon jälkeen lihasheikkoutta. Et normaalit asiat ku tekee niin on jo maitohapoilla. Niin ja miehelle on tullu muistiongelmia ja änkytystä. No, semmosta se on :-) eiköhän näille joku selitys vois löytyä ja tuskin meil mitään kamalaa on :-) tai ainakin toivotaan.. En tiiä. Sisko sai ihan vastikään ms-taudin ku se asu myrkyttyneessä asunnossa. Sillä kävi kyllä tolkuttoman huono tuuri :-/ mitä sulle muuten kuuluu? :)

9.2.2009 klo 14:33

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Jeee! Maksa yms. Arvot on tosi hyvät! Miehelläkin! Ja hemoglobiinikin on kerrankin hyvä. Kannattaa juoda puolukkamehua :) ainut mistä mulla löyty häröö niin kilpirauhanen oli pompannu liikatoiminnalle. Mutta se hoituu helposti lääkitystä pienentämällä :) sinänsä jännä et se oli noin pompannu, koska viimeksi se oli vajaalla ja lisäsin lääkitystä ainoastaan puoli tablettia viikko annosta kohden! En mä ymmärrä mun kilpirauhasta mut noo.. Touhuilkoot mitä touhuilee :-) niin joo.. Nyt vois varmaan pumppuki rauhottuu ku saa ton kilpparin kuosiin :-D

10.2.2009 klo 13:52

Kiwi
Käyttäjä

Jellonalla on kaunis käsiala.

10.2.2009 klo 23:28

nuori_jellona
Käyttäjä

Myönnetään, että tuli treenattua ihan joku kerta suttupaperille :D Nöyrimmän alamaisenne puolustukseksi sanottakoon, että hän käytti referenssinä itselleen aiemmin tuntematonta fonttia.

12.2.2009 klo 16:26

Kiwi
Käyttäjä

Kyllä se sisältökin ihan mieluista oli, ei vain ne koukerot :D.

Mulla alkaa maanantaina koulu. Huisia.

12.2.2009 klo 16:36

Muusaska
suljettu käyttäjätili

kiwi, mikä koulu? Siit tuliki mieleen et tuli käytyy espoos yks jakso iltalukiota. Pitäsköhän joskus jatkaa :-D

13.2.2009 klo 11:49

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Vitsit :-D mies käytti eilen vikat rahat ruokakauppaan ja aamulla ku heräsin niin mies toi puhelimen et sulle on viestei. No, systeri kyseli tilinumeroo. Se oli voittanu arvasta 50? ja aatteli laittaa sen mun tilille :-D että kiitos vaan Jeesus tästäkin :) (ei mulle tapahu tällasta.. )

15.2.2009 klo 11:09

Kiwi
Käyttäjä

http://www.youtube.com/watch?v=ZYYCSEV-i1Y

Katsokaapas tämä leffatraileri. Paras kohta tulee ihan viimeisenä :)! "Hei, hei hei!"

15.2.2009 klo 13:55

haidi
Käyttäjä

:D:D Kiwi, ihan sikahyvä toi traileri!

Mä luin tän keskustelun nyt ekaa kertaa ja OI HYPETYS kannustan Kiwiä tässä viittomakieliprosessissa. ;) Hih. Mukava muutenkin lukee sun kuulumisia jostain (pidätkö jotain blogia?). Toivottavasti sun työasiat järjestyy parhaalla mahdollisella tavalla, kuuulosti karmealta tuo kahvilakokemus. Mutta pidä kaikesta huolimatta hauskaa siellä tulevaisuudessa. ;)

Myös Muusaskalle tsemppiä kaikkeen eloon. Ihania tuollaiset siskot kuin sulla on. :)

Kyllä, ehdottomasti kannustamme tämän ketjun pitämistä yllä.

15.2.2009 klo 15:08

Nekku2
Käyttäjä

hyvä kivaa että tää pysyis elossa :) mulle kuuluu tällä hetkellä: TYPERÄ FLUNSSA joka alko tänää ihan yhtäkkiä! JA HUOMENNA OISI TÖITÄ! ja KOULUHOMMAT ON IHAN KESKEN!!!!!! arrrrrrrrrrrrr!!!!

15.2.2009 klo 16:23

Muusaska
suljettu käyttäjätili

haidi, kiitos :) nekku, koita parantua. Flunssat tulee aina väärään aikaan :-D mä makaan sängyssä reporankana ku oon pari päivää kestittäny vieraita :-D pitäs käydä hoitaa järjetön tiski vuori mut ei kyl vielä nappaa :-P

19.2.2009 klo 11:07

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Kauhee kofeiinin yliannostus yöllä. En kyllä suosittele juomaan sitä illalla jos on vähääkään tottumaton :-P8-)%-)B-) viriviritööttööt

19.2.2009 klo 12:01

Jimi
Käyttäjä

Suositan urheilutoimintaa ni illalla saa paremmin unenpäästä kiinni. Nukkukaa valot päällä, jos ette tykkää nukkua pimeässä.

20.2.2009 klo 2:22

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Jimi. Täytyy kokeilla heti ku ulkona on sen verran lämmin että uskallan mennä sinne :-D taas tuli vedettyä liikaa kofeiinia vaikka join vaan cokista. Mut toisaalta, join sitä yli puol litraa.. Enkä o puoleentoista vuoteen käyttäny mitään kofeiini pitoista, että liekkö tuo sit ihme jos ei uni tuu :-D on vaan tylsää pyöriä sängyssä. Pää täynnä ajatuksia.. :)

5.3.2009 klo 16:53

Nekku2
Käyttäjä

No niin tähän väliin kalluppi: kuka pitää keväästä? MINÄ!!!! kuka rakastaa kevättä? MINÄ!!!!!!!!!!!!

Mitäs muuta. Mitä teille kaikille kuuluu? Muusaska on vaihtanu kuvaa, on teillä jo iso poika tuo! Ja niin herttainen :D

Minä käppäilin tänää kissan kaa ulkona ja se oli ihan hauskaa ja metkaa.

5.3.2009 klo 21:17

Muusaska
suljettu käyttäjätili

Joo kuva on vaihtunu :) aattelin et kiva välillä laittaa poikakin kuvaan eikä aina vaan oma naama :-D se ku on sellanen pieni linssilude :-) kylhän se kevät kiva on! Tulis vaan nopsaa niin sais kivempia vaatteita päälle eikä aina tarvis olla niin topattuna :-D onko siellä etelässä jo kevään merkkejä? Täällä ei vielä oikein ole :-/ sentään hitusen lämpimämpi päivä oli tänään ku oli pari astetta plussan puolella. Ai niin, oon lihonnu ihan tajuna 8-) painoo vaikea arvioida ilman puntaria, mutta kyllä sitä painoo on tullu ku piti ostaa isommat rintsikat 8-) toistaiseksi ei ole tarvinnut muita vaatteita ostaa isompaa kokoa, mutta tämä johtuu siitä että ne ovat olleet jo ennestään isoja :-D housutkin pysyvät jo melkein päällä ku alla on hehtaarikokoset kalsarit :-D ;-D on muuten aika kätevää ostaa lasten osastolta sukat ja kalsarit. Maksaa yli puolet vähemmän kuin aikuisten puolelta! Suosittelen, ellei o väliä mimmoset ne tarkalleen on. Kalsarit lähti vitosella ja lasten my litlle pony sukat kahella eurolla :-D mut ne on jopa ihan söpöt sukat :-D:-D

Viestiä muokattu 5.3.2009 klo 21:26, muokkaaja: Muusaska